![]() 25.10.2010 15:43:05 | |
---|---|
Secreterial: Manchester Unitedin pelissä kyllä jokin tökkii ja pahasti. Alku näyttää lupaavalta, kaikki menee hyvin ja johdetaan. Sitten tulee toinen puoliaika (60-70min) ja on melkeen varmaa, että vastustaja tekee maalin. Stokea vastaan oli eilen sama homma. Mun mielestä tuo eilinen jo huomattava edistysaskel, sekä hyökkäyspelaamisessa, että puolustustyöskentelyssä. Stoken maalipaikat ja maalintekoyritykset olivat loppulopuksi aika vähissä, koska United puolusti erittäin hyvin. Stoken maaliin johtanut tilanne alkoi toki selkeästä virheestä, mutta maali/veto oli niin paha, että eipä sille juuri mitään voinut. Stokella ei ollut mitään saumaa tehdä tuota yhtä maalia enempää. Loppuminuuteillakaan, kun United johti uudelleen, Stoke ei kyennyt edes yrittämään tasoitusta, vaan pallo oli täysin Unitedin kontrollissa aina päätösvihellykseen asti. Manchester Unitedin pelissä on koko alkukauden tökkinyt kokonaisvaltainen hyökkäyspelaaminen ja yhtä lailla oma puolustuspelaaminen. Hyökkäyspeliä on vaivannut tietynlainen kaavamaisuus ja ideaköyhyys. Eilen oli nähtävissä jo selvästi parempaa tekemistä, etenkin boksissa. 1-2 lisämaalia ei ollut kovin kaukana. Parannettavaa on toki vielä paljon, mutta toivottavasti Rooneyn paluu loksauttaa tuon hyökkäyksen lopullisesti paikoilleen. Minä olen minä. | |
![]() 25.10.2010 15:52:58 | |
djKaaos: Mun mielestä tuo eilinen jo huomattava edistysaskel, sekä hyökkäyspelaamisessa, että puolustustyöskentelyssä. Stoken maalipaikat ja maalintekoyritykset olivat loppulopuksi aika vähissä, koska United puolusti erittäin hyvin. Stoken maaliin johtanut tilanne alkoi toki selkeästä virheestä, mutta maali/veto oli niin paha, että eipä sille juuri mitään voinut. Stokella ei ollut mitään saumaa tehdä tuota yhtä maalia enempää. Loppuminuuteillakaan, kun United johti uudelleen, Stoke ei kyennyt edes yrittämään tasoitusta, vaan pallo oli täysin Unitedin kontrollissa aina päätösvihellykseen asti. Manchester Unitedin pelissä on koko alkukauden tökkinyt kokonaisvaltainen hyökkäyspelaaminen ja yhtä lailla oma puolustuspelaaminen. Hyökkäyspeliä on vaivannut tietynlainen kaavamaisuus ja ideaköyhyys. Eilen oli nähtävissä jo selvästi parempaa tekemistä, etenkin boksissa. 1-2 lisämaalia ei ollut kovin kaukana. Parannettavaa on toki vielä paljon, mutta toivottavasti Rooneyn paluu loksauttaa tuon hyökkäyksen lopullisesti paikoilleen. Totta, oli tuo Stoke peli jo parempaa, kuin muutamat edelliset on ollu, mutta itse kaipaisin vielä lisää "tulta" siihen pelaamiseen. Eli lisää sitä tahtoa ja päättäväisyyttä peliin. Tärkeää olisi saada Rooney nyt siihen viimekauden iskuun. Berba on ollut alkukaudella hyvä, joskaan niitä maaleja ei nyt olekkaan tullut. Silti tehnyt aika hyvin töitä ja luonut vaarallisia tilanteitakin omalla työllään (eilen syöttö keskelle sieltä päätyrajalta yms.). Chicarito on nyt päässyt maalin makuun, joten hyvä vaihtomieskin löytyy kärkeen. Pojalla on kyllä edellytyksen koviin maalilukemiin tulevilla kausilla. Yksi pieni ongelma mun mielestä on vasen laita. Giggs alkaa olemaan loukkaantumisherkkä, eikä kuntokaan ole enää vanhojen päivien kunnossa. Park on ollut mun mielestä todella iso pettymys tällä kaudella. Valencian loukkaantuminen oli mulle kyllä iso pettymys ja ManU:lle aika paha asia. Nani ja Valencia laidoilla olisi ollut hyvä, mutta pakko mennä näillä mitä on. Nani on ollut hyvä oikealla laidalla, mutta kuka vasemaan. Obertan? Bebe? Rooney linkiksi? Vai kenties Evra? Anderson voisi kans yrittää laidalla, mutta ajautuu aika paljon keskelle. | |
![]() 25.10.2010 16:52:07 | |
Secreterial: Yksi pieni ongelma mun mielestä on vasen laita. Giggs alkaa olemaan loukkaantumisherkkä, eikä kuntokaan ole enää vanhojen päivien kunnossa. Terveenä ollessaan Giggs on edelleen ykkösvalinta vasemmalle. Ei sen takia, ettei parempaakaan löydy, vaan siksi, että hän on edelleen loistava pelaaja. Iän myötä loukkaantumisherkkyys kasvaa, joten siksi juuri hänen varaansa ei voida kaikkea laskea. Giggs on myös erittäin hyvä keskustassa, mutta kun keskustaan on muutenkin tunkua, niin antaa hänen olla vasemmalla. Nani on ollut hyvä oikealla laidalla, mutta kuka vasemaan. Obertan? Bebe? Rooney linkiksi? Vai kenties Evra? Anderson voisi kans yrittää laidalla, mutta ajautuu aika paljon keskelle. Giggsin ja Valencian loukkaantumiset tosiaan tekevät miehityksestä ja/tai ryhmityksestä haasteellisen. Evralta kaipaisin vähän lisänäyttöjä laiturina toimimisesta, mutta O'Shea on ihan pätevä mies korvaamaan Evran vasempana pakkina, jos Evra siirtyisi kentällä pykälän verran ylöspäin. Lisäksi Evralta tulisi varmasti tukea O'Shealle, kun samaa laitaa sahaavat. Ehkä formaattia voisi myös muuttaa jotenkin siihen suuntaan, ettei laitapelaaminen olisi niin korostetussa asemassa. Obertanin matka Unitedin avaukseen on edelleen todella pitkä... Taitaa olla jopa niin pitkä, että tulevaisuus on jossain ihan muualla kuin Old Traffordilla. Bebestä on paha sanoa yhtään mitään varmaa. Kuulemma kaveri osaakin jotain, mutta tässäkin tapauksessa taitaa olla niin, että tulevaisuus odottaa jossain muualla. Minä olen minä. | |
![]() 25.10.2010 17:15:10 | |
djKaaos: Terveenä ollessaan Giggs on edelleen ykkösvalinta vasemmalle. Ei sen takia, ettei parempaakaan löydy, vaan siksi, että hän on edelleen loistava pelaaja. Iän myötä loukkaantumisherkkyys kasvaa, joten siksi juuri hänen varaansa ei voida kaikkea laskea. Giggs on myös erittäin hyvä keskustassa, mutta kun keskustaan on muutenkin tunkua, niin antaa hänen olla vasemmalla. Obertanin matka Unitedin avaukseen on edelleen todella pitkä... Taitaa olla jopa niin pitkä, että tulevaisuus on jossain ihan muualla kuin Old Traffordilla. Bebestä on paha sanoa yhtään mitään varmaa. Kuulemma kaveri osaakin jotain, mutta tässäkin tapauksessa taitaa olla niin, että tulevaisuus odottaa jossain muualla. Giggs on tosiaan edelleen yksi parhaista valinnoista tuonne vasemmalle, vaikka itse ehkä enemmän tykkään silti Nani-Valencia kaksikosta. Mutta aina ei voi nuokaan kaksi jauhaa, joten Giggs on ainakin nyt aivan selvä valinta vasemmalle. Evra pelasi ihan ok tuossa Stoke pelissä tota vasenta laitaa, ja ainahan mies on ollut hyvä nousemaan. Ehkä voisi testata muutaman pelin sitäkin variaatiota, että Evra olisi laidalla. Obertan on todennäköisesti siirtymässä muualle, miehenhän piti olla jonkinlainen lupaus ranskalaiselle jalkapallolle, mutta ei vain ole onnistunut. Ihan hyviä väläytyksiä on välillä näkynyt, mutta avaukseen on kyllä tosiaan vielä aika pitkä matka. Itse uskon, että siirtyy viimeistään sopimuksen loputtua johonkin muualle. Bebe on mielenkiintoinen kaveri kyllä. Yli 7 miljoonaa maksettiin kaverista, ilman mitään näyttöjä. Pari kertaa oon nähnyt kaverin pelaavan, ja oikein "kasvatettuna" kaverista saattaa kehittyä Unitedille uusi vasen laituri. Nopeutta ja taitoa riittää, mutta kokemattomuus vielä näkyy. Scuntcorpea vastaan haki heti pallon saatuaan jo vetopaikkaa, eli vaikuttais siltä, että maalejakin haluaisi tehdä. Voisi Bebellekkin anta peliaikaa vähän enemmän, niin näkisi mitä miehestä kehittyy. En ihan tuota allekirjoita, että mies jatkaisi uraansa muualla. En usko että Ferguson ihan heti kaveria päästää menemään. Kenties tämä kausi menee reserveissä ja satunnaisissa esiintymisissä ykkösjoukkueessa, mutta toivottavasti kaverista kehittyisi vasemmalle laidalle hyvä pelaaja. | |
![]() 26.10.2010 15:42:07 | |
Minä olen minä. | |
![]() 26.10.2010 20:48:43 | |
Secreterial: Itseä nauratti se, kun Hernandez lähti tuulettamaan, niin yleisöstä tuli pari kaveria kentälle, niin se halas niitäkin :D :D Tää oli niin jees! Yhtä hyvä läppä kuin nimi pelipaidassa. by the grace of God | |
![]() 27.10.2010 00:00:34 | |
Olipas melkonen peli taas Carling-cupissa. Manchester United vs Wolverhampton Wanderers. Ensimmäinen puoliaika oli melkosen tylsää katsottavaa, yhtään maalia ei tehty ja muutenkin aika vaisua peliä. Muutama hyvä yritys ja pari nättiä kikkaa. Toisella puoliajalla tehtiinkin sitten 5 maalia. Bebe vei ManU:n johtoon, mutta Wolves tuli tasoihin. Park vei uudestaan ManU:n johtoon, mutta taas Wolves tasoitti. Sitten Fergusonin superhakinta, Javier Hernandez iski viimeisellä minuuttilla ManU:lle voiton. Melkonen kaveri on kyllä kyseessä. Sunnuntaina kaksi maalia Stoken verkkoon ja tänään yks. Vei pallon kylmästi liukuvan pakin ohi ja nosti maaliin. Maalivahti sai vähän kättä väliin, mutta ei voinut mitään. ManU pelasi ns. "junnujoukkueella." Ben Amos maalilla, Brown-Smalling-Evans-Fabio puolustuakseli. Bebe-Garrick-Gibson-Park keskikentällä ja Obertan ja Macheda kärjessä, joskin Macheda pelas enemmän piikkinä ja Obertan ehkä 10.paikalla. Muutamia pelaajia täytyy mainita. Evans oli jälleen oma hermostunut itsensä. Kun katsoi Smallingin ja Evansin peliä, niin luulisi, että Smalling on se kokeneempi. Obertan oli pallon saadessaan varsinkin alussa todella pirteä. Nopea kaveri on kyseessä ja loppuun asti jaksoi juosta. Toisella puoliajalla muutama loistava pystyjuoksu. Myös tämä kesän kohuhankinta, Bebe, oli ihan ok, kunnen väsähti kokonaan. Muutama hyvä haasto, pari hyvää syöttöä, ja tietenki tärkeä maali. Mutta Hernandezia ei voi kyllä liikaa nyt hehkuttaa. Todella lahjakas pelaaja, ja viimeistelytaito alkaa nyt löytyä. Nopeutta löytyy kyllä melkosesti. Ketä peluuttaa nyt kärjessä? Rooney, Berba ja Chicarito ovat olleet kaikki hyviä, eli nyt näyttää hyökkäysrintamalla hyvältä. Machedaa ei kannata edes mainita. Scuntcorpea ja nyt Wolvesia vastaan saanut antaa näyttöjä, mutta aika vähille on näytöt jäänyt. Itse en ole kyllä yhtään vakuuttunut pojan taidoista. | |
![]() 27.10.2010 15:47:30 | |
Secreterial: Ketä peluuttaa nyt kärjessä? Rooney, Berba ja Chicarito ovat olleet kaikki hyviä, eli nyt näyttää hyökkäysrintamalla hyvältä. Rooney ei mahtuisi Unitedin aloitukseen, vaikka olisikin käytettävissä tällä hetkellä (: Mutta Rooney tulee vielä ja ottaa paikkansa takaisin. Machedaa ei kannata edes mainita. Tästä kaverista ei kyllä ole mihinkään. Elänyt tähän päivään asti toissa kevään ratkaisumaaleilla, mutta nyt tarvittaisiin jo uusia näyttöjä. Minä olen minä. | |
![]() 27.10.2010 16:08:16 (muokattu 29.10.2010 10:02:50) | |
djKaaos: Rooney ei mahtuisi Unitedin aloitukseen, vaikka olisikin käytettävissä tällä hetkellä (: Mutta Rooney tulee vielä ja ottaa paikkansa takaisin. Tästä kaverista ei kyllä ole mihinkään. Elänyt tähän päivään asti toissa kevään ratkaisumaaleilla, mutta nyt tarvittaisiin jo uusia näyttöjä. Joissain huhuissa Macheda vietiin lainalle Lazioon ja sopimukseen vielä osto-optio. Toivottavasti toteutuisi, meikän silmässä Macheda ei ole edes vaihtopenkin mies... EDIT.// http://www.youtube.com/watch?v=1t2UQaobf7U EISSS :D :D :D | |
![]() 02.11.2010 22:41:29 (muokattu 02.11.2010 23:03:31) | |
Huh! Jopas pelaa Tottenham pirteetä futista. Vielä, kun toi majakka osais viimeistellä... EDIT: se näköjään kuuli. all hail Bale! by the grace of God | |
![]() 02.11.2010 23:34:25 (muokattu 02.11.2010 23:35:27) | |
carlos: se näköjään kuuli. all hail Bale! Gareth Bale, maailman kuumin futari tällä hetkellä. Aivan älytöntä peliä, miten voi olla tämän tason matsissa jollain noin ylivoimainen juoksuvoima? Puhumattakaan kaverin itseluottamuksesta... Hemmohan neppailee pienessä tilassa kuin brassit ikään. Mahtavaa menoa. Spursilta kokonaisuutena tosi vahva show. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed | |
![]() 02.11.2010 23:40:56 | |
Oli kyllä todella ilahduttava voitto Spursilta! Bale.. Olen sanaton. Kaiken kruunas toi parinkymmenenmetrin syöttö itelle ja siitä täydellinen syöttö, josta maali. Kerta kaikkiaan. by the grace of God | |
![]() 03.11.2010 13:37:21 | |
Oli kyllä sanken viihdyttävää peliä, tai se mitä kerkesin katselemaan. Bale oli kyllä ihan liekeissä! Mikäs rafaelille tuli kun vaihtoon otettiin ekan puoliskon jälkeen? | |
![]() 03.11.2010 13:54:40 | |
Simo78: Oli kyllä sanken viihdyttävää peliä, tai se mitä kerkesin katselemaan. Bale oli kyllä ihan liekeissä! Mikäs rafaelille tuli kun vaihtoon otettiin ekan puoliskon jälkeen? VDV:n osallistuminen otteluun oli epävarmaa, jotain pikkuloukkaantumista taisi olla. Ehkä häntä säästeltiin ettei tule isompaa vammaa. | |
![]() 03.11.2010 16:50:56 | |
Bale & Modric aivan loistavia, Huddlestone erittäin hyvä puolustussuuntaan ja BAE hyvää duunia niin ylös- kuin alaspäin. Mutta vittu kun osaa olla kuutamolla nuo muutamat pelaajat, Gallaksen nyt sulatan vielä vaihtomiehenä jotenkin, mutta jumalauta tuo Kaboul on huono. Tokalla puoliajalla meni sentään joka toinen syöttö omille, ja onnistui muutaman kerran katkaisemaan Interin syöttöjä. Huttonilta jatkuvasti huonoja ratkaisuja kentän molemmissa päissä. Pari hyvää nousua, mutta miksi jumalauta pitää jatkaa ensimmäisellä kosketuksella maalia kohti jos ei osaa? Tuonne kun saadaan Defoe sekä Corluka takaisin ja keskuspuolustus kuntoon, niin on kova nippu mille tahansa joukkueelle. "Paperissa komeili täysikasvuinen sarvikuono jonka pään tilalle oli leikattu ja liimattu Pamela Anderssonin pää ja jalkoväliin valtava musta penis. Tämän maagisen papyruksen kruunasi ruskeat haiskahtavat tahrat sekä muut eritteet."
-wrshredder | |
![]() 04.11.2010 09:38:15 | |
Chieftain: Bale & Modric aivan loistavia, Huddlestone erittäin hyvä puolustussuuntaan ja BAE hyvää duunia niin ylös- kuin alaspäin. Mutta vittu kun osaa olla kuutamolla nuo muutamat pelaajat, Gallaksen nyt sulatan vielä vaihtomiehenä jotenkin, mutta jumalauta tuo Kaboul on huono. Tokalla puoliajalla meni sentään joka toinen syöttö omille, ja onnistui muutaman kerran katkaisemaan Interin syöttöjä. Huttonilta jatkuvasti huonoja ratkaisuja kentän molemmissa päissä. Pari hyvää nousua, mutta miksi jumalauta pitää jatkaa ensimmäisellä kosketuksella maalia kohti jos ei osaa? Tuonne kun saadaan Defoe sekä Corluka takaisin ja keskuspuolustus kuntoon, niin on kova nippu mille tahansa joukkueelle. Kyllähän sinne puolustukseen miehiä löytyisi - Dawson, King ja Woodgate - mutta kun nämä viettävät enemmän aikaa loukkaantuneena kuin kentällä. Terveinä ollessaan pärjäisivät erittäin hyvin. | |
![]() 05.11.2010 13:48:45 | |
This guy could fuck up a cup of coffee | |
![]() 05.11.2010 17:07:37 | |
Van Hannes: Kyllähän sinne puolustukseen miehiä löytyisi - Dawson, King ja Woodgate - mutta kun nämä viettävät enemmän aikaa loukkaantuneena kuin kentällä. Terveinä ollessaan pärjäisivät erittäin hyvin. Sori, ilmaisin varmaankin vähän epäselvästi. King ja Dawson ovat molemmat terveenä ollessaan valioliigan kärkitoppareita, etenkin King. Näkisin myös tämän kolmikon jälkeen avauksessa Bassongin ennen Kaboulia. "Paperissa komeili täysikasvuinen sarvikuono jonka pään tilalle oli leikattu ja liimattu Pamela Anderssonin pää ja jalkoväliin valtava musta penis. Tämän maagisen papyruksen kruunasi ruskeat haiskahtavat tahrat sekä muut eritteet."
-wrshredder | |
![]() 05.11.2010 18:27:14 | |
Chieftain: Sori, ilmaisin varmaankin vähän epäselvästi. King ja Dawson ovat molemmat terveenä ollessaan valioliigan kärkitoppareita, etenkin King. Kyllä mä sanon, että terve Woodgate olisi myös ihan kevyesti liigan parhaita ja johtavia toppareita. Kaverin uraa on tullut seurattua 90-luvun lopusta ja suorastaan vitutta tuo hänen loukkaantumishistoria. Tietysti tuo mainittu pätee yhtä hyvin myös Kingiin. Minä olen minä. | |
![]() 06.11.2010 18:33:12 (muokattu 06.11.2010 18:34:48) | |
Jahas, Hargreaves palasi Manun kokoonpanoon. Yhdeksäksi minuutiksi. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/9163714.stm Kyllä voi v*tuttaa miehen puolesta! Pari vuotta loukkaantuneena ja sit käy noin. Toivottavasti ei ole vakavaa... "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)