Burn 11.08.2015 11:12:07 | |
---|
Milkop: PC:llä tämä oli myös kohtuullisen kamalaa. Piti nakittaa broidi pelaamaan se kohta puolestani, että pääsin jatkamaan peliä. E: Vai tämä ei tainutkaan olla se RC-kopteri. Sitä siis tarkoitin. Tuo RC-kopterilla lentäminen oli ryssitty PC-versiossa niin totaalisesti, että pelaaminen jää joka kerta siihen tehtävään. |
MaD PiAnIsT 11.08.2015 12:42:52 | |
---|
Burn: Tuo RC-kopterilla lentäminen oli ryssitty PC-versiossa niin totaalisesti, että pelaaminen jää joka kerta siihen tehtävään. Helppoahan se on kuin heinänteko. Menee jokakerta läpi ja jää vielä yli minuutti aikaakin. Jos olisi ylimääräistä aikaa niin voisin frapsilla kuvailla miten se hoidetaan. Pianistin sormilla helppo homma :D "Live like a windrammer as you fuck" |
Vessajono 11.08.2015 12:51:59 | |
---|
Yhdyn karjuntakuoroon sarjan kaikkien osien kaikkien lentotehtävien osalta. Vitonen on oikeastaan ainoa, missä ne ei aiheuttaneet ylimääräistä hiustenlähtöä. Mitä sit tohon paremmuuteen tulee niin en osaa oikeastaan nostaa mitään selvästi ykköseksi - mutta nelosessa on paras tarina ja San Andreas vie potin siltä osin, että siinä on ihan älyttömästi kaikkea tekemistä. Toivoin, että vitosessa olisi onnistuttu yhdistämään nämä tekijät mutta eihän se niin sitten mennyt. Päästoorihan oli loppujen lopuksi aika köykäinen ja pelattu huomattavasti nopeammin kuin nelonen tai SA. Fokus on selkeästi onlinessa, mikä on sääli. Sen puolesta arveluttaa sekin, että noinkohan on mitään lisäosia enää tulossa. No, ehkä sit kutosessa. Kampela77: Itsekin jaksoin 15 vuotta ravata salilla ja laskea kilokaloreita, mutta lopulta tajusin, että kaljan juominen alasti ja syöminen mitä huvittaa on paljon hauskempaa. Kuolen sitten kun kuolen. |
zorro 11.08.2015 17:34:42 | |
---|
reaper666: Vice cityssä on homonaamaradio-ohjattava helikopteri paskakasuus. Voi helvetti. Ilman sitä ni olis hyvä mutta nyt se pilaa koko peli sarjan kolmosesta eteenpäin. Tähän voin kertoa sellasen vinkin, että se aika lähtee kulkemaan vasta kun nostat ensimmäisen pommin. Eli, kannattaa käydä tappamassa ne viholliset sillä kopterilla ennen kun nostaa ensimmäistäkään pommia. saundi lähtee tukasta! |
DM 11.08.2015 18:03:18 | |
---|
Tulipa yhtäkkiä innostus kiskaista nelonen taas läpi. Tässähän oli lopussa bugi. Viimeisissä(viimeisessä?) tehtävässä piti se joku äijä lahdata, joka sitten mm. veneellä pakeni. Tuossa venekohdassa se venasi siellä paatissa kunnes pelaaja tuli tarpeeksi lähelle ja lähti sitten vasta livohkaan. Tuossa pystyi hivuttautumaan sen verran lähelle, että sen pystyi näkemään ja siinä oli suora ampumalinja. Paukutin tarkkuuskiväärillä sitä päähän, mutta eipä pystynyt tappamaan. Mukava oli myös tilanne, jossa täytyy puhelimesta tiirailla numeroa kiikarilla - mulla oli peli pyörimässä putkitelevisiossa ja siitä kuvasta ei saanut selvää, että mikä se numero on. :D Meinasi iskeä paniikki, mutta hetken päästähän se kerrotaan pelaajalle. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Jormaz 11.08.2015 18:37:40 | |
---|
DM: Tulipa yhtäkkiä innostus kiskaista nelonen taas läpi. Tässähän oli lopussa bugi. Viimeisissä(viimeisessä?) tehtävässä piti se joku äijä lahdata, joka sitten mm. veneellä pakeni. Tuossa venekohdassa se venasi siellä paatissa kunnes pelaaja tuli tarpeeksi lähelle ja lähti sitten vasta livohkaan. Tuossa pystyi hivuttautumaan sen verran lähelle, että sen pystyi näkemään ja siinä oli suora ampumalinja. Paukutin tarkkuuskiväärillä sitä päähän, mutta eipä pystynyt tappamaan. Tää vika tehtävä oli täyttä paskaa. Kesti aika monta kertaa onnistua ajamaan prätkällä rampille kun yritti ajaa kovaa vauhtia. Lopulta tajusi ettei siinä mitään vauhtia tartte, köröttelee vaan ja kunhan rampista saa ajettua niin scripti lähtee taas pyörimään. Niin ikään kopterilla pitäis ohjeiden mukaan lentää matalalla ja ampua venettä jolloin tulee aina tuhotuksi raketilla. Oikeasti ei tartte laukaustakaan ampua, kunhan kaartelee tarpeeksi korkealla ja odottaa että seuraava animaatio lähtee pyörimään. Sitä äijääkään ei tartte jahdata, voi rauhassa ampua vihollisia ja mennä sitten ampumaan ukon puistoon missä se seisoo paikallaan. Muuten hyvä peli mutta aivan liikaa scriptattuja takaa-ajoja yms. paskaa. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
reaper666 11.08.2015 22:59:38 (muokattu 11.08.2015 23:00:32) | |
---|
zorro: Tähän voin kertoa sellasen vinkin, että se aika lähtee kulkemaan vasta kun nostat ensimmäisen pommin. Eli, kannattaa käydä tappamassa ne viholliset sillä kopterilla ennen kun nostaa ensimmäistäkään pommia. Okei thnx. Testaanpa kun sen aika tulee taas. Meen tällä hetkellä vitosta läpi. Sen jälkeen nelosen, sitten sen lisäosan. Sitten san andreaksen. Sitten vice cityn Mun pelitahdilla tarkoittaa vuosia. Pelaan niin vähän. Meinasin kyllä nyt jos vähentäisi ryyppäämistä ja pelaisi sen sijaan. |
teukka 12.08.2015 08:39:27 | |
---|
Kyl mä ryyppään samalla jos pelaan :D Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
reaper666 12.08.2015 14:05:53 | |
---|
teukka: Kyl mä ryyppään samalla jos pelaan :D Liian intensiivistä, että ryypätä voisi. Ja joo voi toki. Mutta mielestäni ihan oiva korvike la-öihin. |
tomaattiorava 12.08.2015 14:31:43 | |
---|
teukka: Kyl mä ryyppään samalla jos pelaan :D Tämä on sanomattakin selvää. |
k1mm0 20.08.2015 18:56:14 (muokattu 20.08.2015 18:57:57) | |
---|
The Oath: GTA IV:ssä autojen ajettavuus ja vaurionmallinos oli parempaa kuin V:ssä. Tästä täytyy olla kyllä eri mieltä. GTA IV:ssä kun jarrutti täysiä niin auto ei pysähdy ei sitten millään, liukuu vain kuin jäällä. Sama luisujen kanssa. Vitosessa autot sentään pysähtyy napakasti, niin kuin nykyautojen kuuluukin. Näin ainakin PC:llä, en tiedä miten on konsoleilla asian laita. Vauriomallinnoskin on minusta vitosessa sikäli parempi, että siinä rupeaa renkaat muljuamaan ja auto kulkemaan huonosti, kun on riittävästi kolaroinut. Nelosessa se kulki aika lailla normaalisti ja täysiä niin kauan, kunnes hajosi totaalisesti. Tuota realistic driving -modia voisi kyllä kokeilla. E: Vice Cityn helikopteritehtävä hajotti kyllä alkuun, mutta alkoi lopulta menemään hyvällä rutiinilla. Se pienoislentokoneella pommien veneisiin tiputtelu -tehtävä (taitaa olla juuri edellä mainittu Dodo) on huomattavasti vaikeampi. Aha, penis, esine paha! |
reaper666 07.11.2015 21:26:12 (muokattu 07.11.2015 21:29:46) | |
---|
Millä ihmeellä voi noita valokuvia ottaa gta v:ssa paparazzitehtävässä. Jahtasin puolipäivää tota muijaa kuka ajaa kyttiä karkuun mutta ei hajuakaan miten ottaa kuva. Ps3 kyseessä. Edit. Kyllähän tossa luki että. Kännyllä. Silti tuli failed. |
MaD PiAnIsT 09.11.2015 11:56:08 | |
---|
reaper666: Millä ihmeellä voi noita valokuvia ottaa gta v:ssa paparazzitehtävässä. Jahtasin puolipäivää tota muijaa kuka ajaa kyttiä karkuun mutta ei hajuakaan miten ottaa kuva. Ps3 kyseessä. Edit. Kyllähän tossa luki että. Kännyllä. Silti tuli failed. Puhut ilmeisesti siitä tehtävästä, jossa se nainen karauttaa päin puuta lopussa ja poliisit saartaa sen? Siinä pitää olla tarpeeksi kaukana, ottaa kuva kännykällä ja lähteä kiitämään ennenkuin poliisit äkkää sut, muuten tulee failed. "Live like a windrammer as you fuck" |
reaper666 10.11.2015 00:59:49 | |
---|
MaD PiAnIsT: Puhut ilmeisesti siitä tehtävästä, jossa se nainen karauttaa päin puuta lopussa ja poliisit saartaa sen? Siinä pitää olla tarpeeksi kaukana, ottaa kuva kännykällä ja lähteä kiitämään ennenkuin poliisit äkkää sut, muuten tulee failed. No eiku siinä kävi silleen, että ne kuvat pitää lähettää beverlylle mutta koitin koko ajan barrylle :D hokasin lopulta. Nyt kun peli menty läpi mutta puuttuu vielä joku 30% sadasta niin jotkut(suurin osa) tehtävistä aika turhia. Ärsyttää. Mut en viitti uuttakaan peliä alottaa ennen ku tässä se sata. Menee varmaan vuosi. |
Rocco_Longfella 10.11.2015 10:33:44 | |
---|
reaper666: No eiku siinä kävi silleen, että ne kuvat pitää lähettää beverlylle mutta koitin koko ajan barrylle :D hokasin lopulta. Nimien muistaminen oli kyllä pelin hankalin osuus, eikä niistä puhelimen kuvistakaan näillä silmillä selvää saa. Mahdollisuus puhelimen nimilistan muokkaamiseen olisi ollut tervetullut muutos. Mitäs tässä vitosessa nyt voi enää tehdä, kun juoni ja sivutehtävät on läpäisty, eikä liveä löydy? Päätön perseily on tylsää ja kauppojen ryöstäminen kannattamatonta. Golfata, joogata ja sijoittaa? Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
reaper666 10.11.2015 11:42:29 | |
---|
Rocco_Longfella: Nimien muistaminen oli kyllä pelin hankalin osuus, eikä niistä puhelimen kuvistakaan näillä silmillä selvää saa. Mahdollisuus puhelimen nimilistan muokkaamiseen olisi ollut tervetullut muutos. Mitäs tässä vitosessa nyt voi enää tehdä, kun juoni ja sivutehtävät on läpäisty, eikä liveä löydy? Päätön perseily on tylsää ja kauppojen ryöstäminen kannattamatonta. Golfata, joogata ja sijoittaa? Eipä kai siinä sitten enää mitään voi tehä. Ootko tehnyt kaikki ne hommelit vai pelkästään mitä 100% edellyttää? Itte tosiaan meinasin aloittaa kolmosesta tän jälkeen ps2:lla. En aikoinaan sitä läpi edes mennyt. Harmittaa vain langallinen ohjain sitten. |
JohnJ 10.11.2015 12:09:59 (muokattu 10.11.2015 12:11:15) | |
---|
reaper666: Itte tosiaan meinasin aloittaa kolmosesta tän jälkeen ps2:lla. En aikoinaan sitä läpi edes mennyt. Harmittaa vain langallinen ohjain sitten. Voihan tuonkin tietty ostaa PS storesta PS3:lle tehtynä versiona, maksaa 9,95 €. Sitten saa pelata langattomalla ohjaimella :D Luulis että lataustauotkin on tuossa versiossa vähän alkuperäistä lyhyempiä, kovalevyllä kun on kokonaan. Tosin omaa kokemusta ei ole. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Tuomoo 10.11.2015 14:06:23 | |
---|
JohnJ: Voihan tuonkin tietty ostaa PS storesta PS3:lle tehtynä versiona, maksaa 9,95 €. Sitten saa pelata langattomalla ohjaimella :D Luulis että lataustauotkin on tuossa versiossa vähän alkuperäistä lyhyempiä, kovalevyllä kun on kokonaan. Tosin omaa kokemusta ei ole. Itseltä löytyy GTA 3 sekä PC:lle, PS2:lle että PS3:lle, ja on tuossa PS3-käännöksessä todella paljon nopeammat lataukset kuin kakkosella. Ei se tosin PC:lle pärjää. Mä oon tässä pyöritellyt ajatusta että jos pelaisi nelosen uudelleen läpi. Nelonen on mun makuun ollut eniten kökkö koko sarjan peleistä, toki siinäkin oli puolensa tosin. Enkä mä tuosta vitosestakaan hirveämmin tykännyt, kauas nuo jäävät kun verrataan kolmoseen, Vice Cityyn ja San Andreakseen. 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
reaper666 10.11.2015 21:41:46 | |
---|
JohnJ: Voihan tuonkin tietty ostaa PS storesta PS3:lle tehtynä versiona, maksaa 9,95 €. Sitten saa pelata langattomalla ohjaimella :D Luulis että lataustauotkin on tuossa versiossa vähän alkuperäistä lyhyempiä, kovalevyllä kun on kokonaan. Tosin omaa kokemusta ei ole. Viittiikö siitä nyt kymppiä maksaa kun kumminkin löytyy kakkoselle niinku fyysisenä? :D |
Vessajono 10.11.2015 22:31:09 | |
---|
Tuomoo: Mä oon tässä pyöritellyt ajatusta että jos pelaisi nelosen uudelleen läpi. Nelonen on mun makuun ollut eniten kökkö koko sarjan peleistä, toki siinäkin oli puolensa tosin. Enkä mä tuosta vitosestakaan hirveämmin tykännyt, kauas nuo jäävät kun verrataan kolmoseen, Vice Cityyn ja San Andreakseen. Mä oon ehkä edelleenkin varovaisesti sitä mieltä että nelonen on paras. Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne. |