d3monilaama 07.04.2012 16:16:12 | |
---|
Naiset on hyviä. Niitä on keskimäärin mukavampi panna kuin miehiä. |
Meadow 07.04.2012 16:19:13 | |
---|
Jeszse: Noh, itsepähän linkin katoit vaikka siinä luki capslockilla karjuttu varoitus. :) Taisit laittaa tuon varoituksesi jälkikäteen |
Jeszse 07.04.2012 17:02:19 | |
---|
Meadow: Taisit laittaa tuon varoituksesi jälkikäteen 14 sekuntia näemmä. |
jp8000 07.04.2012 22:55:39 | |
---|
Mitähän kevään viimeisessä jaksossa onkaan odotettavissa.. (Tämä Sepon juttuhan olisi hyvin käyny kevätkauden päätösjaksoksikin) "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
Jeszse 07.04.2012 23:14:14 | |
---|
jp8000: Mitähän kevään viimeisessä jaksossa onkaan odotettavissa.. (Tämä Sepon juttuhan olisi hyvin käyny kevätkauden päätösjaksoksikin) Voi että sitä uliulia ku olis pitäny koko kesä venata et kuoliko Sepi vai ei... |
Point 07.04.2012 23:25:06 | |
---|
Sepomm mieesss. Vahva niskae pojallaemmmhehge. |
Morphia 08.04.2012 03:50:27 (muokattu 08.04.2012 03:50:52) | |
---|
Meadow: Haista vittu. Pitääkö sitä painella jokaista linkkiä, varsinkin kun tietää, että seuravan päivän jakso on helpostikin nähtävissä? Kannattaa lähteä siitä oletuksesta, että jokainen Salatut Elämät - keskustelun linkki voi spoilata tuleviaa jaksoa. MUT EN MÄ VOINU TIETÄÄ |
Point 08.04.2012 14:54:33 | |
---|
Mulla meni oikeesti perjantaina koko loppupäivä pilalle, kun Sepolla kraka kiristyi vähän liikaa. Jotenkin oli vaan fiilis maassa ja vaikka kuinka yritin olla ajattelematta asiaa, se vaan muistui mieleeni jatkuvasti. |
tender.insanity 08.04.2012 17:26:51 | |
---|
AKWM: Mulla meni oikeesti perjantaina koko loppupäivä pilalle, kun Sepolla kraka kiristyi vähän liikaa. Jotenkin oli vaan fiilis maassa ja vaikka kuinka yritin olla ajattelematta asiaa, se vaan muistui mieleeni jatkuvasti. Se oli pitkäperjantain jakso. Kuoli ja haudattiin ja kolmantena päivänä (eli huomenna maanantaina) nousee kuolleista. Seppo on Jeesus. |
hullu_ukko 08.04.2012 17:34:49 (muokattu 08.04.2012 17:35:15) | |
---|
Morphia: Pitääkö sitä painella jokaista linkkiä, varsinkin kun tietää, että seuravan päivän jakso on helpostikin nähtävissä? Kannattaa lähteä siitä oletuksesta, että jokainen Salatut Elämät - keskustelun linkki voi spoilata tuleviaa jaksoa. Taidat olla uusi internetissä kun et edes tiennyt, että jokaista linkkiä kuuluu klikata, koska muuten kokemus rajoittamattomasta tiedon valtatiestä jää vajaaksi. Itsekin odotan noin kolmeakymmentä iPadia, jotka olen voittanut olemalla erinäisten nettisivujen miljoonas kävijä ja syöttämällä sitten pankkitunnukseni niille varattuihin kenttiin. Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
Morphia 08.04.2012 18:53:25 (muokattu 08.04.2012 22:44:14) | |
---|
hullu_ukko: Taidat olla uusi internetissä kun et edes tiennyt, että jokaista linkkiä kuuluu klikata, koska muuten kokemus rajoittamattomasta tiedon valtatiestä jää vajaaksi. :DDDDDD Olen itseasiassa IT - alan ammattilainen. Internetin käyttöni on alkanut modeemiaikoina, ehkä siinä 1990 - luvun loppupuolella, silloin palvluntarjoajia oli mm. SurfEu, ja netin käyttö maksoi NYKYRAHASSA euron tunnilta. Oli muuten ihan helevetin kallista linkkien klikkailua!! Etenkin, kun sivujakin sai välillä odottaa latautuvaksi minuuttitolkulla. Noh, ihmiset nyt ovat tunnetusi uteliaita, sillä on seurauksensa. Tiedonjano päätyy joskus väistämättä pettymyksiin. :) Ps. Spoilaus on jokatapauksessa persiistä. E: Vähän edittiä saivartelijoiden takia. MUT EN MÄ VOINU TIETÄÄ |
Decadetroll 08.04.2012 22:29:30 | |
---|
Morphia: :DDDDDD Olen itseasiassa IT - alan ammattilainen. Internetin käyttöni on alkanut modeemiaikoina, ehkä siinä 1990 - luvun loppupuolella, silloin palvluntarjoajia oli mm. SurfEu, ja netin käyttö maksoi euron tunnilta. Oli muuten ihan helevetin kallista linkkien klikkailua!! Etenkin, kun sivujakin sai välillä odottaa latautuvaksi minuuttitolkulla. Noh, ihmiset nyt ovat tunnetusi uteliaita, sillä on seurauksensa. Tiedonjano päätyy joskus väistämättä pettymyksiin. :) Ps. Spoilaus on jokatapauksessa persiistä. Myöskin sarkasmi internetissä taitaa olla ihan uus juttu? :) don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
we're gonna kick you, kick you! |
Seba 08.04.2012 22:33:24 | |
---|
Morphia: :DDDDDD Olen itseasiassa IT - alan ammattilainen. Internetin käyttöni on alkanut modeemiaikoina, ehkä siinä 1990 - luvun loppupuolella, silloin palvluntarjoajia oli mm. SurfEu, ja netin käyttö maksoi euron tunnilta. Oli muuten ihan helevetin kallista linkkien klikkailua!! Etenkin, kun sivujakin sai välillä odottaa latautuvaksi minuuttitolkulla. Noh, ihmiset nyt ovat tunnetusi uteliaita, sillä on seurauksensa. Tiedonjano päätyy joskus väistämättä pettymyksiin. :) Ps. Spoilaus on jokatapauksessa persiistä. meikäläisen 90 luvulla oli vielä markat käytössä. no niin on |
Morphia 08.04.2012 22:38:28 | |
---|
Seba: meikäläisen 90 luvulla oli vielä markat käytössä. Niille jotka eivät tiedä / osaa muuntaa, niin 1 euro on 5,95 mk. MUT EN MÄ VOINU TIETÄÄ |
Morphia 08.04.2012 22:46:05 | |
---|
Decadetroll: Myöskin sarkasmi internetissä taitaa olla ihan uus juttu? :) Ei, vaan olen niin tiukkapipo, etten ymmärrä minkäänlaista huumoria enkä siedä vittuilua. :D MUT EN MÄ VOINU TIETÄÄ |
Seba 08.04.2012 23:56:33 | |
---|
Morphia: Niille jotka eivät tiedä / osaa muuntaa, niin 1 euro on 5,95 mk. osaa varmaan jokseenkin kaikki tuon muuntaa, kaikilla ei vaan ollut -90 luvulla eurot käytössä niinkuin näköjään sulla ja surf eu:lla no niin on |
hullu_ukko 09.04.2012 00:12:32 | |
---|
Morphia: Ei, vaan olen niin tiukkapipo, etten ymmärrä minkäänlaista huumoria enkä siedä vittuilua. :D Hyvä, internetin kanssa keskusteltaessa kannattaakin käyttäytyä jämäkästi ja osoittaa kaapin paikka heti kättelyssä. Yleensä internet tajuaa tässä vaiheessa, että sillä ei ole mitään mahdollisuuksia ja alistuu tappioonsa. Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
Rauzku 09.04.2012 04:43:12 | |
---|
Ja täytyy muistaa että jäsen Meadowilla on ollut rankka kevät, Mass Effect spoilaus aiheutti todennäköisesti monta hermosavuketta/olutta. Rahalla pääsee ja hevoselta saa. |
Meadow 09.04.2012 10:43:56 (muokattu 09.04.2012 10:55:12) | |
---|
Pahoittelen rumaa kielenkäyttöäni. Olin hieman päihtynyt enkä ajatellut asioita loppuun asti. Toivon, että voimme jättää asian taaksemme ja aloittaa puhtaalta pöydältä. |
Morphia 09.04.2012 12:46:31 (muokattu 09.04.2012 12:51:30) | |
---|
Seba: osaa varmaan jokseenkin kaikki tuon muuntaa, kaikilla ei vaan ollut -90 luvulla eurot käytössä niinkuin näköjään sulla ja surf eu:lla Itseasiassa euro otettiin tilivaluuttana käyttöön 01.01.1999 :D Et näköjään myöskään huomannut, että korjasin alkuperäiseen kirjoitukseen asia- / ajatusvirheen. ;D Ps. Tää on muuten käsittääkseni Salatut Elämät - keskustelu, joten pysytään aiheessa saivartelun sijaan. MUT EN MÄ VOINU TIETÄÄ |