Aihe: Suomen Big Brother
1 2 3 4 553 54 55 56 5766 67 68 69 70
moottorisaha
20.11.2005 22:17:52

Perttu putoaa. Sanokaa mun sanoneeni.

Ylivoimaisesti suosituin kilpailija kaikkien galluppien perusteella.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
Juugeli
20.11.2005 22:21:44
Tähän mennessä joka kerralla on lähtenyt se, jonka olen itsekin toivonut lähtevän. Hyvin menee.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Chrissie
20.11.2005 22:23:07
Tähän mennessä joka kerralla on lähtenyt se, jonka olen itsekin toivonut lähtevän. Hyvin menee.

Ja prkl... kyllä nyt meni järjestys sekaisin. Laskentavirhe, pakko olla.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. "Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio
"Forget what you don't know yet." Chroma Key - Get Back in the Car
Kimmo72
20.11.2005 22:38:32
Jes. Niinhän se meni kuten odotinkin. Hyvä hyvä.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Lennu
20.11.2005 22:41:02

Jes. Niinhän se meni kuten odotinkin. Hyvä hyvä.

Ai miten? Mä oon duunissa.
"kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa"
Juugeli
20.11.2005 22:43:21
Ai miten? Mä oon duunissa.

Kalju pihalle.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Lennu
20.11.2005 22:47:55

Kalju pihalle.

Voi ssääh. Ei tarvii katella enää. Oli sentään asiallisin kaiffari.
"kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa"
obiwan
20.11.2005 22:55:00
Huvitti kun Terhin herkistely aiheutti Mikassa ja yleisössä vaan repeilyä. "Ku lintsi polttaa tupakkaa..." Hehhee. Pera ulos seuraavana, salettiin.
Kimmo72
20.11.2005 23:00:00
Terhi lähtee seuraavana, nyt kun sitäkin on mahdollisuus äänestää. Eli siis olla äänestämättä.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Antsa
20.11.2005 23:00:08
Terhi lähtee seuraavaksi.
MV
21.11.2005 09:43:28
Kyllä meni muuten tiukaksi...Paha sanoa enää onko se perttu sittenkään se voittaja. Kai se Terhi lähtee ensi sunnuntaina.
wätless
hanhjelm
21.11.2005 09:48:19
Kyllä meni muuten tiukaksi...Paha sanoa enää onko se perttu sittenkään se voittaja. Kai se Terhi lähtee ensi sunnuntaina.

Luulen vähän että Mika oli ainoa josta olisi ollut haastajaksi. En jaksa uskoa että Tiinan, Terhin tai edes Antin kannattajia on tarpeeksi. Nythän nuo ketkä Perttua vastaan olivat panostivat tuohon eiliseen äänestykseen.. oli kuulemma ainoa tilaisuus saada Perttu ulos.

Ja Perttu fanien äänet jakautuivat Tiinan ja Mikan välille.. enää tätä ongelmaa ei ole. Kyllä Perttu kiitää voittoon!
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu
bedlam
21.11.2005 11:11:48

Antti ja Perttu olisivat aiemmalla äänestyssysteemillä olleet saletisti viimeiset talossa. Mutta luulen, että Pertun 'fanittajat' ovat huomattavasti aktiivisempia äänestäjiä, joten hää kai kisan lopulta vie.
http://www.mikseri.net/kiasma
Qsysi
21.11.2005 15:01:02
löisin vaikka vetoa että Terhi lähtee seuraavaksi. Plussasta vetoa?
Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla. - Härski
Mr. Burns
21.11.2005 15:12:29
löisin vaikka vetoa että Terhi lähtee seuraavaksi. Plussasta vetoa?

Syytä olisi lähteä! Vetoa en tosin uskalla lyödä, kun pistit niin kovat panokset.
I used to be indecisive, now I'm not sure.
Rattata
21.11.2005 16:02:00
Huvitti kun Terhin herkistely aiheutti Mikassa ja yleisössä vaan repeilyä. "Ku lintsi polttaa tupakkaa..." Hehhee. Pera ulos seuraavana, salettiin.

Juu, sai oikein makosat naurut siitä. En muistanutkaan että se näytti noin idiootilta äänestyksessä. Kolmekymppinen nainen, eikä saa puheesta mitään selvää koska poraa joka välissä. Oujea!
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
aivokuolio
21.11.2005 16:16:29
Saapa nähdä tosiaan kumpi tämän nyt vie, Antti vai Perttu. Antti on ainakin meikäläisen silmissä nostanut osakkeitaan viimeisen kuukauden aikana aivan helvetisti. Turha eukkojen kanssa nysväily jäi, ja äijän huumori on vähintäänkin yhtä hyvää kuin Pertulla. Todella hauska heppu, ja hänestä löytyy vielä se kypsempikin puoli, mitä Perttu ei ainakaan turhan usein näytä. Tämä saattaa olla yksi tekijä, millä Antti saa itselleen lisä-ääniä. Tiinan tai Terhin mahdollisuuksiin en vain jaksa yksinkertaisesti uskoa.
mustan huoneen testi.
Jormaz
21.11.2005 16:48:07
Pertun kohalla voi käydä silleen perinteisesti että tyytyväinen asiakas kertoo kolmelle, tyytymätön kymmenelle. En pidä ollenkaan varmana että Perttu voittaa jos pääsee finaaliin.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
MV
21.11.2005 17:32:21
Saapa nähdä tosiaan kumpi tämän nyt vie, Antti vai Perttu. Antti on ainakin meikäläisen silmissä nostanut osakkeitaan viimeisen kuukauden aikana aivan helvetisti. Turha eukkojen kanssa nysväily jäi, ja äijän huumori on vähintäänkin yhtä hyvää kuin Pertulla. Todella hauska heppu, ja hänestä löytyy vielä se kypsempikin puoli, mitä Perttu ei ainakaan turhan usein näytä. Tämä saattaa olla yksi tekijä, millä Antti saa itselleen lisä-ääniä. Tiinan tai Terhin mahdollisuuksiin en vain jaksa yksinkertaisesti uskoa.

Jos olet lukenut bb-foorumia niin äijällä on tainnut pisteet laskea aika roimasti niiden vammaisten haukkumisien ynnä muiden takia...
wätless
Jkob
21.11.2005 17:35:46
Pertun kohalla voi käydä silleen perinteisesti että tyytyväinen asiakas kertoo kolmelle, tyytymätön kymmenelle. En pidä ollenkaan varmana että Perttu voittaa jos pääsee finaaliin.

Jormaz vanha tradenomi?

On se niin huutava vääryys kun Mika tippui. Nyt siellä on kaksi ihmistä joita viittii katsella/kuunnella (Antti, Perttu) ja kaksi ihmistä joiden viikko koostuu todennäköisesti parkumisesta ja toistensa halailusta.

Aivan sama kuka voittaa, kunhan se on Antti tahi Perttu
Omena ***seessä pitää homot loitolla
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)