Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 563 64 65 66 67122 123 124 125 126
Rakkikoira
26.08.2007 13:16:32
Ne on ihan varmasti jossain vaiheessa Salkkareissa molemmat näyttelemässä.

Toivottavasti! Vaikka Helin uusina tyttösinä.
Väärennetty
profitgeier
26.08.2007 13:33:45
Toivottavasti! Vaikka Helin uusina tyttösinä.

Vaikuttavat kyllä enemmän Sallan sukulaisilta.
Jormaz
26.08.2007 13:46:58
Joelin uusi mese-kännykkä.

Joo voi elämä. Se on varmaan sen grillaavan Danone Actimel-äijän poika.
Summer is coming, fat boys are happy
Bonesaw
26.08.2007 13:51:38
Joo voi elämä. Se on varmaan sen grillaavan Danone Actimel-äijän poika.

Se grillaava Actimel-äijä on aivan meidän naapurin näköinen. Samanlainen äänikin...
Joo'o
THE RIPPER
26.08.2007 19:45:47 (muokattu 26.08.2007 19:46:04)
Ehdottomasti ärsyttävimpiä on jotkut "mahtavasti" dubatut mainokset, kuten:
Eniron mainos, missä Sean Connory selittää jostain mullistavista partateristä taustalla, mutta se on dubbaamalla tehty Eniron mainokseksi.

Ja tietenkin Vanish OxyAction: "Unohda tahrat, luota pinkkiin" "Sinun tarvitsee vain nauttia hohtavan puhtaasta lopputuloksesta".

tuo "sean connery" ei ole sean connery vaan joku kaksoisolento.
ja toistaiseksi se on tarkotuksella tehty "mahtavasti" eli tökerösti. tuo ei edes ole ärsyttävä mainos
(_/) (O.o)
Bonesaw
26.08.2007 21:31:37 (muokattu 26.08.2007 21:32:06)
Se syylämainos. "...nyt äiti voi jäädyttää syyläni kotona,aivan kuten oikea lääkäri" tjms.

Edit. Tää näköjään tulikin jo viime sivulla.
Joo'o
Migo
27.08.2007 12:21:14
Mä aina ajattelen ne jääkaappinaiset lesboiksi. Oon varma, että he on pariskunta. Siinä ennen uusinta mainosta tulleessa mainoksessa ne ilmiselvästi flirttaa toisilleen. ja hymyilee silleen ...

Eikös he ole siskoksia?
Että semmosta...
Lennu
27.08.2007 13:08:04

Eikös he ole siskoksia?

Niin? Voihan ne silti olla lepsoja.
"Siirryn digihanuriin sinä päivänä, kun analogiset hanurilähetykset lopetetaan." -Qsine
Migo
27.08.2007 13:56:53
Niin? Voihan ne silti olla lepsoja.

Toki, parempihan se niinpäin olisikin.
Että semmosta...
Tempura
27.08.2007 17:25:32
Taas ne jugurttiämmät oli tossa. Miksei jumalauta joku lyö sitä kaapin ovea kiinni siinä kun ne kurkkii ja narisee siinä saatana.
76uy65t745t76tg
Nazareth
27.08.2007 17:38:57
Big Brother mainos... ei helvetti, se tarkottaa vaan sitä että se sirkus alkaa taas.
R2
27.08.2007 17:56:21
Nyt kyllä ukko lopetat sen jugurtin lipittämisen, saatana!

"Activian syöntiä en kyllä lopeta kesälläkään"
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
pira
27.08.2007 18:02:05
Taas ne jugurttiämmät oli tossa. Miksei jumalauta joku lyö sitä kaapin ovea kiinni siinä kun ne kurkkii ja narisee siinä saatana.

Ne on niin södexii. :)

Vähän helpotusta Tempuralle.
http://pelkotilat.org/?id=663
Eläimetkin.
R2
27.08.2007 21:01:55
"Leprasikiöiden syöntiä en kyllä lopeta kesälläkään"
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
Burn
28.08.2007 00:46:38

Mitä vielä...Tekisi mieleni tehdä niille naikkosille "ruokaremontin" sijaan "leegoremontti". Ei vais. En minä naesiae lyoae, but the commercial brings my piss to a boil!
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
Tuomas
28.08.2007 11:08:37

JA TAAS! Ei persejumalauta mä sanon.

Siis tämä yltiörasittava Siwa-mainos, jossa äijän rupsahtanut hellasärö päättää että nyt on kuule kaikki päin helevettiä jäkä jäkä jäkä vieraat tuleekohtapitääkösunnytsiinämakoilla helevetti ei oo ruokaa ei oo mitään koko maailma kaatuu päälle koita nyt saatana nousta pystyyn enkä ota rauhallisesti mulla on pms ai lähetkö mopolla kylille siellähän on vain SIIIWAAAA!

Oikeaoppinen päätös tälle mainokselle olisi se, että äijä hakisi ladon takaa kirveen. Jostain syystä tätä mainosten kukkeinta vituttajaa päätetään näyttää aamuisin, jolloin töihin lähtee ärtyneenä ja tappaa pari kanssamatkustajaa julkisissa ihan vain saadakseen pahan maun pois sielusta. Okei, ärsyttävä mainos jää päähän, mutta tässä tapauksessa mieleen tulee viedä asiointinsa Alepaan, Siwaan korkeintaan molotovin cocktailin!

Khrm. Anteeksi.
"No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice
Nazareth
28.08.2007 11:20:18
JA TAAS! Ei persejumalauta mä sanon.

Siis tämä yltiörasittava Siwa-mainos, jossa äijän rupsahtanut hellasärö päättää että nyt on kuule kaikki päin helevettiä jäkä jäkä jäkä vieraat tuleekohtapitääkösunnytsiinämakoilla helevetti ei oo ruokaa ei oo mitään koko maailma kaatuu päälle koita nyt saatana nousta pystyyn enkä ota rauhallisesti mulla on pms ai lähetkö mopolla kylille siellähän on vain SIIIWAAAA!

Oikeaoppinen päätös tälle mainokselle olisi se, että äijä hakisi ladon takaa kirveen. Jostain syystä tätä mainosten kukkeinta vituttajaa päätetään näyttää aamuisin, jolloin töihin lähtee ärtyneenä ja tappaa pari kanssamatkustajaa julkisissa ihan vain saadakseen pahan maun pois sielusta. Okei, ärsyttävä mainos jää päähän, mutta tässä tapauksessa mieleen tulee viedä asiointinsa Alepaan, Siwaan korkeintaan molotovin cocktailin!

Khrm. Anteeksi.

Joo tuo on kans yks rasituksen aiheuttaja.
Tohtori Tonus
28.08.2007 13:32:40 (muokattu 28.08.2007 13:34:35)

Tätä ei kyllä voi ihminen ymmärtää. Aivan helvetin rasittava mainos, ja minusta pointtikin menee vähän ohi. Eikös tämän miehen pitänyt mennä ostamaan jotain perus-grillimättöjä, kuten makkaraa, kanaa, kaljaa yms., joten miksi tämä akka käy valittamaan että kylällä ei ole kuin Siwa? Ainakin viime näkemällä se oli ihan ruokakauppa.

E: pms? :D
NHR
28.08.2007 14:51:39

E: pms? :D

Premenstruaalinen syndrooma, elikkäs menkat tulossa... luulisin.
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies
shovi
28.08.2007 14:53:23 (muokattu 28.08.2007 14:54:18)
Premenstruaalinen syndrooma, elikkäs menkat tulossa... luulisin.

Jep jep. Luulenpa kuitenkin, että tässä ei nyt ihmetelty sitä, mikä se on, vaan lähinnä arvuuteltiin pms-oireiden osuutta mainoksen naisen käytökseen. Hoho. Tai sitten mä oon vaan pihalla.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)