![]() 09.06.2006 18:21:49 | |
---|---|
Feggy haluaa pitää kansakunnan kunnossa juoksuttaen sitä ennenaikaisesti lehtien perässä! Voisin kyllä pitää itsenikin paremmassa kunnossa...mutta mun treenaus koostuu lähinnä divarin kaukaloiden selauksesta... | |
![]() 09.06.2006 18:24:40 | |
Voisin kyllä pitää itsenikin paremmassa kunnossa...mutta mun treenaus koostuu lähinnä divarin kaukaloiden selauksesta... Sitten tämä psyykkinen puoli vielä: olin pettynyt, kun keittiön pöydällä ei ollutkaan uutta Rytmiä. Edellinen numerokin jäi puoliksi luettuna mökille. Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. | |
![]() 09.06.2006 18:32:15 | |
Feggy haluaa pitää kansakunnan kunnossa juoksuttaen sitä ennenaikaisesti lehtien perässä! Juu, ei tuo pyöräily ollenkaan pahaa tehnyt... | |
![]() 09.06.2006 18:35:09 | |
Sitten tämä psyykkinen puoli vielä: olin pettynyt, kun keittiön pöydällä ei ollutkaan uutta Rytmiä. Edellinen numerokin jäi puoliksi luettuna mökille. Nöyrin anteeksipyyntöni kärsineille. Jos olisin yhtään markkinahenkisempi, voisin ensihätään suositella tänään ilmestynyttä uutta Rumbaa. Uudistus on tehnyt lehdelle hyvää - sitä on paljon nastempi lukea kuin ennen uuden koon myötä. Ja sisältö on tietenkin ylittämätön ;) | |
![]() 09.06.2006 18:36:05 | |
Nöyrin anteeksipyyntöni kärsineille. Jos olisin yhtään markkinahenkisempi, voisin ensihätään suositella tänään ilmestynyttä uutta Rumbaa. Uudistus on tehnyt lehdelle hyvää - sitä on paljon nastempi lukea kuin ennen uuden koon myötä. Ja sisältö on tietenkin ylittämätön ;) Pitelin tuota lehteä kädessäni lähes minuutin ja taistelin omatuntoni kanssa verisesti. Omatunto voitti ja aviisi jäi kaupan hyllyyn. | |
![]() 09.06.2006 18:41:35 | |
Pitelin tuota lehteä kädessäni lähes minuutin ja taistelin omatuntoni kanssa verisesti. Omatunto voitti ja aviisi jäi kaupan hyllyyn. Huh...suorastaan sydäntäkouristavaa lukea näitä kuvauksia vaivaisen poplehden tuottamista tunnemyllerryksistä! | |
![]() 09.06.2006 18:45:05 | |
Huh...suorastaan sydäntäkouristavaa lukea näitä kuvauksia vaivaisen poplehden tuottamista tunnemyllerryksistä! Joo-o. Se kuule kannattaa poplehteen kirjoittavan pitää kieli keskellä suuta tekstiä luodessaan, niitä juttuja kun lukee jos jonkinlaiset pakko-oireiset ja paranoidit... | |
![]() 13.06.2006 09:44:05 | |
Minä lankesin. Minä syntinen. Olen heikko ihminen. Ostin sen Rumban mökille mennessäni. Ihan niinkuin ostin kuukausi takaperin Soundin junalukemiseksi. Kurja, kurja ihminen, jonka pyhät päätökset eivät pidä. Kumpikin ostos oli hukkaan heitettyä rahaa, niiden parissa kului aikaa n. kymmenen minuuttia, yhden oluen verran. Häpeän ja hautaudun jatkossa entistä syvemmälle menneisyyteen kaiken uuden musiikin unohtaen. | |
![]() 13.06.2006 18:13:23 | |
Minä lankesin. Minä syntinen. Olen heikko ihminen. Ostin sen Rumban mökille mennessäni. Ihan niinkuin ostin kuukausi takaperin Soundin junalukemiseksi. Kurja, kurja ihminen, jonka pyhät päätökset eivät pidä. Kumpikin ostos oli hukkaan heitettyä rahaa, niiden parissa kului aikaa n. kymmenen minuuttia, yhden oluen verran. Häpeän ja hautaudun jatkossa entistä syvemmälle menneisyyteen kaiken uuden musiikin unohtaen. Noh, kaikki on suhteellista. Yksi kaunis päivä kuulet radiosta vaikkapa Teräsbetonin, Primal Screamin tai Keanen biisin ja rakastut siihen ikihyviksi. Sitten kelpaa napata heräteostos esille ja lukaista haastattelu. Ja vanha musiikki kuulostaa entistä paremmalta kun kuuntelee välillä jotain uutta... | |
