timanttiananas 04.11.2007 18:35:40 | |
---|
Jotenki tällä viikolla oli puisevaa katella. Johtuko sit viikkotehtävästä tai siitä että kaikki suurimmat inhokit on tippunu ja jäljellä on taas vaan perusmukavat tyypit. Parempi jos tänään näytettäis videolta ne nimeämiset eikä niin et omin sanoin kerrotaan... siinähän voi vähän pyöristellä totuutta. Vaikka eipä siellä mitään kovin pahaa taidettu edes sanoa. Not all who wander are lost |
Dunga 04.11.2007 22:03:05 | |
---|
Fabe heitti hyvää läppää vaihteeksi :) Onneksi saadaan luolanoita ulos tänään, saa painua niin syvälle rauman perukoille kuin vaan voi. |
Bonesaw 04.11.2007 22:16:09 | |
---|
Fabe heitti hyvää läppää vaihteeksi :) Mitä se teki/sano? Joo'o |
Joees 04.11.2007 22:17:26 | |
---|
Nyt lähti nimeltämainitsematon pois. Aiai. Hitto, nään painajaisia sen naamasta, eritoten siis siitä naama kuin hevosen-perse-ilmeestä. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Dunga 04.11.2007 22:20:45 (muokattu 04.11.2007 22:21:04) | |
---|
Mitä se teki/sano? Heitti stand upia tilanteesta jossa BB talo olisi tulessa ja hän olisi päiväkirjahuoneessa hysteerisenä. BB kyselee rauhallisesti kyssäreitä "Kuka teistä ottaa tämän tulipalon rankimmin".. ym. |
Bonesaw 04.11.2007 22:31:15 (muokattu 04.11.2007 22:31:22) | |
---|
Heitti stand upia tilanteesta jossa BB talo olisi tulessa ja hän olisi päiväkirjahuoneessa hysteerisenä. BB kyselee rauhallisesti kyssäreitä "Kuka teistä ottaa tämän tulipalon rankimmin".. ym. Heh. Hitto,kun en nähnyt. Joo'o |
Pendulum 05.11.2007 00:14:20 | |
---|
Jees nyt saatiin toi ärsyttävä akka ulos tuolta vihdoin. Mutta mitäs veikkaatte, kuka tippuu ensi viikolla? Tää on aika paha, mut veikkaan et äänestyksessä on Farbod, Riitta ja Jarkko. Noista tippuu Riitta. |
Jormaz 05.11.2007 00:19:46 | |
---|
Noista tippuu Riitta. Veikkaisin kuitenkin Farbodia, tuntuu tuolla BB-foorumeilla ärsyttävän porukkaa. Nythän on tosiaan mielenkiintoista kun porukka tietää ketkä on saaneet ääniä. Esim. Saulia ei kenenkään kannata äänestää koska äänet voi helposti mennä hukkaan. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
ChangeOfSeasons 05.11.2007 08:54:36 | |
---|
Veikkaisin kuitenkin Farbodia, tuntuu tuolla BB-foorumeilla ärsyttävän porukkaa. Nythän on tosiaan mielenkiintoista kun porukka tietää ketkä on saaneet ääniä. Esim. Saulia ei kenenkään kannata äänestää koska äänet voi helposti mennä hukkaan. Farbod on kyllä minunkin veikkaukseni. Riitta varmaan lähtee Farbodin jälkeen, mutta sitten onkin jo paha sanoa. Suvi? Nikon kurssi nousee koko ajan minun silmissä. Mukavan leppoisa. |
Dunga 05.11.2007 09:03:24 | |
---|
Farbod on kyllä minunkin veikkaukseni. Riitta varmaan lähtee Farbodin jälkeen, mutta sitten onkin jo paha sanoa. Suvi? Nikon kurssi nousee koko ajan minun silmissä. Mukavan leppoisa. Niko on kyllä noussut munkin suosikiksi. Narina- Sauli on ollut aika tylsä ja mokasi diktaattoritehtävässäkin. Jarkko myöskin aika vaisu ollut, vitutus on kuvastunut ehkäpä viikkotehtävien takia erityisen paljon. |
Minazki 05.11.2007 09:32:05 | |
---|
Fabe on se seuraava lähtijä. Tuo käytä valtaasi äänesty on mukava nyt :) Toivon että kaikki äänestävät Saulin ja Kadin työhön, sillä saivathan he aika paljolti juhlia diktaattorikautena. Mahtaa vituttaa jos joutuvat töihin. |
Jormaz 05.11.2007 09:40:03 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Mufasa 05.11.2007 09:46:02 | |
---|
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Jormaz 05.11.2007 09:47:50 | |
---|
Kyllä mä oon täysin Akin puolella. Eihän se sille mitään itse voi jos verensokerit laskee. Ehkä vois vähentää alkomahoolin ottoa sitten. Sitä oletettavasti on kuitenkin nautittu kun tapahtuma on lauantaiaamulta. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Alpha 05.11.2007 10:10:53 | |
---|
Ehkä vois vähentää alkomahoolin ottoa sitten. Sitä oletettavasti on kuitenkin nautittu kun tapahtuma on lauantaiaamulta. - Minulla ei ole mitään tietoa illan kulusta. Olimme juhlimassa ja ryypiskelemässä Helsinki Clubilla. Olin syönyt illan aikana huonosti ja verensokerit menivät alas. Olen ilmeisesti hortoillut kaupungilla yli tunnin. Mitään en siitä muista. Niin muissa maailmoissa sitä siinä tilassa on. Ihme ettei itselle ole käynyt mitään. |
DaKiller 05.11.2007 10:16:44 | |
---|
|
ChangeOfSeasons 05.11.2007 10:20:02 (muokattu 05.11.2007 10:23:36) | |
---|
kyllä äijä sais kantaa vastuun omista teoistaan, oli diabetes tai ei. luulisi että 36-vuotiaana olisi jo hieman oppinut kontrolloimaan käytöstään. kun diabetes ja sen tuomat oireet on ilmeisen hyvin tiedossa, olisi varmaan suotavaa ottaa ne huomioon ja syödä sitä sapuskaa kunnolla ;) |
Dunga 05.11.2007 10:24:04 | |
---|
Kyllä mä oon täysin Akin puolella. Eihän se sille mitään itse voi jos verensokerit laskee. Kyllä se silti on vastuussa teoistaan. Kyllähän tuolle itse voi jotain, jos tietää että noin voi käydä niin söisi kunnolla hiilihydraattipitoista mättöä eikä ottaisi sitä kuppia niin paljoa. |
Muovinen 05.11.2007 11:00:02 | |
---|
Mä en oikein missään vaiheessa tajunnut että mikä siinä Piiassa voi niin ärsyttää. Enkä myöskään tajua että mitä helvettiä tuo Kadi tekee vielä tuolla(!!). Jarkko ja Niko tän hetken suosikit... |
meitu 05.11.2007 11:15:25 | |
---|
Miksi se diktaattoritehtävä muuten kusi? "There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston |