CanYouStayStill 13.03.2009 10:53:24 (muokattu 13.03.2009 10:55:10) | |
---|
KooAa: Panisitko? Pussi päässä takaapäin... Mutta asiaan: Epäilen vilunkia, kuten Keijo konsanaan. On se jännä kun ensin ollaan tyrmäämässä ja yhtäkkiä saa jatkoa. No eipä tuota vilppiä voisi edes todistaa. Mutta onneksi voin olla katsomatta jos ei kiinnosta katsoa. Tosin ehkä pitää vähän vilkaista mistä se kohu nyt on oikein noussut. Pilottijaksoa en ole vielä nähnyt. |
Rattata 13.03.2009 11:08:33 | |
---|
Veikkaan että on käynyt vanhanaikaiset, eli lehdet huutaa kuinka kukaan ei halua jatkoa. Mitä sitä sitten äänestää, kun on jo varma peli? Samalla kun Mikkos-fanit naputtavat kyllä-ääniä. |
geeza 13.03.2009 13:47:05 | |
---|
Mä haluun isona olla niinku Timo T.A If found, please return to the pub. |
spp 13.03.2009 15:21:12 | |
---|
Void: "Katsojaäänestyksestä kertyvä tuotto lahjoitetaan Nelosen ja WWF:n Operaatio maa -kampanjalle, joka keskittyy ilmastonmuutoksen torjumiseen." "Äänestä Mikkosia ja maailma pelastuu!" Parempi pyy pivossa kuin kymmenen uutisissa |
Bonham 13.03.2009 15:21:29 | |
---|
Toni123: Mä haluun isona olla niinku Timo T.A Rasittava???? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Dunga 13.03.2009 15:56:13 | |
---|
spp: "Äänestä Mikkosia ja maailma pelastuu!" No on se Operaatio Maa varmaan parempi maailmanpelastaja, kuin Timo C-3PO Mikkonen. War... war never changes. |
stigcarpelan 13.03.2009 15:59:55 | |
---|
http://www.iltalehti.fi/viihde/200903139239421_vi.shtml Nelonen selittelee ohjelman jatkoa: - Äänia saapui muutamia kymmeniä tuhansia. Nelonen ei ilmoita tarkkaa lopullista äänimäärää, sillä tieto voisi helpottaa vastaavan katsojaäänestyksen manipulointia tulevaisuudessa, ohjelmapäällikkö Mikko Silvennoinen selittää tiedotteessa. Että mitenkä? Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Sperm Donor 13.03.2009 16:52:27 | |
---|
En ymmärrä miten voi olla nelosenkaan etu että moinen katsojien aliarvioiminen jatkuu. Äänestyksestä jäi vähän samanlainen maku kun Barrichello päästi kalkkiviivoilla Schumacherin ohi. |
jhoik 13.03.2009 17:35:34 | |
---|
Vapaata tilaa myytävänä. |
geeza 13.03.2009 17:40:28 | |
---|
Bonham: Rasittava???? Eikun ylivertainen uros! If found, please return to the pub. |
losalvaros 13.03.2009 17:57:24 | |
---|
Toni123: Mä haluun isona olla niinku Timo T.A Eihän siinä sitten muuta kuin antifasistikampaajavaimo kotiäidin hommiin ja Gdanskin telakoita peittämään MTV3:n Kymmenen uutisiin. Blackmore
Hendrix
Malmsteen
SRV
Gilbert
E. Johnson |
KooAa 13.03.2009 18:34:20 | |
---|
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
laakeri 13.03.2009 20:33:18 (muokattu 13.03.2009 20:36:09) | |
---|
En ymmärrä tuota "gallupit povasivat muuta"-argumenttia. Juu, voin kyllä netissä ilmaiseksi vastata kysymykseen "ei", mutta jos joudun maksamaan euron (?) siitä että oma mitätön ääneni vastustaa ohjelman tekoa, jätän tilaisuuden käyttämättä. Onhan se selvää, ettei suurin osa ohjelman vastustajista ole niin fanaattisia, että laittaisi omat rahat likoon. Okei, kyse on vain eurosta, mutta en ainakaan itse maksaisi senttiäkään jostain noin naurettavasta. Ei minun ole pakko katsoa ohjelmaa, vaikka sitä lähetettäisiin viikottain seuraavat kymmenen vuotta. Puolustajilla on suurempi syy äänestää, koska heillä ei ole valinnanvaraa, jos ohjelmaa ei esitetä. |
hapan 13.03.2009 21:03:36 | |
---|
|
Nazareth 13.03.2009 21:05:28 | |
---|
Pitää vissiin kattoa iha mielenkiinnosta. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
Sperm Donor 13.03.2009 22:47:52 | |
---|
Nazareth: Pitää vissiin kattoa iha mielenkiinnosta. Jos ohjelmaa tarkoitat niin ei missään nimessä. Silloin ei tarvitse edes kommentoida moista skeidaa. |
tsugaru 14.03.2009 07:47:19 | |
---|
Sperm Donor: Jos ohjelmaa tarkoitat niin ei missään nimessä. Silloin ei tarvitse edes kommentoida moista skeidaa. Eikä ainakaan tulla tähän ketjuun kommentoimaan. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
Lilli 14.03.2009 08:48:31 (muokattu 14.03.2009 08:52:29) | |
---|
odd: Veikkaan että on käynyt vanhanaikaiset, eli lehdet huutaa kuinka kukaan ei halua jatkoa. Mitä sitä sitten äänestää, kun on jo varma peli? Samalla kun Mikkos-fanit naputtavat kyllä-ääniä. Menikö kukaan muu tähän jujuun? - Tosiasiassa vain Nelosen asiasta vastaava pälli tietää paljonko ääniä on kummallekin kannalle tullut, sama se koska MM jatkuu kuitenkin! Tämä 'äänestys' on vain sellainen feikki jolla Nelonen nostaa profiiliaan kanavana joka tuntee syvää huolta maapallon tilasta ;-) Eli kun sattui syötti-Nina herättämään kansan syvät rivit kovaan mielipiteenvaihtoon niin tottahan toki kannattaa laari kaapia aivan pohjia myöten. Ja kun keskustelu jatkuu vielä hetkosen, on varma että Timo TA on seuraavisa vaaleissa perussuomalaisten tai kokoomuksen (jos huolivat) ehdokkaana. ...vai nelonen ja WWF yhdssä hyvällä asialla. Ja parturi-kampaaja laukoo samalla kanavalla viisauksia autojen pakokaasumääristä jääkaudella... EDIT: Tuossa välillä olikin jo juttua (Uusi Suomi) samasta äänestysskeidasta. No, kaikkihan sen varmaan jo arvasi, mitäpä tuosta sitten... But she never lost her head
Even when she was given head She says, hey babe, take a walk on the wild side |
Flow 14.03.2009 13:57:02 | |
---|
En ymmärrä tätä polemiikkia mikä tästä ohjelmasta on tullut. Tv:stä tulee huippumallia haussa, Tilaa ja muuta reality roskaa ja aina kun ne sattuu samalle kanavalle kuin minä, olen käyttänyt sitä maagista nappulaa jolla kanavan saa vaihdettua. Ihme itkemistä sanon minä, aikuiset ihmiset. Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
Bacchus 14.03.2009 14:59:21 | |
---|
Flow: En ymmärrä tätä polemiikkia mikä tästä ohjelmasta on tullut. Tv:stä tulee huippumallia haussa, Tilaa ja muuta reality roskaa ja aina kun ne sattuu samalle kanavalle kuin minä, olen käyttänyt sitä maagista nappulaa jolla kanavan saa vaihdettua. Ihme itkemistä sanon minä, aikuiset ihmiset. Aikuiset ihmiset; mikä verbaliikan ja älykkyyden riemuvoitto. Itse ohjelmaa en katso missään nimessä. Mikkosten ummehtuneet ja itserakkaat näkemykset eivät voisi vähempää kiinnostaa. Eniten formaatissa sylettää äänestysrahastus. Pitää olla hyvin yksinkertainen pallinaama, että tuollaiseen menee rahojaan tuhlaamaan. Näitä urpoja valitettavasti löytyy tuhansia. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |