Aihe: World Of Warcraft
1 2 3 4 557 58 59 60 6179 80 81 82 83
Dj P.
19.09.2005 15:50:06
Sitten ihan sivuhuomautuksena että huntereista ihan tosissaan ollaan tekemässä ranged-rougee. Jos nyt haetaan hahmoluokkaa joka olis hamuamassa roguen paikkaa, niin se on hunter selvästi. Tykittää matkan päästä ja feign death jos mörkö tajuaa hyökätä kimppuun.

Heh. Ainakin Huntereille on nykyään enemmän kysyntää instanceihin. Mitä tuossa on AD:lla seurannyt IF:n LFG-chattia. Monesti näkee tällaista tekstiä "LFM hunter or rogue needed." tai sitten "LFM mage or hunter needed."
En minä. Tai siis. Mitä?
Bilharzia
21.09.2005 00:35:12
Auts aijaijai. Onyxia on nyt #1 mielenkiintosin encounter toistaiseks. 48% oli meidän porukan parhain yritys mutta olikin vaan 31 tyyppiä mukana. Lisää avaimia porukoille, lisää damaa niin oltais nähty 3. vaihe tappelussa. Koko lohikäärmes on kiero tappelu damagedealereitä ajatellen. Ensten hissutellaan, sitten hakataan ihan täysiä, sitten taas hissutellaan kunnes se kuolee.
Mää keksin tähän joskus jotain hienoo.
Snowblind
21.09.2005 01:18:23

Käytiin taas molteni tyhjentämässä golemagiin asti. 9 (nii-i) boe epixiä droppasi ja itekin sain ekan mc epiccini, mana igniting cordin! Woot.
I'm not insane, I'm just smarter than you.
Snowblind
22.09.2005 04:08:22

Bongasin tänään nelffin, sillä oli tollanen:
http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files/kuveja/worldofwarcraft/omfg.jpg
Dj P.
22.09.2005 13:47:33

Kunnon virtuaalikikkeli.
En minä. Tai siis. Mitä?
Guitarist in the Night
22.09.2005 16:49:57

Hmmm joo, toi putoo vissiin Hakkarilta Zul'Gurubista.
Hevi on ihan hyvää.
Bilharzia
22.09.2005 18:42:47
Zul'Gurubin itemit on usein aikas isoja. Yhellä meiän hunterilla on nyt melkos iso kirves joka tippu Venoxisilta.

Earthfury ei droppaa MCssä meille ollenkaan. :C Mulla on nyt pistesysteemissä maksimi samoin kun eräällä toisellakin sammulla. Jotain 3 palaa on tippunu koko raidausprojektin aikana. Haluun sen 5 palan settibonuksen.
Guitarist in the Night
22.09.2005 20:04:51
Earthfury ei droppaa MCssä meille ollenkaan. :C Mulla on nyt pistesysteemissä maksimi samoin kun eräällä toisellakin sammulla. Jotain 3 palaa on tippunu koko raidausprojektin aikana. Haluun sen 5 palan settibonuksen.

HOHO. Meillä on pudonnu Earthfuryy varmaan tuplasti enemmän ku mitään muuta settiä. Shamaanit ei oo lähelläkään dkp-kärkeä.
Hevi on ihan hyvää.
Bilharzia
22.09.2005 21:24:09
HOHO. Meillä on pudonnu Earthfuryy varmaan tuplasti enemmän ku mitään muuta settiä. Shamaanit ei oo lähelläkään dkp-kärkeä.

Cenarionia mennyt ihan dissattavaks asti meidän raidilla. Se on Cenarion Core nimeltään nyt meidän servulla, muittenkin porukoilla sama homma. Cennua ja cennua ei tartte ees bossilootteja kattoo "ku mitä muuta siltä tuli?" Toinen mikä on harvassa, olis nää hunter-tavarat. Kaikkee muuta sitten droppaakin ihan hienosti. Mut meillä onkin melko vähän shamaaneja muutenki ettei niin paljo kilpailua lootista. Hemmetti warlockejakin löytyy helpommin ku shamaaneita, ja kyse on vielä 4 eri killasta millä raideja runnataan. Ei ollu mikään turha reroll-ratkasu sinänsä vaikka aluks sanottiinkin että toisiks yleisin hahmoluokka Al'Akirin hordella, enkä sais mistään grouppia tieteskin. Grouppia kuiteski löytyy kaikesta huolimatta ja meidän MC-raideille pääsen takuuvarmasti. Puhumattakaan Zul'Gurubista johon tarvii nature ressiä.
Dj P.
23.09.2005 07:52:06
Voi elämä että voi olla vaikeaa saada 40 Scorpid Scalea.

Yön olen farmannut scorpioneja Tanariksessa. Yli 6000 ammuttua laukausta ja ties kuin monta sataa tapettua scorpionia. Kaksi Scorpid Scalea. Jollain on tuuria.
En minä. Tai siis. Mitä?
Bilharzia
24.09.2005 17:59:18
Ahahahaha!! Bloodlord Mandikir tapettiin ja repeilin koko tappelun aikana. Ton bossin vois tappaa periaatteessa 5-man hyvillä kamoilla kuhan kukaan ei tyri ja healerit saa regattua manat tappelun aikana. Tiputti epic polearmin joka näyttää upeelta. Hyvää treeniä Onyxiaa varten.
Snowblind
25.09.2005 02:03:25

Jee, tänään sain warrulle whirlwind axen! Nyt pwnaan kaikki. Vedin jopa 700 execute critin johonkin pikkuiseen roguun kun olin lvl32. Nyt oon 33. Kivaa jees.
Kohta pitäis mountti ja platekamat hommata mutta kun levelillä 32 skillit maksoi jo sen verran että vähentyi tili 10g:stä alle 3g kun uudet skillit ostelin..
Bilharzia
25.09.2005 03:10:42
Mun warru on kohta vlvlvl 60. Sit mul onki 3 level 60 hahmoo. Mitä vittua mää niillä teen?

Se polearm mikä tippu sattukin olemaan melko harvinainen droppi ko. bossilta ja täten ensimmäinen droppi meiän serverillä. Warru joka sai sen sai yyberkrätsejä kaikilta yyberpelaajilta. internetpenis-meininkiä sääh
Guitarist in the Night
25.09.2005 10:26:21
Tiputti epic polearmin joka näyttää upeelta. Hyvää treeniä Onyxiaa varten.

Pystyisiks kykeneen kirjottaan ton polearmin nimen tänne?
Hevi on ihan hyvää.
Bilharzia
25.09.2005 17:01:32
Dj P.
27.09.2005 12:25:03
Peli-aika loppui maanantaina. Nyt voi taas alkaa käymään koulua, ainakin vähän yli viikon verran, sitten tulee opintotuki ja saa ostaa lisää peli-aikaa ja unohtaa koulun.
En minä. Tai siis. Mitä?
vanttera
27.09.2005 14:23:16
Peli-aika loppui maanantaina. Nyt voi taas alkaa käymään koulua, ainakin vähän yli viikon verran, sitten tulee opintotuki ja saa ostaa lisää peli-aikaa ja unohtaa koulun.

En oo pelannu nyt kahteen viikkoon, reflat hellittää jo. Peliaika loppu lauantaina muistaakseni.
*h4liih*
Nixzar
28.09.2005 10:16:25
Juu itse kyllästyin warruun. Ehdin 41lvl naputtamaan =) Nyt pelaan onnellisesti Paladinilla...
*IHKK #12*
Snowblind
29.09.2005 16:32:08

Juu itse kyllästyin warruun. Ehdin 41lvl naputtamaan =) Nyt pelaan onnellisesti Paladinilla...

Warru on hiton kiva classi, tänään tulee lvl40 sille..
Ja tänään tippui tuon defias brotherhoodin toinen epicci jonka oon nähnyt ja eka world drop epicci jonka oon saanut.. Tippui underworld band uldamanista ja rogu yritti ninjata sitä niin ninjasin sen siltä ja annoin shadowpriestille joka sitä tarvitsi.
Mörkö
02.10.2005 02:27:49
Crit-warrut ja shadowpriestit on pellejä PVE:ssä.

No ei tosiaan ole. Sattumoisin olen pelaillut molemmilla classeilla. Warruilla PVE tosiaan on vaikeaa mutta shadowpriestit on ihan toista maata. Yksinään hoitelee elitejä ja muuta kivaa. Niinhän monet muutkin klassit tekee mutta ei tosiaan mikään pelle ole.
"vinsentti on vihree nyrsijä"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)