jp8000 03.11.2008 08:49:44 | |
---|
tuntuu että voittoa ikään kuin pedataan Johanille. tuo Afrikka-pätkä oli kyl mielenkiintoinen, mutta samalla loistavaa promoa Johanille. Muutenkaan miekkosen otteista ei kuulu kauheesti negailuja medioissa... tai äh, en mä tiedä Luulen että Cheryll voittaa Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
aivokuolio 03.11.2008 11:33:42 | |
---|
Mikä teillä on Annaa vastaan? Tuo positiivisuutta taloon eikä ota itseään liian vakavasti toisin kun Cheryll joka taas valitti että on läski ja ruma ja kukaan ei rakasta muaaaa.. yhyhyy Jep, ihan fiksun ja hauskan oloinen mimmi mutta tietysti se vaikuttaa että toiset ovat olleet talossa yli kaksi kuukautta ja toinen muutaman viikon. |
TKT 03.11.2008 15:17:41 | |
---|
Luulen että Cheryll voittaa Ei todellakaan voita. Jos voittaa, niin lupaan olla seuraamatta enää BB:tä. "The secret to succes, whether it's women or money, is knowing when to quit. I oughta know: I'm divorced and broke." - Sonny Crockett |
Booombox 03.11.2008 16:22:48 | |
---|
"Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
dipshit 03.11.2008 16:26:01 | |
---|
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
Sälski 03.11.2008 18:01:52 | |
---|
Hyh, eihän tuo ole edes hyvännäköinen. Naama ei miellytä, mutta muuten ihan menevä. Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
Meadow 03.11.2008 18:16:00 | |
---|
|
NHR 03.11.2008 18:43:35 | |
---|
Viimeviikolla ja viikonloppuna tuli taas muutama jakso katteltua. Tuuli & Tero todellakin ansaitsee toisensa; kumpaakaan en varmaan livenä jaksais kattella montaakaa minuuttia. Tai kattella jaksaisin kyllä, mutten kuunnella. Toisen selityksistä ei saa niim mitn selvää, yhtään lausetta varmaan ikinä kuullu sen puhuvan loppuun asti. Ja toinen taas valittaa AINA jostain. Ihme sakkia tosiaan... Mut ei mulla ainakaan noitten enää jäljellä olevien joukossa mitään suosikkiakaan oo, ihan sama kuka tonki kisan taas voittaa. Kummasti se silti vaan tuntuu koukuttavan, tommonen täysin järjetön rölölöö... ;) Aleksis-veljen seitsemän kivestä... |
KooAa 03.11.2008 18:45:14 | |
---|
|
Booombox 03.11.2008 18:51:19 | |
---|
Sääliks käy. allekirjoitan. "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
Kukkis 77 03.11.2008 18:59:04 | |
---|
"Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |
kk80 03.11.2008 20:44:13 (muokattu 03.11.2008 20:44:28) | |
---|
Anniina loistaa taas. http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?742519 Anniina on Parturi-Kampaaja. Sen sijaan yliopistossa opiskeleva reilu parikymppinen ylioppilas väittää, että talvisota käytiin vuosina 1817-1818. Vetää aika sanattomaksi. Voisikohan Tuulin opiskeluoikeuden evätä tämän vastauksen perusteella? Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
valtse 03.11.2008 21:06:25 (muokattu 03.11.2008 21:07:48) | |
---|
Sen sijaan yliopistossa opiskeleva reilu parikymppinen ylioppilas väittää, että talvisota käytiin vuosina 1817-1818. Vetää aika sanattomaksi. Voisikohan Tuulin opiskeluoikeuden evätä tämän vastauksen perusteella? Lisäksi Suomen vaakunaeläinhän on karhu ja maailman korkein vuori Ural. Noista kukaan ei saanut tuota talvisodan ajankohtaa oikein. Ei näin. As I'm stalked by the shadow of death's hand
The fire in my heart is forged across the land. |
Chips 03.11.2008 22:06:16 | |
---|
Noista kukaan ei saanut tuota talvisodan ajankohtaa oikein. Ei näin. Mä sitä tossa mietin että oliko 39-40 vai 40-41 ja päädyin myöhempään. Olin väärässä. |
kk80 03.11.2008 22:21:22 | |
---|
Noista kukaan ei saanut tuota talvisodan ajankohtaa oikein. Itse vihaan vuosilukujen opettelua. Sen sijaan olisi suotavaa jos osaisi jonkinlaisen käsityksen muodostaa merkittävien tapahtumien aikajanalle sijottumisesta ja sen perusteella esittää sivistyneen arvauksen esille nostetun tapahtuman kestosta. Yksinkertaistettuna: talvisota soditiin toisen maailmansodan aikoihin. Toinen maaimansota käytiin siinä 30 ja 40 lukujen taitteessa. Suomi soti talvisodan lisäksi jatkosodan toisen maailmansodan aikana, joten tästä -kuten jo talvisodan nimestä voi päätellä että kyseessä ei ollut mikään kymmenvuotinen sota vaan pikemminkin lyhyempi selkkaus. Noin jos lähtee purkamaan kysymystä niin arvauskin osuu vähän sinnepäin. En todallakaan ymmärrä miten KUKAAN peruskoulun läpikäynyt voi vastata jotain noin helvetin typerää tuohon kysymykseen kuin Tuuli. Itselläni on pahoja aukkoja sivistyksessä mutta talvisodan kaltainen lähihistoriaamme sijoittunut asia, jota populaarikulttuurissakin on referoitu runsaasti pitäisi jokaisen suomalaisen tietää. Toisaalta Anniinan olematon sanavarastokin ihmetyttää. Ehkä ajatusmaailmassa on vain jokin klikki joka estää ns. hankalien sanojen muistamisen. Ei voi vaan olla noin tietämätöntä ihmistä. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
mrk 03.11.2008 23:00:33 | |
---|
En todallakaan ymmärrä miten KUKAAN peruskoulun läpikäynyt voi vastata jotain noin helvetin typerää tuohon kysymykseen kuin Tuuli. Se onkin käynyt Steiner-koulun. "Short On Long Term Goals" |
this1sux 03.11.2008 23:54:27 | |
---|
Hauskaa miten tärkeinä ihmiset jaksavat olla jostain vuosiluvuista. Veikkaan, että noista karkeista virheistä osa on voinut tulla ihan paniikin myötä. Eikö jokainen määrittele itse itselleen mitkä asiat ovat tärkeitä tietää? Hyvää yleistietoahan noiden asioiden tietämisellä voi esitellä, mutta kannattaa nyt tätä ketjua lukevienkin vähitellen tottua siihen ajatukseen, ettei kaikille nykynuorille ole ihan hirveän tärkeää milloin esim. Talvisota käytiin. Historian opettajallehan se on ihan hyvä tieto, kuten biologian opettajalle ymmärrys yhteytyksestä tai fysiikan opettajalle Newtonin lait. Muuten jokainen saa mun puolesta käyttää aivokapasiteettinsa siihen mihin haluaa, ei näillä knoppitiedoilla tai paljon puhutuilla sivistyssanoilla älykkyyttä esitetä. Ei niin, että multa kysyttiin. lalalaa |
mrk 04.11.2008 00:10:20 | |
---|
No ei kai se kyse nyt siitä ole, että pitäisi vuosiluvut pilkulleen muistaa, mutta kuinka kujalla oikeasti ihmiset voivat olla jos eivät pysty nimeämään yhtään vierasta valuuttaa tai sijoittavat talvisodan ihan eri vuosisadalle (tässä nyt sentään yliopisto-opiskelija kyseessä). Puhumattakaan siitä ettei ole hajuakaan mitä sanat kuten fobia, fetissi, demokratia tai optimisti tarkoittavat, tai tiedä missä maassa on dollarit käytössä. Kuinka tynnyrissä on yli 20-vuotiaiden pitänyt elää ettei edes vahingossa ole jäänyt jotain mieleen. "Short On Long Term Goals" |
kk80 04.11.2008 08:21:43 (muokattu 04.11.2008 08:23:56) | |
---|
Hauskaa miten tärkeinä ihmiset jaksavat olla jostain vuosiluvuista. Kuten sanottua olen itse huono vuosiluvuissa. Jonkinlainen käsitys tapahtumien ajoituksesta pitäisi kuitenkin olla. Ymmärrän että nuijasodat tai vaikka Amerikan löytyminen ovat hankala ajoittaa mutta toinen maailmansota pitäisi jollain tasolla hallita. Historia ei ole lempiaineeni mutta jonkinlainen käsitys kyllä pitää olla jotta tietää mistä tullaan ja mihin ollaan menossa. Toinen maailmansota heijastelee vieläkin maiden välisissä suhteissa ja vaikuttaa kansalliseen identiteettiimme. Muuten jokainen saa mun puolesta käyttää aivokapasiteettinsa siihen mihin haluaa, ei näillä knoppitiedoilla tai paljon puhutuilla sivistyssanoilla älykkyyttä esitetä. Kuten sanottua mielestäni ei ole kyse knoppitiedosta vaan yleissivistyksestä. Etenkin kun lukion ja yliopiston pitäisi olla nimenomaan sivistykseen tähtääviä oppilaitoksia. Muusikoiden.netissä oli joskus mielenkiintoinen ketju siitä mitkä asiat kuuluvat ns. yleissivistykseen. Sielläkin oli kova vääntö ja yllättävän moni oli sitä mieltä ettei historiasta, politiikasta tai luonnontieteistä tarvitse tietää mitään jos ei kiinnosta. Olen jyrkästi eri mieltä. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
AP 04.11.2008 10:37:36 | |
---|
Se onkin käynyt Steiner-koulun. Jos ei muuten pysty omaa/lastensa erinomaisuutta korostamaan, niin steineriin, oitis. Kuten huomaamme, jälki onkin mukavaa luokkaa. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |