Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 552 53 54 55 56122 123 124 125 126
DJKaaos
04.09.2010 20:38:18 (muokattu 04.09.2010 20:42:49)
Secreterial: Mielipidekinasteluista ne kaikista parhaimmat keskutelut syntyy. Melko naiivia on ajatella, että "joo mielipideasia, ei tästä voi väitellä, ihan turhaa".

Enhän mä noin sanonut missään tapauksessa. En vaan näe keskustelua kovinkaan hedelmällisenä, jos kiekkojanarit ja futarit väittelee oman lajinsa paremmuudesta, argumenttien ollessa niitä arvoja, joita sattuu henkilökohtaisesti arvostamaan. Ja tällä sitten koetetaan vakuutella vastapuoli, että näin on.

E:

masterhat:
toki lätkästäkin teateria ja koiruuksia löytyy, mutta esiintymistiheys on toista luokkaa kun futiksessa.

Totta kai se on toista luokkaa, koska kyseessä on ihan erilainen laji luonteeltaan. Jos lätkästäkin karsittaisiin kontakteja pois, niin lajin luonne muuttuisi välittömästi ja tuota teatteria alkaisi esiintymään ihan eri tavalla. Kaksi eri lajia, joita ei ole mitään järkeä vertailla, kun ne eivät ottele samassa sarjassa.
Minä olen minä.
Simo78
04.09.2010 23:27:18 (muokattu 04.09.2010 23:29:26)
Pasanen on maajoukkueessa oikea pakki, mutta seurajoukkueessa toppari.

laidalla se on joka kerta pelannut, mitä mä oon bremenin pelejä katsonut. Eikös se oo niin, että Petu haluis pelata topparia?

masterhat: kylhän lätkä on nopeempaa ja fyysisempää, + pelaajat ovat liki poikkeuksetta kovia jamppoja

Nhl-pelaajilla kummasti alaleuka kasvaa, mistähän toi mahtaa johtua;-)
DJKaaos
05.09.2010 10:33:49
Simo78: laidalla se on joka kerta pelannut, mitä mä oon bremenin pelejä katsonut. Eikös se oo niin, että Petu haluis pelata topparia?

Enpä tosiaan tiedä, että mikä tuo tilanne on tällä tai viime kaudella ollut, mutta juu toppari hän on "luonnostaan".
Minä olen minä.
Anonymous-jazz
05.09.2010 10:48:57

Tästä Hollanti pelistä tulee teurastus. Suomi ottaa lukua 7-0.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
MV
05.09.2010 11:00:12
Secreterial:Ja kaiken sen hienouden takia; mahtavia kikkoja, haastoja ja erilaisia syöttökuvioita, jotka parhaimmillaan ovat aivan fantastisia.

Lätkästä löytyy kaikki tämä + huomattavasti nopeampi tempo ja suuremmat maalimäärät. Siksi olen lätkämiehiä.
Hauler
05.09.2010 11:46:56
MV: Lätkästä löytyy kaikki tämä + huomattavasti nopeampi tempo ja suuremmat maalimäärät. Siksi olen lätkämiehiä.

Hoho! Taidat olla powermetallimiehiä!
Funkånaut
05.09.2010 12:02:16 (muokattu 05.09.2010 12:02:34)

MV: Lätkästä löytyy kaikki tämä + huomattavasti nopeampi tempo ja suuremmat maalimäärät. Siksi olen lätkämiehiä.

Mikset samantien korismiehiä? Ois viel nopeempi peli ja isommat loppulukemat.
Nyt lapset lopetatte pelleilyn. Jussimus panee jos panee, muut pojat siirtyy flaksiketjuun. -Modeterminaattori
reverend
05.09.2010 12:15:43

Onhan se hienoa, kun hormoneilla pumpatut ÄIJÄT luistelee 20s ympäri kaukaloa ja siten mennään nojailemaan laitaan mainoskatkojen ajaksi.
leka
05.09.2010 13:05:59
No niin. Lopetetaanpa tämä lätkäkeskustelu jalkapalloketjussa. Voitte perustaa oman väittelyn aiheesta muualle, tai mennä vaikka Beatles-ketjuun kertomaan että Metallica on parempi.

Hollanti-pelin jälkeen voi sitten alkaa rakentamaan uutta joukkuetta nuorista ja toivoa että sieltä nousee uusia kansainvälisellä tasolla pärjääviä pelaajia. Synkältä vaikuttaa... Kun nyt saisi nuoret seurajoukkueissa pelaaviin kokoonpanoihin. Penkillä ei kehity.
Det är farligt att leka i hissen
reverend
05.09.2010 13:56:27
leka: Hollanti-pelin jälkeen voi sitten alkaa rakentamaan uutta joukkuetta nuorista ja toivoa että sieltä nousee uusia kansainvälisellä tasolla pärjääviä pelaajia. Synkältä vaikuttaa... Kun nyt saisi nuoret seurajoukkueissa pelaaviin kokoonpanoihin. Penkillä ei kehity.

Ongelmana on vain ettei siellä nuorissakaan ole oikein sellaisia pelaajia, jotka ovat valmiita näin koviin otteluihin. Ne nuoret jotka kykenevät ovat jo a-maajoukkueessa. (Sparv, R.Eremenko, Hämäläinen)
Tuossa olet oikeassa että seurajoukkueissa pitäisi ehdottomasti päästä säännöllisesti pelaamaan, turha sitä pelituntumaa on tulla maajoukkuepeleistä hakemaan.
pekkap82
05.09.2010 17:17:09
Bacchus: Mitäs sitten, jääkiekko on kuitenkin kaikilla mittareilla mitattuna paljon mielenkiintoisempi laji kuin nahkapallonpotkiskelu

Jalkapallo on sikäli monimutkaisempi laji että siina on tuplamäärä pelaajia, ja palloa pelataan usein myös päällä joten käytetään enemmmän korkeita syöttöjä.

Ainoa syy filmausmaratonin suosioon on sen halpuus; tätähän voi pelata vaikka Afrikan mutombo.

Filmaus selittyy lähinnä sillä että jalkapalloilijoista huomattavasti suurempi osa on latinoja ja mustaihoisia.

Jos halpuus ratkaisisi suosion niin eikö kestävyysjuoksun pitäisi olla paljon formuloita suurempi laji.
Stradlin
05.09.2010 19:32:26
reverend: Tuossa olet oikeassa että seurajoukkueissa pitäisi ehdottomasti päästä säännöllisesti pelaamaan, turha sitä pelituntumaa on tulla maajoukkuepeleistä hakemaan.

Maajoukkuestatus saattaisi toisaalta auttaa nuorta pelaajaa siinä seurajoukkueen pelaavaan kokoonpanoon nousussa. Nyt kun ollaan näin syvällä suossa kuin ollaan, ei mielestäni olisi ollenkaan typerää päästää nuoria ja lahjakkaita kavereita pelaamaan a-maajoukkueeseen, vaikkei seuratasolla olisikaan mitään läpimurtoa tapahtunut. Nämä karsinnat voisi ihan suosiolla uhrata nuorempien pelaajien kehittämiseen ja jonkunlaisen tulevaisuuden joukkueen & pelityylin rakentamiseen.
This guy could fuck up a cup of coffee
Muave
05.09.2010 20:40:27
Ei toimi tämä Baxterin hyökkäysvoittoisempi taktiikka, kun ei edes osata hyökätä. Antanut itseasiassa ihan täydellisen paskan kuvan. Heikot olivat viime karsinnatkin, paitsi ehkä kotimatsi Saksaa vastaan. Hodgson ehkä ainoa mies, ketä voi Suomen arvokisoihin johdattaa. Väykkä/Kappe olisi ollut avaukseen paljon kovempi kuin esim. joku Sparv. Oli Suomen turhin pelaaja Hyypiän ja Litin rinnalla. Häpeällinen peli.

Toki kaikkea voi tapahtua ja varmasti lohkossa pelataan paljon ristiin, mutta tasapelikin on Hollantia vastaan täyttä haaveilua. Suomi on jalkapallossa täudellinen kehitysmaa.
Rhapa
06.09.2010 13:43:05
reverend: Ongelmana on vain ettei siellä nuorissakaan ole oikein sellaisia pelaajia, jotka ovat valmiita näin koviin otteluihin. Ne nuoret jotka kykenevät ovat jo a-maajoukkueessa. (Sparv, R.Eremenko, Hämäläinen)
Tuossa olet oikeassa että seurajoukkueissa pitäisi ehdottomasti päästä säännöllisesti pelaamaan, turha sitä pelituntumaa on tulla maajoukkuepeleistä hakemaan.

Höpöhöpö. Kyllä niitä nuoria lupauksia on. Jannuille vain pitää antaa mahdollsuus. Ja mikä tämän parempi tilaisuus olisikaan, ku me ollaan jo hävitty nää pelit.
gigity gigity
DJKaaos
06.09.2010 15:30:43
Rhapa: Höpöhöpö. Kyllä niitä nuoria lupauksia on. Jannuille vain pitää antaa mahdollsuus. Ja mikä tämän parempi tilaisuus olisikaan, ku me ollaan jo hävitty nää pelit.

Eihän reverend puhunut lupauksista yhtään mitään, vaan lähinnä valmiudesta nousta joukkueeseen ja pelaavaan kokoonpanoon.
Minä olen minä.
Rhesus
06.09.2010 17:54:05 (muokattu 06.09.2010 17:56:31)
Tässä kuvassa tiivistyy jalkapalloilun hienous. Laji koskettaa kaikkia ihmisiä maailman jokakolkassa. Mulla tulee tippa silmään kun mä ajattelenkin kuinka onnellinen tuo jätkä on tuosta jalkapallosta, tuolla jossain kaukana jossa asiat eivät ole aina yhtä hyvin kuin esimerkiksi sulla tai mulla.
Lätkä ei pysty noin laajalti vaikuttamaan ikinä.

http://inapcache.boston.com/univers … cture/wc2010_07_12/w44_23979777.jpg
Secreterial
06.09.2010 18:28:17
Itse näkisin asiassa aika ison ongelman. Suomalaiset nuoret pelaajat eivät pääse antaamaan näyttöjä maajoukkueessa, eivätkä seurajoukkueessa. Muodostuu pienoin ongelmakierre; ei ole näyttöpaikkoja. Näkisin, että olisi järkevää alkaa nyt vaan ajamaan nuoria joukkueeseen, kun kerta karsinnat ei kovin vakuuttavasti varmaan mene. Tätä mukaan olisi nuorten mahdollista saada paikka pelaavassa kokoonpanossa myös seurajoukkueissa...
sticky fingers
06.09.2010 19:26:29
Secreterial: Itse näkisin asiassa aika ison ongelman. Suomalaiset nuoret pelaajat eivät pääse antaamaan näyttöjä maajoukkueessa, eivätkä seurajoukkueessa. Muodostuu pienoin ongelmakierre; ei ole näyttöpaikkoja. Näkisin, että olisi järkevää alkaa nyt vaan ajamaan nuoria joukkueeseen, kun kerta karsinnat ei kovin vakuuttavasti varmaan mene. Tätä mukaan olisi nuorten mahdollista saada paikka pelaavassa kokoonpanossa myös seurajoukkueissa...

Ei maajoukkue voi olla seuran treeniareena. Kyllä sen toisinpäin pitää mennä. Tosin sitä ei voi sanoa, miten tässä tilanteessa tulisi menetellä, kun virheet tavallaan on jo tehty... Ei tässä vielä kaikkea näiden karsintojen suhteen olla hävitty, joten nyt kannattaa vaan pelata parhaalla mahdollisella kokoonpanolla ja ruveta sitten taas harjottelemaan, kun peli on melkein selvä...
...
masterhat
06.09.2010 19:42:59
Rhesus: Tässä kuvassa tiivistyy jalkapalloilun hienous. Laji koskettaa kaikkia ihmisiä maailman jokakolkassa. Mulla tulee tippa silmään kun mä ajattelenkin kuinka onnellinen tuo jätkä on tuosta jalkapallosta, tuolla jossain kaukana jossa asiat eivät ole aina yhtä hyvin kuin esimerkiksi sulla tai mulla.
Lätkä ei pysty noin laajalti vaikuttamaan ikinä.

http://inapcache.boston.com/univers … cture/wc2010_07_12/w44_23979777.jpg

taas väärin. totuus = http://static.iltalehti.fi/terveys/kesakilot_jutilaSTL_tr.jpg

no mut sitähän tässä on myös lätkämiesten toimesta just suitsutettu kuinka hyvä juttu se on että motumbokin voi pelata fudist vaikkei o rahaa
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Veikko
06.09.2010 20:30:15 (muokattu 06.09.2010 20:31:59)
Hollanti-matsi tulee olemaan tiukka. Hollanti varmaan vetäytyy heti puollustuskannalle, koska eivät uskalla avata peliä. Huuhkajat ovat nimittäin taitavia katkaisemaan syöttöjä ja lähtemään heti nopeaan vastahyökkäykseen. Tästä on useimmiten seurauksena maali tai kaksi. Hollannilla on toki mahdollisuus vaikka Suomen kaatamiseenkin, jos kaikki osuu kohdalleen ja puukengillä onnea on matkassa.
Mr. Treehorn treats objects like women, man - The Dude
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)