Aihe: Big Brother 2007.
1 2 3 4 559 60 61 62 6366 67 68 69 70
Dunga
05.11.2007 11:17:39
Miksi se diktaattoritehtävä muuten kusi?

Ei oo kerrottu, mutta suurin moka oli varmaan se, että diktaattorit olivat liian lempeitä ja tuttavallisia.
Alpha
05.11.2007 11:19:29
Miksi se diktaattoritehtävä muuten kusi?

Ei voi tietää, kun ei ole kerrottu. Luultavasti monien sattumusten summa, eli ei ketään voi erikseen syyttää.

Enkä myöskään tajua että mitä helvettiä tuo Kadi tekee vielä tuolla(!!).

Se on siellä siksi vielä, koska on niin hömelö, kaheli ja sponttaani kaikissa tempauksissaan.
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
ChangeOfSeasons
05.11.2007 12:57:35
hoho Kadi on kyllä ihan uskomaton :D

"Sohvalla alettiin suunnitella makaronilaatikon valmistamista. Kadi ei tiennyt miten makaroneja keitetään. Suvi neuvoi, että pussin kyljessä lukisi, kauanko niiden annettaisiin porista.

- Ei siellä oo maustepussia mukana, niin mitä sinne tulee? Kadi ihmetteli"
Jormaz
05.11.2007 13:08:38
hoho Kadi on kyllä ihan uskomaton :D

Aiemminhan se luuli että lieden kytkinten numerot tarkoittaa paistoaikaa..
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
aivokuolio
05.11.2007 13:19:33
Kadi on kyllä hieno esimerkki siitä että kun lyödään televisioon ihminen ketä oikeassa elämässä varmasti inhoaisi yli kaiken niin saadaan oikeasti laadukasta viihdettä.
I've got soul but I'm not a soldier
Alpha
05.11.2007 13:47:45
Kadi on kyllä hieno esimerkki siitä että kun lyödään televisioon ihminen ketä oikeassa elämässä varmasti inhoaisi yli kaiken niin saadaan oikeasti laadukasta viihdettä.

Mä en kyllä inhoaisi tuota virotarta edes oikeassa elämässä. Tervetullut olisi kaveripiiriini hän. Sopivasti sekopää ja hullu...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Mufasa
05.11.2007 14:21:41
Kyllä se silti on vastuussa teoistaan. Kyllähän tuolle itse voi jotain, jos tietää että noin voi käydä niin söisi kunnolla hiilihydraattipitoista mättöä eikä ottaisi sitä kuppia niin paljoa.

Tätähän mä vähän tarkotin...
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Dunga
05.11.2007 14:47:53 (muokattu 05.11.2007 15:16:59)
Tätähän mä vähän tarkotin...

Sanavalintojen maailma...

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/tehtavat.shtml

Enpä sano tehtävästä vielä mitään, mutta ei nyt jaksas katsoa mitään "tahallaan-vitutuksen-aiheuttamis-tehtävää". Sitä naaman roikottamista ja valitusta on kuultu ihan tarpeeksi.

e. hoho! tää vaikuttaakin aika hyvältä hommalta :)
Joees
05.11.2007 15:47:27
Sanavalintojen maailma...

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/tehtavat.shtml

Enpä sano tehtävästä vielä mitään, mutta ei nyt jaksas katsoa mitään "tahallaan-vitutuksen-aiheuttamis-tehtävää". Sitä naaman roikottamista ja valitusta on kuultu ihan tarpeeksi.

e. hoho! tää vaikuttaakin aika hyvältä hommalta :)

Pahin naaman roikottaja on kuitenkin poissa, onneksi.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Zelana
05.11.2007 17:19:21
Toivottavasti olis jotain viihteellistäkin puuhaa noilla viikkotehtävän aikana. Ei jaksais kattoa koko viikkoa kun toinen porukka taittelee klemmareita ja toinen mässyttä ruokaa ja löhöilee.
Pendulum
05.11.2007 18:32:24
Jotain "rankka työ vaatii rankat huvit" juttuu vois kyllä noille asukkaille järjestäää vaikka joka päivä.
Jormaz
05.11.2007 19:16:35
Jotain "rankka työ vaatii rankat huvit" juttuu vois kyllä noille asukkaille järjestäää vaikka joka päivä.

Iltaisin pileet ja aikaisin aamulla töihin. Rapurapurapurapurallaa.
moottorisaha
06.11.2007 12:07:33

"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
porcupine
06.11.2007 13:35:03
Pahin naaman roikottaja on kuitenkin poissa, onneksi.

Ai niiinku Tiina vai?
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
Minazki
06.11.2007 15:08:24
Ai niiinku Tiina vai?

Niin Tiina ja Piia. Vähän kummallinen tuo että toiset saa juhlia, kun toiset raatavat töitä. Jotenkin toivon, että juhlijat jäisivät kiinni, vaikka silloin tosin taas kusisi tämä viikkotehtävä. Ideana voisi olla hyvä jos toisillekkin uskoteltaisiin, että toiset raatavat töitä ja te saatte juhlia loppuviikon ja yhteentörmäys olisi melkein välttämätön.
Epäreilua niiden hurvittelu :(
Mikä päivä muuten selviää tuo käytä valtaasi äänestyksen tulos ?
Zed
06.11.2007 15:13:18

Epäreilua niiden hurvittelu :(

Onko se nyt perkele sen epäreilumpaa mitä edellisen viikkotehtävän suomat edut niille, joiden vuoro on nyt oleilla vähän heikommissa olosuhteissa?
Heikkiys on henkinen tila, jota pitää pyrkiä välttämään. Sitä paitsi Heikit joutuvat keskivertoa useammin henkirikoksen uhriksi.
Qsysi
06.11.2007 16:41:46
Onko se nyt perkele sen epäreilumpaa mitä edellisen viikkotehtävän suomat edut niille, joiden vuoro on nyt oleilla vähän heikommissa olosuhteissa?

Tätä olin justiin kanssa sanomassa. Ottaen huomioon että nyt raatamassa ovat ne, jotka viime viikolla olivat "hallitusta".
I reject your reality and substitute my own!
Minazki
06.11.2007 17:06:33

Kadi ja Sauli vittu työhön pitää potkia, mutta entäs Niko :O
Jotenkin toivoisin että Niko olisi hurvittelemassa, sillä asenteellaan se tuo mahdottoman hyvän fiiliksen.
Jormaz
06.11.2007 18:00:57
Nikosta pitää sanoa ettei se ole enää niin vituttanut Timon lähdön jälkeen. Sitä ennen tuntui olevan sellainen hirveä esittämisvaihde päällä.
bedlam
06.11.2007 19:42:42

Mä en edes tajunnut, että ne tämän viikon lorvijat ovat viime viikon työläisiä.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)