Brian May jr. 22.05.2022 16:37:39 (muokattu 22.05.2022 16:41:12) | |
---|
Silkkaa dominointia. On. Se. Kova. Jumalauta. Edit. Toki oli tuuriakin mukana tavallaan, koska niin monella edellä olleella tuli perjantaina rengasrikko ja molemmat Sebut keskeyttivät (se on kyllä ihan oikein, lopettaisivat nyt kokonaan vain). Tosin niihin aikoihin kymmenen kärki taisi olla n. 5 sekunnin sisällä toisistaan, eli olisi yhtä hyvin voinut voittaa ihan vain kellottamalla tuollaisia aikoja? Vettä! |
Funkånaut 25.05.2022 16:54:55 | |
---|
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Hetfield 25.05.2022 16:58:49 | |
---|
Alright, alright, alright! |
Bullitt 25.05.2022 18:57:37 | |
---|
Hetfield: Öheisss, mikä tossa nyt on niin perkeleen vaikeeta. Olisinpa voittanut sata miljoonaa eurojaskassa, niin olisin ostanut koko paskan ihan vain että saisi joskus ne kisat aikaiseksi. Sääli kun sinänsä ilmeisen hyvä moottorirata kärsii rakentajien tunaroinnista. "Autismin taso: James May/5, ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa" - Vessajono |
Vessajono 25.05.2022 19:01:00 | |
---|
Bullitt: Olisinpa voittanut sata miljoonaa eurojaskassa, niin olisin ostanut koko paskan ihan vain että saisi joskus ne kisat aikaiseksi. Sääli kun sinänsä ilmeisen hyvä moottorirata kärsii rakentajien tunaroinnista. Mä olisin ostanut koko paskan ihan vain että saisi pitää mnet allstars WAHWA WETURI 24h -ajot. Mukaan pääsee joko W124:llä tai 740:llä. IF HE OPENS HIS BIG MOUTH AGAIN, IT'S LAMPSHADE TIME |
Funkånaut 25.05.2022 21:12:25 | |
---|
Vessajono: Mä olisin ostanut koko paskan ihan vain että saisi pitää mnet allstars WAHWA WETURI 24h -ajot. Mukaan pääsee joko W124:llä tai 740:llä. Lämppärin Grazy Mike polttamassa PV:n nakkia. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Bullitt 25.05.2022 21:42:19 | |
---|
Vessajono: Mä olisin ostanut koko paskan ihan vain että saisi pitää mnet allstars WAHWA WETURI 24h -ajot. Mukaan pääsee joko W124:llä tai 740:llä. Jos voitan vielä joskus yli sata miljoonaa jostain, lupaan järjestää tällaisen. "Autismin taso: James May/5, ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa" - Vessajono |
Henri Henri Olavi 26.05.2022 19:13:54 | |
---|
En ole mikään vitun STT. |
Ruutukunkku 27.05.2022 13:48:10 | |
---|
Funkånaut: https://www.iltalehti.fi/muutlajit/ … fcedb61-6f2d-4ed6-9794-fa1a4a62dbde Kymiringin kisa tältä vuodelta peruttu. Yllättyneitä olivat: Ei helevetti. Ei kyllä jotenkin yhtään yllättänyt. Onhan tuo hemmetin iso ratahanke, joten ongelmia voidaan odottaa matkan varrella. Jostain syystä tämmösessä sähläämisessä alkaa myös kuitenkin haisemaan aina tuon rahan liikkuminen sinne ja tänne, että onko tuo lopulta se koko projektin itse tarkoitus. You are number six |
Alfons Åberg 27.05.2022 13:54:19 (muokattu 27.05.2022 13:55:30) | |
---|
