rockjihad 07.05.2012 12:42:28 | |
---|
|
Leatherman 07.05.2012 13:29:25 | |
---|
Mitenkäs nämä eurooppaliigaan karsiutujat nyt oikeen hanskataan, kun ei pysy kärryillä noissa. (En siis puhu Champparista) Katsotaan tämän hetken tilannetta viidennestä sijasta alaspäin. Cup voittajat siis pääsee suoraan. Newcastle _37 _65 Chelsea _36 _61 Everton _37 _53 Fulham _37 _52 Oletetaan että Chelsea häviää champions league finaalin, Pool ja Chelski menee Eurooppaliigaan cup-voitoillaan. Meneekö näistä tällöin VAIN Newcastle noiden kahden lisäksi, vai pääseekö Everton vielä mukaan? ..oletetaan siis että taulukko ei muutu viimeisellä kierroksella. "Wisest men follow their own directions"
-Euripides |
Loijaa 07.05.2012 14:33:52 (muokattu 07.05.2012 14:34:47) | |
---|
Leatherman: Mitenkäs nämä eurooppaliigaan karsiutujat nyt oikeen hanskataan, kun ei pysy kärryillä noissa. (En siis puhu Champparista) Katsotaan tämän hetken tilannetta viidennestä sijasta alaspäin. Cup voittajat siis pääsee suoraan. Newcastle _37 _65 Chelsea _36 _61 Everton _37 _53 Fulham _37 _52 Oletetaan että Chelsea häviää champions league finaalin, Pool ja Chelski menee Eurooppaliigaan cup-voitoillaan. Meneekö näistä tällöin VAIN Newcastle noiden kahden lisäksi, vai pääseekö Everton vielä mukaan? ..oletetaan siis että taulukko ei muutu viimeisellä kierroksella. Pool ja Chelsea pääsevät cup-voitoillaan Eurooppaliigaan. Kolmas mukana oleva joukkue on viidenneksi sarjataulukossa sijoittunut, tässä tapauksessa Tottenham tai Arsenal ;) Everton ei pääse mukaan. God damn, it's the PUSHER! |
Leatherman 07.05.2012 15:01:34 | |
---|
Loijaa: Pool ja Chelsea pääsevät cup-voitoillaan Eurooppaliigaan. Kolmas mukana oleva joukkue on viidenneksi sarjataulukossa sijoittunut, tässä tapauksessa Tottenham tai Arsenal ;) Everton ei pääse mukaan. hehe, eli ymmärtänen että Everton pääsee mukaan jos Chelsea voittaa tsämppärin ja muuten sarja päättyy näin? "Wisest men follow their own directions"
-Euripides |
Loijaa 07.05.2012 15:30:49 | |
---|
Leatherman: hehe, eli ymmärtänen että Everton pääsee mukaan jos Chelsea voittaa tsämppärin ja muuten sarja päättyy näin? Näin sen pitäisi mennä, kyllä. God damn, it's the PUSHER! |
DJKaaos 07.05.2012 17:13:06 | |
---|
Minä olen minä. |
Funkånaut 07.05.2012 17:20:07 | |
---|
Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
DJKaaos 07.05.2012 17:25:01 | |
---|
Funkonaut: Toi ylin näyttää ihan joltaki pyjaman paidalta. Joo, menis pyjamasta kyllä helposti. Harvemmin nykyään näkee enää noin pienellä präntillä kuvioituja paitoja. Mieleen tulee se eräs Norwichin paita Valioliigan alkuajoilta, jossa oli jotain pientä söheröä paita täynnä... Rockjihad varmaan muistaa ainakin. Minä olen minä. |
Secreterial 07.05.2012 17:26:50 | |
---|
Tuosta Unitedin paidasta kyllä noita eri värivariaatioita liikkuu runsaasti, ja uskon (ja toivon), että ruutukuviosta tulee hillitty, eli sen alimmaisen linkin tapainen. Tuo ylimäinen on kyllä aivan saakelin ruma "I never bluff" - Cordell Walker |
Leatherman 07.05.2012 17:29:12 | |
---|
Loijaa: Näin sen pitäisi mennä, kyllä. Shiit.. täytynee siis kannattaa syvästi vihaamaani Chelseata CL finaalissa, love evertonia kohtaan ajaa vihan yli "Wisest men follow their own directions"
-Euripides |
rockjihad 07.05.2012 17:39:17 | |
---|
DJKaaos: Mieleen tulee se eräs Norwichin paita Valioliigan alkuajoilta, jossa oli jotain pientä söheröä paita täynnä... Meinaat varmaan sitä kalsaripaidan näköistä kuvioitua tyylikkyyttä? Sille paidalle pystyy vetämään vertoja ainoastaan tämä Hull Cityn tiikeripaita samalta aikakaudelta: http://www.whoateallthepies.tv/hull%20city%20tiger%20kit.jpg |
DJKaaos 07.05.2012 17:43:45 | |
---|
Minä olen minä. |
Funkånaut 07.05.2012 17:52:16 | |
---|
Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
Van Hannes 08.05.2012 00:24:37 (muokattu 08.05.2012 00:43:29) | |
---|
Jos sarjataulukko pysyy tämmösenä loppuun asti ja Chelsean voittaessa tsämppärin niin eikö sillon Tottenhamin pitäisi päästä Eurooppaliigaan? e. + newcastle |
kozmik 08.05.2012 00:42:31 (muokattu 08.05.2012 00:45:43) | |
---|
Leatherman: Shiit.. täytynee siis kannattaa syvästi vihaamaani Chelseata CL finaalissa, love evertonia kohtaan ajaa vihan yli Mun käsitykseni mukaan valitettavasti Everton ei ole pääsemässä Eurooppaan missään tapauksessa. Mistään maasta ei voi olla mestareiden liigassa enempää kuin neljä joukkuetta, eli jos Chelsea voittaa, niin suoraan mestareiden liigaan menee Chelsea, City ja Manu, ja kolmanneksi sijoittunut karsintoihin. Eurooppa-liigaan menisi tällöin neljänneksi ja viidenneksi sijoittuneet sekä Liverpool liigacupin voittajana. Jos Chelsea ei voita, niin top 3 menee suoraan mestareiden liigaan, neljäs karsintoihin ja Eurooppa-liigaan Liverpool ja liigan viides ja kuudes. E: Van Hannes: Jos sarjataulukko pysyy tämmösenä loppuun asti ja Chelsean voittaessa tsämppärin niin eikö sillon Tottenhamin pitäisi päästä Eurooppaliigaan? Jep. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
rockjihad 08.05.2012 01:25:04 (muokattu 08.05.2012 01:32:29) | |
---|
kozmik: Chelsea, City ja Manu, ja kolmanneksi sijoittunut karsintoihin. Korjaus, correction(höhöhöhhöhh): Ei mene yksikään joukkue karsintoihin, jos Chelsea voittaa champparin, vaan Chelsea plus sarjatulokon 1-3.sijoittuneet menevät kaikki lohkovaiheeseen suoraan, eli Englannista ei tässä tapauksessa CL-paikasta karsi yksikään joukkue. http://www.premierleague.com/en-gb/ … ean-qualification-permutations.html |
ruusteri 08.05.2012 09:52:46 (muokattu 08.05.2012 10:00:56) | |
---|
Blackburn tippu chämppäriin hävittyään Wiganille 1-0. Kolmas putoaja on sitten joko QPR (Cityä vastaan vika peli) tai Bolton (Stokea vastaani). "Damn good coffee, and hot!" |
rockjihad 08.05.2012 11:22:29 | |
---|
Julien Laurens @LaurensJulien Very busy yesterday working on M'vila story. Deal 99% done. 22 million euros, 4 years. Great signing for Arsenal and player is delighted Julien Laurens @LaurensJulien A the moment deal is done with Arsenal finishing 3rd, could slightly change if not but he will still sign. He chose Arsenal over Inter Milan Graeme Bailey @SkyGraemeBailey Reports across the Channel suggesting Arsenal have beaten Inter Milan to Rennes' French midfield star Yann M'Vila. Costing around _18m. Tämä olisi sitten varmaan se 'teini-ikäinen ranskalainen keskikenttäpelaaja', jonka Arsene hankkii lohdutukseksi siitä hyvästä, kun tottenham painelee ärin johdolla kohti euroopan eliittiä... |
Lord of the strings 08.05.2012 12:49:53 (muokattu 08.05.2012 12:50:30) | |
---|
Jos jotakuta kiinnostaa ja vain ulkomaalaisjoukkueitten hehkuttamiseltaan ehtii, niin tuossa suomifutisuutisia julkaiseva sivu http://www.suomifutis.com/ Tarkennan ettei allekirjoittaneella ole sivuston ylläpitämisen kanssa mitään tekemistä. edit. muistin toisenkin http://vastapallo.fi/"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
ruusteri 08.05.2012 12:57:33 | |
---|
"Damn good coffee, and hot!" |