Aihe: EA Sports NHL 10
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Timetokill
07.10.2009 15:46:29 (muokattu 07.10.2009 15:55:02)
Ben_D: Nyt on kokeiltu muutaman pelin verran NHL 2004 + modia. Ihan jees, mutta en täysin ymmärrä hehkutusta. Jos vertaan esim. NHL 10:iin realistisuutta niin ei kyllä pääse samalle tasolle kunhan säädöt ovat kohdillaan. Se AI asetus, joka on oletuksena NHL 2004:ssa on ensinnäkin ihan vidun hidas....äijät menee kentällä kun etanat eli ensimmäisenä väänsin vauhtia lisää. Lisäksi kontrollien puute vaivaa, koska olen tottunut NHL 09 / 10 kontrolleihin.

Parasta tossa 2004:ssa on SM-Liiga modi, jota ajattelinkin alkaa tahkoomaan....NHL seasonit sitten 10:llä.

Ne menee siinä modissa oikeata vauhtia, samalla tavalla kuin oikeassa jääkiekossa... ja väsyvät samaa tahtia. Se oli mullekin alussa outoa, kun on tottunut pelaamaan hitonmoisella nopeudella videolätkää. Mutta jos vertaat sitä oikean jääkiekon lähetykseen, niin nopeus on melko lailla sama. Kun siihen hitaampaan ja realistisempaan tempoon tottuu, niin on aika vaikeata katsella sitä muurahaispesän näköistä (4 sekkaa päästä päähän luistelua ja täysin epärealistista kiekonhallintaa/ja noita sekunnin sadasosassa tapahtuvia 360 asteen kääntymisiä), millä suurin osa videolätkää pelaa. Siinä 2004:ssa pitää sitä paitsi koko ajan käytännössä käyttää boostia.

PS: Oletkos muuten tyypittänyt 2k10:n jo... ja jos olet, niin mitä olet mieltä?
Ben_D
07.10.2009 18:03:08 (muokattu 07.10.2009 18:08:13)

Timetokill: Ne menee siinä modissa oikeata vauhtia, samalla tavalla kuin oikeassa jääkiekossa... ja väsyvät samaa tahtia. Se oli mullekin alussa outoa, kun on tottunut pelaamaan hitonmoisella nopeudella videolätkää. Mutta jos vertaat sitä oikean jääkiekon lähetykseen, niin nopeus on melko lailla sama. Kun siihen hitaampaan ja realistisempaan tempoon tottuu, niin on aika vaikeata katsella sitä muurahaispesän näköistä (4 sekkaa päästä päähän luistelua ja täysin epärealistista kiekonhallintaa/ja noita sekunnin sadasosassa tapahtuvia 360 asteen kääntymisiä), millä suurin osa videolätkää pelaa. Siinä 2004:ssa pitää sitä paitsi koko ajan käytännössä käyttää boostia.

PS: Oletkos muuten tyypittänyt 2k10:n jo... ja jos olet, niin mitä olet mieltä?

No kun mun mielestä ne eivät olleet oikeeta lätkää lähelläkään...sellasta väsynyttä hiihtämistä :D Vähän laittaa nopeutta lisää niin on hjuva. SM-Liiga modi on kyllä ihan kurko.

En ole kokeillut kun NHL2K8..vai oliko 9...enkä ajatellu enään kokeilla.

EDIT: Boosti on muuten kans yks vitun ärsyttävä ominaisuus...onneks se otettiin veks.
Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred
tiger_s
07.10.2009 19:44:54
Voiko vitutukseen kuolla?

Tilasin boksille NHL 10:n ilmestymispäiväksi verkkokaupasta ja siitä lähtien peli on ollut koneen sisässä. Eilen sain pelattua ensimmäisen kauden Be a GM moodista ja nyt kun yritän simuloida päiviä eteenpäin, että pääsisi uuden kauden ekoja matseja vetämään niin pelihän tillttaa ihan joka saatanan kerralla! Jos pelaa muita pelimuotoja niin peli saattaa rullata ehkä 5min ja sitten kone herjaa, että puhdista paskainen levy ja kokeile uudestaan. Noh otin levyn pois ja kas kummaa, keskellä levyä vitunmoinen naarmu... Eipä sitten auttanut enää mitkään puhdistukset, aina peli jumahtaa.
Vituttaa sopivan paljon, ei liikaa, mutta sopivasti!!!
http://metallica-foorumi.com
Henkka370
07.10.2009 21:02:26 (muokattu 07.10.2009 21:04:21)
tiger_s: Voiko vitutukseen kuolla?

