Aihe: SM-Liiga 2006-2007
1 2 3 4 555 56 57 58 5963 64 65 66 67
Mikaelo
23.01.2007 22:28:10

Kysykää kuinka paljon vituttaa....

AAIAIAIAIAAAAAAAAA!!!! Ihana voitto! Ja lauantaina saatte lisää samalta porukalta!
In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41
Ben_D
23.01.2007 22:45:49 (muokattu 23.01.2007 22:47:04)

Kysykää kuinka paljon vituttaa....

AAIAIAIAIAAAAAAAAA!!!! Ihana voitto! Ja lauantaina saatte lisää samalta porukalta!

Mua ei itseasiassa vituta mikään muu kun Lintumäen historian pahin moka. Mitä vittua se / ne päästivät Tibbetsin pois? Vaikka se olis ollut kuinka kusipää tahansa niin oliskohan kannattanut ensin koittaa puhumalla selvittää asioita? Kaveri oli kuitenkin työpaikkansa paras työntekijä niin EHKÄ olis kannattanut muutaman kerran miettiä ennenkun päästää hänet pois.....eipä ne taida NHL jengienkään isoimmat starat olla mitään maailman mukavimpia tyyppejä, mutta kun ovat niin helvetin hyviä pelaamaan niin ei niistä voi luopua. HPK:n päättäjät tekivät itsestään tällä päivämäärällä pellejä.

Siinä se nähtiin. Päiväkerho pelasi kuulemani mukaan kun joku vitun ämmälauma. Sietävätkin hävitä kun on varaa päästää liigan paras pelaaja muualle. Hävetkää!!! Alkaa meikäläisen kohdalla oleen tämän kauden Päiväkerhon toiminta käsitelty. Tehkää ihan mitä ikinä lystää....kansa kyllä äänestää jaloillaan. Eiks tätä hommaa tehdä maksavalle yleisölle? EVVK.
http://www.fiercemetal.org
masterhat
23.01.2007 22:48:40 (muokattu 23.01.2007 22:49:06)
Miksi ihmeessä, kun joku Lukkokin hoidellaan vaikka kolmella ketjulla?
Turussakin oli näemmä kivaa.

voivoivoi... se on hienoa että sarja on tasainen, vielä kun sais muutaman kärkiporukan kiinni.

Ei auttanut Kaitsukaan
Head like a hole
Mikaelo
23.01.2007 22:54:11 (muokattu 23.01.2007 22:56:01)

BenD, Jukka Jalosen kommentit.

-Otettiin kuitenkin pelaaja jota kukaan toinen joukkue ei maailmassa huolinut. Meidän jätkät teki tosi paljon töitä yhden tyypin edestä ja kaikki oli 100% sen takana. Sitten kuullaan aamutreeneissä että jätkä on häipynyt kuin pieru saharaan (sanoi sanatarkasti noin) joten ihan varmasti jätkiä vituttaa tuollainen käytös. Yhdelläkään pelaajalla ei ole pätkääkään ikävä Tibbetsiä.

Faktaa.
In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41
Ben_D
23.01.2007 23:02:27 (muokattu 23.01.2007 23:02:40)

BenD, Jukka Jalosen kommentit.

-Otettiin kuitenkin pelaaja jota kukaan toinen joukkue ei maailmassa huolinut. Meidän jätkät teki tosi paljon töitä yhden tyypin edestä ja kaikki oli 100% sen takana. Sitten kuullaan aamutreeneissä että jätkä on häipynyt kuin pieru saharaan (sanoi sanatarkasti noin) joten ihan varmasti jätkiä vituttaa tuollainen käytös. Yhdelläkään pelaajalla ei ole pätkääkään ikävä Tibbetsiä.

Faktaa.

Juu....tämän kauden menestyksen tärkeä lenkki olisi ollut Billy Tibbets. Luultavasti pelaajilla ei sunnuntaisen ja tämänpäiväisen esityksen myötä ole myöskään ikävä menestystä. Olis lyöny ajoissa sen 60 donaa tiskiin. Mutta vittu ei. Vituttaa niin, että tekis mieli kiipeillä sienillä. Ei tappio Ipalle ja Kalpalle vaan Billy Boyn lähtö.
Mikaelo
23.01.2007 23:08:54

Ei tappio Ipalle ja Kalpalle vaan Billy Boyn lähtö.

I feel your pain, brother. Aikuisten oikeasti.

Mulla on kuitenkin ihan ulkopuolisena tahona sellanen fiilis että Billy-boy tulee floppaamaa pahasti HIFKissä. Ongelmalapsihan se on, ja nyt isolla palkalla ja ison kaupungin huvituksilla niin.... no enpä tiedä...

Kerhossa kun on aina osattu käsitellä näitä oman polun kulkiijoita. TJEU=Ville Leino
Ben_D
23.01.2007 23:13:15

I feel your pain, brother. Aikuisten oikeasti.

Eipä ole Tomas Jelinekin jälkeen ollut oikeen kunnon suosikkia pelaajistossa..nyt oli, mutta se läks Hifkiin. Käännän kohta takin tai vedän itseni ketjuilla kiinni Stadin navetan oviin :(

Mulla on kuitenkin ihan ulkopuolisena tahona sellanen fiilis että Billy-boy tulee floppaamaa pahasti HIFKissä. Ongelmalapsihan se on, ja nyt isolla palkalla ja ison kaupungin huvituksilla niin.... no enpä tiedä...

Kerhossa kun on aina osattu käsitellä näitä oman polun kulkiijoita. TJEU=Ville Leino

Mulla on sellanen kutina, että mm. herrat Leino ja Uuskartano ovat käyneet ruikuttamassa kun Billy tekee kentällä mitä se tahtoo eikä niinkun sentterit sanoo. Ainakin se teki sen vitun tehokkaasti. Savu nousee.
Ben_D
24.01.2007 08:57:26

Larry
24.01.2007 09:54:49
Otan osaa Ben_D, taisit käydä avautumassa tuolla Jatkoajankin puolella =)
Ymmärrän sinua ja hymilen hiljaa itsekseni.

Ei mutta, pitää punanuttuna todeta tähän että huominen paikalliskamppailu sai about 100 kertaa enemmän seurattavaa. Sheddenin natsileirin vaikutus Narreihin, kuinka monta hattutemppua Billy tekee, istuuko Schnabel ja Cowboy samassa aitiossa pikkutakit päällä, tekeekö HIFK enemmän kuin 10 maalia.

Kyllä on makiaa.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Ben_D
24.01.2007 09:56:18

Otan osaa Ben_D, taisit käydä avautumassa tuolla Jatkoajankin puolella =)
Ymmärrän sinua ja hymilen hiljaa itsekseni.

Niin taisin...Tibbetsistä ja Hämeenlinnasta.
RocknRoll
24.01.2007 10:21:39
Täytyy kyllä sanoa että sympatiat ovat HPK:n puolella, niin uskomattomalta kuin se kuullostaakin viimekevään finaalien jälkeen.. :)
Mutta joo, vittumainen temppu puolin ja toisin jos kerran HPK olisi ollut halukas jatkamaan sopimusta jne. Töitähän toi jätkä otettiin tekemään, eikä viihtymään. Ilmeisesti vielä hoiti tonttinsa hyvin, eli meni niinkuin pitikin.

Yllätys yllätys, että juuri joku IFK otti miehen suojiinsa, jengi aina pilkkaa Jokereita tollasista kaappauksista, vaikka mun mielestä IFK on yhtä iso Saatana mitä tulee pelaajasiirtoihin.

Lopuksi toivon kaikkea huonoa ja epäonnistumisia Jokereille ja IFK:lle. Kuten olen aina toivonut, ja tulen toivomaan.
HaloOfFlies
24.01.2007 11:03:02

Joo... Vaikka itse eilen kirjoitin että HPK mokasi, niin ei tuo kyllä nyt enää siltä vaikuta. Voin vain kuvitella miltä Kerhon leirissä nyt tuntuu.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Larry
24.01.2007 11:04:00
Lopuksi toivon kaikkea huonoa ja epäonnistumisia Jokereille ja IFK:lle. Kuten olen aina toivonut, ja tulen toivomaan.

Kiitos paljon näistä lämmittävista sanoista. Ja kiekko jäähän.
Mikaelo
24.01.2007 11:06:15

Joo... Vaikka itse eilen kirjoitin että HPK mokasi, niin ei tuo kyllä nyt enää siltä vaikuta.

Juuei todellakaan.

HIFK sen sijaan vaan maksoi mitä pyydettiin, joten ei tässä sopassa ole kuin yksi sattuma :)
Ben_D
24.01.2007 11:23:10

Heh....olin Hämeenlinnassa baarissa uutenvuoten...juttelin Tibbetsin kanssa hetken ja varoitin, että Hämeenlinna on paska kylä. Ei muuta hyvää kun lätkäjengi...tais huomata itsekkin, että Hämeenlinna kaupunkina suxx.
Ben_D
25.01.2007 15:00:14

Tapparaa lapulle...maalissa Eero Väre.
Veikko
25.01.2007 17:35:46 (muokattu 25.01.2007 17:55:49)
Tapparaa lapulle...maalissa Eero Väre.

Noh, Tappara on aika hyvä tekemään huonoista molkeista "hyviä". Pakko laittaa tasurikin vaihtoehdoksi. Wiikmannilla on kait aivotärsky.
Vegetarian - an old Indian word meaning lousy hunter
Ben_D
25.01.2007 20:50:49

Eero Väre aiheuttaa kuumia väreitä. Ihan hyvä peli..ei mitään kauheen ihmeellistä. Jukka Jalonen ärähti Kari Tynille.
Veikko
25.01.2007 21:06:32 (muokattu 25.01.2007 21:24:29)
Eero Väre aiheuttaa kuumia väreitä. Ihan hyvä peli..ei mitään kauheen ihmeellistä. Jukka Jalonen ärähti Kari Tynille.

noh, tulosveto meni ainakin mulla oikein. Vähä vituttaa silti.

Se vielä, että Kärppiä en pelaa perkele enää koskaan missäään vedossa.

ukka Jalonen ärähti Kari Tynille.

Ja ihan aiheesta
Vegetarian - an old Indian word meaning lousy hunter
Larry
26.01.2007 11:12:51
Jäätävä syöttö Kibelle 2-2 maaliin ja kylmä ratkaisu rankkareissa. Go Billy Go.

Baxter - Shedden, kolome muna.

Mutta oli valopilkkuja muutenkin, nuori keränen on kuuleman mukaan puhjennut kukkaan ja saa Baxterilta paljon luottoa. Tästä kollista kannattaa pitää kiinni ettei käy "Hirsoja."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)