trashjones 07.06.2008 22:44:52 (muokattu 07.06.2008 22:47:41) | |
---|
Joo ei. Mieluummin Juusela kuin Mertaranta, ei sen jätkän ääntä enää jaksa kuunnella. Tuntuu vaan olevan muotia tuo ylen ja juuselan haukkuminen. Edit. Mutta studiokommentaattorit ovat kyllä peestä. Sinne tarvittais Pasi Rautiainen rautaisine kommentteineen. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
riimu 07.06.2008 22:50:05 | |
---|
Tuntuu vaan olevan muotia tuo ylen ja juuselan haukkuminen. Edit. Mutta studiokommentaattorit ovat kyllä peestä. Sinne tarvittais Pasi Rautiainen rautaisine kommentteineen. Enemmän on muotia Mertsin haukkuminen. Kai troourheilufanit haluaa kuulla statsejen luettelemista pelin ajan eikä kunnon KIIMAA. Jos Mertaranta vituttaa niin kuvitelkaa nyt joku golfselostaja paikalle sit. Selänne luistelee... vakaasti... laukoo... (tässä viiden minuutin tyhjä hetki) ...ohi sektorin. Don't ask me about Grim Fandango. |
DJKaaos 07.06.2008 22:58:08 | |
---|
Minusta hänessä ei ole mitään vikaa. Minusta Juusela on perseestä, huomattavasti surkeampi kuin vaikka Jarmo Lehtinen, joka oli aika hyvä jopa tossa Sveitsi-Tsekki -pelissä. Juuselan selostus on välillä täysin posketonta vauhkoamista ja sössötystä. Ärsyttää myös noi Ylen kisastudiojutut. Ketä kiinnostaa ne palautteet ja jonninjoutavat yleisökysymykset ja gallupit. Saatana. Sitten laitetaan palloa palkinnoksi voittajalle. Mun tekis mieli heittää sillä pallolla Suomista päähän. Onneks Suomi ei oo kisoissa mukana, niin ei tarvitse laittaa sitä Suomen pelipaitaa palkinnoksi kuten jääkoronan mm-kisastudiossa. Ja sitten nuo analyysit sun muut, kohta noi varmaan alkaa analysoimaan noita omia analyysejään. Tommoset C-tason valmentajat selittää, että niin ja näin pitäs nyt tehä. Ja vielä jatkuu... Toivottavasti EI NÄHDÄ mitään TOP-listauksia, joiden taustalla soi vielä joku ärsyttävä biisi! TOP5 maalit, torjunnat, mokat, syötöt, fanit, varikset, sienet, karkit, perunat, röökit, ovensaranat ja puupalikat. Kohta kyllä meen nukkumaan!! Minä olen minä. |
HaloOfFlies 07.06.2008 22:58:19 | |
---|
Hollannin nimeen vannotaan täällä. Ruud on kuningas! "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
riimu 07.06.2008 23:01:14 | |
---|
Kohta kyllä meen nukkumaan!! Ukkohan riehuu kuin Zidane mm-finaalissa. :D Don't ask me about Grim Fandango. |
obiwan 07.06.2008 23:16:42 | |
---|
Minusta Juusela on perseestä, huomattavasti surkeampi kuin vaikka Jarmo Lehtinen, joka oli aika hyvä jopa tossa Sveitsi-Tsekki -pelissä. Juuselan selostus on välillä täysin posketonta vauhkoamista ja sössötystä. Ärsyttää myös noi Ylen kisastudiojutut. Ketä kiinnostaa ne palautteet ja jonninjoutavat yleisökysymykset ja gallupit. Saatana. Sitten laitetaan palloa palkinnoksi voittajalle. Mun tekis mieli heittää sillä pallolla Suomista päähän. Onneks Suomi ei oo kisoissa mukana, niin ei tarvitse laittaa sitä Suomen pelipaitaa palkinnoksi kuten jääkoronan mm-kisastudiossa. Ja sitten nuo analyysit sun muut, kohta noi varmaan alkaa analysoimaan noita omia analyysejään. Tommoset C-tason valmentajat selittää, että niin ja näin pitäs nyt tehä. Ja vielä jatkuu... Toivottavasti EI NÄHDÄ mitään TOP-listauksia, joiden taustalla soi vielä joku ärsyttävä biisi! TOP5 maalit, torjunnat, mokat, syötöt, fanit, varikset, sienet, karkit, perunat, röökit, ovensaranat ja puupalikat. Kohta kyllä meen nukkumaan!! Muuta Englantiin. |
Dunga 07.06.2008 23:27:45 (muokattu 07.06.2008 23:29:36) | |
---|
Tuntuu vaan olevan muotia tuo ylen ja juuselan haukkuminen. Edit. Mutta studiokommentaattorit ovat kyllä peestä. Sinne tarvittais Pasi Rautiainen rautaisine kommentteineen. Muotia tai ei, ei tuota silti ole mukava kuunnella. Menee niin usein kangerteluksi ja on muutenkin jatkuvasti epävarman kuuloinen. Accidento bizarro - tutto morto. |
DJKaaos 07.06.2008 23:32:55 | |
---|
Muuta Englantiin. Muuta ite!!!!1! Minä olen minä. |
Jormaz 07.06.2008 23:45:02 | |
---|
Enemmän on muotia Mertsin haukkuminen. Kai troourheilufanit haluaa kuulla statsejen luettelemista pelin ajan eikä kunnon KIIMAA. Jos Mertaranta vituttaa niin kuvitelkaa nyt joku golfselostaja paikalle sit. Selänne luistelee... vakaasti... laukoo... (tässä viiden minuutin tyhjä hetki) ...ohi sektorin. En mä stadikallakaan tartte ketään kertomaan missä se pallo liikkuu. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
trashjones 07.06.2008 23:45:14 | |
---|
Minusta Juusela on perseestä, huomattavasti surkeampi kuin vaikka Jarmo Lehtinen, joka oli aika hyvä jopa tossa Sveitsi-Tsekki -pelissä. Juuselan selostus on välillä täysin posketonta vauhkoamista ja sössötystä. Ärsyttää myös noi Ylen kisastudiojutut. Ketä kiinnostaa ne palautteet ja jonninjoutavat yleisökysymykset ja gallupit. Saatana. Sitten laitetaan palloa palkinnoksi voittajalle. Mun tekis mieli heittää sillä pallolla Suomista päähän. Onneks Suomi ei oo kisoissa mukana, niin ei tarvitse laittaa sitä Suomen pelipaitaa palkinnoksi kuten jääkoronan mm-kisastudiossa. Ja sitten nuo analyysit sun muut, kohta noi varmaan alkaa analysoimaan noita omia analyysejään. Tommoset C-tason valmentajat selittää, että niin ja näin pitäs nyt tehä. Ja vielä jatkuu... Toivottavasti EI NÄHDÄ mitään TOP-listauksia, joiden taustalla soi vielä joku ärsyttävä biisi! TOP5 maalit, torjunnat, mokat, syötöt, fanit, varikset, sienet, karkit, perunat, röökit, ovensaranat ja puupalikat. Kohta kyllä meen nukkumaan!! Kukaan ei pakota katsomaan ja äänet saa pois. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
author 07.06.2008 23:48:17 (muokattu 07.06.2008 23:49:34) | |
---|
Hyvä esitys Turkilta. Harmi ettei yhtäkään maalipaikkaa hyödynnetty. Ja Rysty (Rüstü Reçber) on maailman hienoin nimi jalkapalloilijalle. "Brothers and sisters friends and neighbours, vibrations in the mind of the one true God whose name is love."
-William Melvin Hicks (1961-1994) |
Sergei Fallinen 07.06.2008 23:59:58 | |
---|
Juuselalla on aika hämäriä juttuja kyl välillä, mutta sei kuitenkaan ole samalla lailla vaivaannuttavaa kuin Lehtisen selostus. Lehtinen ymmärtää peliä minusta noista paremmin, mutta ei sitä jumittamista vaan oikein jaksa. Juusela on ihan hyvä. |
Burn 08.06.2008 02:30:15 (muokattu 08.06.2008 02:35:47) | |
---|
Ärsyttää myös noi Ylen kisastudiojutut. Ketä kiinnostaa ne palautteet ja jonninjoutavat yleisökysymykset ja gallupit. Saatana. Word + ! Samaa henkeä taidetaan hakea lätkän MM-kisoista, vaikkei Suomi ole päässytkään pelaamaan EM-futiskisoihin vähään aikaan. Muutenkin tuppaa olemaan sellasta perus suomalaista mentaliteettia, kun setvitään keltaisen lehdistön palstoilla että "Miksei Suomi pärjää jalkapallossa?" Vastaus lienee ihan kaikkien nenien edessä. EDIT "Lasileuka" Litmanen kehiin ja Tommi Koivistoinen luukulle! nimim. Burn "humalainen" Valloittaja Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
carlos 08.06.2008 06:12:39 | |
---|
Äänet pois, jos selostus häirittee. Oli kyllä hyvä matsi eilen Portugali - Turkki. Siisteintä, että Nuno Gomes näyttäis taas syttyvän maaotteluissa! Tolppa ja ylärima oli ihan hyvä saldo, kun jotkun toiset tekivät ne maalit.. Näytti Ronaldokin olevan ihan kovassa vedossa. Hyvältä näyttää. |
DJKaaos 08.06.2008 11:44:23 | |
---|
Kukaan ei pakota katsomaan ja äänet saa pois. Ei varmasti pakota, mutta kiva noi matsit on silti nähdä. Tosin kyllähän tässä vuosien mittaan on tuo suomalaisten kisastudioiden urpokulttuurin sietotoleranssi kasvanut, niin eiköhän sen kestä tälläkin kertaa. Nykystudioista voisi mallia ottaa vaikka Canal plussan valioliigastudiosta tai maaottelustudiosta. Homma toimi mielestäni paremmin menneinä vuosina. Katoin tossa just videolta Ranskan 98 mm-kisoista yhden pelin. Studiossa oli isäntänä Klinga ja asiantuntijoina Rönkä ja Armstrong. Ilmapiiri studiossa oli huomattavasti letkeämpi ja jopa rento, mutta asiallinen! Ari Hjelmillä on aina muuten aivan uskomattoman vittuuntunut perusilme. Onko joku nähnyt joskus hänen hymyilevän? Tollasta paskanjäykkää puunaamaa ei kyllä paljon jaksais katella tv-ruudussa. Sopii paremmin kentän laidalle mesoamaan pää punasena Tamun pelaajille. Ärsyttävää kattoa tommosta rautakankea, joka näyttää siltä, että haluaisi olla jossain aivan muualla kuin lamppujen loisteessa studiossa vastailemassa Nahka-Tapsan mikkihiiri-kysymyksiin. Minä olen minä. |
laite 08.06.2008 12:04:44 | |
---|
Ari Hjelmillä on aina muuten aivan uskomattoman vittuuntunut perusilme. Onko joku nähnyt joskus hänen hymyilevän? Tollasta paskanjäykkää puunaamaa ei kyllä paljon jaksais katella tv-ruudussa. Sopii paremmin kentän laidalle mesoamaan pää punasena Tamun pelaajille. Ärsyttävää kattoa tommosta rautakankea, joka näyttää siltä, että haluaisi olla jossain aivan muualla kuin lamppujen loisteessa studiossa vastailemassa Nahka-Tapsan mikkihiiri-kysymyksiin. Hei kamoon, ootko sä joskus nähnyt tamperelaisen, jolla ei ole vittuuntunut perusilme? :D (Simo frangen on muuten kotoisin nakkilasta) Seksiä ja seksiä. Puhuttaisko välillä kaariminuuteista? |
Exhausted 08.06.2008 12:20:09 | |
---|
Löin rahani jo perjantai-iltana Portugalin puolesta ja hyvin näytti ainakin alkavan. Hyvä peli oli eilen, vaikka Turkki vähän altavastaajaksi jäikin loppua kohden. |
slipkorn 08.06.2008 12:35:35 | |
---|
Keke "Keith" Armstrong studioon sönköttämään heti ja Esa Tikkanen kaveriksi. Kyllä huomasi taas varsinkin jälkimmäisen pelin aikana, mikä onkaan se ykköslaji maailmassa. |
Bongowing 08.06.2008 15:20:56 (muokattu 08.06.2008 15:21:36) | |
---|
jaahas, mistäköhänpäin nettiä löytyis maalikoostetta eilisistä peleistä? There is no ought from is. |
paavi666 08.06.2008 16:09:53 | |
---|
Se on nääs semmonen juttu että Saksa voittaa nämä kisat. "Juu kitaraa soitan metallica." - Ämil94 jäsenkuvaus. |