Aihe: Salatut Elämät
1 2 3 4 561 62 63 64 65257 258 259 260 261
BMF
09.04.2012 15:33:12
Meadow: No mitä vittua. Katsokaa vapaasti ennakkoon, mutta ei tarvitse tänne spoilata. Perkele.

No mitä, eikös tuossa selvästi saanottu, että likki spoilaa?
Beat your dick like it owes you money.
Ygäby
09.04.2012 16:26:32
Rauzku: Mass Effect spoilaus aiheutti todennäköisesti monta hermosavuketta/olutta.

Haluan huomauttaa, ettei tämä ole mikään asia josta on sopivaa laskea leikkiä. Anteeksiantamatonta suorastaan.
Wradlin
09.04.2012 16:38:57
No onhan se nyt elämä vähintään pilalla jos saa kuulla ennakkoon Salkkareiden täysin ennalta-arvattavan juonenkäänteen. Voi voi. Kaikki tuki täältä Meadow'lle, toivottavasti jakselet. Koeta pärjäillä.

Ja muistathan, että asiasi eivät ole yhtä huonosti kuin Sepollamme, joten toivottavasti Sepon ja Muusikoiden.netin teot eivät aja Sinua huonoille teille. Paranemisia.
bedlam
09.04.2012 16:42:34 (muokattu 09.04.2012 16:45:05)

Wradlin: Ja muistathan, että asiasi eivät ole yhtä huonosti kuin Sepollamme, joten toivottavasti Sepon ja Muusikoiden.netin teot eivät aja Sinua huonoille teille. Paranemisia.

Miten niin, sehän JÄI HENKIIN!

Varoitus: ylläoleva teksti spoilaa.
http://www.petrilampela.net
Wradlin
09.04.2012 16:54:05
bedlam: Miten niin, sehän JÄI HENKIIN!

Varoitus: ylläoleva teksti spoilaa.

Olenko väittänyt jotain muuta? Mielestäni alkoholisoituminen ja itsemurhan yritys on jo aika huono tie.
Meadow
09.04.2012 17:09:13
Wradlin: No onhan se nyt elämä vähintään pilalla jos saa kuulla ennakkoon Salkkareiden täysin ennalta-arvattavan juonenkäänteen. Voi voi. Kaikki tuki täältä Meadow'lle, toivottavasti jakselet. Koeta pärjäillä.

Turha yrittää vähätellä tätä asiaa.
bedlam
09.04.2012 18:00:41 (muokattu 09.04.2012 18:04:52)

Wradlin: Olenko väittänyt jotain muuta? Mielestäni alkoholisoituminen ja itsemurhan yritys on jo aika huono tie.

No aika arkisia tapahtumia nuo nyt loppujen lopuksi Meadowin masennuksen rinnalla.
Meadow
09.04.2012 19:00:24
On se kumma, että nimimerkki bedlam kokee aiheelliseksi mennä henkilökohtaisuuksiin pilkanteossaan, vaikka olen täysin oikeassa ja pahoittelin karkeaa ulosantiani jo aiemmin. Joiltakin se turha ja tilannetajuton kusipäisyys vain luonnistuu.

Epäilen myös jäsen Wradlinin saavuttaneen jonkin uuden anti-anti-ironian tason ala-asteen välitunneilta tuttuun "nyt sun elämä on varmaan pilalla"-sanailuun nojaavalla hekoheko-sarkasmillaan, mutta en toisaalta jaksa uskoa maestron itsekään tietävän aivoripuloinninsa pointtia.
Rhapa
09.04.2012 19:17:27
Meadow: On se kumma, että nimimerkki bedlam kokee aiheelliseksi mennä henkilökohtaisuuksiin pilkanteossaan, vaikka olen täysin oikeassa ja pahoittelin karkeaa ulosantiani jo aiemmin. Joiltakin se turha ja tilannetajuton kusipäisyys vain luonnistuu.

Epäilen myös jäsen Wradlinin saavuttaneen jonkin uuden anti-anti-ironian tason ala-asteen välitunneilta tuttuun "nyt sun elämä on varmaan pilalla"-sanailuun nojaavalla hekoheko-sarkasmillaan, mutta en toisaalta jaksa uskoa maestron itsekään tietävän aivoripuloinninsa pointtia.

Aika paksua kuulla sulta tällaista tilitystä. Ottaen huomioon oman sanallisen antisi muille palstan jäsenille. Jos itse aikoo laukoa jatkossakin riman alta, niin kannattaisi olla valmis ottamaan jotain vastaankin. Huumorilla kenties?

Ai niin, ethän sä edes noteeraa mun kirjoituksia millään tapaa.
bedlam
09.04.2012 19:20:27 (muokattu 09.04.2012 19:27:27)

Meadow: On se kumma, että nimimerkki bedlam kokee aiheelliseksi mennä henkilökohtaisuuksiin pilkanteossaan, vaikka olen täysin oikeassa ja pahoittelin karkeaa ulosantiani jo aiemmin. Joiltakin se turha ja tilannetajuton kusipäisyys vain luonnistuu.

Nyt kyllä suosittelisin jättämään Salkkarit vähäksi aikaa rauhaan ja juttelemaan asiasta terveydenhoitajan kanssa. Ymmärrän että Salkkarit aiheuttavat joissakin suuria intohimoja ja tunteita, ja nämä tunteet sitten purkautuvat suoranaisina väkivaltana varsinkin näin juhlapyhien aikaan. Tästä syystä kannattaisi miestenkin opetella juttelemaan jakson jälkeen sarjan tapahtumista vaikkapa perheenjäsenten kanssa, ennenkuin nämä ahdistuksen tunteet ehtivät patoutumaan.
Meadow
09.04.2012 19:28:39 (muokattu 09.04.2012 19:31:37)
Rhapa: Aika paksua kuulla sulta tällaista tilitystä. Ottaen huomioon oman sanallisen antisi muille palstan jäsenille. Jos itse aikoo laukoa jatkossakin riman alta, niin kannattaisi olla valmis ottamaan jotain vastaankin. Huumorilla kenties?

Ai niin, ethän sä edes noteeraa mun kirjoituksia millään tapaa.

En uskalla noteerata, koska elät ilmeisesti uskomuksessa, että minulla on jonkinlainen agenda sinua vastaan. En ole koskaan loukannut ketään täällä henkilökohtaisesti. Minulla on täysi oikeus ärsyyntyä, jos jossain salkkariketjussa aletaan tuomaan esille joitain muita kirjoituksiani.

bedlam: Nyt kyllä suosittelisin jättämään Salkkarit vähäksi aikaa rauhaan ja juttelemaan asiasta terveydenhoitajan kanssa. Ymmärrän että Salkkarit aiheuttavat joissakin suuria intohimoja ja tunteita, ja nämä tunteet sitten purkautuvat suoranaisina väkivaltana varsinkin näin juhlapyhien aikaan. Tästä syystä kannattaisi miestenkin opetella juttelemaan jakson jälkeen sarjan tapahtumista vaikkapa perheenjäsenten kanssa, ennenkuin nämä ahdistuksen tunteet ehtivät patoutumaan.

Ei tässä ole kyse siitä, onko Salkkarit vakava asia vai ei (vastaus: ei).
bedlam
09.04.2012 19:35:25 (muokattu 09.04.2012 19:36:25)

Meadow: Ei tässä ole kyse siitä, onko Salkkarit vakava asia vai ei (vastaus: ei).

Ymmärrän ettei tuollainen nuori mies uskalla esim. kiusaamisen pelossa tunnustaa Salkkarisuhdettaan vakavaksi. Uskoakseni tuohtumuksesi aito syy oli kuitenkin säikähtäminen Sepon teosta ja tästä syystä tunteesi heittivät hetken häränpyllyä. Ja kyllähän tuollaista isompikin mies säikähtää, ei siinä ole mitään hävettävää. E: Seppo heräsi, voidaan hengähtää :)
geeza
09.04.2012 19:36:10

Heli on kuuma.
Alfons Åberg
09.04.2012 19:40:52
geeza: Heli on kuuma.

Pussi päässä juum
geeza
09.04.2012 19:48:57

IntriguingMan: Pussi päässä juum

Ootko joku homo?
Rhapa
09.04.2012 19:52:10
Meadow: En uskalla noteerata, koska elät ilmeisesti uskomuksessa, että minulla on jonkinlainen agenda sinua vastaan.

Uskomus? Okei, aika jännää, miten sä nyt käännät tän homman näin päin. Se niistä henkilökohtaisuuksiin menemisestä yms. itkupotkuraivareista tässäkin ketjussa.
Meadow
09.04.2012 19:53:46
Rhapa: Uskomus? Okei, aika jännää, miten sä nyt käännät tän homman näin päin. Se niistä henkilökohtaisuuksiin menemisestä yms. itkupotkuraivareista tässäkin ketjussa.

Emme selvästikään puhu samaa kieltä.
Kitaranraiskaaja
09.04.2012 20:00:02

geeza: Ootko joku homo?

Onks Helillä miehen vartalo?
Utö
09.04.2012 20:07:45
Sievisten sohvahetkestäkö muka puuttui vain yksi? Onko Severi jo adoptoitu Annille? Onnistuukohan muuten Anni vielä puhumaan itsensä kuiville? Todennäköisesti, sillä eihän tää keissi voi vielä paljastua.

Perjantain jakso oli kyllä todella hyvin toteutettu, silmänurkka kostui itse kullakin, mutta tänään mentiin sit tutulla tyylillä eli metsään ja rytinällä.
Morphia
09.04.2012 20:48:22
Utö: Todennäköisesti, sillä eihän tää keissi voi vielä paljastua.

Ehkä tämä Anni - juttu paljastuu juuri ennen kesätaukoa.
MUT EN MÄ VOINU TIETÄÄ
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)