Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 5 6 7 8 9373 374 375 376 377
pekkap82
26.12.2011 17:31:53
TheBlackestEye: Andy Carrollilla ollut erilainen boxing day..

Nimimerkki jää jo toiseksi.
DJKaaos
26.12.2011 17:54:34
Chelssi pelaa kyllä aika väsyneesti. Kolme viimesintä peliä 1-1; Wigan, Tottenham ja Fulham. Fulhamia vastaan tänään oli kyllä loppupuolella hyvää myllyä, mutta varsinkin ekan jakson haluttomuus ihmetytti.
Minä olen minä.
pekkap82
26.12.2011 19:48:37
Hauska nähdä ostaako Liverpool tammikuussa kärkipelaajan. Tällaisista Blackburn tyyppisistä peleistä kun on tullut jo tavaramerkki.
rockjihad
26.12.2011 20:10:34
pekkap82: Hauska nähdä ostaako Liverpool tammikuussa kärkipelaajan. Tällaisista Blackburn tyyppisistä peleistä kun on tullut jo tavaramerkki.

No ketäs siellä on tarjolla?...Podolski ja Soldado tietysti, mutta Kennyn hankintatrendiä kun miettii, niin loppupeleissä se varmaan päätyy maksamaan tottenhamille 25 miljoonaa Defoesta mielummin.

Huomenna sitten menee Shearerin ennätys uusiksi.Varma tieto....Tai sitten ei.
TheBlackestEye
26.12.2011 20:12:35
pekkap82: Hauska nähdä ostaako Liverpool tammikuussa kärkipelaajan.

Tai ManU, jotta riittää miehiä rotaatioon tuohon hyväksi todettuun viiden hyökkääjän taktiikkaan.
DJKaaos
26.12.2011 20:36:48
pekkap82: Hauska nähdä ostaako Liverpool tammikuussa kärkipelaajan. Tällaisista Blackburn tyyppisistä peleistä kun on tullut jo tavaramerkki.

Munsta tota Liverpoolin ongelmaa olisi syytä lähteä ratkomaan niin, että saisivat tuon keskikentän pelaamaan siten, että se palvelisi tota kärkiparia paremmin. Carroll on yleensä täysin avuton, jos joutuu itse tekemään itselleen paikkoja. Suarezistakin saisi toisella tyylillä paljon enemmän irti.
Minä olen minä.
pekkap82
26.12.2011 20:59:47
DJKaaos: Munsta tota Liverpoolin ongelmaa olisi syytä lähteä ratkomaan niin, että saisivat tuon keskikentän pelaamaan siten, että se palvelisi tota kärkiparia paremmin. Carroll on yleensä täysin avuton, jos joutuu itse tekemään itselleen paikkoja. Suarezistakin saisi toisella tyylillä paljon enemmän irti.

Minkälaista peliä tarkoitat? Minusta Poolin hyökkäyspeli on ollut kuitenkin odotettua monipuolisempaa. Carrollin pitäisi pärjätä keskityspelissä, Suarezin maata pitkin ja Kuyt on yleispelaaja. Kukaan ei vain ole onnistunut viimeistelyssä. Eniten peliaikaa on saanut Suarez, joka on tehnyt kymmenessä viime pelissä yhden maalin. Tänäänkin oli taas tyypillinen päivä. Seitsemän yritystä ja kaikki ohi maalin.
DJKaaos
26.12.2011 21:23:06
pekkap82: Minkälaista peliä tarkoitat? Minusta Poolin hyökkäyspeli on ollut kuitenkin odotettua monipuolisempaa. Carrollin pitäisi pärjätä keskityspelissä, Suarezin maata pitkin ja Kuyt on yleispelaaja. Kukaan ei vain ole onnistunut viimeistelyssä. Eniten peliaikaa on saanut Suarez, joka on tehnyt kymmenessä viime pelissä yhden maalin. Tänäänkin oli taas tyypillinen päivä. Seitsemän yritystä ja kaikki ohi maalin.

Mun mielestä ideaalitapa näiden pelaajien kanssa olisi pelata niin, että nopeasti laitojen kautta ylös ja palloa boksiin. Liverpoolin pelaajamateriaali tukisi loistavasti tätä taktiikkaa, jos vain saisivat homman kunnolla toimimaan. Syksyn mittaan on ihan selvästi ollut havaittavissa se, että Carroll ja Suarez ovat joutuneet liikaa rakentelemaan itse itselleen paikkoja ja sellaisessa touhussa nuo kärkipelaajat menevät hukkaan. Liverpoolin syöttöpeli voisi noin muutenkin olla hieman laadukkaampaa. Tämä nyt on vaan mun näkemys, tosin tiedän, että en ole tämän näkemyksen kanssa täysin yksin.
Minä olen minä.
Secreterial
27.12.2011 10:46:31
TheBlackestEye: Tai ManU, jotta riittää miehiä rotaatioon tuohon hyväksi todettuun viiden hyökkääjän taktiikkaan.

Äläs nyt, onhan siellä reserveissä mm. Herra hiuslaite, Mamemies ja Keanen toinen kaksonen.

BBC:n Gossip Columnia on kyllä taas mukava lukea, kun alkaa huhut pyörimään. Eipä mennyt kauaa, kun ensimmäiset Sneijder Unitediin huhut alkoivat pyörimään...taas se alkaa.

Mutta mielenkiintoista on nyt nähdä, miten Cityn peli lähtee kulkemaan. On varmasti kuitenkin henkisesti jonkinlainen kolaus, kun United nousi tasapisteisiin. Joukkueessa kuitenkin löytyy melkosia egoja, joten toivottavasti nähdään kunnon egojen taistelu esim. reeneissä tai pelissä.
"I never bluff" - Cordell Walker
rockjihad
27.12.2011 12:01:42
Secreterial: Joukkueessa kuitenkin löytyy melkosia egoja, joten toivottavasti nähdään kunnon egojen taistelu esim. reeneissä tai pelissä.

Onhan ne Cityssä flaidannu treeneissä vähän väliä, eikä sillä ole näyttänyt olevan suurempaa vaikutusta peliesityksiin jatkossa.

Mancini ehti jo syyttää otteluruuhkaa, mikä nyt ei sinänsä yllätä, kun oma joukkue matkaa seuraavaksi O'Neillin uutuuden hurmassa nousevaan Sunderlandiin ja sen jälkeen vastaan tulee Liverpool, ja Liverpoolillahan on vanha tuttu 'isoja vastaan huikea ja muita vastaan kork.keskinkertainen'-syndrooma näyttänyt palaavan peliesityksiin, eli tulevissa matseissa ei urakka paljoa helpota.
Samaan aikaan taas muistaakseni United testaa miehistönsä kovuutta seuraavan kerran aina vaarallista Blackburnia vastaan kotona.

Tietynlainen johtajuuden puute, ja kokemattomuus voi tietysti laittaa kapuloita Cityn rattaisiin, mutta yhtä todennäköistä on se, että sinne ostetaan tarvittava johtajahahmo Tammikuun aikana, tai se, että Vieira käy pukukopissa kurittamassa röhmyllään ymypyränjuoksijoita ja napisijoita ja homma alkaa taas toimimaan kuin sormien napsautuksesta.
DJKaaos
27.12.2011 15:41:59
Secreterial: Mutta mielenkiintoista on nyt nähdä, miten Cityn peli lähtee kulkemaan. On varmasti kuitenkin henkisesti jonkinlainen kolaus, kun United nousi tasapisteisiin.

Mä en usko, että sen suuremmin ovat miettineet sitä, että viiden pisteen johto on sulanut olemattomiin. Mikään joukkue ei kiidä voitosta voittoon läpi kauden - ei edes City - vaan näitä odottamattomia pistemenetyksiä sattuu ihan kaikille. Tuskin City myöskään kuvitteli, että mestaruus olisi ratkennut jo syyskaudella. City voi horjua tässä vuodenvaihteen otteluruuhkassa ja kärkipaikkakin voi vaihtua kakkostilaan, mutta joukkueen rutiinitaso ja materiaali on niin kova, että pistejuna kulkee varmaan aika tasasesti jatkossakin. Jos City romahtaisi lähiaikoina, niin uskon sen johtuvan jostain muusta kuin henkisestä kolauksesta.
Minä olen minä.
rockjihad
27.12.2011 22:08:52
Wenger voisi kyllä sen verran valaista ajatusmaailmaansa, että kertoisi millä helvetin näytöillä Chamakh ja Arshavin vieläkin tepastelee vaihdosta kentälle ennen Oxlade-Chamberlainea...

Muutenkin esitykset on taas ollut sitä luokkaa, että toivottavasti Tammikuun ainoana hankintana ei ole Henry kahden kuukauden lainasopimuksella.
Brändijenkki alkaa olemaan pakotettu muuttamaan bisnesvisiotaan, tai ensi kaudella on taas seuraavat väh.3000 kausaria, mitkä jää uusimatta hintojen nousun ja jatkuvan tason laskun johdosta.
DJKaaos
28.12.2011 12:59:03
rockjihad: Muutenkin esitykset on taas ollut sitä luokkaa, että toivottavasti Tammikuun ainoana hankintana ei ole Henry kahden kuukauden lainasopimuksella.

Mitä jos sieltä tulee kaksi Henryä? Eiks tossa jossain vaiheessa ollut villiä huhua, että Wolvesin Karl Henry olisi Wengerin kiikarissa... K. Henry, Frimpong ja Wilshere, olis muuten aika garsgi keskikenttä.