Ei kukaa oo ainakaa viellä vitutukseen tainnu kuolla

kas kummaa, keskellä levyä vitunmoinen naarmu... Eipä sitten auttanut enää mitkään puhdistukset, aina peli jumahtaa.

Noita keskellä olevia naarmuja levyssa on muuten raportoitu moneltakin suunnalta. Ilmeisesti xboxin levyasemakin on paska? Kannattaa muuten kokeilla Xboxin välimuistin tyhjentämistä, ainakin joissain tapauksissa on toiminut, eli:

* Siirry dashboardin viimeiselle välilehdelle ja valitse "Memory"
* Paina Y-näppäintä ja siirry kohtaan "Device Manager"
* Paina näppäimiä seuraavassa järjestyksessä: X, X, LB, RB, X, X.

Ben_D: EDIT: Boosti on muuten kans yks vitun ärsyttävä ominaisuus...onneks se otettiin veks.

Komppia, monta vuotta NHL 2004:sta ps2:lla ja boosti ollut aina pohjassa ja sehän on yksisormi pois pelistä. Kerran taisin teipatakin boosti napin pohjaan, kun ei sitä jaksanut.
Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän!
Timetokill
07.10.2009 22:33:58
Toi boostihomma on kyllä totta. Ihan turha ainakin 2004:ssä, koska siinä tosiaan joutuu pitämään sitä pohjassa koko ajan. Näppikseltä pelatessa se ei ehkä niin paljon haittaa tosin.

Muuten mä olen ainakin ihan ekstaasissa tästä 2004-modista ollut jo monta kuukautta. Ihan helvetin makeita ja tasaisia otteluita tulee, ja pelihän on VAIKEA, joka sopii minulle.
jp8000
08.10.2009 11:13:17

Päivitys versioon 1.02 on tulossa ihan lähiaikoina..

http://www.operationsports.com/foru … -fix-lack-interference-calls-4.html

Linkki napattu konsolinetin foorumilta
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
Ben_D
08.10.2009 18:52:07

Tässä Kerho-Kärpät peliä katselen ja kyllähän se NHL2004 perusnopeusasetus on kun hidastetusta elokuvasta :D
jp8000
09.10.2009 07:55:55

Minkähänlaisia cheatteja peliin lie laitettu, kun ei onlinessa vaan pärjää, ei edes omalla tasolla??

(ite en niitä kyllä käyttäs)

vai olenko vaan niin surkee pelaaja??
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
Ben_D
09.10.2009 09:24:03

jp8000: Minkähänlaisia cheatteja peliin lie laitettu, kun ei onlinessa vaan pärjää, ei edes omalla tasolla??

(ite en niitä kyllä käyttäs)

vai olenko vaan niin surkee pelaaja??

Siellä Onlinessa on kyllä todella kovia pelaajia...ainakin aikasemmin ollut.
Niq
09.10.2009 11:51:11

tiger_s: Voiko vitutukseen kuolla?

Jos pelaa muita pelimuotoja niin peli saattaa rullata ehkä 5min ja sitten kone herjaa, että puhdista paskainen levy ja kokeile uudestaan.

Kopioi peli boksin kiintolevylle, sit ei tule herjoja kun se vaan peliä aloittaessa tsekkaa että onko oikea levy sisässä. Mulla on ainakin auttanut pariin naarmuiseen peliin...
"I have a cunning plan" -Baldrick
Henkka370
10.10.2009 00:01:06
Hei! Onkos kukaan pelannu EASHL:llää? Musta tuntuu, että mulla on siinä joku bugi. Kavereita vastaan aloitukset menee aika 50/50. EASHL:ssä olen laituri, joka välillä joutuu aloittamaan kun sentteri on jäähyllä. Näitä aloituksia mulle on tullut about 30, enkä ole voittanu yhtään! Kuitenkin sen meiän sentterin aloittaminen on samalla tasolla mun kanssa ja se vie aloituksia... Vai onko tossa EASHL:ssä joku iha oma alotus tyyli?
SaiPa. Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän!
Qsysi
17.10.2009 23:20:23
Nyt kun on alkanu pelaamaan Be a GM:ää, suurimmaksi osaksi sen fantasiadraftin takia, niin on kyllä alkanut ottamaan nuppiin noi tolppakudit. Jos pisteen kaarelta paukuttaa yläkulmaa kohti, ja jos maalivahti ei saa kiinni, 9 10:stä kilahtaa tolppaan. Jumansviidu se ärsyttää, muutenkin kun maalinteko tökkii aika urakalla itellä. Vissii viimeiset neljä peliä päättyny 2-1, useimmiten omaan jatkoaikatappioon.
I reject your reality and substitute my own!
Ben_D
18.10.2009 08:42:59

Qsysi: Nyt kun on alkanu pelaamaan Be a GM:ää, suurimmaksi osaksi sen fantasiadraftin takia, niin on kyllä alkanut ottamaan nuppiin noi tolppakudit. Jos pisteen kaarelta paukuttaa yläkulmaa kohti, ja jos maalivahti ei saa kiinni, 9 10:stä kilahtaa tolppaan. Jumansviidu se ärsyttää, muutenkin kun maalinteko tökkii aika urakalla itellä. Vissii viimeiset neljä peliä päättyny 2-1, useimmiten omaan jatkoaikatappioon.

Mulla on säädöt enemmän kun kohdallaan...esimerkki...voitin Toronton 10-1 ja seuraavassa pelissä Detroitilta kuokkaan 7-2 ja seuraavassa voitin New Jerseyn 5-3 jne. Pelaan Islandersilla.
Qsysi
18.10.2009 15:51:30
Ben_D: Mulla on säädöt enemmän kun kohdallaan...esimerkki...voitin Toronton 10-1 ja seuraavassa pelissä Detroitilta kuokkaan 7-2 ja seuraavassa voitin New Jerseyn 5-3 jne. Pelaan Islandersilla.

Millä asetuksilla pelaat? Ootko hakenu jostain jotkut slidereitten säädöt vai millai? Itellä ei oo säädetty oikeastaan muuta kuin tasoksi Allstar ja Hardcore. NJ Devilssillä pelaan, mutta siitä fantasiadraftista johtuen esimerkiksi ykkösketju on Blake-Malkin-Ovechkin, ja muutenkin koko hyökkäyksen taso 89, ettei ainakaan siitä pitäis olla kiinni.
Henkka370
18.10.2009 16:33:21
Qsysi: Millä asetuksilla pelaat? Ootko hakenu jostain jotkut slidereitten säädöt vai millai? Itellä ei oo säädetty oikeastaan muuta kuin tasoksi Allstar ja Hardcore. NJ Devilssillä pelaan, mutta siitä fantasiadraftista johtuen esimerkiksi ykkösketju on Blake-Malkin-Ovechkin, ja muutenkin koko hyökkäyksen taso 89, ettei ainakaan siitä pitäis olla kiinni.

Miten on mahdollista, että fantasy draftilla saat Malkinin ja Ovechkinin?! Nämä jätkäthän lähtee aina TOP5:ssa.
SaiPa. Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän!
Qsysi
18.10.2009 18:00:14
Henkka370: Miten on mahdollista, että fantasy draftilla saat Malkinin ja Ovechkinin?! Nämä jätkäthän lähtee aina TOP5:ssa.

No Ovien sain ite siinä alussa, sitten treidasin jonkun suht hyvän pakin ja jonkun tulokashyökkääjän Datsyukkiin, jonka sitten treidasin taas jonkun pakin seurana Malkiniin. Siinä on hyvä haalia hiukan niitä vanhoja hyviä partoja, joita ei oikeastaan siinä draftissa moni halua, niitä voi sitten jälkeenpäin treidata näihin nuoriin.
Ben_D
19.10.2009 12:13:11 (muokattu 19.10.2009 12:14:24)

Qsysi: Millä asetuksilla pelaat? Ootko hakenu jostain jotkut slidereitten säädöt vai millai? Itellä ei oo säädetty oikeastaan muuta kuin tasoksi Allstar ja Hardcore. NJ Devilssillä pelaan, mutta siitä fantasiadraftista johtuen esimerkiksi ykkösketju on Blake-Malkin-Ovechkin, ja muutenkin koko hyökkäyksen taso 89, ettei ainakaan siitä pitäis olla kiinni.

Eihän toi riitä alkuunkaan, että säätää vaan vaikeustason...siellähän on kaikkeen säätövaraa. Olen ihan itse hakenut kokeilemalla asetukset.

Itse en ole Fantasy Draftia käyttänyt enkä käytä....menee liian sekavaks jos jengeissä alkaa oleen tollasia ykkösnyrkkejä.
Isodee
20.10.2009 08:30:53
Olen itse nyt reilun viikon verran pelaillut tätä. Varsin hyvältä vaikuttaa. Tehdyt uudistukset ovat todellakin vieneet peliä parempaan suuntaan ja tekoälystäkin tuntuu olevan mukavasti vastusta.

Peliä saa todellakin muutettua säätämällä asetukset mieleisekseen. Jos ei jaksa nysvätä tuntikausia niiden kanssa, testatkaapa näitä Flyermanian asetuksia. Niitä on kehuttu pirusti ja niillä mä itsekin pelaan.
http://z6.invisionfree.com/flyermania/index.php?showtopic=2447

Tähtipelaajatasolla pelailen playoffeja ja mukavan vaihtelevasti sujuvat pelit noilla asetuksilla. Yhdessä pelissä otin dunkkuun Phillyltä 8-1, toisessa voitin sitten 3-0.
Qsysi
20.10.2009 12:37:18 (muokattu 20.10.2009 13:03:46)
Isodee: Olen itse nyt reilun viikon verran pelaillut tätä. Varsin hyvältä vaikuttaa. Tehdyt uudistukset ovat todellakin vieneet peliä parempaan suuntaan ja tekoälystäkin tuntuu olevan mukavasti vastusta.

Peliä saa todellakin muutettua säätämällä asetukset mieleisekseen. Jos ei jaksa nysvätä tuntikausia niiden kanssa, testatkaapa näitä Flyermanian asetuksia. Niitä on kehuttu pirusti ja niillä mä itsekin pelaan.
http://z6.invisionfree.com/flyermania/index.php?showtopic=2447

Tähtipelaajatasolla pelailen playoffeja ja mukavan vaihtelevasti sujuvat pelit noilla asetuksilla. Yhdessä pelissä otin dunkkuun Phillyltä 8-1, toisessa voitin sitten 3-0.

Pelaatko myös noilla 12 min erillä? Eiss..

E: laitoin itekki nyt noi asetukset, sillä erolla että CPU:n poke check-effectivnessin omaa pienemmäksi, alkaa ottaa päähän ne takaa päin jalkojen välistä tökkäykset. Lähinnä siksi että jos itte yrittää sellasta, niin saa varmasti kampitusjäähyn.
Isodee
20.10.2009 15:07:35
Qsysi: Pelaatko myös noilla 12 min erillä? Eiss..

E: laitoin itekki nyt noi asetukset, sillä erolla että CPU:n poke check-effectivnessin omaa pienemmäksi, alkaa ottaa päähän ne takaa päin jalkojen välistä tökkäykset. Lähinnä siksi että jos itte yrittää sellasta, niin saa varmasti kampitusjäähyn.

Unohdin sanoa, että en pelaa 12 minsan erillä. Muuten samat säädöt. Mulla taitaa olla 7 tai 8 minsan erät. Ne on ihan sopivia.

Noita säätöjä voi pikkasen viilata omaan makuun sopiviksi mutta mun mielestä Flyermanian säädöt ovat erinomainen aihio.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)