aivokuolio 13.04.2005 12:16:10 | |
---|
Saapas nähdä tarviiko ensi kaudella seurata tv:stä sm-liigaa ollenkaan, jos se canalille siirtyy. http://www.iltalehti.fi/osastot/jaakiekko/200504132958596_jk.shtml Samaa tuumailin eilen Ajankohtaista kakkosta katsoessani. Jääpä sitten liigapelit katsomatta tässä Raksilan residenssissä. Ei ole ihan joka matsiinkaan varaa ostaa lippua. mustan huoneen testi. |
Mikaelo 13.04.2005 12:25:22 | |
---|
Saapas nähdä tarviiko ensi kaudella seurata tv:stä sm-liigaa ollenkaan, jos se canalille siirtyy. http://www.iltalehti.fi/osastot/jaakiekko/200504132958596_jk.shtml Miten niin? Itse maksan mielihyvin katselemisesta kun tiedän että paketti on AMMATTIMAISESTI toteutettu. Mika "ego" Saukkosesta ja Timo "en selosta ilman sixpäkkiä" Jutilasta on kaikki sanottu, ja se kortti todellakin katsottu. J-P Jalo on ammattiselostaja, joka osaa kommentoida pelistä muutakin kuin "oho" tai "kädet käy kuin poikamiehellä" tai ehkä Jutin paras kommentti "tulis jo maali". Tervetuloa Canal! Sisäpaisti, kyllä niitä pelejä pelejä tulee Neloselta edelleen se yksi kappale viikossa. Ää! |
aikavaikea 13.04.2005 12:40:53 | |
---|
Sisäpaisti, kyllä niitä pelejä pelejä tulee Neloselta edelleen se yksi kappale viikossa. Ok. Jos näin on, niin sitten ei mitään. Luin huonosti, enkä tuota pointtia ensin hokannut. Ei mullakaan Saukkosta tai Jutia ikävä tule. Tosin en ole koskaan Jalo-fanikaan ollut. Kattellaan... Mutta maksullisia pelejä en aio katsoa, selostakoon vaikka Ukko Nooa. Well I Like Birds. |
Peoplez 13.04.2005 13:23:43 | |
---|
Sm-liiga canalille? Kiekkofanin unelma! Miettikää nyt: monta matsia viikossa ammattimaisesti toteutettuna ILMAN Anua ja Jutia. Ei enää parhaita paikkoja ynnä muuta turhaa paskaa. Erätauolla kunnon analyysit eikä sitä hockey night-paskaa. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
pierumooses 13.04.2005 13:52:18 | |
---|
suomi voittaa Neekerien mustamaalaaminen on tarpeetonta. |
Larry 13.04.2005 14:14:25 | |
---|
Sm-liiga canalille? Kiekkofanin unelma! Miettikää nyt: monta matsia viikossa ammattimaisesti toteutettuna ILMAN Anua ja Jutia. Ei enää parhaita paikkoja ynnä muuta turhaa paskaa. Erätauolla kunnon analyysit eikä sitä hockey night-paskaa. Juuri näin. Vaikka itselläkään ei ole Canalia niin toivoisin hartaasti että lähtis maikkarilta vittuun toi lätkä. Anun ja Jutin jutut on niin syvältä ja Parhaat Paikat on piste I:n päälle tossa paskassa. Uutta verta selostuskoppiin ja suomalainen hoki takas raiteilleen. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Kitarajeesus 13.04.2005 16:44:32 | |
---|
Sen lisäksi, että Jutila on toistanut ne "läheltä ylös niinku Jari sanoo" - jutut jo miljoonaan kertaan eikä Mikan selvästä vittuilusta huolimatta tajua että voisi yrittää jo joskus jotain uuttakin keksiä niin eniten ehkä ärsyttää se järjetön puolueellisuus. Tapparan peleissä sen nyt vielä ymmärtää, mutta eilenkin alkoi ihan tosissaan vituttaa kun Vallinille tulee aivotärähdys narrin lyötyä kuonoon ja Juti sanoo sitä pikku tuuppaukseksi mistä nyt ei oikein olisi tarvinut jäähyä antaa. Hetken päästä hän vauhkoaa naama punaisena huomattavasti heppoisemmasta tilanteesta taklaajan ollessa Kärppä. Ja vastaavat jutut toistuvat jatkuvasti. Näiden setien aika on ollut ohi jo monta vuotta sitten. Selvennetään nyt vielä, että en ole enää vuosiin seurannut jääkiekkoa ja edellinen katsomani kokonainen peli ennen eilisiltaa oli vuosi sitten pelattu toinen finaali. En ole myöskään kärppäfani, mutta jo pelkästään Jutin perseilyn takia en voi kannattaa Jokereita. Kurri tosin oli aikanaan vielä paljon huonompi. Musiikki on elämä. |
Heavy Metal Machine 13.04.2005 17:48:53 | |
---|
