moottorisaha 21.11.2005 17:45:22 | |
---|
Mikan faijahan näytti ihan Sean Connerylta. :) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
bedlam 21.11.2005 21:21:51 | |
---|
Mikan faijahan näytti ihan Sean Connerylta. :) Samaa sanoin eilen. http://www.mikseri.net/kiasma |
oizo 22.11.2005 07:31:08 | |
---|
Mikan faijahan näytti ihan Sean Connerylta. :) Tuli jännä mielikuva päähän Sean Connery laulamassa Mikan faijan BMW:tä :P Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
Tellervo 22.11.2005 09:40:43 | |
---|
Saapa nähdä tosiaan kumpi tämän nyt vie, Antti vai Perttu. Antti on ainakin meikäläisen silmissä nostanut osakkeitaan viimeisen kuukauden aikana aivan helvetisti. Turha eukkojen kanssa nysväily jäi, ja äijän huumori on vähintäänkin yhtä hyvää kuin Pertulla. Todella hauska heppu, ja hänestä löytyy vielä se kypsempikin puoli, mitä Perttu ei ainakaan turhan usein näytä. Tämä saattaa olla yksi tekijä, millä Antti saa itselleen lisä-ääniä. Tiinan tai Terhin mahdollisuuksiin en vain jaksa yksinkertaisesti uskoa. Mullakin on mennyt Antti-käyrä ylös-alas, nyt se on taas ylhäällä. Saas nähdä mitä seuraavaksi... Mutta Mika olis kyllä ollut mun voittajasuosikki, kenellekään en olis suonut voittoa niin mielelläni kuin sille. Asiallinen perusjätkä. "Sä sanot vaan noin koska sä olet sitä mieltä." – Tempura |
Fuzzy Boner 22.11.2005 21:31:00 | |
---|
Terhi ulos, Antti voittoon! Saapuilija |
Rattata 22.11.2005 21:37:08 | |
---|
Terhi ulos, Antti voittoon! Antti on kyllä parantanut, mutta se on vieläkin liikaa "kaikkien kaveri". Eihän siinä sinänsä mitään, mutta se ei ikinä ole edes vittuuntunut. Ja noin kauan talossa olleena ei ole mahdollista ettei vituttais, se vaan peittää sen ettei ärsyttäis ketään. Perttu voittoon sanon minä yhä edelleen! blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
aivokuolio 22.11.2005 23:07:34 | |
---|
Haha, hyvänkuuloista tuo musisointi. Kuulee kyllä että porukka ei ole pahemmin aikaisemmin soitellut. Tulee vähän Doors mieleen :D mustan huoneen testi. |
NHR 22.11.2005 23:42:15 | |
---|
Antti on kyllä parantanut, mutta se on vieläkin liikaa "kaikkien kaveri". Eihän siinä sinänsä mitään, mutta se ei ikinä ole edes vittuuntunut. Ja noin kauan talossa olleena ei ole mahdollista ettei vituttais, se vaan peittää sen ettei ärsyttäis ketään. Musta se on ihan hyvä vaan, ettei lähde turhista tappelemaan. Antti on mielestäni ainoa jäljellä olevista kilpailijoista, joka ne voittorahat tosiaan ansaitsisi. Oliko sillä muuten tuo punainen Sveitsi-huppari jo taloon mennessä, vai onko joku siellä ollessa ommellut siihen sen valkoisen ristin? Sveitsiksihän sitä toisinaan sanotaan, mutta tuliko lempinimi tuosta paidasta, vai tehtiinkö paita lempinimen innoittamana? Tämmönen juttu on multa päässyt lipsahtamaan kokonaan ohi. Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Kimmo72 22.11.2005 23:56:55 | |
---|
Oliko sillä muuten tuo punainen Sveitsi-huppari jo taloon mennessä, vai onko joku siellä ollessa ommellut siihen sen valkoisen ristin? Sveitsiksihän sitä toisinaan sanotaan, mutta tuliko lempinimi tuosta paidasta, vai tehtiinkö paita lempinimen innoittamana? Tämmönen juttu on multa päässyt lipsahtamaan kokonaan ohi. Tiina ompeli siihen sen ristin just sen lempinimen takia... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Tellervo 23.11.2005 11:27:23 | |
---|
Antti on kyllä parantanut, mutta se on vieläkin liikaa "kaikkien kaveri". Eihän siinä sinänsä mitään, mutta se ei ikinä ole edes vittuuntunut. Ja noin kauan talossa olleena ei ole mahdollista ettei vituttais, se vaan peittää sen ettei ärsyttäis ketään. Hetkonen? Kyllähän se on välillä kovinkin zombien ja/tai kärsivän näköisenä tuijotellut tyhjyyteen ja vetäytynyt erilleen. Selkeää vitutusta. Kaikki eivät reagoi vitutukseen purkamalla sitä ulospäin. Näkyihän sillä ainakin unissa nuo tunteet tulevan pintaan, kun kirosi ääneen: "Saatana." :D Ainoa miinus Antissa on pinnallisuus, muuten se vaikuttaa ihan hyvältä ja herkältä ja ennen kaikkea terävältä jäbältä. Tuollaisissa olosuhteissahan on nimenomaan plussaa, jos osaa olla kaikkien kaveri eikä rupea kiukuttelemaan joka asiasta. Perttu voittoon sanon minä yhä edelleen! No, se kyllä ainakin varmasti osaisi iloita voitostaan :) "Sä sanot vaan noin koska sä olet sitä mieltä." – Tempura |
Alttoviulisti 23.11.2005 11:28:06 | |
---|
Terhi on ärsyttävin noista. On kokoajan ollu.... sais lähtee. |
moottorisaha 23.11.2005 11:44:12 | |
---|
Terhi on ärsyttävin noista. On kokoajan ollu.... sais lähtee. Näin on, ja Terhi kyllä lähteekin 100% varmuudella tuolta sunnuntaina. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Alpha 23.11.2005 14:16:22 | |
---|
Näin on, ja Terhi kyllä lähteekin 100% varmuudella tuolta sunnuntaina. Harvinaisen yksimielisiä taas olemme. Terhi lähtee... |
Jkob 23.11.2005 14:21:53 | |
---|
Harvinaisen yksimielisiä taas olemme. Terhi lähtee... Jep, mahtaako tällä viikolla muuten tulla yhtään jaksoa jossa jompikumpi bööna ei itke. Hermot menee joka kerta. Voihan sitä tunteitaan näyttää mutta että jatkuvalla syötöllä. Eipähän kuivu kyynelkanavat Omena ***seessä pitää homot loitolla |
Tellervo 23.11.2005 15:23:21 | |
---|
Harvinaisen yksimielisiä taas olemme. Terhi lähtee... Kyllä se varmaan lähtee, mutta mua se ei oo juurikaan ärsyttäny missään vaiheessa. Tunnekuohuthan on mielenkiintoisia! "Sä sanot vaan noin koska sä olet sitä mieltä." – Tempura |
MV 23.11.2005 17:07:27 | |
---|
Jep, mahtaako tällä viikolla muuten tulla yhtään jaksoa jossa jompikumpi bööna ei itke. Hermot menee joka kerta. Voihan sitä tunteitaan näyttää mutta että jatkuvalla syötöllä. Eipähän kuivu kyynelkanavat Eikö Terhi just eilisessä jaksossa parkunut päiväkirjahuoneessa kun se oli huolissaan mahdollisista nimeämisistä? wätless |
Qsysi 23.11.2005 17:25:59 | |
---|
Eikö Terhi just eilisessä jaksossa parkunut päiväkirjahuoneessa kun se oli huolissaan mahdollisista nimeämisistä? juu. Voi elämän kävyt. Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla.
- Härski |
Rattata 23.11.2005 19:20:00 | |
---|
Kyllä se varmaan lähtee, mutta mua se ei oo juurikaan ärsyttäny missään vaiheessa. Tunnekuohuthan on mielenkiintoisia! Joo, samaa mieltä oon, mutta rajansa kaikella. :) Esim. mua ei pahemmin ärsyttänyt Minnan itkeminen (ainakaan alussa), olihan sillä kersat kotona, joten pakko sitä oli yrittää ymmärtää. Ja ihmisiä vain ovat... Mutta Terhi, eihän se ole selviytynyt yhdestäkään nimeämisestä ilman että olisi vuodattanu molemmista päistä parin litran nesteet. Yhdessä vaiheessa olin ihan varma, että se kerää sympatiapisteitä katsojilta, mutta kai se sitten on ihan oikeasti tuommoinen. blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
MV 23.11.2005 21:26:45 | |
---|
No, tommosiahan tytöt on...Aina parkumassa:) Sitä mä kyllä ihmettelen kun jonkun Minnankin piti lähtä mukaan tohon touhuun jos kerran ei pysty olemaan erossa lapsistaan... wätless |
Juugeli 23.11.2005 21:28:41 | |
---|
No, tommosiahan tytöt on...Aina parkumassa:) Sitä mä kyllä ihmettelen kun jonkun Minnankin piti lähtä mukaan tohon touhuun jos kerran ei pysty olemaan erossa lapsistaan... No mutq se on niin vans in ö laiftaim-kokemus. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |