Antsa 28.11.2005 12:18:40 | |
---|
Vitu sitä Terhiä eilen...HETI alko hirvee selitys. "Mä en oo mikään viihdyttäjä, kaikki muut on.... mä kun olin semmonen porukan kerääjä...blaa blaa blaa." Alotti talossa ja jatko studiossa. Onneks lähti.
Joo, rupes itseänikin vituttamaan tuo itsesääli. Ei sen puoleen, Terhin hymy on edelleen kaunista katseltavaa.
We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold... |
Alpha 28.11.2005 12:55:14 | |
---|
Tiina on muutes ihan kohtuullisen hyvä piirtämään. Täytyy mallia mukaillen taiteilla Da Vincin "Viimeinen ehtoollinen"...BB-talon asukeista... |
Kimmo72 28.11.2005 14:03:50 | |
---|
Tiina on muutes ihan kohtuullisen hyvä piirtämään. Täytyy mallia mukaillen taiteilla Da Vincin "Viimeinen ehtoollinen"...BB-talon asukeista... Sitä katsellessa... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
-Mickill- 28.11.2005 14:05:41 | |
---|
En äänestä...Koska en jaksa tuhlata rahojani sen takia, että yksi kilpailija saa viiskytä tonnia. Juuri näin, en ole kertaakaan äänestänyt enkä äänestä. Vaikka tää Big Brother onkin meikäläisen iltoja 3 kuukauden ajan piristänytkin niin en minä siihen rahojani rupea silti tuhlaamaan. Onneksi tuosta Terhistä päästiin viimeinkin eroon, ei sitä oikein kukaan enää olisi jaksanut. Ei katsojat eikä jäljellä olevat kilpailijatkaan. Perttu voittoon! TWISTED FOREVER. |
Dunga 28.11.2005 14:11:20 | |
---|
EI OO REILUU, paskiaiset.. Huh päästiinpä siitä vihdoinkin, harvinaisen raivostuttava ihminen. Perttu voittoon, lähiaikoina on tuo Antti ruvennut kans riepomaan hieman. On se kummaa kun aina tulee löydettyä uusi ärsyttävä persoona kun edellinen lähtee. On JÄTTIKYRPÄ!!!
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
Heissi 28.11.2005 14:28:09 | |
---|
Pertulle en rahoja antaisi, tuo palliskohan ne mälläisi parissa viikossa menemään. Eiku toihan on just se syy, miks Pertun pitäis fyrkat saada :P Elämä risaseks vaan. On muutes huvittavaa lukea BB:n überlaadukasta keskustelufoorumia kun siellä jengi mesoaa että "Pertulla on alkoholiongelma", "Perttu juo liikaa!", "Ei Pertulle rahoja koska se jois ne kaikki!". |
Alpha 28.11.2005 14:45:27 | |
---|
On muutes huvittavaa lukea BB:n überlaadukasta keskustelufoorumia kun siellä jengi mesoaa että "Pertulla on alkoholiongelma", "Perttu juo liikaa!", "Ei Pertulle rahoja koska se jois ne kaikki!". BB-keskustelua kannattaa kyllä lukea. Ei helvetti mitä paskaa siellä on tullut näitten asukkaitten niskaan. Ei ole niitten helppo lukea tuolta juttuja... Tiinan kotisivujen vieraskirjasta luin vähän aikaa sitten sellaista juttua, että olisin heti ollut valmis vääntämään kirjoittajan nenän niskaan... |
carnation 28.11.2005 17:25:17 | |
---|
BB-keskustelua kannattaa kyllä lukea. Ei helvetti mitä paskaa siellä on tullut näitten asukkaitten niskaan. Ei ole niitten helppo lukea tuolta juttuja... Tiinan kotisivujen vieraskirjasta luin vähän aikaa sitten sellaista juttua, että olisin heti ollut valmis vääntämään kirjoittajan nenän niskaan... Olen itse silloin tällöin seurannut Big Brotheria katsoessa sitä Subin tekstitv:llä (s. 699) pyörivää BB-chattia ja sielläkin se juttujen taso on todella, todella alhainen. En tiedä onko kyseisen chatin valvojalla minkäänlaista vastuuta siitä mitä paskaa kaikki vääräleuat sinne kirjoittavat. Milloin Terhiä haukutaan epäsiistiksi ja läskiksi paskamahaksi, milloin Perttua apinaksi, Tiinaa possunaamaksi jne. Ymmärrän sen jos jostain kilpailijasta ei pidä, mutta henkilökohtaisuuksiin ja tuollaiseen lapselliseen mollaamiseen alkavat ihmiset ansaitsisivat kyllä jäähakun otsaansa. Toki nämä nettifoorumit (mahdollisesti ilman kunnon moderaattoreita) ovat oiva paikka kirjoittaa tuollaista sontaa, mutta yli ymmärrykseni menee se, että tv-chat-viestit menevät välikäden, eli valvojan kautta sinne ruudulle kaiken kansan nähtäväksi. Miksi ne päästetään ruutuun tuollaisina? |
moottorisaha 28.11.2005 17:34:50 | |
---|
Huhhuh! Ei helvetti mitä vammailua Terhiltä kun lensi ulos tuolta. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Jokunen 28.11.2005 17:43:26 (muokattu 28.11.2005 17:44:07) | |
---|
"Kai mä oon vaan liian täydellinen tuonne taloon, niisk!" Enää ei ole millään mitään väliä tuossa ohjelmassa, kun Terhi tippui! Toivottavasti Antti, Perttu tai Tiina voittaa! Mahikset on ainakii hyvät... "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
Hesrock 28.11.2005 19:04:09 | |
---|
Pertulla eikös ole fanisivut ellei kahdetkin, tuntuu olevan kovasti suosiossa mutta jotenkin vaan tuntuu että Antti voittaa, en vaan osaa jotenkin kuvitella että Perttu tulee sieltä ulos voittajana. Mutta joo kylläpä se Perttu taitaapi voittaa, though |
Jkob 28.11.2005 19:10:57 (muokattu 28.11.2005 19:11:44) | |
---|
Voittaa ketä voittaa mutta missään nimessä ei saa enää ikinä soittaa tota biisiä minkä ne teki. Sattuu paljon korviin eikä varmaan auta että juopottelin pari päivää -> krapula. Ja Tiinan ääni toi mieleen Jarkko Martikaisen. Omena ***seessä pitää homot loitolla |
Rattata 28.11.2005 21:25:51 | |
---|
Pertulla eikös ole fanisivut ellei kahdetkin, tuntuu olevan kovasti suosiossa mutta jotenkin vaan tuntuu että Antti voittaa, en vaan osaa jotenkin kuvitella että Perttu tulee sieltä ulos voittajana. Mutta joo kylläpä se Perttu taitaapi voittaa, though Hoho! "Vähän" ristiriitanen kommentti...:) blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
Juugeli 29.11.2005 21:21:28 | |
---|
Mitenköhän tuo torstain finaalilähetys oikein toimii? Käytännössähän siinä pitäis näyttää kooste keskiviikon ja torstaipäivän tapahtumista, ja sitten vielä loppuhuipentuma. Ja lähetys taitaa kestää puoltoista tuntia. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
moottorisaha 29.11.2005 22:12:27 | |
---|
Mitenköhän tuo torstain finaalilähetys oikein toimii? Käytännössähän siinä pitäis näyttää kooste keskiviikon ja torstaipäivän tapahtumista, ja sitten vielä loppuhuipentuma. Ja lähetys taitaa kestää puoltoista tuntia. Niin, näytetään normaalisti koosteet ja loppuhuipentuma on se, kun kerrotaan että kuka voitti. Ja sitä ennen vähän vatkaillaan prosenteilla. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Dunga 29.11.2005 22:14:41 | |
---|
Mitenköhän tuo torstain finaalilähetys oikein toimii? Käytännössähän siinä pitäis näyttää kooste keskiviikon ja torstaipäivän tapahtumista, ja sitten vielä loppuhuipentuma. Ja lähetys taitaa kestää puoltoista tuntia. Jotain se Vappu tais höpötellä että torstain extrassa kerrattais keskiviikon tapahtumat(?) On JÄTTIKYRPÄ!!!
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
Juugeli 29.11.2005 22:28:08 | |
---|
Jotain se Vappu tais höpötellä että torstain extrassa kerrattais keskiviikon tapahtumat(?) No voi konna. Sehän ois ihan hanurista. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Rattata 29.11.2005 22:59:16 | |
---|
Oli aika hauska jakso mun mielestä. Perttu veti taas omaa läppää... "pyydetään että laittaa valot pois päältä, niin laatikko luulee että on yö". Pisti kyllä naurattamaan. Huomaa että on paljon vapautuneempi ilmapiiri kun se yksi vikisijä on poissa pelistä. blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
Juugeli 29.11.2005 23:12:27 | |
---|
Oli aika hauska jakso mun mielestä. Perttu veti taas omaa läppää... "pyydetään että laittaa valot pois päältä, niin laatikko luulee että on yö". Pisti kyllä naurattamaan. Sais kyllä aivan helvetin hauskan dvd-boksin, kun keräilis kolmen kuukauden ajalta kaikkia hauskimpia hetkiä yhteen pakettiin :) Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
bedlam 30.11.2005 10:01:31 | |
---|
Sais kyllä aivan helvetin hauskan dvd-boksin, kun keräilis kolmen kuukauden ajalta kaikkia hauskimpia hetkiä yhteen pakettiin :) Olet sairas. http://www.mikseri.net/kiasma |