LamaAjanElvis 11.11.2005 23:45:19 (muokattu 11.11.2005 23:45:49) | |
---|
Muistatteko opettavaista piirrettyä jossa seikkailtiin ihmisen kehon sisällä. Henkilöt oli jotain verisoluja sun muita jotka matkasivat suonissa jne... Kerrottiin tarkasti miten esim ihmiselle tuli kuume tai jotain... Sitten oli samantyylinen sarja historiaan liittyen, jossa piirretyt hahmot olivat joka jaksossa eri aikakaudella jonkun historiallisen keksinnön/tapahtuman hetkellä... Mikäs kiire tässä valmiiks tuhotussa maailmassa.
Sormet lähtee soundista
Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4
Romantikkoitkijät#7 |
Roger 12.11.2005 00:01:59 | |
---|
Tietenkin Lasse Pöystin iltasadut Pikku Kakkosessa. "I'm not going to be a star. I'm going to be a legend!" Freddie Mercury vuonna 1969. |
Jannipaali 12.11.2005 00:05:11 | |
---|
Muistatteko opettavaista piirrettyä jossa seikkailtiin ihmisen kehon sisällä. Henkilöt oli jotain verisoluja sun muita jotka matkasivat suonissa jne... Kerrottiin tarkasti miten esim ihmiselle tuli kuume tai jotain... Sitten oli samantyylinen sarja historiaan liittyen, jossa piirretyt hahmot olivat joka jaksossa eri aikakaudella jonkun historiallisen keksinnön/tapahtuman hetkellä... Olipa kerran -sarja. THV-klubi #40
Menossa mukana: Musiikkikullas
"Bang your head, kill your soul, let your fucking head explode" |
Kärpäsruoska 12.11.2005 00:30:37 | |
---|
Tietenkin Lasse Pöystin iltasadut Pikku Kakkosessa. Ja Pelle Hermanni & naurava karttakeppi lahkeessa. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |
Tapio79 12.11.2005 00:46:18 (muokattu 12.11.2005 00:48:37) | |
---|
Hapsiainen on ohjannut mua teatterileirillä, kyseinen käsi kuuluu Esa Pakarinen jr.:lle. Hm? Eikö se ollutkaan Ylen lastenohjelmissa paljon siihen aikaan vaikuttaneen Heikki Takkisen käsi? Ainakin sellainen vahva mielikuva itselläni on. edit: typo Kokki tänne äkkiä!Keitossani on mies!
Romantikkoitkijät #31 |
Mechanizm 12.11.2005 00:59:40 | |
---|
Monasti olen muistellut sarjaa jota katselin pikkupoikana ihmeissäni. En muista siitä muuta kuin että siinä oli joku porukka joka jokaisessa jaksossa havitteli timanttia jonka he sitten sen saatuaan asettivat johonkin laitteeseen, liekö ollut joku avaruusalus. Onko kenelläkään mitään haisua mikä se olisi voinut olla? Jostain syystä on tunne että se oli brittiläistä tuotantoa. Suomalainen ottaa vaikka peräruiskeen, jos sen saa ilmaiseksi. |
Roger 12.11.2005 01:17:00 | |
---|
Monasti olen muistellut sarjaa jota katselin pikkupoikana ihmeissäni. En muista siitä muuta kuin että siinä oli joku porukka joka jokaisessa jaksossa havitteli timanttia jonka he sitten sen saatuaan asettivat johonkin laitteeseen, liekö ollut joku avaruusalus. Onko kenelläkään mitään haisua mikä se olisi voinut olla? Jostain syystä on tunne että se oli brittiläistä tuotantoa. Hämäriä muistikuvia ko.sarjasta jonka nimi oli muistaakseni Aikakone. "I'm not going to be a star. I'm going to be a legend!" Freddie Mercury vuonna 1969. |
PoLFus 12.11.2005 01:38:53 (muokattu 12.11.2005 01:39:03) | |
---|
Onkos Tenavatähti - kilpailu jo mainittu? Kyllä sitä aina lapsosena jännityksellä finaalia seurasi. Seppo Hovi. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11 |
Pelsi 12.11.2005 01:45:01 | |
---|
Elä sinä boikka huijjo, ota podee |
hoja 12.11.2005 02:02:16 | |
---|
Rin Tin Tin, Naapurilähiö ja Lauantaitanssit. Pertsa ja Kilu. Columbo ja Kössi Kenguru. Nämä. Ja Tsaarin Kuriiri. K100 #8
Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä.. |
poppamies 12.11.2005 03:29:01 | |
---|
Ivanhoe Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN! |
Tempura 12.11.2005 06:56:22 | |
---|
Kyllä Fraglit telkkarista tuli. Ja kiitoksia siitä linkistä! Hoho, ne oli aika samannäköisiä mitä muistin! Joo tosiaan, joka jaksossa mun mielestä niillä oli joku reissu mikä sisälsi riskin jäädä sen jättiläisen kouriin. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Klooni 12.11.2005 08:38:51 | |
---|
Heh, noh ... - Taisteluplaneetta Galactica - Pieni talo preerialla - Mr. Merlin - Fame - Mork & Mindy (NANO NANO !!) Vain muutamia mainitakseni, kylläpäs tuntuu olo vanhalta :-/ Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna !
www.klooni.net |
Jii 12.11.2005 08:52:45 | |
---|
Monasti olen muistellut sarjaa jota katselin pikkupoikana ihmeissäni. En muista siitä muuta kuin että siinä oli joku porukka joka jokaisessa jaksossa havitteli timanttia jonka he sitten sen saatuaan asettivat johonkin laitteeseen, liekö ollut joku avaruusalus. Onko kenelläkään mitään haisua mikä se olisi voinut olla? Jostain syystä on tunne että se oli brittiläistä tuotantoa. Seitsemän kiven salaisuus? Tai joku vastaava nimeltään. Tuli joskus 82' muistaakseni. Tosin en ole varma tuosta avaruusaluksesta. |
AP 12.11.2005 08:57:39 | |
---|
Ja Pelle Hermanni & naurava karttakeppi lahkeessa. Kepakko! On muuten yksi niitä hahmoja tuo Hermannin Kepakko edelleen, että repeän saman tien nauramaan kun näen sen Pelle Hermannissa -- etenkin jos olio sattuu räkättämään tai siitä otetaan lähikuva. K100 #7
Ärlä #011 |
Kärpäsruoska 12.11.2005 12:29:26 | |
---|
Kepakko! Ai niin, niinpä olikin. Pitäisi alkaa seurata tuota, jos tosiaan tulee vielä. Jos tulee, milloin? Pieni talo preerialla Tämänkin muistan, paljon parempi kuin nämä nykyiset suosikkidraamasarjat. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |
aikavaikea 12.11.2005 12:53:46 (muokattu 12.11.2005 12:57:32) | |
---|
Nämä. Ja Tsaarin Kuriiri. Ja Cannon vielä tuohon värisuoraan. Meidän lasten piti mennä nukkumaan yhtäaikaa, mutta isä tuli mut herättämään sitten kun pikkusiskot oli nukahtanut ja Cannon alkoi. Olipa äijän kanssa kahdestaan kiva katsoa paksun dekkarin seikkailuja. Kuka muistaa jakson, jossa Frank pelastui myrkytyksestä juomalla maitoa? Ja Apu-lehti valitsi jopa Suomen Cannonin. Niin ja Rekkakuskit-sarja vielä. Yhden nimi oli Sonny Pruitt. Mun mielestä oli ihan hillittömän hauskaa kun siinä rekan ovessa luki S.Pruitt. E: Sheriffi McCloud unohtui vielä. Jestas se nahkatakki oli hieno! Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before." |
tigrushka 12.11.2005 12:57:27 (muokattu 12.11.2005 13:01:21) | |
---|
Naapurilähiö ja Lauantaitanssit. Pertsa ja Kilu. Columbo ja Kössi Kenguru. Nämä! Lisäksi myös: Sheriffi McCloud Baretta Starsky & Hutch Cannon Nero Wolfe Tsaarin kuriiri Soap (eli Kupla) Tiikeriprikaati (ransk. poliisisarja) Arsene Lupin Veijareita ja pyhimyksiä I got stripes ^..^ |
Leper Messiah 12.11.2005 13:08:23 | |
---|
tinttiä en ole nähnyt mainittavan vielä... |
Sunna 12.11.2005 13:48:55 | |
---|
Rölli oli ihan paras ja Ansa ja Oiva, Prätkähiiret, Muumit tietysti ja se "varokaa heikkoa jäätä"- juttu pikku kakkosen lopussa talvella. "Isoilla ihmisillä ei ikinä ole hauskaa. Heillä on vain ikäviä töitä ja hupsuja vaatteita ja liikavarpaita ja kummallisveroa" -Peppi Pitkätossu |