myrtonen 06.07.2006 11:21:39 | |
---|
Miksei kukaan sano Parteetsista mitään. Jätkä kämmäili_koko_ajan ja tuntui muutenkin olevan ihan hermona. Avukset päin helvettiä(=Portugalin maali). Ja vielä se uskomaton rantalentopallo- "pelastus"!! Miten se päästetään kentälle??!!! Se on Barthez. Kummasti vaan menestystä tullu vaikka välillä viihdyttänyt yleisöä omaperäisellä tyylillään. Vaikka tollasia sydämentykytyksiä välillä aiheuttaakin, ei se niitä häkkejä kuitenkaan kauheasti päästä, sehän se on pääasia. Hyvin nappailee korkeitakin palloja vaikka on vaan 1,8m lyhyt. "Mietiskeltiin tossa bänditreenien jälkeen ja tultiin siihen tulokseen, että kuules jätkä, sä oot täydellinen mies. -Leper Messiah |
Jormaz 06.07.2006 11:42:07 | |
---|
Henry ei ole sellainen pelaaja, joka heittäytyy pallon edessä rangaistusalueella, vaan hän pistää pallon maaliin. Kenties katsoi että pallo lipuu karkuun. Filmatessa heittäydytään mahalleen tai miten vain omasta tahdosta, Henry tippui polvelleen koska menetti tasapainonsa taklauksessa. Henry on ammattimies monessa suhteessa. Miksi pitäisi hypätä metrin korkeuteen niin kuin muut kun voi ihan vaan kompuroida, näyttää uskottavammalta. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
myrtonen 06.07.2006 11:57:43 | |
---|
Henry on ammattimies monessa suhteessa. Miksi pitäisi hypätä metrin korkeuteen niin kuin muut kun voi ihan vaan kompuroida, näyttää uskottavammalta. Sinä. Minä. Jalkapallokenttä. Klo 12. Kysyttävää? "Mietiskeltiin tossa bänditreenien jälkeen ja tultiin siihen tulokseen, että kuules jätkä, sä oot täydellinen mies. -Leper Messiah |
Heartwood 06.07.2006 12:03:50 | |
---|
Jalkapallo on aina ollut rehellisten miesten laji (vrt. jääkiekko?), ja latinopelaajien tuomat filmaukset (C. Ronaldon uimahyppy eilen, ei härregud) ovat syöpä lajin sisällä. Ihanko tosissasi olet? Kyllä minusta kaikki joukkueet ovat näissäkin kisoissa filmauksen hallinneet, eivät pelkät lusitaanit ja muut latinopelaajat yksin mitään kasvainta muodosta. Kyllä se osaa rehellinen valkoinen mieskin kaatua rehellisellä arjalaisella ruhollaan ilman minkäänlaista rikkovaa kosketusta, joten siinä mielessä on vähän turha itkeä ja syyttää tiettyjä joukkueita pelin pilaamisesta. "As the moon moves the sea / we could move these mountains"
- Catharsis - Arsonist's Prayer
Romantikkoitkijät #42 |
Jormaz 06.07.2006 12:07:26 | |
---|
Sinä. Minä. Jalkapallokenttä. Klo 12. Kysyttävää? Joku käy kierroksilla. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Jormaz 06.07.2006 12:08:36 | |
---|
Se piti tosin tuonne jo aiemmin kirjottaa että en olisi noilla näytöillä suonut Portugalillekaan finaalipaikkaa, sen verran säälittävän näkösesti siellä eilen daivailtiin. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Rattata 06.07.2006 12:14:00 | |
---|
Ihanko tosissasi olet? Kyllä minusta kaikki joukkueet ovat näissäkin kisoissa filmauksen hallinneet, eivät pelkät lusitaanit ja muut latinopelaajat yksin mitään kasvainta muodosta. Kyllä se osaa rehellinen valkoinen mieskin kaatua rehellisellä arjalaisella ruhollaan ilman minkäänlaista rikkovaa kosketusta, joten siinä mielessä on vähän turha itkeä ja syyttää tiettyjä joukkueita pelin pilaamisesta. Kyllä näin on. Hyvin ne Portugalilaisetkin eilen hyppeli kun sellainen paikka tuli. "Tämä triidi muuttaa koko elämäsi!" - JMC "Sori, Commando muutti jo." - Seppo_Howitzer Kuuntele |
Anonymous-jazz 06.07.2006 12:17:31 | |
---|
Kyllähän siinä sittenkin voi käydä niin että makaronit juhlii Sunnuntaina ja Ranskalaisia vituttaa. Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |
Heartwood 06.07.2006 12:18:02 | |
---|
Kyllä näin on. Hyvin ne Portugalilaisetkin eilen hyppeli kun sellainen paikka tuli. Toki, en minä portugalilaisia tosiaan itsekään aio tässä asiassa sen enempää puolustella. Ronaldon yritys kalastella rankkaria pisti jo vähän naurattamaankin. "As the moon moves the sea / we could move these mountains"
- Catharsis - Arsonist's Prayer
Romantikkoitkijät #42 |
Kärpäsruoska 06.07.2006 13:15:54 | |
---|
Kyllähän siinä sittenkin voi käydä niin että makaronit juhlii Sunnuntaina ja Ranskalaisia vituttaa. Tällainen aavistus minullakin on, vaikka Ranskan toivon voittavan. Mutta eipä se Italian mestaruuskaan harmittaisi, suosikkejani tuokin maa. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
Tarvitsen basistin!
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |
psj 06.07.2006 13:40:02 | |
---|
Se pilkku oli kyllä ihan selkeä tilanne ainakin hidastuksen perusteella. Carvalho kopautti jalkaan ja Henryn nilkka näytti taittuvaan sellaiseen asentoon että siitä oli mahdoton jatkaa juoksua kaatumatta. Ja kyllä parempi joukkue voitti, oli siitä pilkusta mitä mieltä tahansa. Vaikka Portugalin puolella olinkin niin aika onnetonta oli heidän pelinsä, ihan kuten Englantia vastaankin. "Trouble with dreams is they don't come true" Eels - Trouble With Dreams |
Samu S. 06.07.2006 13:47:34 | |
---|
Vaikka Portugalin puolella olinkin niin aika onnetonta oli heidän pelinsä, ihan kuten Englantia vastaankin. Olen samaa mieltä. Ei se Englanti-peli Portugalilta mitään mahtavuutta ollut. Ranskalaiset puolustivat hyvin ja olivat englantilaisia fiksumpia jättäessään munat survomatta, voitto tuli. |
Klassikko 06.07.2006 14:18:30 | |
---|
Miksei kukaan sano Parteetsista mitään. Jätkä kämmäili_koko_ajan ja tuntui muutenkin olevan ihan hermona. Avukset päin helvettiä(=Portugalin maali). Ja vielä se uskomaton rantalentopallo- "pelastus"!! Miten se päästetään kentälle??!!! Mutta Fapieenihan on vain omaksunut edeltäjänsä Bernard Lama'n tyylin; 99% katsojan aorttaa repivää seikkailua, 1% varman vakuuttavia torjuntoja. http://ziplatko.sport24.com/images/mn/1125929373.jpg "I'd love to talk philosophy, but I gotta take a piss. Man, that philosophy runs right through ya..." (David Lee Roth) |
carlos 06.07.2006 17:34:30 | |
---|
No, ainakaan turnauksen parhaasta pelaajasta ei ole epäselvyyttä. Mä en ainakaan osaa päättää Riquelmen ja Pirlon välillä. |
greshgurt 06.07.2006 18:34:43 | |
---|
Juurikin näin. Todella naurettavaa antaa tuollaisesta pilkku.. Se on harmi, että myös parhaimmat näyttelijät voivat voittaa taidoillaan näitä matseja. Mutta kontakti syntyi, rike tapahtui. Onko sillä mitään väliä mitä sen jälkeen tapahtuu? Mielestäni pieni filmaus on ihan ok jos ns. rikekin on rangaistamisen arvoinen. Se on niinku sitä huomiomarkkinointia tai jotakin. Tuomari laitetaan huomaamaan. Toki tuomarin pitää tajuta nähdä se rikekin eikä syöksyä. Filmaamiseen, varsinkin täysin kontaktittomaan, liittyy aina epärehellisyyden ja epäurheilijamaisuuden mahdollisuus. Onneksi sitä tekee kaikki, sillonhan se on reilua. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Mika Antero 06.07.2006 18:45:45 | |
---|
Onneksi sitä tekee kaikki, sillonhan se on reilua. Aika jännä ajatusmalli. |
Härski 06.07.2006 18:47:54 | |
---|
Aika jännä ajatusmalli. Perinteistä Välimeren ajattelua, ainakin se tuli sieltä tosi uskottavasti. |
tigrushka 06.07.2006 18:49:04 | |
---|
Aika jännä ajatusmalli. Jotenkin synkassa sen kaikkialle kulovalkean tavoin levinneen "Ihan mikä vaan on OK kunhan ei jää kiinni" -mallin kanssa. "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
Jormaz 06.07.2006 19:12:04 | |
---|
Mutta kontakti syntyi, rike tapahtui. Onko sillä mitään väliä mitä sen jälkeen tapahtuu? Mielestäni pieni filmaus on ihan ok jos ns. rikekin on rangaistamisen arvoinen. Se on niinku sitä huomiomarkkinointia tai jotakin. Tuomari laitetaan huomaamaan. Toki tuomarin pitää tajuta nähdä se rikekin eikä syöksyä. Eihän sellainen, joka ei johda mihinkään minkä tuomari voisi huomata, ole rike. Kun palloa pelataan jaloilla niin kontaktia syntyy, eri asia sitten mihin kontakti johtaa. In Goth We Trust! The 666 Club #4
psj 06.07.2006 19:17:39 | |
---|
Olen samaa mieltä. Ei se Englanti-peli Portugalilta mitään mahtavuutta ollut. Ranskalaiset puolustivat hyvin ja olivat englantilaisia fiksumpia jättäessään munat survomatta, voitto tuli. No tuosta munien survomisesta vielä sen verran että täysin tahattomalta se tilanne näytti. Kaverin kanssa oltiin vähän ihmeissään että mistä helvetistä se punanen kortti tuli. Ajateltiin sitten että kai se siitä Ronaldon tökkimisestä tuli vaikka se ei kortin arvoiselta vaikuttanutkaan, oltiin sitten aika pahasti väärässä. Edelleen olen sitä mieltä että se oli puhdas vahinko eikä tilanne ollut minkäänvärisen kortin arvoinen. Mutta sillähän ei ole enää mitään väliä, kunhan lämpimikseni jauhan. "Trouble with dreams is they don't come true" Eels - Trouble With Dreams |