Aihe: Grand Theft Auto-pelisarja
1 2 3 4 557 58 59 60 61 62
JohnJ
10.11.2015 22:44:50
reaper666: Viittiikö siitä nyt kymppiä maksaa kun kumminkin löytyy kakkoselle niinku fyysisenä? :D

Riippuu monestakin asiasta. Itelläkin löytyy fyysisenä GTA3 ja kaapissa on PS2. Mutta jos yhtäkkiä tulis mielihalu pelata sitä kolmos-GTA:ta, niin melkein mieluummin maksaisin sen kympin ja hakisin pelin PS Storesta kuin alkaisin etsiä pleikkari2:n piuhoja, niitä langallisia ohjaimia, muistikortteja ja muuta sälää ja virittelemään niitä kiinni.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
reaper666
11.11.2015 10:08:46
JohnJ: Riippuu monestakin asiasta. Itelläkin löytyy fyysisenä GTA3 ja kaapissa on PS2. Mutta jos yhtäkkiä tulis mielihalu pelata sitä kolmos-GTA:ta, niin melkein mieluummin maksaisin sen kympin ja hakisin pelin PS Storesta kuin alkaisin etsiä pleikkari2:n piuhoja, niitä langallisia ohjaimia, muistikortteja ja muuta sälää ja virittelemään niitä kiinni.

Mulla on se tv:ssä jo valmiiksi kiinni. San andreas sisällä konsolissa vieläpä koko ajan.
reaper666
14.11.2015 00:52:18
Alotin tossa IV:n. On vähän eri kontrollit. Auto heittää heti 360 ku painaa jarrua. Muutenkin Liberty City on ehkä turhan synkkä. Tossa saa kanssa mätkiä ja ampua ihmisiä vähän enemmän ku V:ssä ne kuoli heti.
LamaAjanElvis
14.11.2015 04:19:29 (muokattu 14.11.2015 04:21:23)
edit: ei mitään.
Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin
reaper666
21.12.2015 07:26:03
Vaikuttaako gta 4:ssa noi poliisitehtävät mihinkään. Ihmetyttää vaan kun statsien prosentit ei muutu vaiks niitä tekis.
reaper666
14.03.2016 23:34:00
Kannattaa gta 4:s jos poliisi tulee pidättää ni painaa äkkiä pausee ja lopettaa peli. Ei mee aseet.
Tuomoo
15.03.2016 00:54:02
Olen hiljalleen pelaillut San Andreasta tässä viime aikoina, ja sain pelin läpi lauantaina. Tänään aloitin Gta IV:n ja viiden minuutin kuluttua olin jo menettänyt hermoni siihen miten paska peli tuo onkaan. Minun mielestäni tuo on pelisarjan heikoin osa, mikäli lisäosia ei lasketa mukaan, niihin en ole pahemmin perehtynyt. Autojen ajettavuus on aivan perseestä, eikä tuo tarinakaan tuossa häävi ole. Jospa sen nyt kuitenkin pelaisi läpi.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
reaper666
15.03.2016 06:58:50 (muokattu 15.03.2016 07:18:13)
Tuomoo: Olen hiljalleen pelaillut San Andreasta tässä viime aikoina, ja sain pelin läpi lauantaina. Tänään aloitin Gta IV:n ja viiden minuutin kuluttua olin jo menettänyt hermoni siihen miten paska peli tuo onkaan. Minun mielestäni tuo on pelisarjan heikoin osa, mikäli lisäosia ei lasketa mukaan, niihin en ole pahemmin perehtynyt. Autojen ajettavuus on aivan perseestä, eikä tuo tarinakaan tuossa häävi ole. Jospa sen nyt kuitenkin pelaisi läpi.

Ootko pelannut aiemmin pidemmälle ollenkaan? Olin meinaan itse aloittaessani ihan samaa mieltä. Kun oli jonkun aikaa pelannut niin se tuntu ihan vitun hyvältä. Nyt n. 52% mennyt. Jotkut tehtävät vähän hankalia mutta on nekin sit menny.
Tossa ajettavuudessa oot oikeessa. Kun ajaa täböllä ja käänty niin auto heittää aina 180 astetta toivotun 90 asteen sijaan. Mutta myöhemmin se tuntuu lähinnä kivalle haasteelle. Koita jatkaa vaan, olen varma, että palkitsee kyllä!
Tämä siis ps3-pohjalta. Olen kuullut, että pc:llä olisi ihan buginen paskakasa.

Edit. Vois hommaa tosta san andreaksesta ton ps3-version jossain vaiheessa.

Edit2. Tosta ajettavuudest vielä, niin mä en tosin minkään realistisien autopelien ystävä olekkaan niiden vaikeudesta johtuen.
Vessajono
15.03.2016 13:37:21
Tuomoo: Minun mielestäni tuo on pelisarjan heikoin osa, mikäli lisäosia ei lasketa mukaan, niihin en ole pahemmin perehtynyt. Autojen ajettavuus on aivan perseestä, eikä tuo tarinakaan tuossa häävi ole. Jospa sen nyt kuitenkin pelaisi läpi.

Lol wut.

Paras tarina kaikista.
What the hell are we doing? Eating ice cream, dipshit.
MaD PiAnIsT
15.03.2016 22:31:12

Aika eri mieltä olen IV:stä. Paras ajonmallinnus mitä GTA pelisarjassa on koskaan ollut. Sopivasti pysty liippailemaan nätissä lintassa, mitä ei vitosessa pysty enää tekemään lainkaan. Tarina oli loistava mielestäni ja tunnelma sopivan kylmä. Hyvä peli ei heikoin ollenkaan omasta mielestäni.
"Live like a windrammer as you fuck"
Tuomoo
16.03.2016 22:27:22
reaper666: Ootko pelannut aiemmin pidemmälle ollenkaan?

Oon mä sen kertaalleen sen juonen pelannut läpi, ja sen jälkeen en ole pelille uhrannut ajatustakaan. Nyt olen pelannut järjestyksessä kaikki kolmosesta eteenpäin, joten otin tämän nyt uudelleen pelattavaksi.

Kun ajaa täböllä ja käänty niin auto heittää aina 180 astetta toivotun 90 asteen sijaan.

Tämä siinä eniten vituttaa. Ja lisäksi se, että joku kumma kontrastihäiriö tuossa mun pelissä ainakin on, kun pelissä yöaikana pitää telkkarista säätää kirkkautta isommalle että näkisi edes jotakin, ja päiväaikaan pitää kirkkautta vastaavasti pienentää jotta kuva näkyisi kunnolla. Kolmella telkkarilla olen tuota kokeillut, joten en usko että telkkari vaikuttaa.

Edit2. Tosta ajettavuudest vielä, niin mä en tosin minkään realistisien autopelien ystävä olekkaan niiden vaikeudesta johtuen.

En minäkään. Simulaattorit on erikseen, ei niitä pitäisi GTA-tyyppiseen rölöräiskimiseen sekoittaa.
Eos
17.03.2016 18:13:16

Tuosta autoilusta, pelasin IV:n läpi hiukan ennen V:n julkaisua, eikä tuolloin haitannut lainkaan, ennemminkin koin vitosen autoilun olevan liian kiskoilla menevää, arcademaista, mutta nyt kun palasi nelosen pariin... Onhan se melkoista jäärata-menoa.

Toivottavasti Rockstar tekee vitosen kanssa Red Dead Redemptionit ja vääntää siihen kunnon zombimätöt, tuossa olisi mahtava aihio moiselle.
juhokoo
17.03.2016 21:00:41
Eos:Toivottavasti Rockstar tekee vitosen kanssa Red Dead Redemptionit ja vääntää siihen kunnon zombimätöt, tuossa olisi mahtava aihio moiselle.

Red Dead Redemptionillehan on vissiin kakkososakin tulossa tässä jonkin ajan kuluttua. Ykkönen oli kyllä hyvä peli, vaikka olikin periaatteessa vain GTA villissä lännessä.

Pitäs ottaa tuo vitonen veljeltä lainaan, kun ei ole vielä tullut kokonaan läpi pelattua sitä. Kyllä nelonen on ihan jees varsinkin juonen puolesta. Ja onhan siinä tosiaan jonkun verran läpipeluuarvoa, kun pystyy jonkun kerran valitsemaan kenet tappaa ja kenet jättää henkiin. Lisäosat Lost and Damned ja Ballad of Gay Tony toimii myös, enemmän tykkäsin ehkä tuosta Lost and damnedin prätkäjengimeiningistä.
Decadetroll
17.03.2016 21:16:21
Otin gta5:n testiin pc:llä ja jopas jotakin, sehän koukutti heti täydellisesti. En oikein pitänyt x360 versiosta aikoinaan, enkä pitänyt nelosesta lainkaan, edellinen josta oikeastaan pidin jollain tasolla oli vice city. Sitä ennen gta1. On tässä vitosessa tehty melko monta asiaa oikein (minun kannaltani), kun meikälle maistuu näin hyvin. Autoilun kiikkerä tuntuma vitutti alkuun, mutta kun siihen tottui, niin hyvinhän tuossa ajelee poliiseja karkuun. Myöskin henkilöiden välillä vaihtelu toimii ihan kivasti, vaikka toisin arvelinkin.

Onneksi osasivat rockstarilla tälläkertaa optimoida pelin hemmetin hyvin, nelonen oli kyllä kauhea kasa höyryävää kakkaa kun sitä yritin pelata. Toimii edelleen huonommin kuin vitonen ja onhan tuo vitonen nyt hemmetin paljon paremman näköinen.
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
reaper666
17.03.2016 22:06:40
Pelasin gta 4:sta äsken sitä laivatehtävää kun valitsin, että haluan kostaa. Olin ihan lopussa ja tiputin grranaatin. Pleikka myyntiin.
Milkop
17.03.2016 22:16:39

juhokoo: Red Dead Redemptionillehan on vissiin kakkososakin tulossa tässä jonkin ajan kuluttua.

Huhujen tasolla tämä projekti, harmi kyllä.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Tuomoo
17.03.2016 22:53:39
Eos: Toivottavasti Rockstar tekee vitosen kanssa Red Dead Redemptionit ja vääntää siihen kunnon zombimätöt, tuossa olisi mahtava aihio moiselle.

Pitäis kyllä pelata tuo Red Dead Redemption läpi, kauan on pitänyt ko. peli hankkia mutta ei ole vielä tullut hommattua.
öl m
17.03.2016 23:13:48 (muokattu 17.03.2016 23:17:06)
Tuomoo: Pitäis kyllä pelata tuo Red Dead Redemption läpi, kauan on pitänyt ko. peli hankkia mutta ei ole vielä tullut hommattua.

Mikähän siinä on kun olen muutaman kerran yrittänyt tuota pelata, ja aina se vaan jotenkin vaivihkaa jää. Muutamia alkupään tehtäviä tulee aina väännettyä ja ratsatsettua sinne tänne. GTA-fanina luulin RDD:stäkin pitäväni, vaan eipä tuota näköjään koskaan jaksa kovin pitkiä aikoja vääntää. YMMV todellakin.

E: Zombie-DLC vaikutti ihan hauskalta. Sitä voisikin yrittää seuraavan kerran kun iskee inspiraatio moiseen.
juhokoo
17.03.2016 23:39:22
öl m: Mikähän siinä on kun olen muutaman kerran yrittänyt tuota pelata, ja aina se vaan jotenkin vaivihkaa jää. Muutamia alkupään tehtäviä tulee aina väännettyä ja ratsatsettua sinne tänne. GTA-fanina luulin RDD:stäkin pitäväni, vaan eipä tuota näköjään koskaan jaksa kovin pitkiä aikoja vääntää. YMMV todellakin.

E: Zombie-DLC vaikutti ihan hauskalta. Sitä voisikin yrittää seuraavan kerran kun iskee inspiraatio moiseen.

No ne alkupään tehtävät nyt on vähän tylsiä, kun on kaikenmaailman lehmänpaimennusta ja muuta. Viimeistään Meksikon puolelle siirtyessä tehtävät muuttuvat hauskemmiksi.
aivokuolio
17.03.2016 23:48:54
Ite tykkäsin Red Dead Redemptionista enemmän kuin yhdestäkään GTA:sta, vaikka kovia toki nekin. Ehkä se on tuo melko erilainen tunnelma ja vähempi hassuttelu. Kyllä siinä lopussa aika eri fiilis oli kuin yhdenkään GTA:n kans enkä kyllä sanois että mistään pelkästä "GTA villissä lännessä"-touhusta vois puhua. Paljon enemmän se itelleni tarjos. John Marston on maailman paras jätkä.

Tuosta jatko-osastahan on tosiaan huhuiltu jo vuosia ja kovasti internetissä sanoivat että parin kk:n sisään tulis ilmoitus tuosta. Korostan että luin sen siis internetistä, joten se ei voi olla kuin totta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)