Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 557 58 59 60 61277 278 279 280 281
Epämuusikko
03.03.2016 18:47:02
Ketjun taso on mystisesti parantunut huomattavasti.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Lautuma
03.03.2016 19:14:27 (muokattu 03.03.2016 19:14:42)
Epämuusikko: Ketjun taso on mystisesti parantunut huomattavasti.

Nyt jos koskaan olisi Saara Aallon kontribuutio keskusteluun paikallaan. Aiheena luokkaretkibussimatkat, aika alkaa...NYT!
I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
jra
03.03.2016 19:38:11
Lautuma: Nyt jos koskaan olisi Saara Aallon kontribuutio keskusteluun paikallaan. Aiheena luokkaretkibussimatkat, aika alkaa...NYT!

Joku vei viekkaudella ja vääryydellä Saaralta ja Saaran kavereilta ne parhaat istumapaikat.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Lautuma
03.03.2016 19:49:21
jra: Joku vei viekkaudella ja vääryydellä Saaralta ja Saaran kavereilta ne parhaat istumapaikat.

Tai että bussi lähti yhdeltä, Saara oli paikalla kahdelta.
I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
jra
04.03.2016 21:10:05
Sohvaperunoissa Saara syväanalyysissä: musamaailman Jarkko Ruutu.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
ukko idänmies
04.03.2016 21:26:28
Santa Cruz-ketjussa hyvä meno kans. Jääkö Saara kakkoseksi?
Ei elämästä enää edes juovu.
lurkki
04.03.2016 22:18:16
ukko idänmies: Santa Cruz-ketjussa hyvä meno kans. Jääkö Saara kakkoseksi?

Melkosta. Hänen todellakin pitäisi tavata janizio.
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
Janizio
06.03.2016 12:03:13 (muokattu 06.03.2016 12:04:15)
Mä en jaksa tänne tulla ennen ku täällä lopetataan ton UMK:n ja sen jälkeisten tapahtumien puiminen. Mulla ei oo enää niihin juttuihin mitään sanottavaa.

Olen täysin Saaran puolella ja hänen kanssaan samaa mieltä asiosta mitä on tapahtunut ja mitä hän on ollut mieltä asiosta niin tämän toimittajan tempusta kuin muustakin.

Et se oli häikäilemätön ennen kaikkia tarpeeton voisi olla se paras sana kuvaamaan sitä temppua eli täysin tarpeettoman raju sanainen ja raju hyökkäys. Saara reagoi asiaan ihan oikealla tavalla. Ja viesti millä reagoi niin olen täysin Saaran sanojen takana. Hänen sanansa oli täysin oikeutettuja ja täysin oikein sanottua asiaa.

Joko tällä toimittajalla oli jotain henkilökohtaista kismaa Saara kohtaan tai höpisi asioista täysin tietämättömänä ja oli kummin tahansa niin tai molempia niin pösilö on tämä toimittaja ei minkäänlaisia käytöstapoja ja kunniotusta.

Aivan höpö höpöä koko hänen kommenttinsa ja viesti täynnä

Ja tällä viestillä minä klousaan tämän aiheen. Tässä ei ole minun osaltani enää mitään kommentoitavaa.
Lautuma
06.03.2016 12:35:12
Janizio: Ja tällä viestillä minä klousaan tämän aiheen. Tässä ei ole minun osaltani enää mitään kommentoitavaa.

Aiheena oli luokkaretkikokemukset bussissa. Pysytäänpä aiheessa.
varpio
06.03.2016 12:36:30
Janizio: Olen täysin Saaran puolella ja hänen kanssaan samaa mieltä asiosta mitä on tapahtunut ja mitä hän on ollut mieltä asiosta niin tämän toimittajan tempusta kuin muustakin.

Enpä olisi arvannut.
lurkki
06.03.2016 13:00:54
Saaralla on hyvä sävelkorva!
-Tämän mainoksen tarjosi Värisilmä.

http://tinyurl.com/jseh3xs
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
Janizio
06.03.2016 14:09:11 (muokattu 06.03.2016 14:15:16)
Ja toisaalta te ette tee muuta kuin vinoilette minulle tai pelleilette jomman kumman joko minun tai Saaran kustannuksella niin ei tässä paljon innosta puhua asiosta teidän kanssa kun heitettä kaiken aina leikisi ja pelleilyksi.

Teille Saara Aalto on täysi vitsi kaikkinensa. Minä paheksu todella raakasti tälläistä niinku kaikki aikaista pelleilyä ja asioiden vitsiksi heittämistä. Teille ei ole minkäänlaista kunniotusta muusikkoja kohtaan kun että muuta kuin vitsiä heitä ja puhutte mitä sattuu jne.

Muusikoiden.net salli mun nauraa. Pilkataan ja ivataan Saaraakin mikä keretään ja kunniotus täysi nolla häntäkin kohtaan. Ei uskoisi, että jos oikeasti olette suurin osa täällä jonkinsortin muusikkoja tai musiikin kanssa vähän aktiivisemmin touhuajia. Luulis, että te nimenomaan osaisitte arvostaa jokaista muusikkoa ja että täällä keskustelu muusikoista ja musiiikin tekijöistä olis kaikkein parhaiten hyvä henkistä ja silleen ainakin asiallista, että ei koko ajan heitetä asioita ihan pelleilyn puolelle, mutta näyttää siltä, että ns. tavis kansan kanssa keskustellessa saa paljon järkevämpää keskustelua asioista aikaseiksi kuin teidän.
lurkki
06.03.2016 14:16:14
Janizio: Ja toisaalta te ette tee muuta kuin vinoilette minulle tai pelleilette jomman kumman joko minun tai Saaran kustannuksella niin ei tässä paljon innosta puhua asiosta teidän kanssa kun heitettä kaiken aina leikisi ja pelleilyksi.

Niin siis tuo Värisimäliikkeen sponssikuva on Saaran fanisivulta ja liittyy eiliseen livelähetykseen. Mä toivon että nimim. Janizio ei liity ko. kuvaan millään tavoin.

Yv:t blokattu joten vastaukset ketjuun, kiitos!
Vessajono
06.03.2016 15:35:50
Janizio: Ja tällä viestillä minä klousaan tämän aiheen.

Älä ny ku oot just päässy hyvään flou tilaan.
What the hell are we doing? Eating ice cream, dipshit.
Lautuma
06.03.2016 16:03:47
Janizio: Teille Saara Aalto on täysi vitsi kaikkinensa. Minä paheksu todella raakasti tälläistä niinku kaikki aikaista pelleilyä ja asioiden vitsiksi heittämistä.

Eihän tässä ole vasta kuin muutama kuukausi yritetty selittää, ettei Saara Aalto ole mikään vitsi. Mikä sinut saa sellaista luulemaan?

Muusikoiden.net salli mun nauraa.

1. Tässä se ongelma piileekin. Sen sijaan, että kykenisit nauramaan, kohkaat ja pahoitat mielesi sata kertaa päivässä. Salli itsellesi huumorintajua! Lainaa vaikka kirjastosta joku huumorista kertova teos ja paneudu siihen. Löydä itsestäsi edes pilkahdus itseironiaa, ole tosissasi, älä totinen.

2. Saara Aalto ei ole riittävän kiinnostava tai omaleimainen, että hänestä riittäisi puhetta täällä.

3. Se että Sinä tulit jo vuosia sitten hehkuttamaan hänet maasta taivaisiin, teki Sinusta noin tuhat kertaa kiinnostavamman kuin Saara Aalto voisi tällä palstalla nykyisellä meiningillä koskaan olla.

4. Omistautumisesi Aallolle on huikeaa. Se menee kaiken rationaalisen ajattelun yli, se on täysin käsittämätöntä. Jos joku tulisi hehkuttamaan mitä tahansa menestynyttä artistia tai bändiä samalla tavalla, herättäisi sekin huomiota.

5. Olet ilmiö. Saara Aalto ei sinua tarvitse kuin käymään keikalla ja ostelemaan levyjä. Toisaalta ilman Saara Aaltoa et olisi se miksi olet täällä tullut. Ole iloinen ja naura itsellesi.
Epämuusikko
06.03.2016 16:10:45 (muokattu 06.03.2016 16:11:48)
Olen soittanut hänen kanssaan. tästä on alle vuosi aikaa. Tämä ei muuta mitään.

e: Saaran, en Janizion.
Janizio
06.03.2016 16:31:48
Senpä takia minua ei teidän kanssa kiinnosta jutellakaan enää Saarasta ihmeemmin, kun teitä ei kiinnosta ja kiinnostutte ihan vika asiosta kun teidän kanssa yrittää jutella asioista.

Teidän arvostus Saaraa kohtaan muusikko on on täysi nolla niin ei herätä kiinnostusta puhua teidän kanssa. Hänestä ei tarvi pitää ja musiikista pitää, mutta minä ainakin osaa arvostaa artisteja/bändejä joista en tykkää. Musiikillisesti en tykkää joistain, mutta harvoin noi muusikot on mulle sellaisia, että persoona ei miellytä. Ja joka tapauksessa jokaista muusikkoa osaan arvostaa.

Teistä ei voi sanoa samaa. Arvostus tuntuu olevan sellaisia muusikkoja kohtaan täysin nolla. jotka ei teitä kiinnosta ja säväytä niin arvostus on täysi nolla ja sitä paheksun todella paljon. Ja mikäli tää väite ei pidä paikkaansa, että Saaraa ette arvostaisi muusikkona niin käyttäytykää sitten siihen malliin ja tyyliin, että se arvostus näkyisi, niin voisin ehkä harkita teidän kanssa keskustelun jatkamista.

Mikäli tää arvostus on tätä tasoa mitä tähän asti niin Good Bye vaan teille. Tätä minä tarkoitan, että muka Muusikoiden.net pitäisi olla ja arvostus on toisia muusikkoja kohtaan tätä luokkaa mikä se Saaraan kohtaa on tai millaisena se teistä välittyy niin parantakaa arvostustanne.
varpio
06.03.2016 16:38:02
Janizio: Teidän arvostus Saaraa kohtaan muusikko on on täysi nolla niin ei herätä kiinnostusta puhua teidän kanssa.

Hienoa yleistämistä!

En tiedä onko ärsyttävämpää se "kunnioituksen puute", vaiko täysin varaukseton hehkuttaminen sekä asiallisenkin kritiikin tyrmääminen. Joka tapauksessa, kumpaakin saa käsittääkseni täällä harjoittaa kunhan ei suoraan solvaa artistia, eikä keskustelijoita.
Lautuma
06.03.2016 16:40:44
Janizio: Senpä takia minua ei teidän kanssa kiinnosta jutellakaan enää Saarasta ihmeemmin, kun teitä ei kiinnosta ja kiinnostutte ihan vika asiosta kun teidän kanssa yrittää jutella asioista.

Teidän arvostus Saaraa kohtaan muusikko on on täysi nolla niin ei herätä kiinnostusta puhua teidän kanssa. Hänestä ei tarvi pitää ja musiikista pitää, mutta minä ainakin osaa arvostaa artisteja/bändejä joista en tykkää. Musiikillisesti en tykkää joistain, mutta harvoin noi muusikot on mulle sellaisia, että persoona ei miellytä. Ja joka tapauksessa jokaista muusikkoa osaan arvostaa.

