Simo78 17.01.2009 11:11:52 | |
---|
Vai olisko tossa Remun esityksessä sittenkin voittaja-ainesta? Luulen, että euroviisujen voitto ei ratkea sillä perusteella, kenellä on paras biisi (sikäli kuin se on ylipäätään jotenkin mitattavissa). Ei kyllä ole!! Lähinnä säälittävä vitsi, mitä ei kukaan Suomen rajojen ulkopuolella ymmärrä. Ei siellä mistään Hurriganesista kukaan ole kuullut mitään... |
jassi 17.01.2009 11:35:33 | |
---|
Kiva juttu oli taas päästä nauttimaan myös M. Kolehmaisen hengentuotteesta. Niin oli raikasta ja innovatiivista musiikkia taas saanut luotua. Plussat myös koreografioista+++ Nerokasta pallotuolin käyttöä ja puvuissa myös oivaltavasti näkyi ajan henki. Sanikin pirteänä, kuten aina! Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
kk80 17.01.2009 11:55:33 | |
---|
Remun esityksessä oli mielestäni aika paljon erilaista ja positiivista. Jos jotakin haluaisi korjata, niin ehkä tuota hienovaraista nenän pyhkäisyä voisi vielä säätää. Toinen sierain pitäisi painaa sormella kunnolla kiinni ja toinen puhaltaa voimalla tyhjäksi niin kuin hiihtoladulla tehdään! Totta. Katsoin tänään esityksen uusintana enkä ollut huomannutkaan tuota nenänpyyhkäisyä. Tuollaiset hienovaraiset nyanssit tulevat esitykseen vasta vuosikymmenien esiintymiskokemuksen jälkeen. Timantinkovana ammattilaisena Remu myös tajusi artikuloida tekstin niin epäselvästi ettei kotikatsoimoissa juuri saatu selvää mistä laulettiin. Risto Asikaisen biisistä kun on kyse niin tämä on vain plussaa. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
ukko idänmies 17.01.2009 12:10:35 | |
---|
Kiva juttu oli taas päästä nauttimaan myös M. Kolehmaisen hengentuotteesta. Niin oli raikasta ja innovatiivista musiikkia taas saanut luotua. Plussat myös koreografioista+++ Nerokasta pallotuolin käyttöä ja puvuissa myös oivaltavasti näkyi ajan henki. Sanikin pirteänä, kuten aina! Plus. Sanoin vaimolle, että jos otan kitaran telineestä niin viidessätoista minuutissa on parempi biisi kasassa. Mutta kun miulla on liian pieni huulien tilavuus. |
tekerolant 17.01.2009 20:02:09 (muokattu 17.01.2009 20:02:46) | |
---|
Viro Latvia Turkki Ukraina Kreikka Suomi Serbia Venäjä Siinä 2000-luvun voittajamaat. Viroa ennen olivat Ruotsi ja Tanska, viimeiset sivistyneet länsimaat voittajina. Nyttemmin Euroopan puolibarbaarinen itä- ja kaakkoislaitama jyräävät. Ja turha väittää, että Kreikka ja Suomi eivät kuuluisi joukkoon... Ketä enään nytten viittii kuullostaa ihan joltain haaveilioilta? Aijotko sä? |
Simo78 17.01.2009 23:54:00 (muokattu 17.01.2009 23:58:15) | |
---|
Siinä 2000-luvun voittajamaat. Viroa ennen olivat Ruotsi ja Tanska, viimeiset sivistyneet länsimaat voittajina. Nyttemmin Euroopan puolibarbaarinen itä- ja kaakkoislaitama jyräävät. Ja turha väittää, että Kreikka ja Suomi eivät kuuluisi joukkoon... Suuret sivistysvaltiot, siis luetaan niihin vaikka britit ja irkut, eivät ilmeisesti edes halua pärjätä noissa kisoissa, koska sen verran vitsejä tuonne ovat lähettäneet... Barbaareista sen verran, että jos tätä ajatellaan alkuperäisen määritelmän(määrittelijän) mukaan, niin mieluummin olen ihan täysbarbaari, kuin roomalainen paavin palvoja;-) |
ibnz 18.01.2009 13:40:10 | |
---|
Huh huh, katsoin just Areenalta mainiot vedot. Eiköhän tuolla esityksellä jo parikin turvapaikkaa irtoaisi sellaisen hakijalle Euroopan mantereelta, Italiasta etenkin |
badcompany 22.01.2009 12:35:17 | |
---|
Jaahas,Kommentoidaas viimeisintä: Sani - hyvä itäeurooppalainen diskobiisi.Vois sopiakin. Passionworks - Laulajat vireessä yksinään muttei stemmoissa.Tai sitten puukorvani oli taas väärässä.Biisi ei oikein tarttunut. Remu - K-a-r-i-s-m-a.Mutta miksi mies joka kuulemma aikoinaan oli tarkka lavaliikunnan suhteen liikkunut ollenkaan? Uskoisin ,että iällä ja vuosia sitten sattuneella onnettomuudella oli osansa asiaan. Waldo's People - Hyvät naislaulajat.Jos tää menee Moskovaan niin suuttuuko eräs suomalainen kitaristi? :-) Oma valinta: Tapsa tai Remu.Ehdottomasti. passionworksin homma kyllä kaatui mielestäni tohon epäpuhtaasti laulamiseen (varsinkin naisvokalistin kohdalla)!!.Otti ainakin korviin aika pahasti:(. |
Tympee Huttunen 23.01.2009 21:12:03 | |
---|
Signmark olisi hyvä veto viisuihin. Omaperäinen ja hyvä idea. Sarjassaan ihan hyvä kappalekin. |
vpjarvi 23.01.2009 21:15:15 | |
---|
Signmark olisi hyvä veto viisuihin. Omaperäinen ja hyvä idea. Sarjassaan ihan hyvä kappalekin. Samaa mieltä. Ei siitä tiedä äänestääkö koko Euroopan kuuro väestö, mutta se noin 75 miljoonaa Signmarkin vertaista kuulostaa ihan hyvältä pohjalta menestykselle. Tuntui muuten, että ton Janitan puheessa vilisi anglismeja jonkin verran. Mulla on hirvee passio tähän! "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
Bonham 23.01.2009 21:19:25 | |
---|
Signmark olisi hyvä veto viisuihin. Omaperäinen ja hyvä idea. Sarjassaan ihan hyvä kappalekin. Jaa... ainoa arvo lienee tuo viittomakieli, biisi tehty about miljoona kertaa jo. Janita liian artsua näihin juhliin... Vink "uusi" bändi, jaa... ne tais olla täälläpäin yhdessä bändikisassa muutama vuosi sitten (niinkuin Passionworks kanssa) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Misse 23.01.2009 21:19:55 | |
---|
Janita oli tylsä. Odotin siltä kyllä jotakin, mut ei. Allekirjoitus ja nimen selvennys |
markkuliini 23.01.2009 21:22:31 (muokattu 23.01.2009 21:22:55) | |
---|
Samaa mieltä. Ei siitä tiedä äänestääkö koko Euroopan kuuro väestö, mutta se noin 75 miljoonaa Signmarkin vertaista kuulostaa ihan hyvältä pohjalta menestykselle. Millä ne äänestää? Kännyköillään? Hmmm... Tuntui muuten, että ton Janitan puheessa vilisi anglismeja jonkin verran. Mulla on hirvee passio tähän! Ja keikan jälkeen aina aina iha törkee mango! XD Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Bonham 23.01.2009 21:24:32 | |
---|
Mitä muistat Vinkin biisistä 2 minuuttia sen loppumisen jälkeen? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
vpjarvi 23.01.2009 21:25:10 | |
---|
Millä ne äänestää? Kännyköillään? Hmmm... No opaskoirat varmaan soittaa......... Mitä hittoa Nuppu Stenros muuten teki siellä Signmarkin esityksessä lavalla? Vink meni lopussa komeesti epikseen. "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
Bonham 23.01.2009 21:25:24 | |
---|
Jartsa menee jatkoon, vaikkei edes esiintyisi, mutta kuka on se toinen... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Lennu 23.01.2009 21:26:52 | |
---|
Janita oli tylsä. Odotin siltä kyllä jotakin, mut ei. Mä oon ristinyt ton musan 'hiussalonkimusaks'. Siinä mimmit treffaa mahdollisesti jonkun niistä hiussalongissa ja joku on tuonut just äänittämänsä levyn mukanaan "hei kuunnellaaks tätä mun uutta levyä?". "joo, tosi kivan kuulosta". Janita on ollut sitä aina, Kristiina Wheeler on sitä, Janina "tissi" Frostell on todellakin sitä jne. |
Tympee Huttunen 23.01.2009 21:27:01 | |
---|
Jartsa menee jatkoon, vaikkei edes esiintyisi, mutta kuka on se toinen... Olisipa Jarille säästetty se ultimate-Euroviisu, mistä silloin oli se merimies-video. |
Bonham 23.01.2009 21:28:13 | |
---|
Olisipa Jarille säästetty se ultimate-Euroviisu, mistä silloin oli se merimies-video. Tekisivät edes junan lavalla, sais taas vähemmistön äänet Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Bonham 23.01.2009 21:30:41 | |
---|
Olisipa Jarille säästetty se ultimate-Euroviisu, mistä silloin oli se merimies-video. Ei jumalauta, tässäkö on nyt tämän maan kirkkain kerma tehnyt edustkipaleet Suomelle... ? Aivan sama kuka sinne lähtee. Mutta toiaalta, mua ei edes kiinnosta:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |