Anonymous-jazz 11.05.2019 01:44:36 | |
---|
AP: Kun muistetaan, että tv-kanavat ovat liiketoimintaa, niin mikä kohta tässä sinut yllätti? No YLE:n ei sitä pitäisi olla, mutta on sekin. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Anonymous-jazz 11.05.2019 01:45:18 (muokattu 11.05.2019 01:47:39) | |
---|
Stradlin: Seuraavaksi varmaan väität, että jotkut muusikotkin kehtaavat vaatia rahaa vastineeksi soittosuorituksesta. No toi MM-kisapaketti versus toi homma on vähän, että joku pyytäisi keikastaan miljoona. Mutta hänellä olisi myös niin suuri kysyntä, että keikan tilaaja saisi konserttiyleisön ostamaan sellaisen kortin nimeltä keikkapaketti. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Anonymous-jazz 11.05.2019 01:48:57 (muokattu 11.05.2019 04:24:54) | |
---|
Hannubal: Ennen vanhaan se raha nyhdettiin mainoskatkoista, kun katsojat saatiin kiinnostumaan jostain tuotteista, nykyään se raha tulee pelkästään ohjelman paremmasta sisällöstä. Osta osta osta, maksa maksa maksa, niin saat Mertarannan ja Matti Kyllösen olohuoneeseesi. Perkeleen kapitalistit. Minä maksaisin vaikka siitä, ettei tarvitsisi kuunnella Mika Saukkosen lätkäselostuksia. Missähän vaiheessa ne älyäis tehdä sellaisenkin tv kanavakortin ? :) "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Juicy 11.05.2019 05:24:38 | |
---|
Ali: Ilmainen kuukausi C More Totalia: https://www.cmore.fi/kampanja/op . Kuulemma ei tarvi olla edes OP:n omistaja-asiakas (itse satuin olemaan, niin meni vaivattomasti ainakin), mobiilivarmenne riittää (sen saa myös muiden pankkien asiakkaat). Tää oli kyllä kätevä, tattista! "Alkoholismihan on trendinä käsittääkseni vanhanaikaista, sen vuoksi ihmiset on keksineet uusia vaikeuksia, kuten masentuminen ja veganismi." -Krice |
bedlam 11.05.2019 08:24:07 (muokattu 11.05.2019 08:24:46) | |
---|
Anonymous-jazz: Minä maksaisin vaikka siitä, ettei tarvitsisi kuunnella Mika Saukkosen lätkäselostuksia No nythän tässä on tarjottu keino millä saa Saukottomat kisat ilmatteeksi. Olen kyllä yllättynyt tuosta että CMore on ajoittanut ilmaiskampanjan kisojen kohdalle, tämän luulisi olevan kovin sesonki heille. Toisaalta eivätpä ole isommin ääneen tuosta kampanjasta huudelleetkaan. Yllättävän suttuselta näytti muuten sen perusmaikkarin kuvakin kun on HD-lähetyksiin silmä tottunut eikä ole maikkaria aikoihin kattellu. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Alfons Åberg 11.05.2019 14:03:05 (muokattu 11.05.2019 14:13:56) | |
---|
Oli jotenkin hassua lukea Iltapaskojen kommentteja pois jääneistä NHL-pelaajista. Ylpeys, kunnia-asia, isäm maa yms. Oikeastaan nuo MAAJOUKKUE! öyhöttäjät kun oikein laukalle lähtevät, karkottavat liigapelaajatkin pois. Lässytyksellä kun on rajansa. "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
Pop Corn 11.05.2019 15:13:30 | |
---|
Presidentti: Oli jotenkin hassua lukea Iltapaskojen kommentteja pois jääneistä NHL-pelaajista. Ylpeys, kunnia-asia, isäm maa yms. Oikeastaan nuo MAAJOUKKUE! öyhöttäjät kun oikein laukalle lähtevät, karkottavat liigapelaajatkin pois. Lässytyksellä kun on rajansa. No tää nyt oli kans lässytystä. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Alfons Åberg 11.05.2019 17:40:18 | |
---|
Pop Corn: No tää nyt oli kans lässytystä. Älä sitten lässytä "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
Bullitt 11.05.2019 18:01:10 | |
---|
Presidentti: Oli jotenkin hassua lukea Iltapaskojen kommentteja pois jääneistä NHL-pelaajista. Ylpeys, kunnia-asia, isäm maa yms. Oikeastaan nuo MAAJOUKKUE! öyhöttäjät kun oikein laukalle lähtevät, karkottavat liigapelaajatkin pois. Lässytyksellä kun on rajansa. Ei sillä, etteikö noilla palstoilla varmasti kansallismielinen tyhmyys tiivistyisi, mutta en jaksa uskoa, että jollain iltapaskojen kommenttipalstojen huutelijoilla olisi mitään vaikutusta kenenkään kiekkoa ammatikseen lätkivien ihmisten päätöksiin. |
Vessajono 11.05.2019 21:09:14 | |
---|
Tuomoo: Tänään tuli jossakin lehdessä vastaan C Moren mainos, jossa oli tyyliin seuraavasti "MM-kisat, ilman katkoksia, ilman mainoksia. Ja Antero Mertaranta." Mä otin, Mertaranta on kuitenkin pienempi paha kuin mainokset. Esim. eilen Kanadan ylivoimaa oli mennyt vissiin minuutti siinä vaiheessa kun tultiin katkolta takaisin. Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä. |
Funkånaut 11.05.2019 21:31:57 | |
---|
Tori peruttu. "Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music." - Sergei Rachmaninov |
Vessajono 11.05.2019 21:32:30 | |
---|
Järveen. Järveen koko joukkue. Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä. |
Pop Corn 11.05.2019 21:32:33 | |
---|
Kylmää kyytiä mutta kuumaa peliä. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Anonymous-jazz 11.05.2019 21:33:13 (muokattu 11.05.2019 21:36:32) | |
---|
Lankinen imuroi riparin sisään ylivoiman viime sekunneilla. EI NÄIN Luuserijengit masentuisi tässä vaiheessa ja heille jäisi psyykkinen apina niskaan aina pelin loppuun saakka. Mutta näistä Leijonista en usko, että ovat niin pehmeäpäisiä :) Maalivahti on vähän kuin bändin rumpali, jonka tehtävänä on pitää rytmiä. Mutta jos siihen ei pysty niin silloin on paska :) "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Anonymous-jazz 11.05.2019 21:37:52 | |
---|
Kuka kakko kentälle ? "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Pop Corn 11.05.2019 21:38:26 | |
---|
Voisko joku kertoa noille pakeille, että alimpana miehenä ei kannata laukoa päin vastustajan pelaajaa? "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Pop Corn 11.05.2019 21:39:32 | |
---|
Oijoijoi... "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Anonymous-jazz 11.05.2019 21:39:59 | |
---|
Tori avattiin jälleen "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Vessajono 11.05.2019 21:42:48 | |
---|
MEIRÄM KAAPO Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä. |
AP 11.05.2019 21:43:06 | |
---|
Kakkom mieeesss "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |