Ben_D 26.01.2007 11:57:28 (muokattu 26.01.2007 12:01:46) | |
---|
Jäätävä syöttö Kibelle 2-2 maaliin ja kylmä ratkaisu rankkareissa. Go Billy Go. Syöttöä ja rankkaria lukuunottamatta paikallaolleiden puolueettomien tuttujen mukaan muuten aika pihalla. Itse en nähnyt kun syötön ja rankkarin. Nyt alkaa oleen alkuvitutuksen jälkeen sellanen fiilis, että ihan sama....nousi se kannu viime kaudella ilman Tibbetsiäkin. Niin ja Tappara kaatui eilen, vaikka uunissa oli ehkä Euroopan paskin veskari. http://www.fiercemetal.org |
Larry 26.01.2007 13:05:53 | |
---|
Syöttöä ja rankkaria lukuunottamatta paikallaolleiden puolueettomien tuttujen mukaan muuten aika pihalla. Itse en nähnyt kun syötön ja rankkarin. Nyt alkaa oleen alkuvitutuksen jälkeen sellanen fiilis, että ihan sama....nousi se kannu viime kaudella ilman Tibbetsiäkin. Niin ja Tappara kaatui eilen, vaikka uunissa oli ehkä Euroopan paskin veskari. Niin. Kävi mielessä kysymys, että millaisen mailin olisit kirjoittanut jos Billy ei olisi tehnyt pistettäkään ja pelannut vaan perusvarmaa peliä. Voi olla loka olis lentänyt molempiin ikkunoihin. =) Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
masterhat 26.01.2007 14:21:19 (muokattu 26.01.2007 14:21:49) | |
---|
Tepsiltä mainiota peliä, vaikkei ässät kyllä kaksinen kuntopuntari olekaan. Barretilta ootan kyl enemmän pisteitä Head like a hole |
Ben_D 26.01.2007 17:25:18 | |
---|
Niin. Kävi mielessä kysymys, että millaisen mailin olisit kirjoittanut jos Billy ei olisi tehnyt pistettäkään ja pelannut vaan perusvarmaa peliä. Voi olla loka olis lentänyt molempiin ikkunoihin. =) Ei suinkaan....ihailen edelleen Tibbetsiä pelaajana suunnattomasti. Just sellasta suoraviivaisuutta, jota SM-Liigasta puuttuu. "Sisäpiiristä" vaan kuulin tänään taas Suomessaoloajasta sellasta juttua, että nauroin vedet silmissä. http://www.fiercemetal.org |
Dunga 26.01.2007 18:06:18 | |
---|
Tepsiltä mainiota peliä, vaikkei ässät kyllä kaksinen kuntopuntari olekaan. Ööh, mitäs peliä sä olet katsonut? Melko päin honkia se tepsikin pelasi, Ässät vain hieman huonommin. Paskallakin on tekijänsä. |
DJKaaos 26.01.2007 18:23:50 (muokattu 26.01.2007 18:33:12) | |
---|
Mutta joo, vittumainen temppu puolin ja toisin jos kerran HPK olisi ollut halukas jatkamaan sopimusta jne. Töitähän toi jätkä otettiin tekemään, eikä viihtymään. Täysin turhaan HPK:n johto marisee miehen perään. Sopimuksessa oli pykälä, joka tämän mahdollisti. Reikiä päässä. Ja HPK tiesi, että tällä kyseisellä pelaajalla ei hissi kulje ihan ylös asti ja häneltä voi odottaa mitä tahansa. Eikä näitten luonnevikaisten tapausten perään kannata kovin pitkään haikailla. Näyttää kuitenkin siltä, että hän kyllä osaa pelata halutessaan.
...let me tell you baby, it's called rock'n roll. |
Texas Oil 26.01.2007 22:56:45 (muokattu 26.01.2007 23:01:51) | |
---|
bright lights ... big city ... billy tibbets no kyllähän se ensin vähän kirpaisi se uutinen ... mutta kuultuani äijän "jeesusteluista" pukukopissa, niin en voi sanoa muuta kuin: bye bye billy boy ... meitä on moneen junaan ja sinun junasi meni stadiin ... syvät onnittelut hifk:lle! ;) ~ kannu on ja pysyy ~ ~ texas oil ... since 1930 ~ |
masterhat 26.01.2007 23:58:11 | |
---|
Ööh, mitäs peliä sä olet katsonut? Melko päin honkia se tepsikin pelasi, Ässät vain hieman huonommin. 6 tehtyä on aina hyvin, 3 omiin siinä ja siinä Head like a hole |
Dunga 27.01.2007 13:04:14 | |
---|
6 tehtyä on aina hyvin, 3 omiin siinä ja siinä Maalien määräkö ratkaisee, pelaako joukkue hyvin? :P Paskallakin on tekijänsä. |
Ben_D 27.01.2007 13:16:16 | |
---|
Ei taida kusiturkit toista voittoo putkeen hakee Rinkelinmäen ladosta..... http://www.fiercemetal.org |
Veikko 27.01.2007 14:20:26 | |
---|
Tapparan Virkkunen on tänään 13. hyökkääjä. Pori here I come! Vegetarian - an old Indian word meaning lousy hunter |
masterhat 27.01.2007 15:28:26 | |
---|
Maalien määräkö ratkaisee, pelaako joukkue hyvin? :P voitto ratkaisee sen miten hyvin menee. se on ainoa päämäärä, ainakin mulle kun olen kentällä.Tyylillä ei ole väliä. Toisaalta tietysti pyrin myös välttämään loukkaantumisia, niin kuten uskoakseni jokainen kiekkoilija tekee Head like a hole |
Qsysi 27.01.2007 15:53:43 | |
---|
Maalien määräkö ratkaisee, pelaako joukkue hyvin? :P Tilastojen mukaan joukkue, joka tekee enemmän maaleja, useimmiten voittaa. Klip-klop klip-klop, hevonen on pop! -Histamiini |
Dunga 27.01.2007 16:24:35 (muokattu 27.01.2007 16:25:07) | |
---|
voitto ratkaisee sen miten hyvin menee. se on ainoa päämäärä, ainakin mulle kun olen kentällä.Tyylillä ei ole väliä. Toisaalta tietysti pyrin myös välttämään loukkaantumisia, niin kuten uskoakseni jokainen kiekkoilija tekee Juu, mä vaan aattelin kun sanoit että "mainiota peliä" tepsiltä niin tarkoitit, että he pelasivat _hyvin_, maalinteosta en puhunut mitään. Kuten sanoit, Ässät ei kummoinen mittari ole, joten jos tepsi pelaa samanlaisen pelin samalla tyylillä esim. kärppiä vastaan niin lopputulos ei välttämättä ole enää "mainiota peliä", sillä maaleja tuskin tulee yhtä paljon. Tepsi muuten teki kaksi häkkiä jalalla :P Tilastojen mukaan joukkue, joka tekee enemmän maaleja, useimmiten voittaa. Oletko tätä tietoa varten joutunut paljonkin tilastoja tutkimaan? Paskallakin on tekijänsä. |
Veikko 27.01.2007 16:31:50 | |
---|
. Tepsi muuten teki kaksi häkkiä jalalla :P Voisitte muuten lähettää sen Marko Mäkisen takas Tampereelle. Maksan vaikka matkakulut. Vegetarian - an old Indian word meaning lousy hunter |
Dunga 27.01.2007 16:42:31 (muokattu 27.01.2007 16:42:55) | |
---|
Voisitte muuten lähettää sen Marko Mäkisen takas Tampereelle. Maksan vaikka matkakulut. Minä voisin maksaa sen matkakulut Siperiaan. Maksaisitko myös Virkkusen matkakulut tänne Poriin? Paskallakin on tekijänsä. |
Veikko 27.01.2007 17:11:13 (muokattu 27.01.2007 19:09:16) | |
---|
Minä voisin maksaa sen matkakulut Siperiaan. Maksaisitko myös Virkkusen matkakulut tänne Poriin? Joo, ja Kuuselan tiketin tänne. jeh, noustiin kolmanneksi. Vegetarian - an old Indian word meaning lousy hunter |
The Nakkisormi 27.01.2007 20:18:39 | |
---|
Matti Kuparinen jatkaa miehekkäitä otteitaan, ensimmäiseen liigamyllyyn vastukseksi vaatimattomasti Kent McDonnellin, jolla tappeluita urallaan on lähemmäs 60. Muutenkin Kuparinen on ollut ässien kauden ainoita valopilkkuja. Rock And Roll Over! |
AK80 27.01.2007 22:24:15 | |
---|
Ei taida kusiturkit toista voittoo putkeen hakee Rinkelinmäen ladosta..... Hah, virhe! Liian kehno kommentti. Tuukka on parempi kuin pussillinen Hämeenlinnalaisia! Teetä ja sympatiaa |
Mage 27.01.2007 22:57:42 | |
---|
jeh, noustiin kolmanneksi. Eikun pudottiin neljänneksi :( Mielipiteen arvo on taloustieteellisesti arvioituna olematon, koska sen tarjonta ylittää aina kysynnän |