Tyypillistä. Ei Kärppien hyvyyttä, vaan Narrien huonoutta.. Johan mä kirjoitin että paremmille hävittiin. Eikö se sulle riitä vai? Mua ei Jokerit joukkueena mitenkään erityisesti vituta, vaan nää fanit, joilla on just ylläolevia idioottijuttuja. Ehkä paskin heidän ideoistaan on kirjoittaa keskelee Suomen lippua Jokerit. Siellä se herne etsii toista hernettä. Just joo... Ja missä sä tämmöisen olet sitten nähnyt? Kas kun mulla ei tule mieleen tuommoista... HIFK 2005. Jääkiekon sm-liigan kaikkien aikojen floppi |
Rakkikoira 13.04.2005 17:49:27 | |
---|
|
Qsysi 13.04.2005 17:57:50 | |
---|
Ei mulla varsinaisesti mitään J-P Jaloa vastaan ole, mutta kun mulle tulee aina futispeleistäkin Gladiaattorit mieleen... "Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD"
- Jonskuliini |
Rakkikoira 13.04.2005 18:05:51 | |
---|
Ei mulla varsinaisesti mitään J-P Jaloa vastaan ole, mutta kun mulle tulee aina futispeleistäkin Gladiaattorit mieleen... Hitto kun repesin, meni noin 5 sekunttia ja kerkesin jo vaihtaa aluetta ennen kuin tajusin. Pakko antaa plussä. |
Ben_D 13.04.2005 18:23:48 (muokattu 13.04.2005 18:33:47) | |
---|
Just joo... Ja missä sä tämmöisen olet sitten nähnyt? Kas kun mulla ei tule mieleen tuommoista... Et ole nähnyt??? Mikäs Jokerifani sä olet? Olihan toi kyseinen lippu joillakin älypäillä (muistaakseni) useamman vuoden katsomossa ainakin vanhan hallin aikoihin.. |
la m quina 13.04.2005 18:34:25 | |
---|
KalPa liigaan, Pelicans jatkaa, nelinkertainen runkosarja. hyvä kalpa! se on jostain syystä kiva joukkue. johtuu varmaan niistä miljoonista JÄNNITTÄVISTÄ otteluista kärppiä vastaan. |
Silkki 13.04.2005 19:06:13 | |
---|
Ken tietää ja Alan ymmärtää |
FatSam 13.04.2005 19:57:28 | |
---|
Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy. |
Heavy Metal Machine 13.04.2005 20:16:27 | |
---|
Et ole nähnyt??? Mikäs Jokerifani sä olet? Olihan toi kyseinen lippu joillakin älypäillä (muistaakseni) useamman vuoden katsomossa ainakin vanhan hallin aikoihin.. Niin että sä jotain vanhoja vain muistelet... Hyvää päivää vaan. HIFK 2005. Jääkiekon sm-liigan kaikkien aikojen floppi |
Veikko 13.04.2005 21:48:01 | |
---|
Tervetuloa Canal! Sisäpaisti, kyllä niitä pelejä pelejä tulee Neloselta edelleen se yksi kappale viikossa. Ei muuten taida tulla. Finaalipelit vaan ja osa semifinaaleista. Ja vain toinen Canalin peleistä tulee suorana. Jos olen oikein ymmärtänyt tämän päivän uutisointia. Pirkanmaan passiivit - aktivismia vastaan |
Ben_D 13.04.2005 22:46:00 | |
---|
Niin että sä jotain vanhoja vain muistelet... Hyvää päivää vaan. Pitkänlinjan Jokeri, hah. Et tainnut käydä peleissä ennen Jaffa-Areenan aikaa. Se lippu ei ollut siellä yhtä eikä kahta kertaa. |
HaloOfFlies 13.04.2005 22:54:04 | |
---|
Ok. Jos näin on, niin sitten ei mitään. Luin huonosti, enkä tuota pointtia ensin hokannut. Ei mullakaan Saukkosta tai Jutia ikävä tule. Tosin en ole koskaan Jalo-fanikaan ollut. Kattellaan... Mutta maksullisia pelejä en aio katsoa, selostakoon vaikka Ukko Nooa. "Hei Ukko Nooa tuutko selostaan lätkää?" "Joo oottakaa vähäsen päästän elukat irti" Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Heavy Metal Machine 13.04.2005 22:55:01 (muokattu 13.04.2005 22:57:51) | |
---|
Pitkänlinjan Jokeri, hah. Et tainnut käydä peleissä ennen Jaffa-Areenan aikaa. Se lippu ei ollut siellä yhtä eikä kahta kertaa. Kyllä mä jo ihan jäähalli aikoina matseissa aika ahkerasti kävin. Siinähän oli se lippu. Olisit mennyt sanomaan sille lipun omistajalle siitä asiasta niin ei olisi jäänyt noin syviä traumoja. Vitun järkevää yleistää koko Jokerien fanitoiminta yhteen suomenlippuun. HIFK 2005. Jääkiekon sm-liigan kaikkien aikojen floppi |