![]() 13.06.2006 18:49:09 | |
Noh, kaikki on suhteellista. Yksi kaunis päivä kuulet radiosta vaikkapa Teräsbetonin, Primal Screamin tai Keanen biisin ja rakastut siihen ikihyviksi. Sitten kelpaa napata heräteostos esille ja lukaista haastattelu. Ja vanha musiikki kuulostaa entistä paremmalta kun kuuntelee välillä jotain uutta... Heh heh, näinhän se menee. Pitää nyt sanoa jotain positiivistakin, eikä aina vain valittaa: Markku Halme -jolle jo ennestään olen antanut ns. hyvän kirjoittajan leiman otsaan, ei vähiten Rumba -historiikin takia- veti pisteet kotiin haukkumalla erästä YleX -juontajaa, Nisse M:n juorupalstan tarina kuulosti maalikon korviin aivan käsittämättömältä; vieläkö tuollaista tapahtuu, tulevista julkaisusta ilmeni, että Johnny Cashin American V ilmestyy kohta. Että jotain jäi mieleen tästäkin rahallisesta uhrauksesta. | |
![]() 13.06.2006 19:03:15 | |
Minä lankesin. Minä syntinen. Olen heikko ihminen. Ostin sen Rumban mökille mennessäni. Ihan niinkuin ostin kuukausi takaperin Soundin junalukemiseksi. Kurja, kurja ihminen, jonka pyhät päätökset eivät pidä. Kumpikin ostos oli hukkaan heitettyä rahaa, niiden parissa kului aikaa n. kymmenen minuuttia, yhden oluen verran. Häpeän ja hautaudun jatkossa entistä syvemmälle menneisyyteen kaiken uuden musiikin unohtaen. Tässä infoähkyssä Rumba (tuli minulle joskus ensimmäisestä numerosta lähtien silloin topattujen olkapäiden aikaan) ja Soundi (tuli silloin pikkutakkien ja Mekin tehtiin rakkautta-badgejen aikaan) ovat jääneet jonnekin syrjään. Pitäköön Rytmi ryhtinsä ja monipuolisuutensa. Ostetaanko Kenkkunen Suosikki? Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. | |
![]() 13.06.2006 19:04:47 | |
Ostetaanko Kenkkunen Suosikki? Jaa jaa, minulle Elvis on muutakin kuin naapurin koira, joten ehkä pitää jättää sekin väliin. Tosin oishan siinä varmaan niitä julisteita ja muita postereita. Ja tod. näk. enemmän vähäpukeisia naisia kuin Rytmissä... | |
![]() 13.06.2006 19:08:16 | |
Jaa jaa, minulle Elvis on muutakin kuin naapurin koira, joten ehkä pitää jättää sekin väliin. Tosin oishan siinä varmaan niitä julisteita ja muita postereita. Ja tod. näk. enemmän vähäpukeisia naisia kuin Rytmissä... Enkä ole antanut vieläkään anteeksi, että Suosikissa lietsottiin punkkien ja diinien välille. Ja siitä ei ole kuin noin 27 vuotta. (Tytär on kyllä ostanut joskus ko. aviisia, olen selaillut sitä salaa ja saanut apua ihmissuhdeongelmiin ja akneeseen...) Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. | |
![]() 13.06.2006 19:52:20 | |
Enkä ole antanut vieläkään anteeksi, että Suosikissa lietsottiin punkkien ja diinien välille. Ja siitä ei ole kuin noin 27 vuotta. Pitkävihaisuus on aina paikallaan. Mutta eikös siinä toisaalta ollut myöhemmin Martti Syrjä ja Teddy Guitar kaulailemassa ja rauhaa vannomassa. (Tytär on kyllä ostanut joskus ko. aviisia, olen selaillut sitä salaa ja saanut apua ihmissuhdeongelmiin ja akneeseen...) Kyl määkin sen aina töissä ollessani selailen läpi... Jos ihan vakavasti puhutaan -mikäli se ko. lehden kyseessä ollen on mahdollista- niin tämä ihmeellinen läppä- yms. paskanjauhantakulttuuri on vallannut senkin lehden. Kaikki on vain yhtä sekoilua ja hölmöilyä ja kilpailua yms. Eihän se mikään vakavasti otettava lehti ollut Jyräyksenkään aikana, mutta sukupolvenvaihdos ei ole läpyskää ainakaan parantanut. Voi tietysti olla myös niin, että minä olen hieman liian vanha... | |
![]() 15.06.2006 18:17:14 | |
No nyt rupsahti postiluukusta eli huomenna taitaa olla kioskissa. Mainitaan nyt vielä kun kerran alettiin, että lisäksi lehdestä löytyy Juhani Merimaan levyhylly, peräti laitepalsta, Otto Talvion Sunshine pop-juttu, Jussi Niemen New York Dolls-haastattelu (Sam Yaffa), Jarmo Juhalan Prince-historiikki ja lisäksi pienempää sälää Bruce Springsteenistä, PMMP:stä ja Atomic Swingistä, Jaana Rinteestä ja jazzareista. Ja 100 levyarviota ja Tilsa. Juuh, 5.30 tuo kustantaa. | |
![]() 15.06.2006 19:53:02 | |
Mutta eikös siinä toisaalta ollut myöhemmin Martti Syrjä ja Teddy Guitar kaulailemassa ja rauhaa vannomassa. Oli. Jutussa korostettiin kovasti miten samanlaiset vaatteet pojat olivat toisistaan tietämättä valinneet haastatteluun (farkut ja musta nahkatakki jne) ja miten haastattelu sujui muutenkin mitä harmonisimmissa merkeissä. Voi tietysti olla myös niin, että minä olen hieman liian vanha... Tai ehkä pikemminkin on niin että jokainen ajatteleva yksilö on liian vanha lukemaan Suosikkia... iästä riippumatta. ;) "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." | |
![]() 15.06.2006 19:58:26 | |
Tai ehkä pikemminkin on niin että jokainen ajatteleva yksilö on liian vanha lukemaan Suosikkia... iästä riippumatta. ;) Minä luin Suosikkia hyvinkin tarkkaan aikanaan, neljännesvuosisata sitten... En kyllä olekaan mikään ajatteleva yksilö, pois se minusta. Olihan siinä sentäs aina jokavuotinen megaturbosuperjuhlanumero Elvis -julisteineen. | |
![]() 15.06.2006 20:03:46 | |
Olihan siinä sentäs aina jokavuotinen megaturbosuperjuhlanumero Elvis -julisteineen. Minä tilasin sitä vain ja ainoastaan Nyrok Cityn vuoksi. Sisäinen kielipoliisini sai näppylöitä lehden surkeasta kielestä (ja visuaalinen ilmekin oli aika silmiäsärkevä). Siirryinkin sitten Soundin lukijaksi, Waldemar Walleniuksen ja Juho Juntusen jutut olivat toista maata! "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." | |
![]() 16.06.2006 01:38:50 (muokattu 16.06.2006 01:41:05) | |
No nyt rupsahti postiluukusta eli huomenna taitaa olla kioskissa. Mainitaan nyt vielä kun kerran alettiin, että lisäksi lehdestä löytyy Juhani Merimaan levyhylly, peräti laitepalsta, Otto Talvion Sunshine pop-juttu, Jussi Niemen New York Dolls-haastattelu (Sam Yaffa), Jarmo Juhalan Prince-historiikki ja lisäksi pienempää sälää Bruce Springsteenistä, PMMP:stä ja Atomic Swingistä, Jaana Rinteestä ja jazzareista. Ja 100 levyarviota ja Tilsa. Juuh, 5.30 tuo kustantaa. No nyt tuli, minäkin voin todistaa. Ei tarvitse pelkän kuntoilun vuoksi käydä kioskilla. Siirryinkin sitten Soundin lukijaksi, Waldemar Walleniuksen ja Juho Juntusen jutut olivat toista maata! Soundin huumorikin iski latojan huomautuksineen yms. Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. | |
![]() 16.06.2006 08:14:03 | |
Minä tilasin sitä vain ja ainoastaan Nyrok Cityn vuoksi. Se oli luonnollisesti lehden parasta antia. Tein tuossa vähän laskelmia ja tulin tulokseen, että luin Suosikkia aktiivisesti lähes 80-luvun puoliväliin asti. Sitten Soundi ja myöhemmin myös Rumba ottivat siitä magazinesta selkävoiton. Ensimmäisen Soundin olen ostanut vuonna -83. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)