washburn21 22.10.2010 18:01:48 | |
---|
washburn21: Nojoo, mutta tämähän tarkottaa sitä, että jos Väinö nyt silti sattuisi lähtemään niin saisi ManU siitä kovan hinnan, kun ostaja joutuisi maksamaan sopimuksen pois. E: Niin ja Scholeshan on "kouluttanut" Rooneyta heti ensimmäisissä harjoituksissä ja Rooney on seuraavat kolme viikkoa pois... ... |
carlos 22.10.2010 19:18:14 | |
---|
Hieno homma, että Rooney teki jatkosopparin Manuun. En sitten tiedä, hankkiko hän tällä hässäkällä (vai onko ollut taas pelkkää brittilehtien myllytystä) itselleen vain enemmän hilloa, mutta hyvä näin. by the grace of God |
kozmik 22.10.2010 21:01:06 (muokattu 22.10.2010 21:02:58) | |
---|
Secreterial: ManU:n sivuilla oli juttua aikasemmin Fergusonin vastauksesta koko hommaan. Oli mm. sanonut, että jos ei muu auta, niin Rooneylle tarjotaan "parasta sopimusta koko maailmassa". Tiedä sitten, kuinka kovan sopimuksen Rooney on allekirjoittanut Jeps, samaa luin BBC:n sivuilta. Olis kyllä mielenkiintoista tietää minkälainen liksa miehellä on, mahtaa olla kolmen sadan tuhannen punnan kieppeillä viikossa jos maailman paras diili on... Vai missäs luokassa nuo nykyään liikkuu? Eikös joku Cityn pelaaja ainakin tienaa jotain 250 000 tai sinne päin? Sitä en kyllä sit tiedä, onko mies tuon arvoinen. Ei varmaan kukaan ole. Ja reilu kymmenen vuotta sitten ihmettelin Roy Keanen 50 000 punnan viikkopalkkaa... Mistä tuli mieleen: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2267419 Ei kai kukaan nyt ainakaan TUON arvoinen ole? "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
DJKaaos 23.10.2010 14:17:49 | |
---|
Se ois sitten Veikkausliigan päätöskierros. Saas nähdä päättyykö Litmasen seurajoukkueura tänään ja kruunaako hän sen putoamisella FC Lahden kanssa. Todennäköisesti. Minä olen minä. |
Prophet 23.10.2010 15:24:07 | |
---|
djKaaos: Se ois sitten Veikkausliigan päätöskierros. Saas nähdä päättyykö Litmasen seurajoukkueura tänään ja kruunaako hän sen putoamisella FC Lahden kanssa. Todennäköisesti. JJK lähtee divariin hakemaan vauhtia. |
myrtonen 23.10.2010 15:57:16 | |
---|
Prophet: JJK lähtee divariin hakemaan vauhtia. Kävikin sitten toisin. |
reverend 23.10.2010 15:57:59 | |
---|
myrtonen: Kävikin sitten toisin. Harmi, karsintojen kautta sitten. |
Deg 23.10.2010 17:16:13 | |
---|
Lahtelaisesta näkökulmasta hienointa on, että ensi kaudella päästään jännäämään KooTeePee-matseja. Sexual chocolate, baby! |
touhis 23.10.2010 21:42:43 | |
---|
kozmik: Jeps, samaa luin BBC:n sivuilta. Olis kyllä mielenkiintoista tietää minkälainen liksa miehellä on, mahtaa olla kolmen sadan tuhannen punnan kieppeillä viikossa jos maailman paras diili on... Vai missäs luokassa nuo nykyään liikkuu? Huhu kertoi että waynen sadantuhannen punnan viikkopalkka ei riittänyt vaan tuplat olisi pitänyt saada. Mutta eipä kyllä mitään tietoa mikä uuden sopimuksen mukainen viikkopalkka mahtaisi olla. Asiasta toiseen. Vaikuttaa kyllä melkoisen ketterältä englantilainen oikeusistuin. Newcastlen andy carroll on epäiltynä naisystävänsä pahoinpitelystä. "Carroll päästettiin kuitenkin takuita vastaan vapaalle tiukkojen ehtojen saattelemana. Nuori hyökkääjä joutuu asumaan Newcastlen kapteenin Kevin Nolanin perheen kotona, tarkkailun alaisena." Uutisoi Iltasanomat. http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2265511&pos=no-tu Ikäänkuin jos minä tötöilisin ja löisin muijaani, minut määrättäisiin työkaverin kämpälle kotiarestiin? :) |
reverend 23.10.2010 21:53:40 | |
---|
touhis: Ikäänkuin jos minä tötöilisin ja löisin muijaani, minut määrättäisiin työkaverin kämpälle kotiarestiin? :) Jos olisit rikas ja kuuluisa, niin sitten varmaankin näin. Eihän noita normaalit lait koske. |
touhis 23.10.2010 22:12:45 | |
---|
djKaaos: Saas nähdä päättyykö Litmasen seurajoukkueura tänään ja kruunaako hän sen putoamisella FC Lahden kanssa. Todennäköisesti. Jarppa muuten on sanonut että kalenterissaan on seuraava maajoukkueen karsintaottelu. Jos Jari päättää jatkaa lahdessa niin hänestä tulee divarissa pelaava maajoukkuepelaaja. Jos taas päättää lopettaa niin Jarista tulee seuraton maajoukkuepelaaja. Kuinka monta tällaista maajoukkueen historista löytyykään? :) Jos siis kutsu tulee maajoukkueeseen. |
Stradlin 23.10.2010 22:19:44 | |
---|
touhis: Jarppa muuten on sanonut että kalenterissaan on seuraava maajoukkueen karsintaottelu. Jos Jari päättää jatkaa lahdessa niin hänestä tulee divarissa pelaava maajoukkuepelaaja. Jos taas päättää lopettaa niin Jarista tulee seuraton maajoukkuepelaaja. Kuinka monta tällaista maajoukkueen historista löytyykään? :) Jos siis kutsu tulee maajoukkueeseen. Eikös Tintti ainakin ole seurattomanakin ollut maajoukkueessa mukana? This guy could fuck up a cup of coffee |
touhis 23.10.2010 22:24:19 | |
---|
Eipä ole mitään käsitystä asiasta ja siksi kysynkin. |
DJKaaos 23.10.2010 23:55:36 | |
---|
touhis: Jarppa muuten on sanonut että kalenterissaan on seuraava maajoukkueen karsintaottelu. Jep tiedossa oli, siksi käytin termia "seurajoukkueura". Mielenkiintoista kuitenkin nähdä, että jatkuuko ura seuratasolla ja jos jatkuu, niin jatkuuko FC Lahdessa. Mun muistaakseni Litmanen on ollut jo kertaalleen siinä tilanteessa, että maajoukkue oli hänen "seurajoukkueensa". Minä olen minä. |
Secreterial 24.10.2010 15:04:01 | |
---|
Tuolta yhdeltä foorumilta luin, että Rooney ansaitsisi 250 000 _ viikossa. Tuohan on varmaan jotain 280000-282000€. Mutta ei mitään varmoja linkkejä ollut, joten voi olla ihan vaan huhuakin. Aika hurjalta kyllä kuullostaa, jos tollasta palkkaa saa... |
DJKaaos 24.10.2010 17:30:53 | |
---|
Secreterial: Tuolta yhdeltä foorumilta luin, että Rooney ansaitsisi 250 000 _ viikossa. Tuohan on varmaan jotain 280000-282000€. Mutta ei mitään varmoja linkkejä ollut, joten voi olla ihan vaan huhuakin. Aika hurjalta kyllä kuullostaa, jos tollasta palkkaa saa... Canalilla sanottiin, että 190 000 puntaa olisi uusi viikkopalkka hällä. Minä olen minä. |
Muave 24.10.2010 19:32:21 | |
---|
Wenger on saanut Arsenalin ihan kivaan iskuun, Song tykitti toisen osuman Cityn verkkoon. Arsenal nousemassa toiseksi tällä tuloksella. Toki tuo aikainen ulosajo auttoi asiaa, mutta kivan näköistä peliä muuten. Kuinkas noilla muuten surunauhat on? |
washburn21 24.10.2010 19:58:03 | |
---|
Muave: Wenger on saanut Arsenalin ihan kivaan iskuun, Song tykitti toisen osuman Cityn verkkoon. Arsenal nousemassa toiseksi tällä tuloksella. Toki tuo aikainen ulosajo auttoi asiaa, mutta kivan näköistä peliä muuten. Kuinkas noilla muuten surunauhat on? Joku Cityn legenda oli vissiin kuollut ... |
myrtonen 24.10.2010 22:35:25 | |
---|
washburn21: Joku Cityn legenda oli vissiin kuollut Jep, 60-luvun lopun menestysvalmentaja Malcom Allison heitti nappikset nurkkaan reilu viikko sitten. Arsenalin ilmeelle iso peukku, tosin peli olisi voinut olla mitä vaan ilman ulosajoa ja Tevezin loukkaantumista. Turhan paljon ehkä rikkoivat muutenkin molemmin puolin |
Secreterial 25.10.2010 08:51:08 | |
---|
Manchester Unitedin pelissä kyllä jokin tökkii ja pahasti. Alku näyttää lupaavalta, kaikki menee hyvin ja johdetaan. Sitten tulee toinen puoliaika (60-70min) ja on melkeen varmaa, että vastustaja tekee maalin. Stokea vastaan oli eilen sama homma. Chicarito teki ensin komean takaraivomaalin ja sillä johdettiin ottelua aika pitkään. Sitten Stoke taas tasoitti tuolla 80 minsan kohdilla. Onneksi Chicarito pelasti ja iski toisen maalinsa. Mutta jotain täytyis tolla pelille nyt tehdä, että toimis kunnolla. Javier Hernandez alkaa kyllä nyt lunastelemaan odotuksia. Kaksi maalia eilen, ja muutenkin ihan hyvin on pelannut. Oli vasta toinen avauskokoonpanon peli miehelle Valioliigassa. Varsinkin miehen ensimmäinen maali oli hienoa, sitä jaksoivat joka kommentaattorit hehkuttaa oikein kunnolla. Kaveri puski maalin edestä takaraivolla sisään. Toinen maali oli vaan "oikeassa paikassa oikeaan aikaan" maali, sisäsyrjällä pallo maalin edestä sisään. Itseä nauratti se, kun Hernandez lähti tuulettamaan, niin yleisöstä tuli pari kaveria kentälle, niin se halas niitäkin :D :D |