Aihe: Yleisurheilun MM-kisat 2011
1 2 3 4 5 6 7 8 913 14 15 16 17
Hetfield
28.08.2011 13:38:59

Kattelin aamulla naisten 100m:n alkueriä. Ivet Lalova on meikän suosikki kyllä noissa karkeloissa:

http://olympicgirls.net/sport-girls/ivet-lalova-09.jpg
I quit the band... Now I just play with myself.
Kimmo72
28.08.2011 14:01:41
Jaa YLE näyttää nää näköjään HD kanavallakin. Kivaa :)
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
HaloOfFlies
28.08.2011 14:12:18 (muokattu 28.08.2011 14:19:19)

Ei kestäneet Kenenisan jalat tällä kertaa. Lopputaistelu oli kyllä huikea. Mo Farahin ilme, kun etiopialainen meni edelle... priceless.

Naisten pituuskisasta Ineta Radevica teki seurattavan.

http://www.ederaforlisisi.net/wp-co … 010/08/14769536_09InetaRadevica.jpg

Puolen tunnin päästä miesten satasen finaali. Bolt vie, mutta Blake antaa tiukan vastuksen.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
HaloOfFlies
28.08.2011 14:13:24 (muokattu 28.08.2011 14:13:42)

tuplat
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Alpha
28.08.2011 14:32:28 (muokattu 28.08.2011 14:34:44)
Naiskiekkoilija Nadine Müller heittää vielä jossain vaiheessa 67-68 metriä. Hän on suosikkini.

E:Hieman korkeammalle kun saisi tuon limpun lähtemään.
Secreterial
28.08.2011 14:46:48
EISSSS.....BOLT
"I never bluff" - Cordell Walker
JC
28.08.2011 14:47:01
Se siitä sitten.
Alpha
28.08.2011 14:47:39
Noniin...hienoa.
DJKaaos
28.08.2011 14:49:26
Tietysti Pauligin: Mikä järki tässä yhdestä vilppilähdöstä diskaamisessa on? Jos tuo heiluminen riitti Chambersin diskaamiseen niin eiss.. Jos joku Bolt ottais vahingossa vilppilähdön ja diskattaisiin niin johan alkais kauhisteleva keskustelu säännön typeryydestä, mutta kun diskattavat ei oo ennakkosuosikkeja niin ketään ei kiinnosta.

Mä en näe tässä mitään ongelmaa. Peli on armoton, kuten juuri nähtiin. Enkä usko, että säännön typeryydessä on mitään keskusteltavaa, vaikka nyt kävi kuten hahmottelit.
Minä olen minä.
Henkka370
28.08.2011 14:50:46
Ihan hauska satanen
NY RILLATAAN!
Tietysti Pauligin
28.08.2011 14:54:57 (muokattu 28.08.2011 15:02:11)
Tietysti Pauligin: Jos joku Bolt ottais vahingossa vilppilähdön ja diskattaisiin niin johan alkais kauhisteleva keskustelu säännön typeryydestä, mutta kun diskattavat ei oo ennakkosuosikkeja niin ketään ei kiinnosta.

Hoho, niinhän se sitten meni. Jälkipyykkiä odotellessa.

DJKaaos: Mä en näe tässä mitään ongelmaa. Peli on armoton, kuten juuri nähtiin. Enkä usko, että säännön typeryydessä on mitään keskusteltavaa, vaikka nyt kävi kuten hahmottelit.

Satanen on niin herkkä laji ja se vilppilähtö tulee varmaan useimmiten ihan vaan hermoilun eikä tahallisen varastamisen seurauksena, niin en ymmärrä mitä vikaa oli vanhassa säännössä että toisesta vilpistä vasta pihalle, otti sen kuka tahansa.

Blakelle ansaittu voitto sääntöjen puitteissa, mutta tämän säännön takia sitä tulee aina varjostamaan se mussutus että Bolt oli poissa. Onko tää nyt sitten hyvä asia? Varsinkin kun Boltin yllättäminen ihan juoksemalla ei ois ollu Blakelle mikään täysi mahdottomuus.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
HaloOfFlies
28.08.2011 14:59:37 (muokattu 28.08.2011 15:05:23)

Bolt nyt esitti niin ylimielisiä elkeitä kuvissa etten ollut loppujen lopuksi kovinkaan yllättynyt lopputuloksesta. Ansaittu pudotus maanpinnalle.

Joka kuuseen kurkottaa jne.
DJKaaos
28.08.2011 15:02:23
Tietysti Pauligin:

Blakelle ansaittu voitto sääntöjen puitteissa, mutta tämän säännön takia sitä tulee aina varjostamaan se mussutus että Bolt oli poissa. Onko tää nyt sitten hyvä asia?

Mä luulen, että Blakea ei vois vähempää kiinnostaa tuo asia. Ja luulen myös, että hän seisoo mielummin korkeimmalla korokkeella kuin olisi hopeamitali kaulassa Boltin vieressä.
Minä olen minä.
Tietysti Pauligin
28.08.2011 15:04:28
DJKaaos: Mä luulen, että Blakea ei vois vähempää kiinnostaa tuo asia. Ja luulen myös, että hän seisoo mielummin korkeimmalla korokkeella kuin olisi hopeamitali kaulassa Boltin vieressä.

Tietysti, en väittänytkään etteikö Blake arvostaisi kultaansa, vaan että tätä kisaa ei tulevaisuudessa arvosteta yhtä korkealle.
Parasite
28.08.2011 15:06:19
DJKaaos: Mä en näe tässä mitään ongelmaa. Peli on armoton, kuten juuri nähtiin. Enkä usko, että säännön typeryydessä on mitään keskusteltavaa, vaikka nyt kävi kuten hahmottelit.

Boltin tapauksessahan ei ole mitään epäselvää, mutta Chambershan ei varsinaisesti ottanut varaslähtöä, vaan horjui telineissä ja vielä hyvin vähän.
"Arskan leffoissa kameramiehet käyttää stuntteja, koska normaalit kameramiehet ei voi taltioida mitään niin päällikköä" -Muuan anonyymi hörhö
kiriminni
28.08.2011 15:07:13
Sääntöhän nyt on ihan typerä.Sehän on tehty vain television takia ettei lähetykset
veny.
Juurikin tuollaisen hermoilun takia yksi varaslähtö olis ok ja sen jälkeen
vasta ulos.
Urheilijan takia vitun tyhmät säännöt niinkuin nähtiin.
Se ,että on joku sääntö ei tarkoita etteikö se voisi olla typerä.
Nythän ylivoimaisesti nopein juoksija ei voittanut.Vai epäileekö joku,että Bolt ei olisi
voittanut satasta?
Ihan sama 200m ja viestissä tulee Boltille kultaa.
DJKaaos
28.08.2011 15:08:46
Tietysti Pauligin: Tietysti, en väittänytkään etteikö Blake arvostaisi kultaansa, vaan että tätä kisaa ei tulevaisuudessa arvosteta yhtä korkealle.

Näin se voi olla, mutta toisaalta tuo lähdössä onnistuminen on oleellinen osa suoritusta. Bolt epäonnistui suorituksessaan tänään ja mitään mussuttamista ei pitäisi olla.
Minä olen minä.
bedlam
28.08.2011 15:09:40 (muokattu 28.08.2011 15:10:57)

10 sek ennen starttia sanoin vaimokkeelle että Bolt varastaa. Ei ois pitäny vitsailla, ois kyllä ollu mukava nähdä millaiseen aikaan pötkii. Juokseeko poltti kakssatasta? E: juoksee vissiin, siinähän nähdään me-aika, kun kettuuntuneena pinkoo.
Tietysti Pauligin
28.08.2011 15:18:25
DJKaaos: Näin se voi olla, mutta toisaalta tuo lähdössä onnistuminen on oleellinen osa suoritusta. Bolt epäonnistui suorituksessaan tänään ja mitään mussuttamista ei pitäisi olla.

Ei pitäisikään olla kun sääntöjen mukaan mentiin, mutta kuvitteletko tosiaan että kaikki on tyytyväisiä tähän tulokseen? Mitä järkeä on säännössä josta jää vaan kaikille paskan maku suuhun, toisten mielestä sääntö on perseestä ja tuskin nekään joiden mielestä sääntö on hyvä, arvostaa tätä kisaa samalla tavalla kuin muita.

Sitten vaivaantuneena inistään että meni ihan oikein ja ansaittu voitto plaa plaa plaa, vaikka oikeesti kaikkia vaan vituttaa koko kisa. Ihmiset ne säännöt on keksiny ja niitä muuttanu, niin miksi sitten pitäisi tyytyä sääntöön jonka seurauksena tämä kisa painuu historiaan ihan turhaan kakkoslaatuisena.

Kuten jo sanoin, Blake ansaitsi voittonsa näiden sääntöjen puitteissa, mutta se ei tarkoita etteikö sääntö voi olla huono.
DJKaaos
28.08.2011 15:20:11
kiriminni:
Urheilijan takia vitun tyhmät säännöt niinkuin nähtiin.
Se ,että on joku sääntö ei tarkoita etteikö se voisi olla typerä.

Jonkun mielestä voi olla hyvinkin typerä sääntö, mutta itse hyväksyn ja tiedostan säännön, joten en pidä sitä ongelmana. Pääasia kuitenkin, että sääntö on kaikille sama. Kansainvälinen yleisurheilujohto varmaan pitää tätä nyt tapahtunutta katastrofina, kun lajin ainoa supertähti diskataan.

Nythän ylivoimaisesti nopein juoksija ei voittanut.Vai epäileekö joku,että Bolt ei olisi
voittanut satasta?

Ei voittanut, mutta suoritukseen kuuluu muutakin kuin pelkkä vauhtivaihe. Kokonaisuus pitää hallita.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)