Aihe: Mestarien Liiga-/ Jalkapallosta yleisesti- topiikki
1 2 3 4 554 55 56 57 58122 123 124 125 126
pira
27.08.2007 12:28:30
Onko olemassa Jalkapallo-huonetta ja olisiko sille tarvetta? En itse ole huonetta muodostamassa, kunhan kyselen. Voisi paremmin jäsennellä eri liigoja, maaotteluita yms.
Tietysti onhan noita jalislautoja olemassa..
Jkob
27.08.2007 14:36:30
Onko olemassa Jalkapallo-huonetta ja olisiko sille tarvetta? En itse ole huonetta muodostamassa, kunhan kyselen. Voisi paremmin jäsennellä eri liigoja, maaotteluita yms.
Tietysti onhan noita jalislautoja olemassa..

Fantasy Premier League -huone on olemassa, eiköhän sitä voi yleisestikin futiksesta keskustelemiseen käyttää..
Wanking is timeless
Black Star
28.08.2007 15:57:27 (muokattu 28.08.2007 18:42:46)

R.I.P., Antonio Puerta.
Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään
DJKaaos
28.08.2007 16:14:46
(Usea onkin varmaan kuullut tapahtuneesta, mutta kuitenkin...)

Pikaista paranemista Antonio Puertalle

Traagista, mutta ei viime vuosina kovinkaan harvinaista futiksessa.

Aivan uskomatonta tuo, että pelaajan annettiin kävellä kentältä omin jaloin pois, kun hänet oltiin saatu elvytettyä!!??
Minä olen minä.
rockitsb
28.08.2007 17:31:58
"sääh. ponuam, pärinää, tissejä ja räjähdyksiä. ..ttänäm.." Bella Italia #5
Black Star
28.08.2007 18:41:59

http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uu … shtml/arkistot/futis/2007/08/556052

Ei sitten selvinnyt, R.I.P.

Sanattomaksi vetää...

Aika musta viikko jalkapallolle, Puerta, QPR pelaaja Ray Jones...

Asiasta kolmanteen.

ManU legenda Ole Gunnar "2-0le-gend" Solskjaer lopetti uransa polvivamman vuoksi, jota ei saatu hoidettua sataprosenttiseen kuntoon.
porcupine
28.08.2007 20:43:43
R.I.P., Antonio Puerta.

Tähän alkuun ensitunnelmat asian tiimoilta. Lopussa ollaankin sitten otettu jo asioista selvää:

Ekaks:
Jee jee, ja lisää antihistamiinia suoneen! Saadaan loputkin futaajat maan alle. Voi helvetin helvetti. Todella, todella traagista.

Toivottavasti tutkivat kuolemaan johtaneet syyt tarkkaan. Voi olla, että poika on pumpattu täyteen laillisia aineita, jotka ei sitten sopineetkaan. Epäilen tuota antihistamiinia siksi, että itseltäni vaihdettiin keväällä allergiatabut kevyempiin, kun mulla oli sydänlihaksen tulehdus. Sanoivat, että vanhat voi aiheuttaa rytmihäiriöitä. Ja noitahan käytetään kai yleisesti parantamaan hapenottokykyä. Voi olla Sevillan lääkäreillä ja seurajohdolla kusiset paikat.

Voihan ton taustalla olla tietty myös joku synnynnäinen vika sydämessä, mutta epäilen. Tai siis..., aivan helvetillinen ohjelmahan Sevillalla on ollut. Kesälomakin jäi (alle?) kuukauden mittaiseksi.

Sit:
Ja siis, ilmeisesti tossa olikin kyse synnynnäisestä vieasta:
http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uu … shtml/arkistot/futis/2007/08/556052

Rajua sporttia sydämelle toi futis:

There have been a number of high-profile deaths related to heart ailments in football in recent years.

Among those have been Cameroon's Marc-Vivien Foe who collapsed and died in a Confederations Cup match in 2003 and Miklos Feher of Benfica who died in Jan 2004.

Sae Caetano defender Serginho died in a Brazilian championship match in October the same year and Hugo Cunha of Uniao Leiria was another victim in 2005.

http://www.globesports.com/servlet/ … amp;id=RTGAM.20070828.wspt-puerta28
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
Jkob
29.08.2007 08:37:47
Hyvä että korjailit tuota tekstiäsi.. Meinas pallaa kii..

