Aihe: World Of Warcraft
1 2 3 4 558 59 60 61 6279 80 81 82 83
Bilharzia
02.10.2005 03:43:12
No ei tosiaan ole. Sattumoisin olen pelaillut molemmilla classeilla. Warruilla PVE tosiaan on vaikeaa mutta shadowpriestit on ihan toista maata. Yksinään hoitelee elitejä ja muuta kivaa. Niinhän monet muutkin klassit tekee mutta ei tosiaan mikään pelle ole.

Niin no kyse oli alunperin endgame-matskusta eli raidi-instanceista. Shamaanit ajelee varjopappien ohi mennen tullen healing done listoissa (mukaan luettuna jopa OOC resserinä toimineet shammut hoho). No ainaskin meidän raideilla. Kuulemma voivat boostaa warlockien damoja, mut se on just niin ja näin ku healereista sattuu olemaan muutenkin pulaa.

Shadowpriestit voi vedellä soolona vaikka mitä tahansa maastossa ja pärjää PVP:ssä. Sitä mä en kiellä.

Mä päätän muuten specata mun warrun melkein täysin protectioniin ku jysähtää lvl 60. Saattaa shamaanin kanssa käydä niin että speccaan sen myös resto-painotteiseks riippuen miten paljon windfury nerffaantuu ens patsissa.
Mää keksin tähän joskus jotain hienoo.
Snowblind
02.10.2005 23:41:29 (muokattu 02.10.2005 23:42:46)

I'm not insane, I'm just smarter than you.
Mörkö
03.10.2005 12:39:48
Niin no kyse oli alunperin endgame-matskusta eli raidi-instanceista. Shamaanit ajelee varjopappien ohi mennen tullen healing done listoissa (mukaan luettuna jopa OOC resserinä toimineet shammut hoho). No ainaskin meidän raideilla. Kuulemma voivat boostaa warlockien damoja, mut se on just niin ja näin ku healereista sattuu olemaan muutenkin pulaa.

Tottahan tuo on. Mutta siinä on vain se että kun menee sinne holy puolelle niin siihen loppuukin sitten PVP. Itse ajattelin pysyä mahdollisimman kauan varjojen puolella. Tiedän kyllä etteivät paranna niin hyvin mutta mielelläni olisin muutakin kuin virallinen healbotti.
"vinsentti on vihree nyrsijä"
Guitarist in the Night
04.10.2005 19:47:15 (muokattu 05.10.2005 20:35:42)
Meiän kilta siirtyi Bloodscalpilta Twisting Netherille. Kauheen tappelun jälkeen. No eipähän ole enää jonoa serverille ja Orgrimmar pätkii vähemmän. Haittapuolena pienen pelaajamäärän vuoksi battlegroundsit voi olla aika hiljaisia.

OMG, kaikki Bloodscalpin kovimmat hardcorekillat siirty tonne. Säpinää!
Hevi on ihan hyvää.
Snowblind
06.10.2005 23:39:38

Bilharzia
07.10.2005 01:03:25
kräts

Meidän raidiporukoista pilkottiin irti 1/3 kun lopetettiin yhteistyö erään killan kanssa jossa oli liikaa munienkaivelijoita ja ruikuttajia.

Mentiin raidaamaan 36 tyypillä Lucilta Sulfuronille. Ja vielä kohtuullisen pienessä ajassa. Paras raidi koskaan. Ens viikonloppuna päästään ihan tosissaan kokeileen Majordomoa.
Guitarist in the Night
08.10.2005 23:16:40 (muokattu 08.10.2005 23:17:44)
Huhhuh... Eilen käytiin Molten Coressa tappamassa kaikki bossit ennen Majordomoa.

Tänään kaatui Onyxia ekan kerran (33:lla pelaajalla).

Aika jees.

Jos huomenna saatais Majordomo alas.
Hevi on ihan hyvää.
Snowblind
09.10.2005 19:38:55

Käytiinpä wipettelemässä BWL:ssä.. Razorgore oli kiva ja vielä kivempi tuon hirmuisen lagin kanssa. Noh, kyllä se siitä joskus vielä kaatuu..
Valttu
10.10.2005 19:01:21
Nyt kyllä meni suoraan sanottuna asiat vituiks. tällä viikolla oli maanantai-perjantai character migration bloodscalpilta twisting netherille ja missasin sen tietenkin koska pitää intissä lojua. No ei siinä mitään, uudelle servulle meni sit koko kilta ja mun charru jäi tonne lagiselle bs:lle. Hieno fiilis nyt! Aloitin tonne tn:lle ud lockin mut saa nähä kauan sitä nyt jaksaa vääntää ku inttiäkin on vielä melkein puolet jäljellä. Laitoin kyllä lauantaina blizzun sivujen kautta jonkun lomakkeen avulla viestiä siitä, että voisko ne vielä siirtää sen mun hahmon tn:lle mut eipä oo vielä tullu vastausta ja tuskin tuleekaan eli huonolta näyttää.

50 täyttä päivää priestia ja se siitä sitten, just kun pääsi testailemaan mc:tä ja onyxiaa ni piti mennä kaikki vituilleen :/

No priesti on vielä bs:llä ja uuden killan etsiminen/killatta oleminen ei tunnu mielekkäältä kun on oppinut tuntemaan porukkaa killasta jossa on ollu retailin alkupäivistä lähtien.

Ei voi mitään, paksa fiilis mutta toivoa on vielä sen verran jälellä, että jos blizzu nyt sais jollakin keinolla vielä sen priestin siirrettyä sinne kun ei oo edes kulunu ku muutama päivä siirtymisen sulkeutumisesta.
drummer88
11.10.2005 10:48:04
http://www.paridea.com/darthincy.com/ragnaros_4.jpg
http://home.no.net/nov4/lame.jpg

No, ensviikolla sit.. :(

Millä olet muokannu tota UI:tä?
The Art Of Shredding
Snowblind
11.10.2005 12:55:02

Millä olet muokannu tota UI:tä?

Nuo ei ole mun vaan kiltakaverien, mulla on ihan melkein perus ui jossa on vaan pari tarpeellista addonia.
drummer88
11.10.2005 15:03:48
Nuo ei ole mun vaan kiltakaverien, mulla on ihan melkein perus ui jossa on vaan pari tarpeellista addonia.

Jaah, no sitten. Näin vaan tossa pari mielenkiintosta asiaa.

Toisaalta kyllä sitä näillä omilla add-oneilla pärjää hyvin.
The Art Of Shredding
Snowblind
11.10.2005 20:09:35

Nonnih.. Stormreaverin ns. "kovin" kilta meni sit ja tappoi Nefarianin. Tuloksena hirveä lagi orgrimmarissa, koko kalimdorin kaatuminen ja lopulta server restart.

http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files/kuveja/worldofwarcraft/nefa1.jpg
http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files/kuveja/worldofwarcraft/nefa2.jpg
Bilharzia
11.10.2005 23:10:02
Nonnih.. Stormreaverin ns. "kovin" kilta meni sit ja tappoi Nefarianin. Tuloksena hirveä lagi orgrimmarissa, koko kalimdorin kaatuminen ja lopulta server restart.

http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files/kuveja/worldofwarcraft/nefa1.jpg
http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files/kuveja/worldofwarcraft/nefa2.jpg

Oho! Minkälainen buffi tosta irtoo?
Snowblind
11.10.2005 23:43:12

Oho! Minkälainen buffi tosta irtoo?

Se perus dragonslayer buffi.
Bilharzia
11.10.2005 23:50:55
Se perus dragonslayer buffi.

Hö. Vanha kunnon onyxia buffi, no ainakin tolla on isompi pää.

Huomenna kokeileen onyxiaa uuden parannetun raidipoppoon kanssa. Tällä porukalla pitäis mennä alas ennen pitkää. Enemmän avaimia porukoille jne.
Bilharzia
12.10.2005 07:54:25
Nyt rusahti 1.8 patch, latasin vieläpä 7 minuutissa koko paskan. Warriorit saa ihan hassun ja kreisin bugin ansiosta käytettäväkseen 52 talent pointsia. Mortal strike + Death wish yhellä peltikannulla.

Uusittu Alterac Valley vähän kiinnostaa. Vähän.
drummer88
12.10.2005 11:07:22
Tietääkö kukaan tämmösestä. Eilen olin menossa tietä pitkin Auberdinestä pohjoseen päin, kun ihan vierestä lensi Sicarius niminen Level 60 BEAST? Näinkö väärin vai missä tommosia on? Se vaan hujahti siitä ohi ja painoin äkkiä että mikähän tuo on.
The Art Of Shredding
Bilharzia
19.10.2005 20:45:26
Snowblind
20.10.2005 02:06:45

Haaaa! Vuosisadan komein ragnatappo!
Eli..
Meni näin..

Tapettiin ragnaa, meni hienosti mutta soneihin kuoli paljon porukkaa. Sonien jälkeen saatiin Ragna 1% mutta tuli uudet sonit.. Siihen sitten kuoli kaikki.. Vai kuoliko? Ragna tuli takaisin esiin ja jostain lentää yksinäinen frostbolt ja niin kuolee Ragna.. Viimeinen hengissäoleva mage soolosi ragnan ennenkun kuoli itse häntä jahdanneisiin son of flameihin.

Toivottavasti joku ees sai frapsilla nauhalle tuon..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)