Aihe: Mestarien Liiga-/ Jalkapallosta yleisesti- topiikki
1 2 3 4 562 63 64 65 66122 123 124 125 126
DJKaaos
18.10.2007 16:21:27
Ihan asiasta toiseen, niin on noissa karsinnoissa tapahtumassa aikasta sensaatio kun Englanti on jäämässä kisoista pois!!

kolme mestari suosikkia ulkona.

Sensaatio Englannin putoaminen kisoista olisi, mikäli se pelaisi heikommassa lohkossa kuin nyt. Venäjä ja Kroatia ovat tasavertaisia kisaajia Englannin kanssa. Tietenkin englantilaisten itsensä ja aivopestyjen futisihmisten mielestä Englanti on lohkon kovin joukkue (ja aina joka turnauksen suosikkeja), mutta kyseinen maajoukkue ei ole vuosikymmeniin esittänyt mitään sellaista, miksi sitä pitäisi pitää keskinkertaista kummoisempana futismaajoukkueena. Ja selvennykseksi todettakoon, että itse kannatan Englantia, mutta en laput silmillä.

Toki Englannilta löytyy muutamia huippupelaajia, mutta huippu -etuliite ei ole siunaantunut monellekkaan näistä pelaajista maajoukkue-esitysten perusteella.
Minä olen minä.
FastEddie
18.10.2007 16:56:38 (muokattu 18.10.2007 16:58:47)

Skotlanti sähläsi eilen pahasti. Varma jatkoonmeno vaihtui melko epävarmaksi.

Englannilla oli kyllä epäonnea matkassa; peli halussa, yksnolla johto ja lippu kisoihin taskussa. Venäjä sai kyseenalaisen rankkarin ja pari minuuttia sen jälkeen toisen maalin. Englannin peli meni ihan sekaisin. Loppuun saakka oli kovaa yritystä, mutta kun peli on sekaisin, se on sekaisin.

Ranskalla oli kanssa tosi vaikeaa Liettuan kanssa. Vasta maali viimeisen vartin aikana vapautti heidän pelinsä.

Belgia pelasi toisen puoliajan hyvin, itseluottamus kasvoi silmissä. Josko pystyisivät yllättämään Puolan.

Kyllä tässä muillakin kuin Suomella housut tutisevat.
I don't remember, I don't recall, I don't know anything, anything at all.
konnamatti
18.10.2007 17:29:51
Englannilla oli kyllä epäonnea matkassa; peli halussa, yksnolla johto ja lippu kisoihin taskussa.

En kyllä hallintaa Englannilta nähny missään vaiheessa. Lähinnä puolustivat hallitusti kun Venäjä yritti vyöryä. Epäonnea oli kyllä pilkussa.
Tiesti yksnolla johtoa voi sanoa melkein hallinnaksi.

Goldfingerille plussaa, veit kirjaimet näppiksestäni. En kannata Englantia ja olen saanut sellaisen kuvan että kaikki kannattajat juoksevat ne kuvailemasi laput silmillä. Hyvä ettei.

Kroatia turnaukseen!
"[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu"
FastEddie
18.10.2007 17:33:31

En kyllä hallintaa Englannilta nähny missään vaiheessa.

Sanotaan sitten vaikka, että se oli hyvin kontrollissa.
blackmore81
18.10.2007 17:41:20
En kyllä hallintaa Englannilta nähny missään vaiheessa. Lähinnä puolustivat hallitusti kun Venäjä yritti vyöryä. Epäonnea oli kyllä pilkussa.
Tiesti yksnolla johtoa voi sanoa melkein hallinnaksi.

Samoilla linjoilla olen minäkin. Kyllä se oli Venäjä joka peliä hallitsi.
Venäjä kisoihin!!!
Lohko B:stä kisoihin Ranska ja Skotlanti/Italia ratkovat keskenäisessä ottelussaan toisen jatkopaikan. En olisi yhtään yllättynyt vaikka Skotlanti ottelun voittaisikin.
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
M-Juhana
18.10.2007 19:05:29

Saksa jyrää. Mm. eilen kotona turpaan Tsekiltä.
Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964.
FastEddie
18.10.2007 19:58:46

Saksa jyrää.

Sanoo saksalainen. Taisi olla ostettu matsi.
laite
21.10.2007 21:27:55 (muokattu 21.10.2007 21:30:26)
Hoho!

TamUlla juhlan paikka: http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/200710216746506_vg.shtml

Edit: Siistin kieltäni
Millainen uskovainen, sellainen Jumala.
dipshit
22.10.2007 21:24:03 (muokattu 22.10.2007 21:24:52)
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … =149123&o=0�p7534922

Kuka sanoi että on säälittävää mainostaa omaa topicciaan? Mutta siis 4real mietin että omalla tavallaan olisi hyvä jättää EM-karsintaottelu (ja muukin EM-kisa keskustelu) tuohon sille omistettuun topicciin, ettei tulee liikaa sählinkiä. Tosin kaipa se homma täälläkin toimii :/
DJKaaos
22.10.2007 22:29:40
Tuo EM-ketju voisi kyllä olla tällä Media ja viihde-osastolla. Kisat kun alkavat, niin viimeistään silloin kyseisen turnauksen keskustelut tuohon omaan ketjuunsa.

Ja sitten tämä perusjalkapalloketju voisi olla paremmin otsikoitu, esim. ihan vaan "Jalkapallokeskustelu", sisältäen CL, Valioliiga, La Liga, Serie A, Veikkausliiga yms.
Minä olen minä.
Jkob
23.10.2007 11:01:56
Tuo EM-ketju voisi kyllä olla tällä Media ja viihde-osastolla. Kisat kun alkavat, niin viimeistään silloin kyseisen turnauksen keskustelut tuohon omaan ketjuunsa.

Ja sitten tämä perusjalkapalloketju voisi olla paremmin otsikoitu, esim. ihan vaan "Jalkapallokeskustelu", sisältäen CL, Valioliiga, La Liga, Serie A, Veikkausliiga yms.

Joko on huoneen paikka?
Wanking is timeless
VR
23.10.2007 11:56:49
Joko on huoneen paikka?

Ilman muuta. Mun mielestä tuon Fantasy Premier League -huoneen vois muuntaa jalkapallohuoneeksi.
Everything is a OK! YNWA
M-Juhana
23.10.2007 21:48:37

Ilmoittakaa jos avaatte vutis-huoneen!!
Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964.
Simo78
24.10.2007 09:48:23
Sensaatio Englannin putoaminen kisoista olisi, mikäli se pelaisi heikommassa lohkossa kuin nyt. Venäjä ja Kroatia ovat tasavertaisia kisaajia Englannin kanssa. Tietenkin englantilaisten itsensä ja aivopestyjen futisihmisten mielestä Englanti on lohkon kovin joukkue (ja aina joka turnauksen suosikkeja), mutta kyseinen maajoukkue ei ole vuosikymmeniin esittänyt mitään sellaista, miksi sitä pitäisi pitää keskinkertaista kummoisempana futismaajoukkueena. Ja selvennykseksi todettakoon, että itse kannatan Englantia, mutta en laput silmillä.

Toki Englannilta löytyy muutamia huippupelaajia, mutta huippu -etuliite ei ole siunaantunut monellekkaan näistä pelaajista maajoukkue-esitysten perusteella.

Kyllä mä siltikin rankkaisin Englannin Venäjän edelle, en todellakaan kannata Englanti, päinvastoin! Kuitekin on Englanti tasaisen varmasti hoitanut tiensä karsinnoista kisoihin. Kroatia on kyllä suosikkini noista joukkueista.
Jkob
24.10.2007 09:52:36
Ilman muuta. Mun mielestä tuon Fantasy Premier League -huoneen vois muuntaa jalkapallohuoneeksi.

Ehdottoman sama. Nykyisellään kun siellä ei tapahdu oikeen mitn.
Wanking is timeless
Black Star
25.10.2007 23:56:34

It's all over, Martin Jol.
Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään
aleksi
27.10.2007 12:17:29

Jep, nimi on nyt muutettu jalkapallohuoneeksi. Kaikki innokkaat sitten sinne, lisäilin moderaattorin oikeuksia vielä muutamalle jo huoneeseen kuuluvalle.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion."
Hargon
08.11.2007 15:14:12
Kuningas palaa maajoukkueeseen!
"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan."
Bongowing
08.11.2007 15:29:04

Tekee sen kyllä ns, kreivin aikaan
There is no ought from is.
FastEddie
08.11.2007 16:37:49

Forsell mättää maaleja, Väyrynen ja Tainio eivät ole loukkaantuneena.
Tässähän tulee ihan runsaudenpula A-luokan pelaajista!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)