Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 555 56 57 58 59112 113 114 115 116
Musta Arkipyhä
28.01.2013 13:01:13
Taitaa Lennulle olla vaan vaikeeta myöntää olevansa väärässä...:-) Vaikeeta se on tosin itsellekin monesti :-D
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Lennu
28.01.2013 15:49:26

PsychedelicWarlord: Taitaa Lennulle olla vaan vaikeeta myöntää olevansa väärässä...:-) Vaikeeta se on tosin itsellekin monesti :-D

En mä ole väärässä, enkä luule olevani töissä siellä :D
no is any good musics maked anymore...
JPQ
28.01.2013 17:46:16

Bongowing: Kuinkahan paljon tätä ohjelmaa, tuomarien toimintaa (kuka esim. kääntyy ja milloin) yms. on ennalta käsikirjoitettu? Tuli mieleen, kun tiesivät ilmeisesti sen yhden olevan kuulovammainen ennen kuin itse siitä kertoi. Vain ääni ratkaisee?

Sanottiinko edes nimeä ? koska joku voi tuntea jonkun nimeltä. ja tämä vuonna ollut poikkeuksellisen kovataso siis p*skan taso kisassa. viime vuonna ainakin 50% enempi hyviä ja hyvien taso ollut kvoempi mitä katsonut.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
bedlam
29.01.2013 11:40:10

Eiköhän noi näe kaikista kilpailijoista jotkut esitiedot ensin, tietäähän ne monesti iänkin kysymättä. Näinhän se on kaikkien vastaavien ohjelmien kanssa.
http://www.petrilampela.net
Lennu
29.01.2013 11:58:54

bedlam: Eiköhän noi näe kaikista kilpailijoista jotkut esitiedot ensin, tietäähän ne monesti iänkin kysymättä. Näinhän se on kaikkien vastaavien ohjelmien kanssa.

Ja miten sattuukin, että kaikki saa samanverran kilpailijoita eikä Elastinen kaikkia ja Tähkä ei yhtään tai kaksi? Voisko tää leikkaaja (ei käsikirjoittaja eikä tuottaja) valottaa?
dixi19
29.01.2013 12:18:16

Lennu: Ja miten sattuukin, että kaikki saa samanverran kilpailijoita eikä Elastinen kaikkia ja Tähkä ei yhtään tai kaksi? Voisko tää leikkaaja (ei käsikirjoittaja eikä tuottaja) valottaa?

Sehän koko kilpailussa on ideana, että tiimit kerätään täyteen ennen kaksintaisteluvaihetta :) Ja kuten viime vuonnakin, jos joku ei saa tiimiänsä täyteen, niin sen voi täyttää sitten villikorttia käyttäen noitten ekan kuuden jakson jälkeen, eli tsekata uusiksi pari blind auditionissa tippunutta laulajaa.

Ja tosiaan nimi, ikä ym. tiedetään sen takia, että ne kysytään joka esityksen jälkeen heti aluksi ja me yleensä leikkaamme ne veke, että saadaan kaikki tarvittava matsku mahtumaan siihen jaksomittaan.

Ei nuo lähetykset hei suorana vielä tule :)
anomus.com
Veepee
29.01.2013 16:08:48
JPQ: Sanottiinko edes nimeä ? koska joku voi tuntea jonkun nimeltä. ja tämä vuonna ollut poikkeuksellisen kovataso siis p*skan taso kisassa. viime vuonna ainakin 50% enempi hyviä ja hyvien taso ollut kvoempi mitä katsonut.

Mä voisin tähän heittää vastapalloon, että eipä näistä samaisista viime vuoden 'ääni ratkaisee' -jaksoista jäänyt mieleen juuri kukaan. Turha mun mielestä tässä vaiheessa tehdä kovin suuria johtopäätöksiä tason laskusta. Meillä kun sattuu vielä vaan olemaan muistissa viime kevään Logomon livelähetykset, jotka olivatkin sitten parhaasta päästä suomalaista musiikkiviihdettä aikoihin. Ei olla vielä siinä pisteessä, että voitaisiin tehdä kovin suurta vertailua.
Kun tulee vanhaksi on yhä vaikeampaa liikuttaa ruumiinjäseniä ja erottaa niitä toisistaan.
Janizio
30.01.2013 17:59:55 (muokattu 30.01.2013 18:03:18)
Veepee: Mä voisin tähän heittää vastapalloon, että eipä näistä samaisista viime vuoden 'ääni ratkaisee' -jaksoista jäänyt mieleen juuri kukaan. Turha mun mielestä tässä vaiheessa tehdä kovin suuria johtopäätöksiä tason laskusta. Meillä kun sattuu vielä vaan olemaan muistissa viime kevään Logomon livelähetykset, jotka olivatkin sitten parhaasta päästä suomalaista musiikkiviihdettä aikoihin. Ei olla vielä siinä pisteessä, että voitaisiin tehdä kovin suurta vertailua.

Hiukka saanen olla eri mieltä. Kyllä sieltä nää jotka pärjäs lopussakin usea nousi ainakin mulle viimeistään Battlessa, että näki että toi menee pitkälle ja muutama jo ääniratkaisee osiossa. Nyt ihan sellaista en ainakaan mä ole nähnyt/kuullut. Johtunee siitä että erot parhaiden ja huonoimpien välillä jotka on päässy nyt jo jatkoon on pienemmät kuin viime vuonna ääniratkaisee osioden jälkeen mukana olleiden välillä

Olkaa te mitä mieltä tahansa niin Miken teamissa oli aika selvät sävelet viime vuonna viimeistään Logomoon mentäessä. Ihan sama mitä muut teki siin teamissa. Saara ja Mikko ovat ne jotka tappelee sen teamin finaalipaikasta.
Linnunlaulupuu
30.01.2013 18:02:48
Janizio: Saara ja Mikko ovat ne jotka tappelee sen teamin finaalipaikasta.

Newsflash: Molemmat hävis.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Janizio
30.01.2013 18:07:46
Linnunlaulupuu: Newsflash: Molemmat hävis.

Puhuinkin Miken teamin sisäisestä kamppailusta finaalipaikan suhteen.

Ja sil ei enää mitään käytännön merkitystä kuka kisan viime vuonna voitti, sillä näistäkin molemmat on kisassa mukana olleista työllistetyimpien artistien joukossa. Ihan varmaan vähintäänkin 5 työllistetyimmän ja todennäköisesti Kaikurannan kanssa ne kolme työllistetyintä
_Petri_
30.01.2013 18:55:20

Ihailen tähtivalmentajien "sulla on pitkä ura edessä"-lohdutuskorttia pudotetuille laulajille.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
jazzmies
30.01.2013 19:11:48
_Petri_: Ihailen tähtivalmentajien "sulla on pitkä ura edessä"-lohdutuskorttia pudotetuille laulajille.

Voisi sanoa suoraan, että urasi kesti tämän puolitoista minuuttia, ja hyvästi!
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
Lennu
30.01.2013 19:14:28

jazzmies: Voisi sanoa suoraan, että urasi kesti tämän puolitoista minuuttia, ja hyvästi!

Pidin enemmän siitä Idolsin "ootko miettinyt että voisit tehdä jotain muuta" -kommentista.
Boyakasha
01.02.2013 09:16:40
Mitäs Krista Siegfrids? Teki diilin Universalin kanssa ja on kohta lähdössä Euroviisuihinkin! Marry Me:hän on kovan luokan hitti, jollaisesta Saara Aalto on varmasti uneksinut, mutta ei ole moista osannut tehdä!

Wau, Kristasta kuoriutui ensimmäisen Voice of Finlandin suurin naistähti! Hienoa Krista, YOU ROCK!!
Rhapa
01.02.2013 09:56:46
Boyakasha: Mitäs Krista Siegfrids? Teki diilin Universalin kanssa ja on kohta lähdössä Euroviisuihinkin! Marry Me:hän on kovan luokan hitti, jollaisesta Saara Aalto on varmasti uneksinut, mutta ei ole moista osannut tehdä!

Wau, Kristasta kuoriutui ensimmäisen Voice of Finlandin suurin naistähti! Hienoa Krista, YOU ROCK!!

Mun mielestä ton ekan skaban lupaavin kyky. Kaipais kyllä oikean bändin ja oikeata musaa eikä mitään tuollaista makikolehmaispaskaa.
jp8000
01.02.2013 10:19:44 (muokattu 01.02.2013 10:24:18)

Rhapa: Mun mielestä ton ekan skaban lupaavin kyky. Kaipais kyllä oikean bändin ja oikeata musaa eikä mitään tuollaista makikolehmaispaskaa.

Tuo kappalehan on Kristan itsensä säveltämä ja sanatkin tehty suurinpiirtein itse
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
Janizio
01.02.2013 12:55:28 (muokattu 01.02.2013 12:58:07)
Boyakasha: Mitäs Krista Siegfrids? Teki diilin Universalin kanssa ja on kohta lähdössä Euroviisuihinkin! Marry Me:hän on kovan luokan hitti, jollaisesta Saara Aalto on varmasti uneksinut, mutta ei ole moista osannut tehdä!!

Toistaiseksi! Eipä siltä toisaalta kisan jälkeen oo vielä mitään uutta tullukaan, jos nyt ei My Love biisiä sitten kisasta lasketa.
Osteri
01.02.2013 13:46:17
Boyakasha: Wau, Kristasta kuoriutui ensimmäisen Voice of Finlandin suurin naistähti! Hienoa Krista, YOU ROCK!!

Kyllä. Hänessä olis ainesta Suomen Pat Benatariksi jollaista rock-mimmiä täällä ei ole. Harmittaa vaan kun on väärä tyyli ja esittää tuota tusinapoppia-mitälie. Loistava laulaja kuitenkin.
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
Rhapa
01.02.2013 14:19:52
jp8000: Tuo kappalehan on Kristan itsensä säveltämä ja sanatkin tehty suurinpiirtein itse

Viittasin tyyliin, en siihen kuka tuon kyseisen kappaleen on sanoittanut/säveltänyt.
jp8000
01.02.2013 14:51:15

Rhapa: Viittasin tyyliin, en siihen kuka tuon kyseisen kappaleen on sanoittanut/säveltänyt.

Aha, selvä juttu
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)