Manuel Pyrhullo 01.11.2006 15:38:43 | |
---|
Olipa huonoja pelaajia! |
Kampela77 01.11.2006 15:56:52 | |
---|
Olipa huonoja pelaajia! Mutta hyvät pokerinaamat kaikilla. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Bonesaw 01.11.2006 17:28:48 | |
---|
Mä en tajuu tota passaamista. Jos passaat,mutta sen jälkeen joku toinen korottaa,niin kai sinun on pakko maksaa tuo korotus? |
Kampela77 01.11.2006 17:33:56 | |
---|
Mä en tajuu tota passaamista. Jos passaat,mutta sen jälkeen joku toinen korottaa,niin kai sinun on pakko maksaa tuo korotus? On pakko maksaa. Passata voi, jos kukaan ei ole vielä panostanut. Jos joku panostaa/korottaa, pitää kaikkien joko maksaa, korottaa lisää tai luovuttaa. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Bonesaw 01.11.2006 17:35:02 | |
---|
On pakko maksaa. Passata voi, jos kukaan ei ole vielä panostanut. Jos joku panostaa/korottaa, pitää kaikkien joko maksaa, korottaa lisää tai luovuttaa. Noni. Näin ajattelinkin. Kiitti. |
Manuel Pyrhullo 02.11.2006 00:37:16 (muokattu 02.11.2006 00:38:24) | |
---|
En tiedä... |
Planetist 04.11.2006 15:44:06 | |
---|
Tsekkasin tässä parin sivun ajalta ketjun kommentteja ja kutsuin väkeä tuohon pokeriaiheiseen huoneeseen. Jos olet kiinnostunut etkä saanut vielä kutsua, pistä vaikka pikaviestiä. |
Kirk_Hammett 04.11.2006 17:57:15 | |
---|
onhan tuota pokeria tullut hakattua netissäkin joskus. tietääkö kukaan ilmaista nettipokeri saittia tai ohjelmaa missä voisi pelata leikkirahalla? tai jotain missä on turnauksia mihin pääsee ilmaiseksi ja voi voittaa rahaa? You know it's sad but true... |
Numbie 04.11.2006 18:12:24 | |
---|
onhan tuota pokeria tullut hakattua netissäkin joskus. tietääkö kukaan ilmaista nettipokeri saittia tai ohjelmaa missä voisi pelata leikkirahalla? tai jotain missä on turnauksia mihin pääsee ilmaiseksi ja voi voittaa rahaa? www.pokerium.com. Freerolleja puolen tunnin välein ja ainakin vielä viikko sitten sai rekisteröityessä 5e aloitusbonuksen. Leikkirahapöytiä löytyy myös. |
-Aleksi- 04.11.2006 18:28:57 | |
---|
Mitä nuo freerollit ovat? |
Planetist 04.11.2006 18:31:37 | |
---|
Mitä nuo freerollit ovat? Turnauksia joihin pääsee osallistumaan ilmaiseksi mutta parhaiten sijoittuneet voittavat palkintoja. |
-Aleksi- 04.11.2006 19:25:05 | |
---|
Turnauksia joihin pääsee osallistumaan ilmaiseksi mutta parhaiten sijoittuneet voittavat palkintoja. Maksaako turnauksiin osallistuminen sitten muuten? Olen tässä kaavaillut että voisi koittaa ensimmäistä rahapeliä, varmaan freerolli olisi hyvä? Kuinka paljon tuossa freeroll turnauksessa kannattaa olla rahaa? |
32788 04.11.2006 20:03:05 | |
---|
En ole noita nettipokereita kokeillut, mutta kavereitten kanssa ollaan pelattu, on paljon hauskempaa... Tänäänkin meni juuri kolme tuntia kuin hujahtamalla, pelataan niin että kaikki pelimerkit jaetaan tasan (4x48) ja sitten pelataan no-limittinä niin kauan että joku menettää kaikki merkit ja sitten jatketaan jäljellejääneitten kanssa, ja kuka selviää viimeiseksi saa kaikki rah... öh, pelimerkit. On pirun hauskaa. |
Kirk_Hammett 04.11.2006 20:09:52 | |
---|
www.pokerium.com. Freerolleja puolen tunnin välein ja ainakin vielä viikko sitten sai rekisteröityessä 5e aloitusbonuksen. Leikkirahapöytiä löytyy myös. toi sivusto ilmottaa vaan erroria :/ You know it's sad but true... |
-Aleksi- 04.11.2006 20:34:08 | |
---|
toi sivusto ilmottaa vaan erroria :/ Otappa piste pois linkin lopusta.. |
Numbie 04.11.2006 21:05:41 | |
---|
Maksaako turnauksiin osallistuminen sitten muuten? Olen tässä kaavaillut että voisi koittaa ensimmäistä rahapeliä, varmaan freerolli olisi hyvä? Kuinka paljon tuossa freeroll turnauksessa kannattaa olla rahaa? Siis freerolliin osallistuminen on täysin ilmaista. Kaikille jaetaan alussa sama määrä chippejä eikä rebuy-mahdollisuutta ole. Turnauksiin osallistuminen maksaa yleensä eurosta pariin sataan. Mitä isompi sisäänosto, sitä isompi palkintopotti. |
-Aleksi- 04.11.2006 21:08:35 (muokattu 04.11.2006 21:08:46) | |
---|
Siis freerolliin osallistuminen on täysin ilmaista. Kaikille jaetaan alussa sama määrä chippejä eikä rebuy-mahdollisuutta ole. Turnauksiin osallistuminen maksaa yleensä eurosta pariin sataan. Mitä isompi sisäänosto, sitä isompi palkintopotti. Niin siis eihän tuohon freerolliin osallistuminen mitään maksa, muta kyllä siellä täytyy olla sitä oikeata rahaa pelissä.. eihän se mkään funmoney turnaus ole... Sain tuonne pokeriumiin sen 5e aloitusbonusta, voinko osallistua sillä freeroll turnaukseen, ettei tarvisi maksaa yhtään enempäää? E: oon vähä tuubassa voi olla kirjotusvirheitä. |
Planetist 04.11.2006 21:23:55 | |
---|
Niin siis eihän tuohon freerolliin osallistuminen mitään maksa, muta kyllä siellä täytyy olla sitä oikeata rahaa pelissä.. eihän se mkään funmoney turnaus ole... Sain tuonne pokeriumiin sen 5e aloitusbonusta, voinko osallistua sillä freeroll turnaukseen, ettei tarvisi maksaa yhtään enempäää? E: oon vähä tuubassa voi olla kirjotusvirheitä. Siis freerolliin osallistuminen on täysin ilmaista. Kaikille jaetaan alussa sama määrä chippejä. |
-Aleksi- 04.11.2006 23:07:05 | |
---|
Siis freerolliin osallistuminen on täysin ilmaista. Kaikille jaetaan alussa sama määrä chippejä. Siis kyl mä nyt sen tiedän että se OSALLISTUMINEN on ilmaista, mutta kai siellä nyt täytyy olla oikeaa rahaa pelissä? |
Planetist 04.11.2006 23:13:14 | |
---|
Siis kyl mä nyt sen tiedän että se OSALLISTUMINEN on ilmaista, mutta kai siellä nyt täytyy olla oikeaa rahaa pelissä? Jokaiselle osallistujalle jaetaan sama määrä chippejä alussa. Muutenkin nuo turnauspelit toimivat siten että kaikki maksavat tietyn rahasumman ja saavat saman määrän chippejä. Jokaisella on samanlaiset lähtöasemat, siis. |