Saas nähdä mitä Alex Ferguson tekee tammikuussa. Loukkaantumisia näyttää nyt tulevan joka ottelussa lisää ja sairaslista käsittää tällä hetkellä vissiin 11 nimeä, niin tossa saa alkaa jo soveltamaan jonkun verran, että saa järkevän kokoonpanon parsittua kasaan.
Minä olen minä.
Secreterial
28.12.2011 13:32:48
DJKaaos: Saas nähdä mitä Alex Ferguson tekee tammikuussa. Loukkaantumisia näyttää nyt tulevan joka ottelussa lisää ja sairaslista käsittää tällä hetkellä vissiin 11 nimeä, niin tossa saa alkaa jo soveltamaan jonkun verran, että saa järkevän kokoonpanon parsittua kasaan.

Carrick ja Evra toppareina..kyllä!

Jones ja Smalling ovat hyvällä tuurilla seuraavassa pelissä mukana jo, jolloin vähän helpottuisi tilanne. Rafael on vissiin kans jo kohta pelikunnossa. Toisaalta Evans on nyt loukkaantuneena.

Ferguson taisi jossain todeta, että ei tee hankintoja, paitsi jos joku Unitedin seurantalistalla oleva pelaaja vapautuu. Tästähän toki alkoi heti spekulaation Sneijderin ostamisesta, mutta saa nyt nähdä. Jos loukkaantumisia tulee vielä lisää, niin sitten on jo kohta melkein pakko harkita täydennysosto(j)a.
rockjihad
28.12.2011 16:07:49
DJKaaos: Mitä jos sieltä tulee kaksi Henryä? Eiks tossa jossain vaiheessa ollut villiä huhua, että Wolvesin Karl Henry olisi Wengerin kiikarissa... K. Henry, Frimpong ja Wilshere, olis muuten aika garsgi keskikenttä.

Toi ois aika svidun kova keskikentän kolmikko.
Arsenehan voisi neuvotella suoran vaihtodiilin Wolvesin kanssa, missä Chamakh ja Arshavin matkaa toiseen suuntaan ja Doyle ja Karl Henry Arsenaliin...Näin jäisi vielä säästöbudjettiinkin tarpeeksi rahaa Podolskin hankkimiseen.

Taitaa olla vaan tää skenaario aika piippu-unelma visio...
Secreterial
28.12.2011 17:28:52
Suarezille yhden ottelun pelikielto ja sakot keskisormen heiluttelusta.
DJKaaos
28.12.2011 18:04:57
Secreterial: Suarezille yhden ottelun pelikielto ja sakot keskisormen heiluttelusta.

Hohoo! Ei tosin varmaan yksi ottelu tunnu enää missään tuon kaaoksen keskellä.
Minä olen minä.
rockjihad
28.12.2011 20:44:16
Secreterial: Suarezille yhden ottelun pelikielto ja sakot keskisormen heiluttelusta.

Törkeää FA:n ajojahtia tämmönen.
Luultavasti keskarin heiluttelu on Uruguayssa vain tapa osoittaa arvostusta käsimerkein.
pekkap82
30.12.2011 09:10:14
No niin, siellä Hollannissahan näköjään osataan.
http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uu … i-joutuneelle-fanille-vankeustuomio

Katsojalle vankeutta ja maalivahdin punainen kortti peruttiin. Eli katsottiin että kuka tilanteen aiheutti eikä että ketä sattui eniten.
Secreterial
30.12.2011 10:08:35 (muokattu 30.12.2011 13:03:54)
pekkap82: No niin, siellä Hollannissahan näköjään osataan.
http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uu … i-joutuneelle-fanille-vankeustuomio

Katsojalle vankeutta ja maalivahdin punainen kortti peruttiin. Eli katsottiin että kuka tilanteen aiheutti eikä että ketä sattui eniten.

Don't kick the goalkeeper.

Olihan tuossa tietenkin koko homma tuon katsojan omaa syytä, mutta ei se toki muuta sitä tosiasiaa, että maalivahdin toiminta ampui myös yli. Ei tuolla maassa makaavan potkimisella ollut mitään tekemistä itsepuolustuksen kanssa.

...tai sitten se oli vain Costa Ricalainen tapa osoittaa arvostusta

E. Unitedin loukkaantumishuolet ei näytä helpottavan. Smallingilla epäillään olevan rauhaskuume (glandural fever), ja jos se totta, niin se pitäisi kaverin pahimmillaan poissa pelikentiltä 3 kuukautta. Evans on myös loukkaantuneena, joten Jones-Ferdinand kaksikolla mennään. Tai sitten Carrick pelailee jälleen topparina...tai Berba (viitaten syksyn Leeds otteluun)

E2. Lehdistötilaisuudessa Ferguson kertoi, että pelätty rauhaskuume ei olekaan ongelmana, vaan kyseessä on vain nielurisatulehdus. Onneksi...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)