Aihe: Myytinmurtajat - MTV3 klo. 22:30
1 2 3 4 5 6 7 8 934 35 36 37 38
AP
09.03.2006 13:55:14
Joku kännissä oleva tyyppi oli laittanu putkeen bensaa häätääkseen sieltä pois pesukarhun. Sitten se meni ite sinne putkeen ja sytytti bensan ja bensa räjähti ja se jätkä lensi sen 50metriä jonku talon yli. Muka.

Ach so. Kiitos.
K100 #7 Ärlä #011
Juzzu
09.03.2006 14:53:54
Vaikka joku Honda Accord ois ajanu ihan saman asian

Äiä bittuilee, mullon akkordi :P
So just shut your face and take a seat Because after all, you're just talking meat...and music? Well, it's just entertainment folks.
Qsysi
09.03.2006 15:01:09
Äiä bittuilee, mullon akkordi :P

Mutta ajaisitko mieluummin sillä, vai Corvettella?
BLUES OUT WITH YOUR BALLS OUT!
Juzzu
09.03.2006 15:04:07
Mutta ajaisitko mieluummin sillä, vai Corvettella?

Akkordilla, ainakin näin talvisin. Kesäajot nyt ei oo ajankohtaisia tähän aikaan vuodesta... :o)
So just shut your face and take a seat Because after all, you're just talking meat...and music? Well, it's just entertainment folks.
Rattata
09.03.2006 19:25:51
Olisivat saaneet kyllä valita jonkun "alempiarvoisen" auton tuollaiseen kokeeseen, sääliks kävi Vetteä. Vaikka joku Honda Accord ois ajanu ihan saman asian, se kun sielläpäin on suosittu.

Noillahan on semmonen periaate, että kopioivat mahdollisimman tarkasti alkuperäistä myyttiä. Sama juttu kyllä kävi mielessä...
Rocco_Longfella
10.03.2006 00:05:25
Oli aika huono se ruumisjuttu, mutta kanuunan laukaisussa kiemurtelin naurusta.

Aivan loistavaa kun kaksi isoa miestä, jotka eivät ole koskaan kasvaneet aikuisiksi räjäyttää jotain ihan vain huvikseen ja älyttömissä mittakaavoissa ja jollain omituisella tavalla (esim se vessanpönttö) ja nauraa päälle kippurassa.

Myös ukkojen välinen kuittailu jaksaa huvittaa kerta toisensa jälkeen.

Ainoa ohjelma joka on PAKKO katsoa joka viikko.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Nazareth
10.03.2006 05:46:21
Oli aika huono se ruumisjuttu, mutta kanuunan laukaisussa kiemurtelin naurusta.

Kanuunan laukaisu ei oo juttu eikä mikää.

Joo, menen jo.
Mulla on valokuvamuisti. Se kait vaikuttaa ehkä ku mä unohdin linssinsuojuksen päälle.IMIK #27 AKKK#6
JPQ
12.03.2006 05:03:31

Olisivat saaneet kyllä valita jonkun "alempiarvoisen" auton tuollaiseen kokeeseen, sääliks kävi Vetteä. Vaikka joku Honda Accord ois ajanu ihan saman asian, se kun sielläpäin on suosittu.

Myytti pitää olla mahd. aito joten ymmärrän sinänsä minua enemmän käy
se auto jonka ne laittoi raketein kovaan vauhtiin...
JPQ
12.03.2006 05:03:58

Discovery Channelillä Mythbustersissa pistettiin äsken betonirekka räjähtämään. Sen verran oli ytyä, että rekka "katosi". Aika loistava pätkä.

Ööh mitenhän mahdollista ?
cldron
12.03.2006 11:01:43
Ööh mitenhän mahdollista ?

no jos tumppaat betonirekkaan tarpeeks räjähdysanetta, niin se leviää noin
12 348 000 osaan 4 kilometrin säteelle..
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Ronsto
13.03.2006 10:25:40 (muokattu 13.03.2006 16:51:15)

Myytinmurtajille haaste:

Tämä on hyvin vanha myytti.

Elikkäs suunilleen kaikki tietävät mitä spiritismi on. Ja siitähän liikkuu sellainen huhu, että jos kysyy spiritismi istunnon aikana paholaiselta että "mikä sinun nimi on?" tai "kuka sinä olet?" tms. Niin kuolema koittaa.

He voisivat kokeilla, että tuleeko noutaja :)
Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi
Wahi
13.03.2006 12:18:23
Eilen tuli uusi jakso Discoveryltä. Erilaisia keinoja parantaa merisairautta. Loppuuko bensa nopeammin pickup autosta jossa on lavan luukku kiinni? Väiski Vemmelsääri myytti: Räjähtääkö haulikko jos piippuun tunkee sormen? Niin että sormiäijä jää henkiin ja ampuja kuolee/haavoittuu. Itse asiassa aika mielenkiintoisia tuloksia saivat...
Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen...
kiriminni
13.03.2006 13:38:28
Eilen tuli uusi jakso Discoveryltä. Erilaisia keinoja parantaa merisairautta. Loppuuko bensa nopeammin pickup autosta jossa on lavan luukku kiinni? Väiski Vemmelsääri myytti: Räjähtääkö haulikko jos piippuun tunkee sormen? Niin että sormiäijä jää henkiin ja ampuja kuolee/haavoittuu. Itse asiassa aika mielenkiintoisia tuloksia saivat...
Veikataan ekaan loppuu,toiseen ei räjähdä.
GhostOfTheSun
13.03.2006 13:59:34
Veikataan ekaan loppuu,toiseen ei räjähdä.

Toinen oikein.
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
Qsysi
14.03.2006 20:08:44

Liittyykö toi eka nyt jotenkin ilmanvastukseen? Toinen voisi olla mahdollista jos olisi paksunahkaiset sormet jotka tukkivat piiput täysin. Tuskinpa. Ehehi.
BLUES OUT WITH YOUR BALLS OUT!
Uruk
16.03.2006 09:46:35
Yllättävän pahaan kuntoon meni muuten Vetten sisustus parista sianraadosta parissa kuukaudessa. Mikä ne penkitkin oikein syövytti? Tuleeko mätänevästä lihasta jotain vi*un happoa vai syökö ne toukat sun muut elukat verhoilutkin raadon ympäriltä? Onneksi mulla ei ole vielä haju-TV:tä... :P

Ruhon nesteet ja muut paskat valuvat ulos, ammoniakki ja niin poispäin.

Suurimmaks osaks kaiketi ne kaikki ruumiinnesteet ne penkit tuhos.
(ò_ó)/ WTF IS THIS SHIT
Turder
16.03.2006 11:10:47

Tätä katsoessa tuli mieleen se aikaisempi testi, että onko taloudellisempaa ajaa kesähelteellä autolla ikkunat auki ja ilmastointi kiinni vai ikkunat kiinni ja ilmastoiniti täysillä. Myös tuo haulikkotesti oli ihan siisti.
There is no sound like the one of a good acoustic guitar.
kiriminni
16.03.2006 12:27:55
No nyt selvisi,että Alcatrazista on mahdollista paeta sadetakeista tehdyllä
lautalla,kun suuntaa Golden Gate sillalle päin.
Mutta selvisikö Frank ja veljekset?; sitä ei tiedetä varmasti.
Melkoinen virtaus siinä lahdessa on 5solmua ja vesi 16 asteista.
NHR
16.03.2006 13:32:41

No nyt selvisi,että Alcatrazista on mahdollista paeta sadetakeista tehdyllä
lautalla,kun suuntaa Golden Gate sillalle päin.

Tai oli vissiin aika sama mihin suuntaa, kun Golden Gatelle ilman moottoria joutuu joka tapauksessa, tai jos huonosti käy, niin suoraan avomerelle. Virta oli tosiaan kova.

Mutta selvisikö Frank ja veljekset?; sitä ei tiedetä varmasti.

Rohkenen kyllä epäillä, tai sitten ovat TOSI matalaa profiilia onnistuneet pitämään.

Mua kiinnosti se ankkojen ääntelyn kaikumattomuus -juttu melkein enemmän. Olin pitänyt juttua ihan täytenä puppuna, mutta yllätyin, että siinä oli noinkin paljon perää. Kaiku siis lopulta löytyi, mutta sitä oli kuulemma äänipuolen ammattilaisenkin äärimmäisen vaikea tunnistaa.
"Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu."
Jäärä
16.03.2006 13:37:44

Mua kiinnosti se ankkojen ääntelyn kaikumattomuus -juttu melkein enemmän. Olin pitänyt juttua ihan täytenä puppuna, mutta yllätyin, että siinä oli noinkin paljon perää. Kaiku siis lopulta löytyi, mutta sitä oli kuulemma äänipuolen ammattilaisenkin äärimmäisen vaikea tunnistaa.

En nähnyt tota ohjelmaa, mutta kokemuksesta voin sanoa, että sorsan narskutus kaikuu, vaikka toisin joku väitää.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)