TKT 21.10.2008 22:19:18 | |
---|
Ei tuo Anniina voi oikeasti olla noin helevetin tyhmä. Eihän? "My name is Munya." - Munya. Haluaa selvittää miten se sanotaan suomeksi. "Ai kerronko mä sille oman nimeni?" - Anniina. "The secret to succes, whether it's women or money, is knowing when to quit. I oughta know: I'm divorced and broke." - Sonny Crockett |
Hetfield 21.10.2008 22:43:19 | |
---|
I quit the band... Now I just play with myself. |
StevieRayVehkakoski 21.10.2008 22:52:37 | |
---|
Hahaa äsken Munya pesi muniaan telkkarissa! You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had |
valtse 21.10.2008 22:59:48 | |
---|
"Minkälainen maa on niinku Afrikka?" Life is a clay urn on the mantle. |
Meadow 21.10.2008 23:00:46 (muokattu 21.10.2008 23:00:56) | |
---|
"Millanen maa on Afrikka?" EDIT: Hidas! |
Jaskanpoika 21.10.2008 23:07:18 | |
---|
"Minkälainen maa on niinku Afrikka?" Voi jeesus että aiheutti totaalisen repeämisen! |
this1sux 21.10.2008 23:10:41 | |
---|
"Minkälainen maa on niinku Afrikka?" Hehe :D Mutta hauskojahan nuo on. Sitäpaitsi, jos sattuu olemaan hieman vähätietoinen tai nk. tyhmä, mitä en toki väitä Anniinan olevan, niin onko se henkilön itsensä vika? Jos on, niin sitten on ja se on vaan hyväksyttävä, itsensä ja muiden ;) Viihdearvo on noussut huimasti, tosin myös myötähäpeän tunteen määrä johtuen lähinnä kielellisistä ongelmista.. mutta tärkeintä on että yritystä löytyy. Kaisa-Reetta noussut myös vähän fiksumpaan rooliin, kun aikasemmin heittänyt vaan aika väsähtänyttä lepakkoläppää. Jari-Matin vastaus Munyan toteamukseen siitä ettei ole koskaan ollut suomalaisen naisen kanssa myös hieman nauratti. lalalaa |
Meadow 21.10.2008 23:14:59 | |
---|
Sitäpaitsi, jos sattuu olemaan hieman vähätietoinen tai nk. tyhmä, mitä en toki väitä Anniinan olevan, niin onko se henkilön itsensä vika? On. virhe jne. |
Mr. Mustard 22.10.2008 00:19:52 (muokattu 22.10.2008 00:20:54) | |
---|
Olen alkanut kypsyttelemään ajatusta, jossa oppivelvollisuudessa otettaisiin tiukemmat perusteet. Esim. BB-Anskun pitäisi maksaa yhteiskunnalle takaisin ne rahat mitä yhteiskunta on maksanut siitä, että hän on saanut ilmaisen koulutuksen. Ansku olisi voinut vähän tehokkaammin hyödyntää veronmaksajien taloudellisen panostuksen hänen koulutukseensa. Mitä vastiketta Ansku on antanut yhteiskunnan koulutusinvestoinnille? No kaipa tuokin veroja makselee;) "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Sälski 22.10.2008 00:48:10 | |
---|
Olen alkanut kypsyttelemään ajatusta, jossa oppivelvollisuudessa otettaisiin tiukemmat perusteet. Esim. BB-Anskun pitäisi maksaa yhteiskunnalle takaisin ne rahat mitä yhteiskunta on maksanut siitä, että hän on saanut ilmaisen koulutuksen. Ansku olisi voinut vähän tehokkaammin hyödyntää veronmaksajien taloudellisen panostuksen hänen koulutukseensa. Mitä vastiketta Ansku on antanut yhteiskunnan koulutusinvestoinnille? No kaipa tuokin veroja makselee;) Haluisin nähdä anskun arvosanat peruskoulusta ja lukiosta. Meinaan ne saattaa olla parempia kuin esim. minulla ja voin vakuuttaa tiedän mitä sosialismi, kommunismi ja demokratia tarkoittaa sekä osaan englantia :=) Oon vaan niin laiska, että ei jaksa tehtäviä ajoissa palauttaa yms. yms. Esseet ovat enemmän alaani, niistä saan yleensä hyvät pisteet. Tai sitten olen vaan tyhmä, mutta uskon että koulussa pärjää kunhan vaan tekee tehtävät ajoissa ja omistaa hyvän muistin. Mitään suurempia älykkyyden lahjoja siihen ei tarvita. Hyvät tissit ja perse auttaa myös varmasti joissain tapauksissa. Tai sitten olen vain tyhmä. Off topic sori. Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
Disposable 22.10.2008 10:00:31 | |
---|
"Minkälainen maa on niinku Afrikka?" Voiko tämä oikeasti tarkoittaa mitä sanoi? Tuossa pakko olla joku omituinen murrejuttu, kuten ketä-sanan runkkaus, muuten kyllä menetän uskoni peruskouluun. Maanosat opetetaan muistaakseni kakkosluokalla perkele! "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
TKT 22.10.2008 10:29:13 | |
---|
Voiko tämä oikeasti tarkoittaa mitä sanoi? Tuossa pakko olla joku omituinen murrejuttu, kuten ketä-sanan runkkaus, muuten kyllä menetän uskoni peruskouluun. Maanosat opetetaan muistaakseni kakkosluokalla perkele! Siitä puuttui se jatko. Se kysyi ensin, että minkälainen maa on Afrikka. Sitten heti perään, että "eikun siis Zimbabwe". Siitä oli aika paljon leikattu välistä, Extrassa tuo näkyi kokonaan. "The secret to succes, whether it's women or money, is knowing when to quit. I oughta know: I'm divorced and broke." - Sonny Crockett |
Chips 22.10.2008 11:18:08 | |
---|
Siitä puuttui se jatko. Se kysyi ensin, että minkälainen maa on Afrikka. Sitten heti perään, että "eikun siis Zimbabwe". Siitä oli aika paljon leikattu välistä, Extrassa tuo näkyi kokonaan. Mä taas en seurannut niin tarkkaan ja luulin että tarkoittivat Etelä-Afrikkaa joka kyllä on maa eikä manner. Siellähän se BBA talo on Randburgissa. Kuulin siis väärin. |
TKT 22.10.2008 12:19:00 | |
---|
Mä taas en seurannut niin tarkkaan ja luulin että tarkoittivat Etelä-Afrikkaa joka kyllä on maa eikä manner. Siellähän se BBA talo on Randburgissa. Kuulin siis väärin. Eikös se ole Johannesburgissa? "The secret to succes, whether it's women or money, is knowing when to quit. I oughta know: I'm divorced and broke." - Sonny Crockett |
Chips 22.10.2008 13:06:36 (muokattu 22.10.2008 13:08:19) | |
---|
Eikös se ole Johannesburgissa? Ah, joo. Tarkistin wikipediasta ja siellä oli että "The house is located in Randburg, South Africa.", mutta sepä onkin nykyään (kuntaliitosten takia?) osa Johannesburgia. Ota tuosta nyt selvää. |
Henko 22.10.2008 16:46:42 | |
---|
Tuulin pohdiskelut Munyan nimestä oli kans aika hyviä, kun ei se tuntunut oppivan sitä nimeä: "Mikä se nyt oli, Punjab?" * Tampereella on sellanen kebabpaikka, kun Punjab Kebab tjsp. "Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista". |
Alpha 24.10.2008 01:59:57 | |
---|
Diggaan Tuulista ja Anniinasta. Olenko outo? Tsernobyl taas on Tsernobyl...aika arvaamaton mielialojensa kanssa. Antaa taas ymmärtää, muttei ymmärrä antaa... |
Alpha 24.10.2008 02:19:11 | |
---|
Tuuli puhuu taas kuin papupata...Masan kanssa. Eikös tuo Teron ja Tuulin lämpivät välit ole jo aika selvää? Plussaa Anniinan ja Tuulin pk-huone keskustelluista. |
NHR 24.10.2008 03:14:37 | |
---|
Aleksis-veljen seitsemän kivestä... |
kk80 24.10.2008 12:31:54 | |
---|
Jotenkin nurinkurista, että selvänä Tuuli (yrittää) jättää itsestään jokseenkin pidättyväisen opettajattaren kuvan mutta kun vähän kallistetaan kuppia meno onkin jo aika railakasta: http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?736627 Mutta mitäpä pahaa tuossa on? Katsojille hyvää viihdettä. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |