Teepussi 31.08.2010 21:40:51 | |
---|
hullu_ukko: Tämä justiin... Sitten kun se saatanan hahmo vielä lyö tai ampuu ohi kolme kertaa neljästä ainakin matalammilla leveleillä. Katkera puolituntinen taisto kolmea rottaa vastaan... Ette vuan ossaa :D ite alottelin tuossa projektia mennä F2 läpi madmaxina, eli nahkatakki päällä, aseena ainoastaan katkaistu haulikko.. |
Dunga 31.08.2010 21:44:27 | |
---|
Teepussi: Ette vuan ossaa :D ite alottelin tuossa projektia mennä F2 läpi madmaxina, eli nahkatakki päällä, aseena ainoastaan katkaistu haulikko.. Joo en kans ymmärrä tota poraamista. F2 kun ei ole mikään vaikea peli ja taistelutsydeemi on helppo handlata kun vähän katsoo miten homma toimii. Ne Denin laahustavat separit nyt on lähes ainoa ärsyttävä homma. Taitaa nykypelit olla liian helppoja kun F2:n vaikeudesta itketään ;) War... war never changes. |
TheMurno 31.08.2010 21:52:12 (muokattu 31.08.2010 21:55:39) | |
---|
No myönnän kyllä, että joissain kohissa tuli katottua walkthroughia. Restoration Projectin kanssa pelasin. Tasapainottaa vähän koko hommaa. En nyt muista ihan originaalista, mutta shiftiä painamalla saa maassa näkyvät kamat näkyviksi. Helpottaa aika lailla esim. just sitä kirjan ettimistä Denissä ja optionssista se combat speed täysille, niin ei tarvii niitten separeitten laahustusta kattoo turhan kauaa. :) E: Niin ja ukko oli hyvillä puhetaidoilla, pöllimisellä, tietotekniikalla sekä pienillä, että hyvin suurillakin aseilla varustettu hyvis. Energia-aseist en tykkää. :) |
Deg 01.09.2010 12:10:18 | |
---|
Mikä mystinen kirja sieltä pitää löytää? Olen pelannut kys. pelin varmaan 100 kertaa läpi mutten nyt muista tota juttua. Jäi häiritteen. Sexual chocolate, baby! |
Dunga 01.09.2010 12:16:09 | |
---|
Derek Riggs: Mikä mystinen kirja sieltä pitää löytää? Olen pelannut kys. pelin varmaan 100 kertaa läpi mutten nyt muista tota juttua. Jäi häiritteen. Yksi Becky'sistä saatavista tehtävistä. Derek on lainannut kirjan ja se pitää palauttaa. War... war never changes. |
Torniojaws 01.09.2010 14:54:38 | |
---|
TheMurno: Niin ja ukko oli hyvillä puhetaidoilla, pöllimisellä, tietotekniikalla sekä pienillä, että hyvin suurillakin aseilla varustettu hyvis. Energia-aseist en tykkää. :) Small Guns >150 % + Fast Shot + Better Criticals + Sniper + Gauss Pistol = loputonta ownausta :P |
Teepussi 01.09.2010 15:14:35 | |
---|
Torniojaws: Small Guns >150 % + Fast Shot + Better Criticals + Sniper + Gauss Pistol = loputonta ownausta :P Ei mitään Fast Shotteja...parhauttahan on se, kun voi ampua niitä ärsyttäviä kakaroita munille tai silmiin.. |
Torniojaws 01.09.2010 15:24:33 | |
---|
Teepussi: Ei mitään Fast Shotteja...parhauttahan on se, kun voi ampua niitä ärsyttäviä kakaroita munille tai silmiin.. Se tehdään sitten lekalla ;) |
Ed_Guy 01.09.2010 18:01:51 | |
---|
hullu_ukko: Tämä justiin... Sitten kun se saatanan hahmo vielä lyö tai ampuu ohi kolme kertaa neljästä ainakin matalammilla leveleillä. Katkera puolituntinen taisto kolmea rottaa vastaan... Tä. Perception vähintään kasiin ja smallgunssia alussa jonkunverran ylöspäin. Ei pitäs vaikeuksia olla. |
hullu_ukko 01.09.2010 19:13:35 (muokattu 01.09.2010 19:14:13) | |
---|
Ed_Guy: Tä. Perception vähintään kasiin ja smallgunssia alussa jonkunverran ylöspäin. Ei pitäs vaikeuksia olla. Kuten sanoin, en tiedä mitä tuossa pelissä kannattaa/ei kannata tehdä, puhumattakaan nyt siitä, että en vaan osaa. Pelaan sitten Fallout kolmosta, on enemmän sen tyyppinen pelimoottori, johon olen tottunut. Ei sillä, että mulla ei kärähtäisi hermot sen parissa kymmeniä kertoja päivässä, kun joku questin kannalta oleellinen hahmo katoaa eikä sitä löydy, vaikka kävisi koko Wastelandin läpi täikammalla tai vastaavaa. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
lapio 01.09.2010 21:53:11 | |
---|
Void: Joo en kans ymmärrä tota poraamista. F2 kun ei ole mikään vaikea peli ja taistelutsydeemi on helppo handlata kun vähän katsoo miten homma toimii. Ne Denin laahustavat separit nyt on lähes ainoa ärsyttävä homma. Taitaa nykypelit olla liian helppoja kun F2:n vaikeudesta itketään ;) Fallout ykkösen alkuhan on vielä rajumpi. Heitetään vaan äijä pihalle: eti chippi. Siitä lähtee. Kakkoseen kyllä pikkusen helpompi päästä sisään, kun on se alun koulutustemppelikin. Kolmonen nyt oli pelkkää 3D räiskintää expaamisella, vaikka sarjassaan ihan mainio sellainen. Toivottavasti New Vegas tuo peliin enemmän käyttöä muillekkin kuin tappamis- ja tiirikoimistaidoille :D |
Johann Onn 01.09.2010 22:46:46 (muokattu 01.09.2010 22:48:40) | |
---|
Void: Derek on lainannut kirjan ja se... ...oli itsellä keskellä hautausmaata. Restoration Project Itte törmasin tossa v:mäiseen randomi bugiin, kun lähdin Vault City:stä, keskiyöllä sinne "raiders camp:iin". Tallensin ja huomasin, että alueelta puuttuukin Exit Grid:it. Eli sinne olisi jääty, jos ei olisi tullut tallentua myös sitä ennen. Toisella kerralla ne oli siellä. Toisinaan tuli auto kanssa "ei pääse enää autoon takaisin" ongelmaa, Vault village:ssa enemmin kuin kerran. |
TheMurno 01.09.2010 23:31:52 | |
---|
Torniojaws: Gauss Pistol Onkos tässä jotain salaperäistä etua verrattuna rifleen? Cassidylle mä annoin kiväärimallin ja kyllä se sillä ihan mukavasti niittas porukkaa ja ite tuki vähän Bozarilla tai Vindicatorilla (lähinnä ihan loppupuolella). |
Ed_Guy 01.09.2010 23:33:49 | |
---|
TheMurno: Onkos tässä jotain salaperäistä etua verrattuna rifleen? Cassidylle mä annoin kiväärimallin ja kyllä se sillä ihan mukavasti niittas porukkaa ja ite tuki vähän Bozarilla tai Vindicatorilla (lähinnä ihan loppupuolella). Se pistooli vie vähemmän action pointseja. |
Mediamoguli 12.09.2010 19:41:20 | |
---|
Latailin viimein ton Broken Steelin PS3:lle ja oon tässä pohtinut jotta kannattaako noi muutkin lisäosat hommata samantien, vai vetää osa kerrallaan läpi? Eli vaikuttaako ne toisiinsa kuinka ja minkäverran? Ei tietenkään juoneen varmastikaan mutta aseet jne. Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus |
Nazareth 12.09.2010 20:11:50 (muokattu 12.09.2010 20:12:22) | |
---|
Mites, uppoaako vanhojen Falloutien pelaajille Jinxed-perk? Ite valitsen sen aina, siks ku helpottaa omaa hommaa ku heput teloo itteää, ja vaikka itelleki sattuis jotai ni meikä kuitenki tallentaa joka välissä ni ei oo paha homma ladata peli.. Nii ja vastustajilta saattaa ton takia loppua aseesta kudit, siks myös helpottaa. Sitkeä rotta. Räkäjarrujen läpi karannut räkä päätyy musiikkiin. Nää soi. |
Teepussi 12.09.2010 21:06:11 | |
---|
Nazareth: Mites, uppoaako vanhojen Falloutien pelaajille Jinxed-perk? Ite valitsen sen aina, siks ku helpottaa omaa hommaa ku heput teloo itteää, ja vaikka itelleki sattuis jotai ni meikä kuitenki tallentaa joka välissä ni ei oo paha homma ladata peli.. Nii ja vastustajilta saattaa ton takia loppua aseesta kudit, siks myös helpottaa. Jinxedin kanssa pitäs kyllä melekeen laittaa LUCK 10..en oo kyllä koskaan kokeillu..yleensä otan vaan gifted+joku muu (ei kumminkaan koskaan skillediä..).. |
Torniojaws 12.09.2010 22:41:51 | |
---|
Jinxed on hauska pelin alkupuolella, kun voi huoletta hyökiä paljon vahvempia vastustajia vastaan. Sitten keskivaiheilla ja lopussa se haittaa enemmän itseä. |
Nazareth 12.09.2010 22:58:19 (muokattu 12.09.2010 22:58:40) | |
---|
Teepussi: Jinxedin kanssa pitäs kyllä melekeen laittaa LUCK 10..en oo kyllä koskaan kokeillu..yleensä otan vaan gifted+joku muu (ei kumminkaan koskaan skillediä..).. Mä laitan aina Luckin nii alhaseks ku saa. Saa kummasti niitä pointseja käyttöön. Sitkeä rotta. Räkäjarrujen läpi karannut räkä päätyy musiikkiin. Nää soi. |
ten 02.10.2010 10:35:18 | |
---|
THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |