Aihe: Salatut Elämät
1 2 3 4 557 58 59 60 61257 258 259 260 261
slipkorn
04.04.2012 09:56:34
Kirjoitan veljen puolesta maailman parhaan Salkkari-bongauksen:

oli törmännyt jossain helsinkiläisessä baarissa norkoillessaan kaljakoreja sisään kantaneeseen Rikuun, joka oli perustellut juomamääriä veljelleni ja hänen kaverilleen:

"Saunailta.."

Itehän olen törmännyt vain Sergeihin, Iidaan ja Roosaan (!)
Jeszse
04.04.2012 09:59:00
slipkorn: Kirjoitan veljen puolesta maailman parhaan Salkkari-bongauksen:

oli törmännyt jossain helsinkiläisessä baarissa norkoillessaan kaljakoreja sisään kantaneeseen Rikuun, joka oli perustellut juomamääriä veljelleni ja hänen kaverilleen:

"Saunailta.."

Itehän olen törmännyt vain Sergeihin, Iidaan ja Roosaan (!)

Baarissako se saunailta oli vai miks se niitä sinne kanto?
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
slipkorn
04.04.2012 10:02:52
Jeszse: Baarissako se saunailta oli vai miks se niitä sinne kanto?

Joku tällainen saunallinen illanviettopaikka se oli, jossei varsinaisesti baari, kyllä.
Jeszse
04.04.2012 10:28:30
slipkorn: Joku tällainen saunallinen illanviettopaikka se oli, jossei varsinaisesti baari, kyllä.

Okei, selvä.
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
AP
04.04.2012 11:09:18
Jeszse: Baarissako se saunailta oli vai miks se niitä sinne kanto?

Kentaurissa, Amandassa tai Moosessa, arvaan.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Abgrund
04.04.2012 12:33:50
AP: Kentaurissa, Amandassa tai Moosessa, arvaan.

Vai Geelissä? :D
Älä ala mulle!
BMF
04.04.2012 14:49:32
Faija kerto et se vetää aina kaksin käsin kauheen lastin viinaa ja sit rupee vonkaan pikkutyttöjä.

Tämmösen kuvan kyllä siitä miehestä sai. :D
Beat your dick like it owes you money.
Tikru.
04.04.2012 15:25:13
Ärsyttääkö ketään muuta se, että Liisa näyttää hengittävän koko ajan suun kautta, niinku nokka olis tukossa? Ja joka repliikin loppuun se päästää todella raivostuttavan henkäyksen.
"Meikä lähtee vittuun täältä. Noir voi pitää hemmon kannssa ne juhlansa ja panna sitä vaikka perseeseen Tai vitun idioottinautaliisaa vitun tissien väliin. ei vittu, miten tollaisia on etes olemassa."
sepisti
04.04.2012 16:09:43
Mä olen bongannu Annikan ja Roosan. Isabellan kanssa on joskus oltu samoissa musaprojekteissa ysärin loppupuolella.
Mika Torvinen
04.04.2012 16:45:47
Omia bongauksia, mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen niin viime elokuussa kun kaverin kans oltiin menossa Circukseen Deftonesin keikalle niin Jiri tuli siinä Kampissa vastaan ja itse keikalla Paanasen Ville. Moniko Paanasen muistaa? Hengaili Jennin kanssa joskus 2000-luvun alussa. Sakun näin Tampereella joskus 99-00 aikoihin.
A lot of the older fans think that Genesis should be a brand name for progressive rock or whatever, but actually Genesis is the name for a group of songwriters who have always done whatever they felt like doing under that banner. -Phil Collins
sepisti
04.04.2012 16:47:04
Abgrund: Mulla on sellainen tunne, että Anni on Aaroeeron äiti / täti tms.

Tätä mäkin olen miettinyt. Piti selata vissiin 20 sivua kommentteja läpi, että onko joku muu miettinyt samaa...
Mika Torvinen
04.04.2012 16:49:13
sepisti: Tätä mäkin olen miettinyt. Piti selata vissiin 20 sivua kommentteja läpi, että onko joku muu miettinyt samaa...

Se nyt on niin itsestään selvä asia ettei sitä tarvitse edes sanoa. :)
A lot of the older fans think that Genesis should be a brand name for progressive rock or whatever, but actually Genesis is the name for a group of songwriters who have always done whatever they felt like doing under that banner. -Phil Collins
tatta
04.04.2012 16:56:23

Mika Torvinen: Se nyt on niin itsestään selvä asia ettei sitä tarvitse edes sanoa. :)

ihan samaa mieltä :) ku se ovelanaamasena anto sen kirjan takaisin serverille
Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not! Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä....
sepisti
04.04.2012 17:31:11
tatta: ihan samaa mieltä :) ku se ovelanaamasena anto sen kirjan takaisin serverille

Mä taas hölömönä tajusin vasta, kun Anni näki Severin siellä ulkona yksin kävelemässä jokin aika sitten...
Anti-Social
04.04.2012 18:16:33
sepisti: Mä taas hölömönä tajusin vasta, kun Anni näki Severin siellä ulkona yksin kävelemässä jokin aika sitten...

Ite sain tässä kohtauksessa jonkin väläyksen että sossutäti onkin pedofiili.
Met.. Metallica? Bög musik för bögar!
dfer
04.04.2012 18:49:45
Anti-Social: Ite sain tässä kohtauksessa jonkin väläyksen että sossutäti onkin pedofiili.

Sama juttu, ei se mitään sukua ainakaan ole.
Across 110th Street is a hell of a tester.
Jeszse
04.04.2012 19:38:30
Voisko toi Veijonen hakata kaikki 666.

Pirun kova olis.
Jeszse
04.04.2012 19:39:12
Tikru.: Ärsyttääkö ketään muuta se, että Liisa näyttää hengittävän koko ajan suun kautta, niinku nokka olis tukossa? Ja joka repliikin loppuun se päästää todella raivostuttavan henkäyksen.

Hei IsabellaH. Joo. Muutenki mahdottoman huono näyttelijä, niinku suurin osa muistakin.
Meadow
04.04.2012 19:41:24
Tikru.: Ärsyttääkö ketään muuta se, että Liisa näyttää hengittävän koko ajan suun kautta, niinku nokka olis tukossa? Ja joka repliikin loppuun se päästää todella raivostuttavan henkäyksen.

Ismohan se koko ajan hönkäilee ja ähisee.
Meadow
04.04.2012 20:03:25
Kakkasin taas vähän housuun.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)