Jester44 06.05.2022 00:34:44 | |
---|
Scrobble: Siis luulitko muka jossain vaiheessa sarjaa, että päähenkilö olisi joku positiivinen sankarihahmo? Siis luulinko muka? Oletin että hän olisi ollut hyvä tyyppi, ei ollut. |
-Spade- 06.05.2022 07:46:45 | |
---|
Scrobble: Siis luulitko muka jossain vaiheessa sarjaa, että päähenkilö olisi joku positiivinen sankarihahmo? :D Siitähän tuli murhaaja ja jo tyyliin koko sarjan ekassa jaksossa (tai ainakin ekalla kaudella jossain kohtaa). Eikä edes mikään epäsuora. Tuohan on sen koko juonen ydin ja hienous, miten nörtti kemianopettaja muuttuu kylmäveriseksi rikolliseksi. Hieno sarja. Ohan se varma. |
zekeode 06.05.2022 07:49:12 | |
---|
Jester44: Ihan pakko sanoa kun Breaking Badistä oli juttua.... Loistava sarja kunnes päähenkilöstä tuli epäsuorasti murhaaja kun ei pelastanut kuolevaa tyttöä (Jessen gimma) vaikka olisi todenäköisesti voinut auttaa ja pelastaa tytön. Ja sarjan loppu... se oli mitä oli, se viimeisteli mielipiteen sinne huonompaan osastoon. Valopilkkuna mainittakoon John de Lancie. Siellä on Netflixissä pari sarjaa joissa päähenkilö on sympaattinen kaveri, ja siinä vähitellen paljastuu, että ehkä ne ei olleetkaan hyviksiä. The Ted Bundy Tapes: Mukava lakia opiskellut naistenmies. The John Wayne Gacy Tapes: Seurapiirimies, joka työllisti poikia ja nuoria miehiä. |
Henri Henri Olavi 06.05.2022 12:43:20 | |
---|
Jester44: Siis luulinko muka? Oletin että hän olisi ollut hyvä tyyppi, ei ollut. Se oli se joka mulle toimi. Myös toimii upeasti ATV:n "Ted Lasso", jossa ollaan todella mukavia ilman mitään taka-ajatuksia. |
Humanoid 06.05.2022 16:13:06 | |
---|
Henri Henri Olavi: Se oli se joka mulle toimi. Myös toimii upeasti ATV:n "Ted Lasso", jossa ollaan todella mukavia ilman mitään taka-ajatuksia. Ted Lasso oli ihan positiivinen yllätys. |
Bongowing 06.05.2022 18:14:19 | |
---|
Last of Us 1&2 tekee btw tuon hyviksestä pahikseksi ja toisin päin -kuvion kokemisen parhaiten ikinä. Better Call Saul ehkä myös. Viimeisimmät jaksot vielä katsomati. But where the heck is magenta? |
Henri Henri Olavi 06.05.2022 18:35:20 | |
---|
Humanoid: Ted Lasso oli ihan positiivinen yllätys. En olisi hetkeen uskonut että moinen todella kiltti huumori uppoaisi meikäläiseen. Kuinka väärässä olinkaan. Ja kuinka hyvä on se, että olin väärässä. |
Humanoid 06.05.2022 22:19:08 | |
---|
Henri Henri Olavi: En olisi hetkeen uskonut että moinen todella kiltti huumori uppoaisi meikäläiseen. Kuinka väärässä olinkaan. Ja kuinka hyvä on se, että olin väärässä. Sama täällä. Lähdin vmp-ennakkoasenteella katsomaan, mutta lopulta nautin. |
carnation 09.05.2022 18:02:30 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Henri Henri Olavi 09.05.2022 18:05:52 | |
---|
carnation: Uutisia: Love, Death & Robots kausi 3 putkahtaa palveluun 20. toukokuuta, traileri: https://www.youtube.com/watch?v=Xj2b0swdpX8&ab_channel=Netflix Eka kausi oli kokonaisuudessaan parasta animaatiota jota olen koskaan katsonut. Toka kausi oli enimmäkseen meh. Toivottavasti skarppaavat tässä kolmannessa. Time is too shallow to develope an attitude. |
mpekkanen 09.05.2022 18:13:50 | |
---|
Paras Netflix-suositus on se kun lopettaa koko netflixin ja hommaa jonkun toisen palvelun sen tilalle. Esim Amazon prime ja Disney + ovat molemmat parempia. |
Henri Henri Olavi 09.05.2022 18:29:48 | |
---|
mpekkanen: Paras Netflix-suositus on se kun lopettaa koko netflixin ja hommaa jonkun toisen palvelun sen tilalle. Esim Amazon prime ja Disney + ovat molemmat parempia. Itse en löydä Amazonista ja Dsneyltä mitään kiinostavaa katseltavaa. HBO, Areena ja Netflx best. Time is too shallow to develope an attitude. |
mpekkanen 09.05.2022 18:40:27 (muokattu 09.05.2022 18:44:56) | |
---|
Henri Henri Olavi: Itse en löydä Amazonista ja Dsneyltä mitään kiinostavaa katseltavaa. HBO, Areena ja Netflx best. Disney tuli hommattu lähinnä star wars sarjojen takia, vaikka on siellä jotain uusia leffojakin. Amazonilla on paljon katsottavaa, mun mielestä ja tykkään katsoa jopa niitä toivottoman huonoja kauhuleffoja. Paria sarjaa on myös tullut seurattua ja joskus south parkia. Musapuolella hyviä pätkiä ja dokumentteja. Netflixin kyllästyin jo vuosia sitten. Sen oma tuotanto on aina yhdistelmä paria kolmea hitti elokuvaa/sarjaa ja pakollinen pride öyhöily. Sen lisäksi dokumentit ihan kuraa...kaikki oikeasti hyvä on jo nähty. |
Henri Henri Olavi 09.05.2022 18:43:45 | |
---|
Makunsa kullakin. Itseäni esim. joku SW ei voisi vähempää kiinnostaa. Time is too shallow to develope an attitude. |
mpekkanen 09.05.2022 18:49:28 | |
---|
Henri Henri Olavi: Makunsa kullakin. Itseäni esim. joku SW ei voisi vähempää kiinnostaa. Näinhän se on. Netflix voisi minusta panostaa enemmän elokuviin ja valikoimaa paremmaksi vaikka vähän vanhemmista leffoista myös. Ainakin itse katselisin mieluusti jonkun vanhan Hammer elokuvan kuin netflixin omaa tuotantoa. |
Scrobble 09.05.2022 19:22:26 | |
---|
mpekkanen: Näinhän se on. Netflix voisi minusta panostaa enemmän elokuviin ja valikoimaa paremmaksi vaikka vähän vanhemmista leffoista myös. Ainakin itse katselisin mieluusti jonkun vanhan Hammer elokuvan kuin netflixin omaa tuotantoa. Kuka mitään elokuvia jaksaa kattoa, kaikki resurssit vaan sarjoihin, että riittää oikeasti aikaa kertoa tarina hyvin. |
Henri Henri Olavi 09.05.2022 19:25:26 | |
---|
Scrobble: Kuka mitään elokuvia jaksaa kattoa, kaikki resurssit vaan sarjoihin, että riittää oikeasti aikaa kertoa tarina hyvin. Näin juuri. Itse en jaksa kovinkaan usein kotona katsoa elokuvia. Paitsi pitkiä dokkareita. Elokuvat katson enimmäkseen teatterissa. Eilen kyllä katsoin pitkästä aikaa pitkän elokuva (1h 43min) kotona HBO:lta. High life nimeltään. Tosi hyvä scifi-leffa. Time is too shallow to develope an attitude. |
Henri Henri Olavi 13.05.2022 14:25:54 | |
---|
Samtidigt På Jorden oli ilahduttava leffa hautaustoimistotyöntekijöiden normipäivistä. Time is too shallow to develope an attitude. |
Tympee Huttunen 13.05.2022 14:42:16 | |
---|
Sain viimein katsottua The Lighthouse. Olipas kova pätkä. |
Henri Henri Olavi 13.05.2022 14:46:24 | |
---|
Tympee Huttunen: Sain viimein katsottua The Lighthouse. Olipas kova pätkä. Eikö vain ollutkin? Aivan mahtavaa juoppohulluuden kuvausta. Ehkä paras leffa juopottelusta koskaan. Time is too shallow to develope an attitude. |