Qsysi 03.10.2006 12:05:10 | |
---|
Sari sais lähtee. Eihän se ole ollu ku koristeena tuolla. Koristeesta en niin tiedä, mutta kyllä Kaarlo tuo enempi toimintaa taloon. Mitä Sari on tehnyt? Ei juurikaan ota kantaa mihinkään ja vaan hengailee. Kaarlo riehuu, palottaa laseja ja hokee whattehfuckia. Äksöniä! Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika! |
carnation 03.10.2006 12:09:04 | |
---|
Sarin ja Karin välithän ovat tässä viime aikoina vähän lämmenneet ja taisivatpa nukkua samassa sängyssäkin sylikkäin viime yön. Eli toivottavasti Sari lähtee, mitään muhinoita ei kiinnosta katsella. Kaarlo sen sijaan tarjoaa rajuja yhteenottoja ja aina niin ihanaa sanan säilää, eli täysipainoista viihdettä. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
kyseinen 03.10.2006 12:10:36 | |
---|
Sari sais lähtee. Eihän se ole ollu ku koristeena tuolla. Koristeena? Saisiko tarkennusta. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Juntunen 03.10.2006 12:10:36 | |
---|
Sari sais lähtee. Eihän se ole ollu ku koristeena tuolla. No onha sitä siinäkin.. =) |
Qsysi 03.10.2006 12:17:52 | |
---|
"Ihastumista puitiin vielä hetki, jonka jälkeen Sari ja Kari siirtyivät terassille. Kaksikko alkoi sopia treffejä talon ulkopuolelle. - Saanko mä oikeesti tulla sun luokse joskus? Sari sopersi Karille. - Aattele, vähänkö meillä ois kivaa! - Nii, ota joku kaveri messiin ja tuu, totta kai, Karin mielestä ajatus oli hyvä. Sari epäröi kaverin mukaan ottamista, mutta kertoi hänellä kyllä olevan ystäviä Turussa. - Tai siis kyllä mä haluan sut yksinkin, mutta jos haluut, niin voit ottaa kaverin mukaan, Kari korjasi äsken sanomaansa. - Mä ootan sitä oikeesti, musta on aivan ihanaa, Sari kumartui lähemmäs Karia. - En mä oo oikeesti niin perverssi tai paha, Kari naurahti Sarille. - Kyllä mä tiiän. Sä oot oikeesti ihana ihminen, Sari vakuutti." Heiheihei, perun aiemmat pahat sanani! Sari pysyy talossa, sillä Kakille hoidetaan vielä pesää tuolta. Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika! |
Rattata 03.10.2006 12:35:26 (muokattu 03.10.2006 12:35:38) | |
---|
Heiheihei, perun aiemmat pahat sanani! Sari pysyy talossa, sillä Kakille hoidetaan vielä pesää tuolta. Ohoh, oliko ne selvinpäin vielä? En olis heti uskonu että Sarille ja Kakille syntyy romanssi. Kyllähän Sari taloon jää, se on aika selvä. Vaikka on aika tylsä mun mielestä. M.A.C.H.O. #11 |
hoffe 03.10.2006 12:36:47 | |
---|
"Ihastumista puitiin vielä hetki, jonka jälkeen Sari ja Kari siirtyivät terassille. Kaksikko alkoi sopia treffejä talon ulkopuolelle. Taitaa Sari pelata peliä. Tämä on sitä oikeaa juonittelua, josta ei joudu äänestykseen. "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
kyseinen 03.10.2006 12:43:32 | |
---|
Taitaa Sari pelata peliä. Tämä on sitä oikeaa juonittelua, josta ei joudu äänestykseen. Muuten hyvä, mutta musta tuntuu, että Sari on liian tyhmä tällaiseen. En tiedä miksi. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
hoffe 03.10.2006 12:54:27 | |
---|
Muuten hyvä, mutta musta tuntuu, että Sari on liian tyhmä tällaiseen. En tiedä miksi. Tätähän ei voi tietää. Vain ovela tai "viisas" voi näytellä tyhmää. Tyhmä ei oikein voi sellaista näytellä koska on luonnostaan... "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
kyseinen 03.10.2006 12:58:12 | |
---|
Tätähän ei voi tietää. Vain ovela tai "viisas" voi näytellä tyhmää. Tyhmä ei oikein voi sellaista näytellä koska on luonnostaan... Totta. Mutta jos se olisi oikeasti todella fiksu, tuskin olisi mokannut niin, kuten nyt mokasi, ja joutunut äänestykseen. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
porcupine 03.10.2006 13:14:10 | |
---|
Niin, eiks Sari eilen tai toissapäivänä puhunut, että "mä olen vasta viimeaikoina ruvennut ajattelemaan"? Siis pelin pelaamista. ;-P Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta. |
J.Hollström 03.10.2006 13:21:14 | |
---|
Sari sais lähtee. Eihän se ole ollu ku koristeena tuolla. Ääh, pitäähän siellä joku potenttiaalinen panopuu olla. Kaarlo vois lähtee kielikylpyyn. Alkaa vituttaan sen vittunmättö, vittu. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
kk80 03.10.2006 14:07:03 | |
---|
Kaarlo vois lähtee kielikylpyyn. Alkaa vituttaan sen vittunmättö, vittu. Todella ärsyttävä hemmo. Takatukka heiluu v -sanojen säestämänä. Katselen ohjelmaa satunnaisesti, joten voi olla että olen saanut ihan väärän vaikutelman kaverista. Nyt aina kun olen BB:n avannut niin äijä heiluu nyrkit pystyssä: "TTU, Lopeta se akti! TTU", "TTU mä pistän tätä TUN valkosipulia sen TUN ämmän ruokaan". Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Jenka 03.10.2006 14:39:56 (muokattu 03.10.2006 14:42:14) | |
---|
---------------------------- What a season
to be beautiful without a reason |
hoffe 03.10.2006 15:01:04 | |
---|
Katselen ohjelmaa satunnaisesti, joten voi olla että olen saanut ihan väärän vaikutelman kaverista. Kyllä se sitä vittua ja muita voimasanoja viljelee. Minusta se ei ole ärsyttävää, lähinnä huvittavaa: jätkä antaa itsestään aika puupääkuvan. "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
Jormaz 03.10.2006 22:39:30 | |
---|
Vähänkö toi yks on hölmö, se ei oo huomannu että nyt on vasta syksy. Ei vielä tarttis pitää pipoo päässä. Jetzt gehts wieder aufwärts |
Loijaa 03.10.2006 22:59:13 | |
---|
Taitaa Sari pelata peliä. Tämä on sitä oikeaa juonittelua, josta ei joudu äänestykseen. Muuten hyvä, mutta musta tuntuu, että Sari on liian tyhmä tällaiseen. En tiedä miksi. Kallistun jälkimmäisen mielipiteen puolelle. Kokkolasta kotoisin olevan kaverin mukaan on semmonen "aika yksinkertainen muija", jota suurin osa paikallisista äijistä on käynyt panemassa. Tuo suurin osa on tietenkin liioittelua, mutta antaa hyvän kuvan Sarista: Bilehilehörhö-panopuu. Mainittakoon, että satuin vilkaisemaan äskeistä jaksoa, jossa oli noita uusia tyyppejä. Se talon Jani näytti ihan mnet Jani The Rockilta! Mitä helvettiä??? "Saattaa olla, että riipasen kovan kännin tänään" - Mies MTV3:n uutisista |
kyseinen 03.10.2006 22:59:18 | |
---|
Kyllä tais sortua ehdotetut Sarin pelaamisteoriat aika komeesti tossa. Oli sen verran humalassa. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Chrissie 03.10.2006 23:17:40 | |
---|
Mainittakoon, että satuin vilkaisemaan äskeistä jaksoa, jossa oli noita uusia tyyppejä. Se talon Jani näytti ihan mnet Jani The Rockilta! Mitä helvettiä??? No ei kyllä tippaakaan, mutta mitäpä minäkään tiedän. Mahtaa Ollilla olla hauskaa. Mitä se oli, 22? Aika paha kaljuuntuminen on jo pojalla käynnissä... Muutenkin oli tuo tukaksikutsuttu pehko niin omituinen, että nauratti vain. Huh.. Molemmat naiset vaikuttivat aika turhilta. Pidän ennemmin Sarin talossa kuin kattelen noita muijia. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
NHR 03.10.2006 23:33:51 | |
---|
Kale ulos vaan, suunnilleen samoilla perusteilla kun Tatukin aikoinaan. Noista uusista nyt oikeen yhden jakson perusteella vielä mitään osaa sanoa. Se violettipäinen muija oli ihan nätti kyllä. Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |