MV 23.11.2005 21:32:08 | |
---|
No mutq se on niin vans in ö laiftaim-kokemus. No sitte o...En mäkään lähde jenkkeihin jollekkin Eminemin jäähyväiskiertueen viimeiselle keikalle vaikka sekin on vans in ö laiftaim-kokemus koska en tykkäisi olla siellä... Tuota ei sitten hirveän naama kurtussa kirjoitettu;) wätless |
Tellervo 24.11.2005 10:28:35 | |
---|
Mutta Terhi, eihän se ole selviytynyt yhdestäkään nimeämisestä ilman että olisi vuodattanu molemmista päistä parin litran nesteet. Yhdessä vaiheessa olin ihan varma, että se kerää sympatiapisteitä katsojilta, mutta kai se sitten on ihan oikeasti tuommoinen. Eikö tuo oo vain hyvä asia? Osoittaa herkkyyttä ja sitä, ettei halua pahaa kenellekään vaikka välillä olisikin rasittunut jonkun ihmisen joihinkin piirteisiin. Mä voin ihan hyvin kuvitella että olisin itsekin tippa linssissä :) "Sä sanot vaan noin koska sä olet sitä mieltä." – Tempura |
carnation 24.11.2005 13:28:45 | |
---|
Eikö tuo oo vain hyvä asia? Osoittaa herkkyyttä ja sitä, ettei halua pahaa kenellekään vaikka välillä olisikin rasittunut jonkun ihmisen joihinkin piirteisiin. Mä voin ihan hyvin kuvitella että olisin itsekin tippa linssissä :) Mutta kun ei sinne taloon olla menty mihinkään sydänystävien vuosikokoukseen. Se on peli ja minusta tuntuu siltä, ettei Terhi sitä täysin tajua. Pillittää menemään vaikka nimeämiset kuuluvat olennaisesti konseptiin ja antaa Mikalle nimeämispisteitä koska "se pelaa jotain peliä, en tiedä mitä mut jotain". No shit, Sherlock? Tottahan kyllä sekin on, että tuolla ystävystyy läheisesti toisten kanssa mutta jos ja kun sieltä joku ulos lähtisikin, ei se ole mikään kuolema. Ei mene kuin muutama viikko niin jo näkee toisen. Ei pitäis olla noin hankalaa. |
moottorisaha 24.11.2005 13:58:36 | |
---|
Mutta kun ei sinne taloon olla menty mihinkään sydänystävien vuosikokoukseen. Se on peli ja minusta tuntuu siltä, ettei Terhi sitä täysin tajua. Pillittää menemään vaikka nimeämiset kuuluvat olennaisesti konseptiin ja antaa Mikalle nimeämispisteitä koska "se pelaa jotain peliä, en tiedä mitä mut jotain". No shit, Sherlock? "Ja koska Mika polttaa tupakkaa! Nyyh! Se on ihan sama kuin iso viikkobudjetti meillä on, kun me ostetaan Mikalle tupakkaa niillä rahoilla! Nyyh!" :) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Tellervo 24.11.2005 15:12:05 | |
---|
"Ja koska Mika polttaa tupakkaa! Nyyh! Se on ihan sama kuin iso viikkobudjetti meillä on, kun me ostetaan Mikalle tupakkaa niillä rahoilla! Nyyh!" :) Oonkohan mä ainut joka ymmärsi tuonkin. Mun nähdäkseni se sanoi asian tuolla tavalla, koska se oli siitä itsestäkin naurettava peruste, mutta kun jollain perusteella pitää joku nimetä, ja se tuntuu itsestäkin typerältä. Ilmeet ja äänensävy ja se kaikki kertoi tätä kieltä selvästi. Ja samaahan se Mikakin sanoi. Jotkut menee vaan tunteella enemmän mukaan tuohon juttuun ja unohtaa mistä kaikessa oli alun perin kyse. Terhi on selvästikin "liian" herkkä muistaakseen pitää jäitä hatussa ja tietyn etäisyyden tunnetasolla. Minusta se on ihan sympaattinen piirre, vaikka onhan tuo välillä vähän vaikeaa ja hupaisaakin katseltavaa. "Sä sanot vaan noin koska sä olet sitä mieltä." – Tempura |
Tellervo 24.11.2005 15:15:54 | |
---|
Tottahan kyllä sekin on, että tuolla ystävystyy läheisesti toisten kanssa mutta jos ja kun sieltä joku ulos lähtisikin, ei se ole mikään kuolema. Ei mene kuin muutama viikko niin jo näkee toisen. Ei pitäis olla noin hankalaa. Menepäs itse kokeilemaan ja sano sitten :) Asioiden mittasuhteet muuttuu kummasti, kun on viikkotolkulla rajatun neliömäärän sisällä koko ajan samojen ihmisten kanssa eikä sieltä pääse minnekään. Eihän tuo ole kenellekään talossa olijoista ollut helppoa, milloin siellä on Antti mököttänyt, milloin Timo, Kathy, Minna, Tiina jne, ja Pertullakin on mennyt hermot monta kertaa. Kaikkein tyynimpänä ja tasaisimpana - muttei silti viileänä ja etäisenä -pysyi Mika. "Sä sanot vaan noin koska sä olet sitä mieltä." – Tempura |
Alttoviulisti 24.11.2005 16:22:44 | |
---|
Kyllä se varmaan lähtee, mutta mua se ei oo juurikaan ärsyttäny missään vaiheessa. Tunnekuohuthan on mielenkiintoisia! Mua lähinnä ärsyttää se sen ääni ja se ku se hyppii aina hiukka liian pienis vaatteis siellä.... |
FlatOutFucked 24.11.2005 16:28:06 | |
---|
Mikä Big Brother!? It´s making me sick, I want no part of it. Stop waving that flag. |
Kapane 24.11.2005 16:43:04 | |
---|
Mikä Big Brother!? :D + Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR. |
RocknRoll 24.11.2005 19:23:09 | |
---|
Tyhmä ohjelma, vielä tyhmempää rahastusta, voi kuinka elämäni oli turhaa ilman tätä big brother kahvia, jota juon syödessäni big brother karkkia, samalla kun kuuntelen big brother-suurimmat hitit levyä. |
Kampela77 24.11.2005 20:00:09 | |
---|
Menepäs itse kokeilemaan ja sano sitten :) Asioiden mittasuhteet muuttuu kummasti, kun on viikkotolkulla rajatun neliömäärän sisällä koko ajan samojen ihmisten kanssa eikä sieltä pääse minnekään. Terhi tosin tuhersi itkua jo heti ensimmäisessä äänestyksessä. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
carnation 24.11.2005 20:08:12 | |
---|
Terhi tosin tuhersi itkua jo heti ensimmäisessä äänestyksessä. "Ei oo reiluu!", ihan kuin ei olisi tiennyt että siellä on olemassa sellaisia nimeämisiäkin. |
Antsa 24.11.2005 20:26:33 | |
---|
"Ei oo reiluu!", ihan kuin ei olisi tiennyt että siellä on olemassa sellaisia nimeämisiäkin. Terhi varmaan toivo, että kaikki kaksitoista kilpailijaa saisi olla talossa sen kolme kuukautta, jonka jälkeen palkintosummana ollut 50 000 euroa jaettaisiin täydessä sovussa kaikkien kesken. Lopuksi iso joukkohali. |
Jormaz 24.11.2005 21:27:52 | |
---|
Terhi tosin tuhersi itkua jo heti ensimmäisessä äänestyksessä. Jokuhan siinä on ollut syynä että Terhi on valittu BB:hen, ehkä vääntänyt jo haastattelussa itkua tai hakemuspaperi ollut kyynelten tahrima? Tuotantoväki nähnyt sitten Terhissä hyvän BB-persoonan. "Ei oo reiluu et mun pitää laittaa tähän hakemukseen syntymäaika :'( In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Dunga 24.11.2005 21:36:02 | |
---|
"Ei oo reiluu et mun pitää laittaa tähän hakemukseen syntymäaika :'( Hoho! Se itkupilli saa kyllä lähteä sunnuntaina, olisi saanut lähteä jo aiemminkin. Sen äänestysperustelut Mikalle oli kyllä niin perkeleen hauskat. Ei oo reiluu et Mika polttaa... On JÄTTIKYRPÄ!!!
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
aivokuolio 24.11.2005 21:53:32 | |
---|
Terhi varmaan toivo, että kaikki kaksitoista kilpailijaa saisi olla talossa sen kolme kuukautta, jonka jälkeen palkintosummana ollut 50 000 euroa jaettaisiin täydessä sovussa kaikkien kesken. Lopuksi iso joukkohali. Hehea. Ei oo reiluu :D Plussat lasahti. mustan huoneen testi. |
Juugeli 25.11.2005 06:48:14 | |
---|
Repesin eiliselle makuuhuonekeskustelulle. Perttu Terhille: No älä nyt itke siellä! Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Anonyymi muusikko 25.11.2005 10:36:42 | |
---|
Repesin eiliselle makuuhuonekeskustelulle. Perttu Terhille: No älä nyt itke siellä! Perttu kyllä pisti koko eilisen ohjelman hyvää kommenttia, varsinkin asenteestaan tehtävään "nuoleminen ja nieleminen ovat eri asioita." |
MV 25.11.2005 10:39:22 | |
---|
Repesin eiliselle makuuhuonekeskustelulle. Perttu Terhille: No älä nyt itke siellä! Kerrotko lisää? En nähnyt koko jaksoa. wätless |
Alpha 25.11.2005 10:43:52 | |
---|
Kerrotko lisää? En nähnyt koko jaksoa. Koko juttuhan lähti siitä, että Terhi otti nokkiinsa siitä kun Antti hieroi Tiinan selkää poikien sängyssä helpottaakseen Tiinan kuukautiskipuja. Sen jälkeen Terhi valitti, että ei ymmärrä poikain Kummeli-huumoria...eikä kikkeli/alapään juttuja. Sitten alko selittään, että tykästää Antista ihan hirveesti, mutta kun ei saa kaipaamaansa huomiota antilta. |