vt1100 31.08.2014 11:15:21 | |
---|
Last of Us Remastered. Hyvä peli ja hyvä tarina, päätin samoin tein aloittaa uuden kierroksen kun tarjolla on new game plus -moodi (Left Behind tuli toki pelattua välissä). Jotkut pienet virheet pudottavat puoli pointsia tästä 4,5/5 |
wil-le 05.09.2014 15:59:55 | |
---|
Watch Dogs tuli tuossa juuri pelattua läpi. Alkuun ei oikein vakuuttanut, mutta kyllä se puolivälin jälkeen alkoi olla jo aika koukuttava. En tiedä jaksaako uudelleen pelata. Tuskin. 3,5/5 "What I tell you? Hot girl. Volkswagen Jetta. It's a law! Like water. Or dinosaurs." |
tomaattiorava 19.09.2014 13:25:14 | |
---|
Rayman Legends, eka ei k18 peli mitä boxilla tullu nakuteltua. Kyllä ubisoft osaa =) |
ltg 21.09.2014 15:07:54 | |
---|
tomaattiorava: Rayman Legends, eka ei k18 peli mitä boxilla tullu nakuteltua. Kyllä ubisoft osaa =) Tulikin mieleen, että mulla on tuo WiiU:lla kesken. Taidanpa jatkaa siitä mihin jäin. WiiU:lla tuossa on hyvin hyödynnetty ohjaimen omaa näyttöä. Optimus Prime perusti Western Unionia vastaan kilpailevan yrityksen. Nimeksi tuli Form Transfers. |
BondakeBunny 21.09.2014 21:02:55 | |
---|
tomaattiorava: Rayman Legends, eka ei k18 peli mitä boxilla tullu nakuteltua. Kyllä ubisoft osaa =) Tuo on kyllä hyvä. Rapiat parituhatta kuolemaa että sain kaikki ukkelit pelastettua. Sattuma on nerouden ydin. |
Funkånaut 10.10.2014 13:57:37 | |
---|
Aapelin biljardi yksinpelinä. Pelin tarkoitus on pussittaa palloja eri tavalla pusseihin pelimuodosta riippuen. Kontrollit ovat snadin köppäset ja hivenen on liian helppoa pussittaa palloja verrattuna oikeaan bilikseen. Kuitenkin ihan hauskaa ajantappoviihdettä, 3+/5. |
tomaattiorava 10.10.2014 14:45:22 | |
---|
Watch Dogs ollu nyt pari viikkoa käsittelyssä. Meinasin jo tulla tänne teilaaman koko pelin ekan viikon jälkeen. Henkilöhahmot täysin pinnallisia, yhdentekevä juoni, todella kömpelöt kontrollit varsinkin autossa, epäselvät toimeksiannot jne. Olikin vaan vähän hitaammin aukeava peli, nyt tykkään jo tosi paljon. |
Kummiseta 13.10.2014 19:46:24 | |
---|
Oli taas vaihteeksi aika ostaa konsoli kun on edes lievasti vapaa-aikaa ja PS4:lla mennaan. Pelivalikoima vaikutti aika kamaselta kaytyani pallistelemassa gamestopissa niin paadyin Last of Us remasteriin. Kovia jatkia olette jos hardilla menee helposti lapi, ma olen vahan paska pelaaja ja aloitin easylla ja silti ei meinaa paasta vihulaisista ohi. :) Peli itsessaan on kylla komea ja varsinkin maisemat ja aanitys. Juoni otti aimo harppauksia alussa mutta sitten tyyntyi ja nyt on hetki vain hiippailtu Bostonin lapi sen pikkulikan kanssa, kaipa kohta taas ottaa tuulta alleen. Aseita vois olla enemman, jotain rynkkyja ym. nyt loytynyt vasta pari pistoolia ja metsastyskivaari, oh well pelaillaan eteenpain. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Swan 13.10.2014 19:51:56 | |
---|
Kummiseta: Aseita vois olla enemman, jotain rynkkyja ym. nyt loytynyt vasta pari pistoolia ja metsastyskivaari, oh well pelaillaan eteenpain. Sehän siinä idea onkin, että rajallisen ase- ja ammusvalikoiman takia sitä joutuu joko hiomaan omia pääosuma-skillzejään tai sitten ninjailemaan vihollisilta nirrit pois yksi kerrallaan. "His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Kummiseta 14.10.2014 06:09:01 | |
---|
Swan: Sehän siinä idea onkin, että rajallisen ase- ja ammusvalikoiman takia sitä joutuu joko hiomaan omia pääosuma-skillzejään tai sitten ninjailemaan vihollisilta nirrit pois yksi kerrallaan. kovasti koitan arkajalkana valttaa tappeluita, mutta tuntuu Etta peli pakottaa joka encounterissa tappelemaan. Tahan mennessa nuo shivit on mun suosikki ja jengin kuristaminen. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Tuomoo 15.10.2014 15:25:31 (muokattu 15.10.2014 15:25:49) | |
---|
Pelasin vihdoinkin Hotline Miamin läpi, kaksi chapteria oli jäljellä, ja peliin en ollut koskenutkaan piiiitkään aikaan. Pelin läpäistyäni aloin miettiä, että mitenkähän tämä pelin tarina menikään kun en sitä muistanut, joten pelasin pelin seuraavana iltana uudelleen läpi, onhan tuo niin lyhyt peli. Mukavan nostalginen, tuli ihan TK mieleen. Musiikeista plussaa. 5/5 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
Rojekti 16.10.2014 20:21:43 (muokattu 16.10.2014 20:22:08) | |
---|
Funkånaut: Miinaharava. Räjähdin melkoisen monta kertaa, ennen kuin pääsin helpoimmalla tasolla läpi. 4/5 Ihmeen koukuttava peli, muutens. Itse pelaan aina vaikeimmalla ja yritän pikapelata. Pääsen lähes poikkeuksetta noin puoliväliin asti, kunnes tapahtuu joku perhanan ajatusvirhe. Itse olen hakannut nyt ripulin kourissa Minecraftia ja Diablo kakkosta. Molemmat alkavat tympiä ja haen uutta inspiraatiota. Aikaansaamattomuus on todella rasittavaa. Lehmipoika rallallaa |
Tawsky 17.10.2014 08:38:34 | |
---|
Tuomoo: Pelasin vihdoinkin Hotline Miamin läpi, kaksi chapteria oli jäljellä, ja peliin en ollut koskenutkaan piiiitkään aikaan. Pelin läpäistyäni aloin miettiä, että mitenkähän tämä pelin tarina menikään kun en sitä muistanut, joten pelasin pelin seuraavana iltana uudelleen läpi, onhan tuo niin lyhyt peli. Mukavan nostalginen, tuli ihan TK mieleen. Musiikeista plussaa. 5/5 Aivan huikea. Ostin aikoinaan joulualeista muistaakseni eurolla. En malta odottaa että se toka osa tulis. saatanan paska ade -Traditional |
folk-henri 17.10.2014 10:33:16 | |
---|
Tuomoo: Pelasin vihdoinkin Hotline Miamin läpi, kaksi chapteria oli jäljellä, ja peliin en ollut koskenutkaan piiiitkään aikaan. Pelin läpäistyäni aloin miettiä, että mitenkähän tämä pelin tarina menikään kun en sitä muistanut, joten pelasin pelin seuraavana iltana uudelleen läpi, onhan tuo niin lyhyt peli. Mukavan nostalginen, tuli ihan TK mieleen. Musiikeista plussaa. 5/5 TK, eli tapan kaikki? Katoin jotain peli videoo Hotline Miamista ja vaikutti hemmetin mielenkiintoselta. Rupes jotenki tekee mieli pelata gta yköstä ja londonia. |
Tuomoo 17.10.2014 10:51:07 (muokattu 17.10.2014 10:52:23) | |
---|
ADEHD: Aivan huikea. Ostin aikoinaan joulualeista muistaakseni eurolla. En malta odottaa että se toka osa tulis. Meil samat. Odottelen kakkosta (heh heh) kuin kuuta nousevaa. folk-henri: TK, eli tapan kaikki? Katoin jotain peli videoo Hotline Miamista ja vaikutti hemmetin mielenkiintoselta. Rupes jotenki tekee mieli pelata gta yköstä ja londonia. Tapan Kaikki juum. Parhaimpia suomalaisia pelejä ikinä. 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
folk-henri 17.10.2014 12:28:24 | |
---|
Tuomoo: Meil samat. Odottelen kakkosta (heh heh) kuin kuuta nousevaa.
Tapan Kaikki juum. Parhaimpia suomalaisia pelejä ikinä. Näin on. Eräälle kaverille muodostui monimutkaisen prosessin myötä siinä pelissä lempinimi jolla häntä kutsutaan edelleen. |
Kersu 19.10.2014 11:39:18 | |
---|
Tiesittekö muutes, että Middle Earth: Shadow of Mordor sykähdyttää meikän penistä? Ihan käsittämättömän hieno peli niin graafisesti ja pelattavuudelta. Tarina on ehkä vähän tylsä ja puhkikulutettu kostoretki, mutta kun siihen pääsee sisälle, ei malta lopettaa. Batmanin Arkham-sarjasta tutut tappelumekaniikat, AC:n kiipeilyelementit ja täysin ennennäkemätön Nemesis-järjestelmä sulautettuna yhdeksi ihanaiseksi kokonaisuudeksi on parhainta pitkään aikaan. Mun mielestä tätä peliä ei voi sanoa AC:n kopioksi, sillä tämä on paljon parempi ku mikään kyseisen pelisarjan peleistä on ollu moneen vuoteen. 5/5. "Dippasin kikkeliä omenahilloon" -Thet |
tukse 20.10.2014 10:48:24 (muokattu 20.10.2014 13:29:31) | |
---|
Kersu: Tiesittekö muutes, että Middle Earth: Shadow of Mordor sykähdyttää meikän penistä? Ihan käsittämättömän hieno peli niin graafisesti ja pelattavuudelta. Tarina on ehkä vähän tylsä ja puhkikulutettu kostoretki, mutta kun siihen pääsee sisälle, ei malta lopettaa. Batmanin Arkham-sarjasta tutut tappelumekaniikat, AC:n kiipeilyelementit ja täysin ennennäkemätön Nemesis-järjestelmä sulautettuna yhdeksi ihanaiseksi kokonaisuudeksi on parhainta pitkään aikaan. Mun mielestä tätä peliä ei voi sanoa AC:n kopioksi, sillä tämä on paljon parempi ku mikään kyseisen pelisarjan peleistä on ollu moneen vuoteen. 5/5. Komppaan täysin. Ite oon nyt about pelin puolessa välin, ja onhan se huikea pläjäys. Jopa noi sivu questitki on tullu pelattua läpi ku niistä saa grindattua ukkoa paremmaksi. Ei tullu GTA:ssa tehtyä noita sivu questeja oikeastaan yhtään ku se raha mitä gta:ssa sai oli oikeastaan ihan tyhjän kanssa. Ainut mikä miinus voisin antaa pelille, niin välillä ärsyttää noi hiiviskelytehtävät, mutta onneksi niitäkään ei ole hirveästi. Parasta pitkään aikaan. Niin, ja pelaan peliä XBOX ONE:lla Put up or shut up |
Oan 23.10.2014 19:06:00 | |
---|
http://www.gog.com/ -> Sid Meier's Alpha Centauri + Alien Crossfire, 5 euroa. "Pelaan vain muutaman vuoron ja sitten takas töihin..." Peli 5/5 Positiiviset vaikutukset elämään -5/5 Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
zorro 29.10.2014 20:20:45 | |
---|
Alien Isolation PS4 5/5 Sillon aikoinaan kun kuulin että tämän tyylistä peliä ollaan tekemässä, olin ihan varma että ei tule toimimaan. Väärässä olin. Tuli täydellinen suoritus. Kaverin kanssa pelattiin. Taas täytyy sanoa, että oli oikea päätös ottaa hard suoraan. Helpommissa ei lukemani mukaan pääse samanlaiseen tunnelmaan. Mutta ainakin hardilla sai juuri sen kokemuksen mitä olin hakemassa. Kerrassaan mahtava peli. Poimii täydellisesti alien ykkösen ulkoasun ja tunnelman. Vaara piilee joka nurkan takana ja motion trackeria täytyy seurata silmä kovana. Samalla pitäisi löytää resursseja, joista saa rakennettua jotain, jolla puolustaa itseään. Vaikka peli on "pelottava" ja tunnelma on todella kuumottava koko ajan, alien pelejä pystyy pelaamaan. Itse alien ötökkänä ei ole minua varsinaisesti pelottanut hirveästi koskaan. Ajattelen sitä ennemminkin coolin pelottavana ja kunnioitettavana olentona. Tarina on hyvän mittainen. Missään kohtaa ei oikein pystynyt sanomaan, onko peli alkupäässä, loppupäässä vai lopussa. Tosin, meillä peli keski viiden pelisession aikana yhteensä 27h. Pitkä aika johtuu siitä, että ei tajuttu käyttää oikealla tavalla kaikkia tavaroita pelin alkupuoliskolla. Mentiin tietämättömänä vaikeamman kautta. Suosittelen kaikille ja laittakaa se hardi. saundi lähtee tukasta! |