Aihe: Grand Theft Auto-pelisarja
1 2 3 4 553 54 55 56 57 58 59 60 61 62
M4ss3 m/
06.10.2013 21:12:45
ruusteri: Pleikalla ite pelailen, mutta tuonnehan voi liittyä vaikka olisi boxikin.

Ok, tuskin pystyy kuitenkaan samoilla servuilla pelaamaan?
musta ripulihevikitara
ruusteri
06.10.2013 21:13:20
M4ss3 m/: Ok, tuskin pystyy kuitenkaan samoilla servuilla pelaamaan?

Eipä taida onnistua.
"Damn good coffee, and hot!"
M4ss3 m/
06.10.2013 21:15:01 (muokattu 06.10.2013 21:15:15)
ruusteri: Eipä taida onnistua.

No hyvä, Xbox-jonnet pysykööt omissa oloissaan. :-D

Twitterin mukaan siellä korjaillaan noita servuja kellon ympäri. Saa nähdä toimisiko taas jo aamulla.
musta ripulihevikitara
aivokuolio
06.10.2013 22:42:24
Peli teki sen kaikista jaloimman teon ja kadotti meikäläisen äijän jota olin Onlinessa grindannut jokusen tunnin. Sinänsä pitkällä en vielä ollu eikä rahaakaan vielä valtavasti kadonnut mutta ohan tuo nyt ihan saatanan perseestä käytännössä että noinki isoja ongelmia vielä löytyy. Jenkkifoorumeille tyypit avautu ku äijä pistetty johonki 50 levelille ja yötä myöten kerätty massia ja sitten seuraavan kerran logatessa ukot ja omaisuus on vaan kadonnut. Päivityksiä ootellessa.
Vessajono
06.10.2013 23:47:32
Mä en taida viittiä edes kokeilla ennen seuraavaa päivitystä.
"Vaihtovirta: Mitä tapahtuu kun moderaattori lukitsee toisen portaalin ja toisesta portaalista on tulossa Metallica-ketju 300km tuntivauhtia ja portaalien välissä sijaitsee Kuopio?"
teukka
07.10.2013 11:37:31 (muokattu 07.10.2013 11:38:16)
Onko hajuu kuinka onlinessa voi tunnistaa muun pelajaan paitsi laukaustenvaihdon yhteydessä? Ihan vaan jos haluaa offata jonkun tietyn? :D Miten voi laittaa palkkion jonkun listimisestä?

Puhelimeen tulee contacteihin myös muut tyypit...Voiko niille siis laittaa viestiä tms?
Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita?
M4ss3 m/
07.10.2013 12:38:58
teukka: Onko hajuu kuinka onlinessa voi tunnistaa muun pelajaan paitsi laukaustenvaihdon yhteydessä? Ihan vaan jos haluaa offata jonkun tietyn? :D Miten voi laittaa palkkion jonkun listimisestä?

Puhelimeen tulee contacteihin myös muut tyypit...Voiko niille siis laittaa viestiä tms?

Selectia pitämällä pohjassa tulee valikko josta voi merkitä tietyn pelaajaan jolloin hänen pallo vilkkuu. En kyllä ymmärrä miksei IV:stä otettu sitä värisysteemiä, että joka pelaajan pallo on eri värinen. Tyypeille voi myös lähettää tekstareita kännykästä, kuulemma.
musta ripulihevikitara
Tuomoo
07.10.2013 12:43:13 (muokattu 07.10.2013 12:43:59)
Eilen pelasin pitkästä aikaa, taisi olla kahden viikon tauko jo välissä että en ole ehtinyt edes pleikkaria käynnistää. On tuo vaan fantastinen peli, mutta minäkin kyllä kaipaisin jonkinlaista tutorial-modea, kun noita ohjetekstejä vilistää näytöllä aina kriittisillä hetkillä. Aseilla ampuninen on tässä ehkä parhainta missään GTA:ssa, mutta tuo hahmokontrolli on monin paikoin muuten todella kankeaa. Esimekriksi henkilön "kääntösäde" on aika lailla suuri.

Lentokoneilla lentäminen ei ollutkaan niin paskaa kuin pelkäsin. Ihan helppoahan tuo tuntuu olevan.

e: ärsyttää kun en pääse verkkoon pelaamaan huonon yhteyden takia. Tuo online on varmasti fantastinen.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
Vessajono
07.10.2013 12:52:12
Tuomoo: Lentokoneilla lentäminen ei ollutkaan niin paskaa kuin pelkäsin. Ihan helppoahan tuo tuntuu olevan.

Kyllähän sitä ilmaan pääsee ja siellä pysyy mutta helvetti kun sieltä pitäis päästä myös alas yhtenä kappaleena. Mulla tyssää yleensä siihen.

Tai sit jos pitää lentää hirveen matalalla, ettei joku tutka huomaa.
"Vaihtovirta: Mitä tapahtuu kun moderaattori lukitsee toisen portaalin ja toisesta portaalista on tulossa Metallica-ketju 300km tuntivauhtia ja portaalien välissä sijaitsee Kuopio?"
Milkop
07.10.2013 12:56:00

Tuomoo: minäkin kyllä kaipaisin jonkinlaista tutorial-modea, kun noita ohjetekstejä vilistää näytöllä aina kriittisillä hetkillä.

Valikoistahan nuo saa näkyviin, jostain Briefin alta pitäisi löytyä.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
zorro
07.10.2013 12:58:52
Helikopterin kamera on aivan kamala. Muistaakseni se oli aiemmissa peleissä vapaasti käännettävissä, nyt sillä on todella vaikea katsoa muuhun suuntaan kuin mihin on menossa.
saundi lähtee tukasta!
M4ss3 m/
07.10.2013 18:31:47
Tein tänään uuden hahmon, kun vanha katosi. Vanhan jäbän rahat oli kuitenkin tilillä. Sentään jotain positiivista tostakin farssista.
musta ripulihevikitara
teukka
07.10.2013 19:48:48
Mikähän on kun xboxilla en tänään ole enää päässyt online ollenkaan? Sanoo vaan että profiililla ei ole riittäviä oikeuksia. Onko se siis siitä että mulla on ilmaisjäsenyys xbox livessä? Mulla oli eilen jotain rippeitä junnujen pelikaupasta. Vai pitääkö sitä kuitenkin olla gold member että voi pelata? Vituttaa!
Kimmo72
07.10.2013 20:07:39
teukka: Mikähän on kun xboxilla en tänään ole enää päässyt online ollenkaan? Sanoo vaan että profiililla ei ole riittäviä oikeuksia. Onko se siis siitä että mulla on ilmaisjäsenyys xbox livessä? Mulla oli eilen jotain rippeitä junnujen pelikaupasta. Vai pitääkö sitä kuitenkin olla gold member että voi pelata? Vituttaa!

Pitää olla Gold että voi pelata verkkopelejä.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
teukka
07.10.2013 20:15:06
No niin taatana. Eli mulla oli jotain rahanarvoisia pisteitä siellä siis fikassa...No se ratkesi. Pitänee siis sijoittaa jossain välissä. Pitääpä sanoa ettei ole noi microsoftin tilit yms kovinkaan selkeitä luoda tai ylläpitää tms.
Dunga
07.10.2013 20:53:13
teukka: No niin taatana. Eli mulla oli jotain rahanarvoisia pisteitä siellä siis fikassa...No se ratkesi. Pitänee siis sijoittaa jossain välissä. Pitääpä sanoa ettei ole noi microsoftin tilit yms kovinkaan selkeitä luoda tai ylläpitää tms.

Niin, viikonloppuna oli siis ilmaiset nettipelioikeudet kaikille silver-jäsenille.
War... war never changes.
Tuomoo
07.10.2013 22:03:54
Milkop: Valikoistahan nuo saa näkyviin, jostain Briefin alta pitäisi löytyä.

Joo, oon huomannut. Olen huomannut myös sen, että nuo dialogit eivät tallennu tuonne valikkoon läheskään aina.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
teukka
07.10.2013 22:13:49
Void: Niin, viikonloppuna oli siis ilmaiset nettipelioikeudet kaikille silver-jäsenille.

No ilmankos.
M4ss3 m/
08.10.2013 00:49:56
Aloin joskus kahden aikaan iltapäivällä pelaamaan ja kahdeltatoista oli 12-rankin hahmo. Ei paha, kun vanha hahmokaan ei tainnut olla tuon parempi.
musta ripulihevikitara
Milkop
08.10.2013 08:06:55

http://www.geekgamerz.com/gta-onlin … ers-reset-tomorrow-according-tweet/

Tuollainen osui silmään, tiedä sitten kuinka todenperäinen juttu on. Mutta eipä tarvitse itse välittää, kun kultaviikonloppukin meni jo eikä peliaikaa tule ostettua. Pitäkää tunkkinne.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)