Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 564 65 66 67 68122 123 124 125 126
NHR
28.08.2007 14:56:44

Jep jep. Luulenpa kuitenkin, että tässä ei nyt ihmetelty sitä, mikä se on, vaan lähinnä arvuuteltiin pms-oireiden osuutta mainoksen naisen käytökseen. Hoho. Tai sitten mä oon vaan pihalla.

Aha, no ei sit mitn. Piti vaan taas päästä vähä pätemään... ;)
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies
Tohtori Tonus
28.08.2007 16:18:03
Premenstruaalinen syndrooma, elikkäs menkat tulossa... luulisin.

Ahaa, aina oppii jotain uutta. Tältä pohjalta termi ja sen käyttö tekevätkin järkeä. Ihan oikein pädit :)

Jep jep. Luulenpa kuitenkin, että tässä ei nyt ihmetelty sitä, mikä se on, vaan lähinnä arvuuteltiin pms-oireiden osuutta mainoksen naisen käytökseen. Hoho. Tai sitten mä oon vaan pihalla.

Olet pihalla, lähes yhtä pihalla kuin minä olin :)
Nazareth
28.08.2007 16:41:27
Premenstruaalinen syndrooma, elikkäs menkat tulossa... luulisin.

Premenstruaalinen syndrooma, eli menkat eli Ne.
shovi
28.08.2007 17:00:00
Olet pihalla, lähes yhtä pihalla kuin minä olin :)

Luin uudestaan ja nyt näen valon. Olen taas inside eli sisällä eli en ulkona. Hmm...?
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Bonesaw
28.08.2007 19:47:32
"Peräsuolen vaivat,ärsytys ja kutina ovat yleisempiä,kuin luullaan..."
Joo'o
LamaAjanElvis
28.08.2007 20:02:51
"Peräsuolen vaivat,ärsytys ja kutina ovat yleisempiä,kuin luullaan..."

Olikos tässä se yks t-paita päällä jossa luki "peräaukon kutinaa"? Tollanen paita olis rouhea.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista. Kesä on läskien pahinta aikaa, mutta onneks se on kohta jo ohi.
Bonesaw
28.08.2007 20:07:51
Olikos tässä se yks t-paita päällä jossa luki "peräaukon kutinaa"? Tollanen paita olis rouhea.

Joo. Just se sama.
Joo'o
Drumjamo
28.08.2007 21:55:18

Harmi kun se ukko on nyt leikattu pois siitä. Hieman revähdytti ensimmäisellä kerralla kun tuo mainos tuli.
Se nyt vaan on semmosta
Vainaja
28.08.2007 22:46:22

No eipä lievästi..miettikää kuinka koleeta ois kävellä kylällä porukassa jossa muilla lukee komeesti äijä tai emäntä tms teksti ja itellä isolla ja komeesti ''Peräaukonkutina''...
Calling Mr.Killjoy...
LamaAjanElvis
28.08.2007 22:50:33
No eipä lievästi..miettikää kuinka koleeta ois kävellä kylällä porukassa jossa muilla lukee komeesti äijä tai emäntä tms teksti ja itellä isolla ja komeesti ''Peräaukonkutina''...

Tätähän minäkin. Tuo olisi ainoa tekstipaita jota päälleni voisin ottaa. Tosin kohtahan se olis jo kaikilla jne...
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista. Kesä on läskien pahinta aikaa, mutta onneks se on kohta jo ohi.
Volante
29.08.2007 10:06:53
Premenstruaalinen syndrooma, eli menkat eli Ne.

Eipäs ole, kun PMS on nimensä mukaankin juuri ennen menkkoja. Nii. :)

Mikäköhän piru se mainos muuten oli, joku Dominokeksihässäkkä, missä porukka pyöritteli sen postimiehen kanssa niitä keksejä? Se ärsytti.
ahuttune
29.08.2007 13:14:19 (muokattu 29.08.2007 13:15:05)
raw deal banneri oli kauhee
- Huttune
reos
30.08.2007 21:35:26
DANONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
VOI VITTU
JA NIITÄ TULEE KOKOAJAN
VOI VITUN DANONE!!!!!!
basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara.
HaloOfFlies
31.08.2007 00:14:01 (muokattu 31.08.2007 00:15:25)

"Hi, how are you doing?"
*klunk klunk klunk*
*tömps tömps tömps tömps*
"KRÄÄÄH!"

Coca Cola Zero.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
ANtTIKRISTUS
31.08.2007 00:20:33
DANONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
VOI VITTU
JA NIITÄ TULEE KOKOAJAN
VOI VITUN DANONE!!!!!!

Tämä kiteyttää kaikkia ajtukseni.
Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat.
R2
31.08.2007 00:47:07
Elisan uudessa nationalistisessa mainoksessa soi italialainen sävellys. -Olen suomalainen my ass ->L Italiono se perkele on jos ette sitä Mnetin nobel 2007 kilapailijat tienneet.
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
Tohtori Tonus
31.08.2007 01:05:20
Elisan uudessa nationalistisessa mainoksessa soi italialainen sävellys. -Olen suomalainen my ass ->L Italiono se perkele on jos ette sitä Mnetin nobel 2007 kilapailijat tienneet.

Öö... häh?
NHR
31.08.2007 01:20:09

Öö... häh?

Niii, eiku sitä vaan, että se biisi Olen suomalainen on alunperin italialainen sävellys, vaikka sillä ilmiselvästi jotain suomalaiskansallista tunnetta siinä mainoksessa haetaanki... ja välläkös häliä, jos valtaosa meistä suomalaisista kumminki saa ekaks päähänsä ne suomenkieliset sanat, kun se biisi instrumentaaliversiona siinä pauhaa...
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies
Tohtori Tonus
31.08.2007 02:01:34 (muokattu 31.08.2007 02:03:23)
Niii, eiku sitä vaan, että se biisi Olen suomalainen on alunperin italialainen sävellys, vaikka sillä ilmiselvästi jotain suomalaiskansallista tunnetta siinä mainoksessa haetaanki... ja välläkös häliä, jos valtaosa meistä suomalaisista kumminki saa ekaks päähänsä ne suomenkieliset sanat, kun se biisi instrumentaaliversiona siinä pauhaa...

Ahaa, joo, selvä... En vain saanut jäsen Artun viestistä mitään selkoa. Asiaan melkein liittyen, eikös oma kansallislaulummekin ole ulukomuan eläjien tekoja?

E: Jaa, säveltäjä saksalaissyntyinen.
reos
31.08.2007 14:19:06
Ahaa, joo, selvä... En vain saanut jäsen Artun viestistä mitään selkoa. Asiaan melkein liittyen, eikös oma kansallislaulummekin ole ulukomuan eläjien tekoja?

E: Jaa, säveltäjä saksalaissyntyinen.

Ollaan ulkomailta koko sakkiki tultu, kuitenki ruottalasisa ja ryssiä vaan. Niin ja voi vittu Danone vielä kerra.
basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)