Aihe: The Walking Dead
1 2 3 4 5 6 7 8 973 74 75 76 77
sakked
05.03.2012 12:50:36
Kuka olisikaan uskonut että fabu kuolee tässä jaksossa =D Olin ihan varma että noiden vanki kuolee, mutta ei sit.
"Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta on velvollisuus huomauttaa." - Kyösti Pöysti
Milkop
05.03.2012 12:53:38

Varmaan voisi spoilerien tarpeellisuutta miettiä. Vaikka itse olenkin sarjiksen lukenut, mutta silti.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
sakked
05.03.2012 13:25:13
Milkop: Varmaan voisi spoilerien tarpeellisuutta miettiä. Vaikka itse olenkin sarjiksen lukenut, mutta silti.

Jakso tullut jo ja tämä ketju on käsittääkseni jenkki tahtiin katsoville (?)
"Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta on velvollisuus huomauttaa." - Kyösti Pöysti
HTMono
05.03.2012 15:13:48
sakked: Jakso tullut jo ja tämä ketju on käsittääkseni jenkki tahtiin katsoville (?)

Missään ei varoiteta spoilereista tai jenkkitahtiin menosta joten spoilereista kyllä saa varoittaa. Ihan näin niinkun hyvien tapojenkin vuoksi.
Don't smell like sunsets and baby powder. Smell like jet fighters and punching.
BMF
05.03.2012 18:00:24
Tuota noin, te spoilereista itkijän. Miksi kummassa tulette lukemaan sarjaa käsittelevää topicia, jos uusin jakso on ilmestyessään vielä katsomatta. Mstä kuvittelitte, että täälä keskustellaan. Turtleseista?
Beat your dick like it owes you money.
BMF
05.03.2012 18:00:32 (muokattu 05.03.2012 18:00:59)
E: Tulpat
Vainaja
06.03.2012 10:15:46
Eihän tää ees näy niin sanotusti suomi-tahtiin? Ainakaan peruskanavilla. Mutta aika vähäiseksi jää vaihtoehot jos ei uusimmasta jaksosta saa keskustella.
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
Stradlin
06.03.2012 10:45:00
Eiköhän se ole kaikkein selkeintä, että tullaan lukemaan ketjua vasta sitten kun uusin jakso on katsottu, jos halutaan spoilereilta välttyä. Muutenhan koko ketju pitäisi poistaa, tai ainakin suuri osa viesteistä karsia pois. Toki tuonne otsikkoon voisi vaikka sen "Jenkkitahtiin seuraaville"-lisäyksen pistää, niinkuin Lost-ketjussakin aikoinaan oli.
"Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/
Tympee Huttunen
06.03.2012 13:45:17
Stradlin: Eiköhän se ole kaikkein selkeintä, että tullaan lukemaan ketjua vasta sitten kun uusin jakso on katsottu, jos halutaan spoilereilta välttyä. Muutenhan koko ketju pitäisi poistaa, tai ainakin suuri osa viesteistä karsia pois. Toki tuonne otsikkoon voisi vaikka sen "Jenkkitahtiin seuraaville"-lisäyksen pistää, niinkuin Lost-ketjussakin aikoinaan oli.

No mutta ei ole olemassa "Suomi-tahtia". Raadollista menoa tosiaan epätoivon ja sekasorron noustessa.
AnonHero
06.03.2012 13:58:45
Ykköskauden ostin vähän aikaa sitten ja tykkäsin kovasti. Kakkoskauden ostan heti kun pystyy.
"The trouble with quotes on the internet is that its difficult to discern whether or not they are genuine." -Abraham Lincoln
arc
12.03.2012 21:32:34
Siis mitä vittua tässä uusimman jakson lopussa niinku tapahtu?
BMF
12.03.2012 21:46:30
arc: Siis mitä vittua tässä uusimman jakson lopussa niinku tapahtu?

Shane delas ja nähtävästi aseen laukeamisen johdosta, metsästä tuli muutama zomppari tarkastelemaan tilannetta. Vai mikä meni nyt ohi ymmärryksen? :)
sakked
12.03.2012 21:49:14
Meni kyllä vähän ohi toi et miks Shanesta tuli zombi... Jännään kohtaan jäi. Saisivat jo tuolta farmilta lähteä.
Informaatiokameli
12.03.2012 21:52:36 (muokattu 12.03.2012 21:52:52)

sakked: Meni kyllä vähän ohi toi et miks Shanesta tuli zombi... Jännään kohtaan jäi. Saisivat jo tuolta farmilta lähteä.

Siitä vankijäbästähän tuli kans zombi heti delaamisen jälkeen, jännä nähä mistä tuo johtuu. Pari uusinta jaksoa ovat olleet oikein kovaa settiä mutta tämä kausi on ollut kyllä melkoista jahkailua. Enpä olisi sillon kauden alussa uskonut, että tyypit hengaavat siellä farmilla koko vitun kauden. Vaan hyvään suuntaan ollaan näemmä menossa.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
BMF
12.03.2012 22:03:35
sakked: Meni kyllä vähän ohi toi et miks Shanesta tuli zombi... Jännään kohtaan jäi. Saisivat jo tuolta farmilta lähteä.

Nähtävästi sillä ei ole väliä miten kuolee, kunhan pää/aivot eivät murskaannu tyyppi tulee takasin. Outoa, että tämä paljastuu nyt, luulisi, että sielä higwaylla 2. kauden alussa olisi niistä ruumiista joku vironnut ihmisiä kiusaamaan, muistaakseni sielä niitä ruumiita enemmän tai vähemmän oli.
arc
12.03.2012 22:08:14
BMF: Nähtävästi sillä ei ole väliä miten kuolee, kunhan pää/aivot eivät murskaannu tyyppi tulee takasin. Outoa, että tämä paljastuu nyt, luulisi, että sielä higwaylla 2. kauden alussa olisi niistä ruumiista joku vironnut ihmisiä kiusaamaan, muistaakseni sielä niitä ruumiita enemmän tai vähemmän oli.

Tai sitten jotain tarttui esimerkiksi veitsestä tms.

Jotenkin vaan heitti mun tulkinnat sivuraiteille tuo koko lopetus. Aluksi ohjattu helvetimmoisia jotain fläsäreitä, sitten shane on yhtäkkiä zombie ja yhden laukauksen johdosta (onhan ne siellä ennenkin ampuneet, ainakin päiväsaikaan) helvetimmoinen armeija tulee metsästä, jossa noi juuri hetki sitten käveli itse.

Noh, ei kai auta ku katsoa seuraava jakso.
XernaX
12.03.2012 22:50:31

Miksei ne voi kattoa sen saatanan kakaran perään? Aina se on jossaki pelleilemässä. Ärsyttävä pentu.

http://i.imgur.com/OI6As.jpg
Helps! Gannibls!
Stradlin
12.03.2012 23:09:19
Kyllä mä olen jo pitkään ollut siinä uskossa, että ihan jokaisesta tulee zombie kuoltuaan, oli sitä puremaa tai ei. Se tohtorisetä silloin siellä laitoksessa kuiskasi jotain Rickille ja oletin sen liittyvän juuri tuohon. Onhan tuosta muutenkin ollut vihjailuja jo enemmänkin, zombieruumiita ilman puremajälkiä ainakin. Rick myös ampui siellä baarissa sitä läskiä päähän vielä varmuuden vuoksi, vaikka ukko olikin jo kylmänä. Ainoa mikä tässä ihmetyttää on se, että Shanen kuoltua Rick ei tehnyt mitään.
"Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/
Ygäby
12.03.2012 23:50:26
XernaX: Miksei ne voi kattoa sen saatanan kakaran perään? Aina se on jossaki pelleilemässä. Ärsyttävä pentu.

http://i.imgur.com/OI6As.jpg

Tämä. Voi jumalauta.
BMF
12.03.2012 23:59:17
Stradlin: Kyllä mä olen jo pitkään ollut siinä uskossa, että ihan jokaisesta tulee zombie kuoltuaan, oli sitä puremaa tai ei. Se tohtorisetä silloin siellä laitoksessa kuiskasi jotain Rickille ja oletin sen liittyvän juuri tuohon. Onhan tuosta muutenkin ollut vihjailuja jo enemmänkin, zombieruumiita ilman puremajälkiä ainakin. Rick myös ampui siellä baarissa sitä läskiä päähän vielä varmuuden vuoksi, vaikka ukko olikin jo kylmänä. Ainoa mikä tässä ihmetyttää on se, että Shanen kuoltua Rick ei tehnyt mitään.

Pointti, sikäli jos noin on saatoi tässä tapauksessa itse tapahtuma olla turhan tyly käsiteltäväksi. Paras kaveri kääntää selkänsä ja on valmis tappamaan saadakseen haluamansa. Nyt vasta muistin tuon mitä sielä laitoksella tapahtui, itse oletin tohtorin vihjaavan Rickille Shanen ja Lorin suhteesta, jos olisi ollut sitä sanaharkkaa vaikka jossain salaa todistamassa mikä heillä laitoksen tiloissa oli.

Noh nähtäväksi jää, yksi jakso tätä kautta vielä jäljellä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)