Lisää:
Clarke collapse ends Forest tie
Nottingham Forest A-A Leicester
Nottingham Forest's Carling Cup tie at home to Leicester was abandoned at half-time after Foxes defender Clive Clarke collapsed in the dressing room.

Paramedics rushed down the tunnel to attend to Clarke shortly after the half-time whistle.

A Leicester spokesman said the player was receiving medical attention in an ambulance and was conscious.

The restart was initially delayed before the referee called off the game, with Forest leading 1-0.

Forest boss Colin Calderwood and Leicester manager Martin Allen then emerged from the tunnel to make an announcement to the crowd.

Calderwood said: "We are afraid that due to the serious illness of a Leicester player both clubs have agreed to postpone the match."

The Reds held a 1-0 lead over their east midlands counterparts courtesy of Junior Agogo's 31st-minute strike.
Wanking is timeless
HaloOfFlies
29.08.2007 23:41:24

Siirtohuhutkin pyörivät suhteellisen kiivaana, perjantaina menee Valioliigan siirtoraja umpeen ja huhutaan että Ronaldinho olisi siirtymässä Barcelonasta Chelsean riveihin. Ainakin Martti Kuusela tällaista äsken telkussa höpisi.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Loijaa
29.08.2007 23:58:40

Hyypiäkin näytti pitkästä aikaa maalinteko-osaamistaan. Poolin peli oli muutenkin vahvaa. Valio- ja mestareiden liigan voitto voisi tänä vuonna hyvinkin mennä teollisuuskaupunkiin..
Heavy Metal Thunder
Jkob
30.08.2007 09:54:08
Oi ristus.. pitääköhän tässä harkita jo nappuloiden naulaan lyömistä..

Jalkapallokuolema Israelissa
29.08.2007 23:07

Sambialainen 27-vuotias jalkapalloilija Chaswe Nsofwa kuoli kentälle Jerusalemissa maan 2. divisioonan harjoitusottelussa.

Myös Sambian maajoukkueessa pelannutta Nsofwaa elvytettiin kentällä tuloksetta heti tapahtuman jälkeen.

Viime lauantaina Espanjan pääsarjan La Ligan avauskierroksella Sevilla-pelaaja Antonio Puerta, 22, sai sydänkohtauksen ja kuoli tiistaina sairaalassa.

(MTV3-STT-Reuters)
Wanking is timeless
Roberto
30.08.2007 13:19:15

Hyypiäkin näytti pitkästä aikaa maalinteko-osaamistaan. Poolin peli oli muutenkin vahvaa. Valio- ja mestareiden liigan voitto voisi tänä vuonna hyvinkin mennä teollisuuskaupunkiin..

Juu, nimenomaan ton tasoisten vastustajien pohjalta kandee vetää johtopäätöksiä.
porcupine
30.08.2007 14:11:59
Juu, nimenomaan ton tasoisten vastustajien pohjalta kandee vetää johtopäätöksiä.

No ei ehkä Mestareiden liigaan, mutta eiköhän tuo viime kauden Ranskan liigan kolmonen (vai seiskako se oli jossain vaiheessa) käy ihan hyvänä vertailukohtana kotimaan liigan karkeloihin? Varsinkin kun Poolilla teki kahtena aikaisempana vuonna aika tahmeata päästä tuosta karsintavaiheesta jatkoon.
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
Loijaa
30.08.2007 14:30:09 (muokattu 30.08.2007 14:30:39)

No ei ehkä Mestareiden liigaan, mutta eiköhän tuo viime kauden Ranskan liigan kolmonen (vai seiskako se oli jossain vaiheessa) käy ihan hyvänä vertailukohtana kotimaan liigan karkeloihin? Varsinkin kun Poolilla teki kahtena aikaisempana vuonna aika tahmeata päästä tuosta karsintavaiheesta jatkoon.

Asiaa puhut; kannattaa muistaa, että pool on viime kausina pärjännyt Mestareiden liigassa suhteellisesti paremmin kuin Valioliigassa. Mutta mulle riittäis hyvin tällä kaudella se Valioliigan voitto 17 vuoden tauon jälkeen..
Heavy Metal Thunder
Black Star
30.08.2007 14:49:10

Yakubu meni sitten Evertoniin, mutta ilouutinen oli, että Anelka teki jatkopestin Boltonin kanssa.
DJKaaos
30.08.2007 17:46:43
Mutta mulle riittäis hyvin tällä kaudella se Valioliigan voitto 17 vuoden tauon jälkeen..

Jos tarkkoja ollaan niin, eihän Pool ole ikinä edes voittanut Valioliigaa.
Minä olen minä.
VR
30.08.2007 23:17:40
Oi ristus.. pitääköhän tässä harkita jo nappuloiden naulaan lyömistä..

Luulis että noita on tapahtunut ennenkin ihan yhtä paljon. Nyt vaan vastaavat alasarjojen tapahtumat ylittää helpommin uutiskynnyksen, kun huipputasolla kävi näin ikävästi. Muistaakseni Foen kuoleman jälkeenkin tuli uutisiin paljon näitä alasarjaonnettomuuksia ympäri maailmaa.
Everything is a OK! YNWA
Jkob
31.08.2007 07:45:49
Luulis että noita on tapahtunut ennenkin ihan yhtä paljon. Nyt vaan vastaavat alasarjojen tapahtumat ylittää helpommin uutiskynnyksen, kun huipputasolla kävi näin ikävästi. Muistaakseni Foen kuoleman jälkeenkin tuli uutisiin paljon näitä alasarjaonnettomuuksia ympäri maailmaa.

No alasarjassa tässä itsekin potkitaan :) Vaikka mahdollisuudet liiton sarjaan nousemiseenkin vielä on toki. Pieni off-topic mutta silti.

Rosenborg pääsi sitten ihan ok lohkoon. Ei ainakaan Trondheimilaisia tarvi katsella jatkokierroksilla. Valencia vie koko kilpailun.
Wanking is timeless
Ziggy Bubba
31.08.2007 11:19:26 (muokattu 31.08.2007 11:20:07)

Rosenborg pääsi sitten ihan ok lohkoon. Ei ainakaan Trondheimilaisia tarvi katsella jatkokierroksilla.

Näin tais käydä. Liverpoolille sattui myös muikea arpaonni, sen verran "helppoon" lohkoon pääsivät.

Valencia vie koko kilpailun.

Et sattunut kattomaan tuota Valencia-Villareal matsia Urheilukanavalta? Jengin peli ja joukkueen henki tuntuvat olevan todella pahasti hakusessa, tästä osoituksena kaksi punaista suunsoitosta/filmaamisesta ja 0-3 tappio kotikentällä... Ehkä jengi piristyy valmentajanvaihdoksen jälkeen ;)
You said a' what now?
Jkob
31.08.2007 11:55:11
Et sattunut kattomaan tuota Valencia-Villareal matsia Urheilukanavalta? Jengin peli ja joukkueen henki tuntuvat olevan todella pahasti hakusessa, tästä osoituksena kaksi punaista suunsoitosta/filmaamisesta ja 0-3 tappio kotikentällä... Ehkä jengi piristyy valmentajanvaihdoksen jälkeen ;)

Totta kai katsoin. Johan sitä on 12 vuotta tullut kannatettua enemmän ja vähemmän aktiivisemmin. Meinaatkos aina että yhden pelin perusteella voi päätellä loppukauden pelien tulokset?

Villarreal (huom oikea kirjoitusasu) oli kyllä pirun hyvä ja Valencian peli melkoisen sekaisin. Valmentajan vaihdosta tässä ollaan odoteltu jo viime kaudesta alkaen. Flores ei oikein sovi ison seuran valmentajaksi. Getafessa sai hienosti kyllä homman hoidettua mutta mutta.. Angulo syrjäytti Morientesin liiga-avauksessa, eiköhän tuo kiteytä kaiken.

Joaquinin punaisen syitä en tiedä mutta kumpainenkin oli täysin oikeutettu. Ja olihan tuo peli täysin sekaisin mutta kausi on vasta nuori..
Wanking is timeless
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)