Teistä ei voi sanoa samaa. Arvostus tuntuu olevan sellaisia muusikkoja kohtaan täysin nolla. jotka ei teitä kiinnosta ja säväytä niin arvostus on täysi nolla ja sitä paheksun todella paljon. Ja mikäli tää väite ei pidä paikkaansa, että Saaraa ette arvostaisi muusikkona niin käyttäytykää sitten siihen malliin ja tyyliin, että se arvostus näkyisi, niin voisin ehkä harkita teidän kanssa keskustelun jatkamista.

Mikäli tää arvostus on tätä tasoa mitä tähän asti niin Good Bye vaan teille. Tätä minä tarkoitan, että muka Muusikoiden.net pitäisi olla ja arvostus on toisia muusikkoja kohtaan tätä luokkaa mikä se Saaraan kohtaa on tai millaisena se teistä välittyy niin parantakaa arvostustanne.

Olisi kiva joskus huomata sinun arvostavan myös kanssakirjoittajia. Se voisi ilmetä vaikkapa sillä tavalla, että luet sinulle suunnatut kirjoitukset, ja jos niissä on kysymyksiä, niihin voi kohteliaasti vastata.

Tämä niin tässä ketjussa kuin edesmenneessä artistien arvostus -ketjussa, jossa keskustelu kanssasi oli mahdotonta, koska et joko ymmärtänyt kirjoitettua tekstiä tai et välittänyt siitä. Jos käyttäydyt tuolla tavalla keskustelupalstoilla, voi palaute olla kovaakin.

Jankkaat samoja asioita viestistä toiseen monta kertaa kulloisenkin viestin sisällä. Voiko ihmistä silloin ottaa tosissaan? Voiko tällaisen ihmisen hehkuttamaa idolia ottaa ko. kontekstissa tosissaan? Tämä ei ole Demi.fi, tämä on Muusikoiden.net. Niin asiakeskustelu, huumori, sarkasmi kuin ironiakin ovat hyväksyttyjä piirteitä. Saara Aaltoa ei ole pahemmin mollattu - jos näin on käynyt, on siitä jaettu asiaankuuluva rangaistus.

Se ettet sinä omaa huumorintajua ripaustakaan, tekee luetunymmärtämisestäsi hyvin raskasta touhua, mikä näkyy purkauksissasi kuukaudesta toiseen. Aina voit oppia, mutta se on helpompaa kun rauhoitut hetkeksi ja luet keskusteluja viikkojen takaa. Mieti, kannattiko tuosta ja tuosta polttaa hihansa jne. Elämä on helvetin lyhyt rupeama tuhlata se turhaan kohkaamiseen, josta ei saa kuin pahan mielen.
Epämuusikko
06.03.2016 17:11:12 (muokattu 06.03.2016 17:17:45)
-Varaukseton fanitus ei ole keskustelua.
-Kenen suusta nuo median hyi hyi ala-arvoiset hyökkäykset olisi pitänyt tulla, että pystyisit suhtautumaan niihin ilman noitavainosyytöksiä ja ad hominemmeja ja salaliittoja? Marjatta Pokela? Jorma Hynninen? Simon Cowell? Jone Nikula? Christina Aguileira? Iiro Rantala? Arvi Lind? Marco Bjurström?
-Allekirjoitan lausumat huumorintajuttomuudesta.
-Luetko omia tekstejäsi? Pystytkö puhumaan näistä asioista ilman fanilaseja?
-Keneen rinnastaisit Saaran ja mitä itse tekisit musiikillisessa mielessä toisin jos olisit hän?

toiset tykkää, toiset ei, miljoona kärpästä molemmissa leireissä. Ite näin kys. hlön ekaa kertaa livenä jo yli 12 vuotta sitten ja tietyt asiat eivät ole muuttuneet miksikään.

Loppuun vielä, aiheeseen ehkä liittyen, Ikkunaprinsessan alkuperäissanat.

http://www.oldielyrics.com/lyrics/perry_como/glendora.html
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)