Ruutukunkku: Ei helevetti. Ei kyllä jotenkin yhtään yllättänyt. Onhan tuo hemmetin iso ratahanke, joten ongelmia voidaan odottaa matkan varrella. Jostain syystä tämmösessä sähläämisessä alkaa myös kuitenkin haisemaan aina tuon rahan liikkuminen sinne ja tänne, että onko tuo lopulta se koko projektin itse tarkoitus. Tää on kyllä farssi. Jos tosissaan rengasvalleihin kaatuu (mitä epäilen hätävaleeksi, koska virallinen MotoGP-sivu suoraan sanoo vaikeasta geopoliittisesta tilanteesta.) Kai noihin rengasseiniin nyt FIM:llä löytyy joku kirjallinen ohje, mitä kokoa, montako päällekkän ja miten ne sidotaan ja paljonko niistä tulee pinta-alaa. En nyt usko, että pärstäkertoimen perusteella sanotaan vaan kelpaako vai ei. Ihmettelen myös kauanko FIM ja Dorna jaksavat oikeasti katsella tuota mokailua. tämä ei olekaan paska housuille |
Welho-77 27.05.2022 14:00:28 | |
---|
Long live the King of Mercy. |
Vaihtovirta 27.05.2022 14:09:36 | |
---|
Welho-77: Mä olin yllättynyt. Kerro syy miksi näin sitten? Neljä kertaa jo peruttu, miksi ei siis viidettäkin.. Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Alfons Åberg 27.05.2022 18:16:50 (muokattu 27.05.2022 18:23:37) | |
---|
Vaihtovirta: Neljä kertaa jo peruttu, miksi ei siis viidettäkin.. Puhumattakaan siitä, kuka maksaa ne MotoGP -organisaation kynnysrahat. Moottoriliitolla siihen ei ole rahaa. Eikä tapahtumalla ollut pääsponsoria. Ei me olla mikään Qatar tai Bahrain, jossa voidaan pyörittää kisoja kymmmenelle ihmiselle ja kahdelle kamelille. Nyt reaper realismia. Minkälaiset mahdollisuudet oikeasti on ajattaa Iitin metsissä sarjoja, missä ei yhtään suomalaista aja voitoista tai mestaruudesta, niin että tapahtuma tuottaisi vieläpä voittoa? tämä ei olekaan paska housuille |
Saunatakki 28.05.2022 15:50:36 | |
---|
Se on huomenna Indianapolis 500. Onko voittajasuosikkeja? McLaren-fanipoikana tietysti pidän O'Wardille, Rosenqvistille ja Montoyalle peukkuja. Toki en pane pahakseni, jos Scott Dixonin tahi Colton Hertan kätösiin työnnetään maitopulloa kisan päätteeksi. "Lapsikin näkee, että tämä on malliesimerkki postmodernista primitivismistä." |
Alfons Åberg 28.05.2022 19:05:27 | |
---|
Saunatakki: Se on huomenna Indianapolis 500. Onko voittajasuosikkeja? McLaren-fanipoikana tietysti pidän O'Wardille, Rosenqvistille ja Montoyalle peukkuja. Toki en pane pahakseni, jos Scott Dixonin tahi Colton Hertan kätösiin työnnetään maitopulloa kisan päätteeksi. Olisihan se kova temppu jos Colton Herta ykköstilan ajaisi. tämä ei olekaan paska housuille |
Funkånaut 30.05.2022 12:03:04 | |
---|
Melko yllätys, että Marcus Ericsson vei Indianapolis 500 -kisan voiton. Kaksi ruotsalaista neljän kärjessä, ei paha. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Alfons Åberg 30.05.2022 12:39:44 (muokattu 30.05.2022 12:40:03) | |
---|
Funkånaut: Melko yllätys, että Marcus Ericsson vei Indianapolis 500 -kisan voiton. Kaksi ruotsalaista neljän kärjessä, ei paha. Tosin lopun vitsi-punainen oli kyllä floppi. Ericsson 500-tuomarityöskentely 0. tämä ei olekaan paska housuille |
Welho-77 01.06.2022 09:23:48 | |
---|
Presidentti: Puhumattakaan siitä, kuka maksaa ne MotoGP -organisaation kynnysrahat. Moottoriliitolla siihen ei ole rahaa. Eikä tapahtumalla ollut pääsponsoria. Ei me olla mikään Qatar tai Bahrain, jossa voidaan pyörittää kisoja kymmmenelle ihmiselle ja kahdelle kamelille. Nyt reaper realismia. Minkälaiset mahdollisuudet oikeasti on ajattaa Iitin metsissä sarjoja, missä ei yhtään suomalaista aja voitoista tai mestaruudesta, niin että tapahtuma tuottaisi vieläpä voittoa? Hyvät. Sama kun pistäis rahaa pankkiin, kun sais vielä formulakisat samalle radalle. Long live the King of Mercy. |
Alfons Åberg 01.06.2022 09:59:43 (muokattu 01.06.2022 10:35:03) | |
---|
Welho-77: Hyvät. Sama kun pistäis rahaa pankkiin, kun sais vielä formulakisat samalle radalle. F1:sillä on tietty kynnysraha, millä kisa saadaan. Ei ne ilmaiseksi tuo organisaatiotaan minnekään. Tuosta voit katsella, paljonko mikäkin rata maksaa suojelurahoja. Vähiten maksaa moottoriradoista Spa, 22 miljoonaa ja Monaco 15 miljoonaa. https://racingnews365.com/how-much- … t-on-the-calendar-pays-to-formula-1 Esim. Saudit maksavat 55 miljoonaa. Luuletko, että AKK:lla on sellainen määrä "löysää"? Ja kun nyt sanot että hyvät mahdollisuudet, niin millä persaukinen Moottoriliitto maksaa MotoGP:n oletettavasti pienemmät kynnysrahat? MotoGP on meillä kuitenkin marginaalissa, 100 000 kävijän ennuste on pikkasen optimistinen. E: En ole vahingoniloinen, koska minä _haluaisin_ oikeasti _rata-autoilun_ arvosarjoja kotimaan kamaralle, mutta se ei vain näytä realistiselta. Kymi on nyt neljä kertaa siirtänyt MotoGP:tä eteenpäin, eikä minkään nelipyöräsarjan kanssa ole edes tavoitteellisesti neuvoteltu. Joka kevät olen odottanut, että tuleeko esim. DTM, SRO:n GT3-sarja, WTCR, ELMS, NASCAR Whelen Euro Series, C-ryhmän historic tai edes joku mutta ei. Ei hyvältä näytä, ihme jos ei konkurssia tule. Aivan varmasti myös, kun poliittisilla päätöksillä haetaan lupia ja rahoitusta tuleville ratahankkeille, Kymiringin mahdollista konkurssia käytetään ennakkotapauksena. tämä ei olekaan paska housuille |
Welho-77 01.06.2022 12:35:12 | |
---|
Presidentti: F1:sillä on tietty kynnysraha, millä kisa saadaan. Ei ne ilmaiseksi tuo organisaatiotaan minnekään. Tuosta voit katsella, paljonko mikäkin rata maksaa suojelurahoja. Vähiten maksaa moottoriradoista Spa, 22 miljoonaa ja Monaco 15 miljoonaa. https://racingnews365.com/how-much- … t-on-the-calendar-pays-to-formula-1 Esim. Saudit maksavat 55 miljoonaa. Luuletko, että AKK:lla on sellainen määrä "löysää"? Ja kun nyt sanot että hyvät mahdollisuudet, niin millä persaukinen Moottoriliitto maksaa MotoGP:n oletettavasti pienemmät kynnysrahat? MotoGP on meillä kuitenkin marginaalissa, 100 000 kävijän ennuste on pikkasen optimistinen. E: En ole vahingoniloinen, koska minä _haluaisin_ oikeasti _rata-autoilun_ arvosarjoja kotimaan kamaralle, mutta se ei vain näytä realistiselta. Kymi on nyt neljä kertaa siirtänyt MotoGP:tä eteenpäin, eikä minkään nelipyöräsarjan kanssa ole edes tavoitteellisesti neuvoteltu. Joka kevät olen odottanut, että tuleeko esim. DTM, SRO:n GT3-sarja, WTCR, ELMS, NASCAR Whelen Euro Series, C-ryhmän historic tai edes joku mutta ei. Ei hyvältä näytä, ihme jos ei konkurssia tule. Aivan varmasti myös, kun poliittisilla päätöksillä haetaan lupia ja rahoitusta tuleville ratahankkeille, Kymiringin mahdollista konkurssia käytetään ennakkotapauksena. 15 miljoonaa pikku summa. Ituhipit varmaan estelee. Long live the King of Mercy. |