Jormaz 25.06.2008 23:59:55 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Sergei Fallinen 26.06.2008 00:00:14 | |
---|
Vai vähän etuajassa? Tuntui että ne välillä pystyivät sanomaan etuajassa, mitä tapahtuu Joo, itse katoin kanssa vähän aikaa et yllättävän hyvin juusela pysyy tapahtumis mukana, mut pari sekuntia edellähän se tuli. |
riffi-rotta 26.06.2008 00:04:48 | |
---|
Jeah!! Tulihan se sieltä sydämentykytysten saattelemana. Ei muutaku Euroopan mestaruuteen! |
Incarnation 26.06.2008 00:04:54 | |
---|
Kristus mikä peli. Harmi kun ei Turkki voittanut. "Wash away a man, take him with the floods" |
Parasite 26.06.2008 00:05:14 | |
---|
Aika tiukalle turkkilaiset Saksan laittoi, mutta olihan homma Saksan hallussa, eiks je? Mutta onkos ketään muuta häirinnyt se että tuo tämänpäiväinen kommentaattori (Juha Reini?) kuulostaa aivan Sakke Pietilältä? "Blessed are the cheesemakers" |
trashjones 26.06.2008 00:07:00 | |
---|
Aika tiukalle turkkilaiset Saksan laittoi, mutta olihan homma Saksan hallussa, eiks je? Mutta onkos ketään muuta häirinnyt se että tuo tämänpäiväinen kommentaattori (Juha Reini?) kuulostaa aivan Sakke Pietilältä? Juha Malinen. Ei musta kuulosta. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
Parasite 26.06.2008 00:10:41 | |
---|
Juha Malinen. Ei musta kuulosta. Kah, Malinenhan se olikin juu. Minä taas oon kuunnellu koko turnauksen ajan että kun hepun ääni on ihan kuin Saken ja käyttää samanlaista kieltäkin. "Blessed are the cheesemakers" |
trashjones 26.06.2008 00:11:56 | |
---|
Kah, Malinenhan se olikin juu. Minä taas oon kuunnellu koko turnauksen ajan että kun hepun ääni on ihan kuin Saken ja käyttää samanlaista kieltäkin. On siinä kyllä jotain samaa, mutta en ole tullut ajatelleeksi. Master of Puppets Im vetämällä your strings |
Qsine 26.06.2008 00:13:04 | |
---|
Saksa-Turkki. Hieno muistutus siitä, että luonnon edessä ihminen on polvillaan, vaikka olkkarista löytyisi vaikka mikä full hd. Itse asiassa nyt menevät propsit Juuselalle ja studiomiehitykselle, jotka pystyivät mielestäni hyvin asianmukaisesti haldaamaan hankalat katkokset. Myös lukuisat lisäpisteet siitä, että selostajat mielellään raportoivat siitä, mitä näkyy kuvaruudun ulkopuolella, UEFAn sensuroimana. On myös jonkin verran epäreilua se, että kynä ja paperi kädessä kuunnellaan ne pari puupäisyydestä johtumatonta virhettä, jotka selostaja tekee ottelun aikana. Jos pälätystä täytyy tulla 1,5 tunnin ajan, niin tuskinpa kukaan on koskaan onnistunut täydellisesti monologissansa. Ja hauskojahan nuo lapsukset olivat. Itse kiinnitin huomiota siihen, kun villiintynyt fani poistettiin kentältä "väkivalloin": tuskinpa tuo nyt kuitenkaan ihan krav magaksi meni. Turkin rosoinen ja pirun sisukas peli oli sympaattista, mutta ei voi mitään, kun maalit kerran ratkaisevat, eivätkä ylärimalaukaukset. Vaan on se perkeleellinen sälli se Schweinsteiger: menee ihan saletisti Beckenbauerin, Rummeniggen ja muiden siistin nimisten saksalaisten futislegendain jatkoksi. "Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat". |
Parasite 26.06.2008 00:15:33 | |
---|
Saksa-Turkki. Hieno muistutus siitä... Puhut asiaa. + "Blessed are the cheesemakers" |
Eero96 26.06.2008 00:16:14 | |
---|
En ole kyllä koskaan nähnyt näin jännittävää ottelua. |
Anonymous-jazz 26.06.2008 00:17:22 (muokattu 26.06.2008 00:18:06) | |
---|
Täytyy kuitenkin sanoa että jos en olisi pitkävedossa pelannut Sakemanneja niin silloin sympatiani olisivat olleen täysin turkin puolella mutta nyt kuitenkin pitkäveto kohteen vuoksi oli pakko kannustaa Germaaneja :D Joita finaaleissa en kannusta. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Linnunlaulupuu 26.06.2008 00:28:01 | |
---|
Oli aivan eri meininki selostuskopissa, kun Juusela selosti. En nyt just muista ketkä munapäät selosti Espanja-Italia -ottelun, josta parhaimpana älynväläyksenä jäi mieleen "hän kerää miehiä ympärilleen kuin kimalainen" -heitto, mutta Juuselan eläytyminen tuo fiiliksen, että nyt ollaan katsomassa futismatsia. KINNIKUN! |
Incarnation 26.06.2008 00:37:42 | |
---|
Oli aivan eri meininki selostuskopissa, kun Juusela selosti. En nyt just muista ketkä munapäät selosti Espanja-Italia -ottelun, josta parhaimpana älynväläyksenä jäi mieleen "hän kerää miehiä ympärilleen kuin kimalainen" -heitto, mutta Juuselan eläytyminen tuo fiiliksen, että nyt ollaan katsomassa futismatsia. Koko kansan Jarmo Lehtinenhän se taisi olla. Tuo puhuva kasa vauvanoksennusta ja kakkaa. "Wash away a man, take him with the floods" |
Qsine 26.06.2008 00:45:47 | |
---|
Lehtisestä olen jo onnistunut avautumaan hänen puhekielensä osalta, mutta toisaalta tuo ym. sitaattikin viittaisi siihen, että parhaimmillaan JL on täysin HPHännis-osaston kulttikamaa, jonka "best of" jonkun olisi hyvä kirjata ylös vaikka Wikipediaan a la Mauri Myllymäki. Selostus on omanlaistansa viihdettä, johon en ainakaan itse suhtaudu aivan satavakavasti. Kannattanee ottaa semmoinen montypythonmainen "There's nothing wrong being silly" -asenne, niin ei ala niin helposti korveta. Homo kimalainen... olihan tuokin nyt hupaisa! "Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat". |
Linnunlaulupuu 26.06.2008 00:48:28 | |
---|
Koko kansan Jarmo Lehtinenhän se taisi olla. Tuo puhuva kasa vauvanoksennusta ja kakkaa. Plussaa sinne nytten! KINNIKUN! |
seppo69 26.06.2008 01:16:14 | |
---|
Turkkilaisiahan ammuttiin myös nitojalla päähän. Ei ihme, etteivät voittaneet. |
Qsine 26.06.2008 01:25:31 | |
---|
Ei, kyllä se oli kreppirauta. "Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat". |
k1mm0 26.06.2008 01:26:43 | |
---|
Niki Juusela on just hyvä selostaja, selkeästi keskimääräistä elävämmän kuuloista selostamista eikä sellaista teennäistä eläytymistä. Käsittämätöntä juttua tulee välillä, etenkin kun mies innostuu. Kuulinko muuten oikein, että se röyhtäisi tuossa yhdessä välissä? "Turkin *burrrp* puolustus..." Oikea joukkue voitti, jännäksi veti kyllä. Lahmin maali oli kyllä komia. Hyvä matsi kaiken kaikkiaan, ja todellakin hatunnoston arvoinen suoritus Turkilta. Nyt kun Venäjä vielä menisi finaaliin, niin ei edes niin hirveästi haittaisi, jos Saksa finaalin sitten häviäisikin. Aha, penis, esine paha! |
Simo78 26.06.2008 08:00:58 | |
---|
Hyvä Saksa!! Saksanpoika ei hetkahda näköjään mistään. Pitää tunnustaa, että hyvin Turkki pelasi, mutta ei voi kuin ihailla saksalaisten kyky hallitta hermonsa ja pelata omaa peliään. Tänään Espanja jatkoon, niin saa kisat huippuloppuottelun. BTW eipä taida suomi-poikaa näkyä ensikään kisoissa, kyllä Venäjä ja Saksa taitaa olla meille turhan kovia.... |