Kaake 10.09.2010 22:30:52 | |
---|
Prophet: Miksi Baxter ja Muuris-Ana ovat olleet tukkanuottasilla? Muuris-Antti vihjaili lehdessä (Iltapaska tms.) ettei Baxter olekaan mikään Jeesuksen inkarnaatio ja Baxter otti itteensä. Mursu-Ana sitten kommentoimaan ettei Baxterin kannattaisi mitään lehtijuttuja lukea vaan keskittyä olennaiseen. Joka vissiin on valmennus. No väärinhän se meni Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand?
Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band. |
Simo78 11.09.2010 21:08:57 | |
---|
Go Green go. Miten ihmeessä tollainen tunari pelaa valioliigassa? |
DJKaaos 12.09.2010 13:33:11 | |
---|
Kunnon rölötys-lauantai oli. Barca hävisi kotonaan Herculekselle, Manu kusi 3-1 johdon Evertonia vastaan lisäajalla 3-3:een ja sitten vielä tuo Greenin häröily. Mestareiden liiga alkaa ensi viikolla. Tiistain tv-pelinä Yle näyttää Barcelona - Panathinaikos ja keskiviikkona Canalin pelinä on Real Madrid - Ajax. Skippaan varmaan ton Ylen tv-pelin ja katselen netistä "battle of Britainin", eli Manchester United - Glasgow Rangersin. Minä olen minä. |
Simo78 12.09.2010 21:25:17 | |
---|
Barca hävisi kotonaan Herculekselle, Hä hää:-D Toivottavasti kreikkalaiset pesee barcan pojat uudestaan! |
HaloOfFlies 14.09.2010 21:54:52 (muokattu 14.09.2010 21:55:58) | |
---|
Eihän nuo kreikkalaiset pääse edes omalta alueelta pois. Hoho, Pasanen taas oma maali :D Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Muave 14.09.2010 21:56:44 (muokattu 14.09.2010 22:04:28) | |
---|
Vähän huonolta näyttää kieltämättä. |
TheBlackestEye 14.09.2010 22:01:57 (muokattu 14.09.2010 22:02:38) | |
---|
Ei tuo Van der Vaart kyllä paska hankinta ollut, kun Lukakin on sivussa. Syötti 2-0 maalin. Uujea! Abidalia vietiin. Jäi seisomaan kuin sähköauto. |
carlos 14.09.2010 22:02:18 | |
---|
Spursillahan nyt kulkee, vähän niiku Barcan puolustuksella... ei saa_ana. by the grace of God |
HaloOfFlies 14.09.2010 22:14:43 | |
---|
Villa 2-1! Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
HaloOfFlies 14.09.2010 22:26:12 | |
---|
MESSSSIIIIIII Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
TheBlackestEye 14.09.2010 22:26:57 (muokattu 14.09.2010 22:28:10) | |
---|
No nyt oli nätti Kivoja nuo Juuselan "maailmanmestarit!"-huutelut. Koskas Messi on voittanut, kun kerran tuon maalinkin teki. |
carlos 14.09.2010 22:38:37 (muokattu 14.09.2010 22:42:17) | |
---|
Mitä nää maalit oli?! Ihan törkeen siistejä kasseja about jokaisessa matsissa! Ja sitten yks kysymys Manun tyypeille. Onko siellä joku loukkaantumissuma, vai miksi kokoonpanosta - edes penkiltä - ei löydy Evraa, Vidicia, Berbaa tai Carrickia? Kuiteskin avauksen miehiä itse kukin. E: Carrickilla tais olla joku akillesongelma, mutta mites nää muut. by the grace of God |
Secreterial 14.09.2010 22:43:16 | |
---|
carlos: Mitä nää maalit oli?! Ihan törkeen siistejä kasseja about jokaisessa matsissa! Ja sitten yks kysymys Manun tyypeille. Onko siellä joku loukkaantumissuma, vai miksi kokoonpanosta - edes penkiltä - ei löydy Evraa, Vidicia, Berbaa tai Carrickia? Kuiteskin avauksen miehiä itse kukin. Carrickilla taitaa olla jotain pientä loukkaantumista, eikä oo kauhean hyvin pelannut, ihan en avauksen mieheksi miestä enää laskisi. Evra, Vidic, Berba kolmikko on vissiin kunnossa, mutta Sir Alex ilmeisesti leputtaa heitä. Berba ainakin on ollut aika kovassa kunnossa, eli en oikeen muuta syytä nää. Onhan se hyvä ajaa näitä nuorempia jannuja sisään (Smalling, Fabio, Chicarito) |
Simo78 14.09.2010 23:54:08 | |
---|
Macherano taitaa olla laiska kaveri? Nyt tulee massit helpommalla kuin poolissa:-D Ihan turha peli televisioitavaksi, ainakin jos haettiin jännittävää peliä. Mun mielestä tasaisemmat kamppailut telkkariin ja sitten jatkopeleissä barcan pelejä... |
Ziggy Bubba 15.09.2010 08:15:49 | |
---|
Ylen hemmojen Barca-hehkutus alkaa mennä kyllä rankasti yli, vaikka toki aihettakin on. Kuten tässä Messin maalissa kommentit tyyliin "tuossa ei vastustajalla olisi ollut edes merkitystä"... Kumma kun tommosta ylivoimaa ei jengiltä nähty lainkaan esim. Interiä vastaan viime vuonna. Periaatteessa symppaan Barcaa (ainakin Realia vastaan), mutta nyt menee överiksi hype. Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
Secreterial 15.09.2010 10:11:22 | |
---|
Antonio Valencian kausi saattoi päättyä eilen. Pahimmassa tapauksesa nilkka murtui ja kausi on paketissa. Harmi, hyvää kautta oli kaveri pelaamassa. |
DJKaaos 15.09.2010 16:11:15 | |
---|
Simo78: Macherano taitaa olla laiska kaveri? Nyt tulee massit helpommalla kuin poolissa:-D Mä kyllä ihmettelen vähän, että mitä Barca loppujen lopuksi tekee Masseraanolla? Mun mielestä ei sovi lainkaan Barcelonan formaattiin. Eilinen peli oli ainakin ihan pelkkää seisoskelua kaverilta. Kyllähän Masseraano on hyvä pelaaja oikeassa roolissa, mutta löytyykö Barcasta sitä? Voihan olla, että rooli löytyykin. carlos voisi kertoa vähän omia näkemyksiään Masseraanon tulosta ja siitä, että miten sä näät hänet tuossa Barcan keskustassa. Minä olen minä. |
Ziggy Bubba 15.09.2010 17:25:48 | |
---|
djKaaos: Mä kyllä ihmettelen vähän, että mitä Barca loppujen lopuksi tekee Masseraanolla? Mun mielestä ei sovi lainkaan Barcelonan formaattiin. Eilinen peli oli ainakin ihan pelkkää seisoskelua kaverilta. Kyllähän Masseraano on hyvä pelaaja oikeassa roolissa, mutta löytyykö Barcasta sitä? Voihan olla, että rooli löytyykin. Samaa mietin itekin. Ei ole oikein yhtään "barcamainen" pelaaja tuo Masse - lähinnä kovaa pelaava ja helppoja syöttöjä jakeleva kaveri. Liverpoolissa ja Valjussa yleensä hän oli todella kova kk:n pohja, mutta saas kattoa miten istuu Epsanjaan. Tämä Barcan pelitapa perustuu vaan just semmosiin pelaajiin, jota Javier ei ole... Ehkä miehestä saadaan sitten iso etu kovissa väännöissä ja ratkaisupeleissä. Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
carlos 15.09.2010 20:40:31 (muokattu 15.09.2010 20:46:39) | |
---|
djKaaos: carlos voisi kertoa vähän omia näkemyksiään Masseraanon tulosta ja siitä, että miten sä näät hänet tuossa Barcan keskustassa. Mietiskelin tuota eilen katsoessani Javierin fleguilua. Toistaiseksi ei oo näissä parissa pelissä otteillaan vakuuttanut, mutta kyllä uskoisin hänelle käyttöä olevan. Viime kaudella mua hämäs muutamassa pelissä se, miten alhaalla Xavi joutui pelaamaan. Ja kaikkihan sen tietää, miten Barcan hyökkäyspelille käy ilman Xavia, jos vastus on yhtään kovempi. MM-kisoissa Busquets pelasi puolustavaa roolia harmittavan hyvin (jep, ei kuulu lempipelaajiini), joten sinänsä Barcalla on jo nyt yksi selvä keskikentän pohja. Mutta niin kuin Sikki tuossa sanoi, kovissa peleissä tarvitaan vähän kovempaa jätkää, joka tässä tapauksessa on Mascherano. Ja niin, onpahan nyt joukkueessa sitten edes kaksi selvästi puolustavaa keskikentän pelaajaa ja Xavi voidaan päästää irti. Siinä minä näkisin sen suurimman hyödyn olevan. Pessimisti tosin sanois tähän, että javier on vain jatkoa näille Pepin muille hyville hankinnoille... Mascherano keskikentän pohjalla vaatii kyllä todella paljon muilta keskikenttäpelaajilta, jotta peli näyttäisi edelleen barcamaiselta. Sitä varten siinä sitten kai onkin Iniestaa ja Xavia vierellä.. EDIT: MM-kisoissa Mascherano oli kyllä mielestäni paras puolustava keskikenttäpelaaja. EDIT2: Pelottavan kapea tuo Barcan materiaali kuitenkin on, varsinkin keskikentän osalta. Iniestalta pamahtaa jalka ihan salettiin ennen joulua, ja sitä sitten parannellaan aina kevääseen asti... Siitä vielä joku toinen lasarettiin, niin eipä tartte Guardiolan paljon arpoa, ketkä ovat avauksessa. by the grace of God |
Muave 15.09.2010 20:42:07 | |
---|
Ohoh, tulee heti ekana pelinä Bayern-Roma. Kova. Robbenin lisäksi Ribery näyttäisi olevan poissa, Altintop ehkä tilalle. Roomaltakin mm. Riise ja Mexes poissa. Tiukka pelihän tämä on, koska ei ole kolme ensmäistä liigapeliäkään nappiin. Voitto, tasuri, häviö. Noh, toivotaan triplaa, vielä kun Robben saadaan niin uskon että joukkue on kokeneempi kuin viime kaudella ja Euroopan nro. uno. Kiinnostaa myös G-lohkon pelit ja miten slovakialaisjoukkue pärjää Chelsealle. |