Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 551 52 53 54 55236 237 238 239 240
ÄrGee
10.12.2017 21:14:27
santakasa: Mä koitin ettiä playstation storesta vähän pelejä, jotka muistuttais Donkey Kongia, mutta ei tossa sivustolla ollut mitään suodatinta, jolla suodattaa pelejä pelityyppien mukaisesti. Onko täällä jollain peliehdotusta Donkey Kongin hengessä? Ois tarkotus pelata tyttöystävän kanssa jotain sen tyyppistä.

Meillä on Crash Bandicoot 'N' Sane Trilogy :3 jos pitää saada simppeliä tasohyppelyä.
TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. Fanipoika-kortti taitaa olla tämän foorumin Hitler-/olkinukke-/natsikortti -Rumple
BondakeBunny
11.12.2017 09:15:59

santakasa: Mä koitin ettiä playstation storesta vähän pelejä, jotka muistuttais Donkey Kongia, mutta ei tossa sivustolla ollut mitään suodatinta, jolla suodattaa pelejä pelityyppien mukaisesti. Onko täällä jollain peliehdotusta Donkey Kongin hengessä? Ois tarkotus pelata tyttöystävän kanssa jotain sen tyyppistä.

Tuo jo aiemmin ehdotettu rayman legends kannattaa hommata, todella hyvä tasohyppely ja siinä on myös pelaamista enemmän kuin yhdeksi illaksi. Myös Giana sistersiä suosittelen itse tasohyppelyn nälkään https://www.youtube.com/watch?v=sQcVgc4bmo4
Sattuma on nerouden ydin.
santakasa
11.12.2017 09:35:19
Tattista vaan muillekin ehdotuksille. Kiva huomata ettei tasohyppelypelit ole jäänyt unholaan.
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
tomaattiorava
11.12.2017 18:00:30 (muokattu 11.12.2017 18:03:10)
Eijumalauta, onko joku kerenny tuota uutta wolfensteinia takomaan?
Mikä v*ttu mua vaivaa, mä oon pitäny itteeni jokseenki FPS-veteraanina mut eiperkele, nyt jo joutunu kaks kertaa laskemaan vaikeustasoa että pääsee etenemään. Ei mulla näin hankalaa oo ollu ikinä.
Aseiden vaihto ainakin on aivan helvetin hidasta ja aivan ylivoimaisia mecha-natseja tulvii joka suunnalta. Lisäks aseet on niin saatanan isoja ettei nää mihin tähtää eikä peli kerro mistä suunnasta osumaa tulee. Rage-quit on nyt aika lähellä.
MaD PiAnIsT
12.12.2017 21:04:21

Heti kun lähetin Giganttiin kyselyä, että missä peli niin kotona odotti paketti. Nyt tulee sitten toinen Fifa postissa, joka pitää palautella takaisin Gigantille.
"Live like a windrammer as you fuck"
Jez
13.12.2017 12:39:37
Jos 3D tasohyppely kiinnostaa niin juuri julkaistu hat in time vaikuttaa kiinnostavalta https://www.youtube.com/watch?v=qDNz8JDIPck

Shovel knight on myös aivan mahtava, varsinkin jos tykkää retro meiningistä https://www.youtube.com/watch?v=BHvJ5GQoTac
It's hard to win an argument with a smart person, but it's damn near impossible to win an argument with a stupid person. - Morgan Freeman
Milkop
13.12.2017 12:46:17

Shovel Knight on kova mutta vähän turhan haastava omille taidoille. Tosin päästiin joskus emännän kanssa Ori And The Blind Forestkin läpi ja siinäkin haastetta riittää. Hyvä peli mutta harmi vain että on vain Microsoftin alustoille.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
tomaattiorava
13.12.2017 14:30:07
Mitäs meinaatte olevan homman nimi tuossa Shadows Die Twice-teaserissa? Kyllähän siinä vähän bloodborne 2-vibat on mutta voi hyvin olla vaan hämäystä...
öl m
13.12.2017 16:38:46
tomaattiorava: Mitäs meinaatte olevan homman nimi tuossa Shadows Die Twice-teaserissa?

No, sanotaanko vaikka, että...

Kyllähän siinä vähän bloodborne 2-vibat on mutta voi hyvin olla vaan hämäystä...

Itselleni oikeastaan ihan sama liittyykö BB:een vai ei. Pääasia, että Fromilta tulee uutta materiaalia ulos.
"Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen."
tomaattiorava
13.12.2017 19:28:21
öl m: No, sanotaanko vaikka, että...

Itselleni oikeastaan ihan sama liittyykö BB:een vai ei. Pääasia, että Fromilta tulee uutta materiaalia ulos.

No tähän on helppo yhtyä. Jatko-osat eivät kyllä fromin vahvimpaa aluetta ole olleet, vaikka taattua laatua nekin. Mitä nyt DS2 saa jokseenkin vihoja niskoilleen.
El_Jyrkkä
21.12.2017 00:25:06
Pelaileekos täällä muut PUBG:ia? (Playerunknowns battlegrounds) Huomisaamunahan olisi tuon virallinen julkaisu edessä, eli Early Access loppuu ja peli julkaistaan ns. virallisesti. Itsellä sen 250h takana, ja nyt ilmestyvät pari uutta karttaa vähintään tuplannevat tuon määrän.

Jos ei ole tuttu, niin suosittelen perehtymään, 100 pelaajan battle royale joko soolona, duona tai 4 hengen tiimissä, 8x8km kartalla. Alkuun hypätään lentokoneesta saarelle, josta kerätään kamat ja lahdataan muut, pelialue pienenee kokoajan, joten ottelut kestävät max 30min.
Allekirjoitus.
tomaattiorava
21.12.2017 15:41:51 (muokattu 21.12.2017 15:42:20)
Aloitin tuossa hiljattain parin vuoden takaisen Mad Maxin. Täähän näyttäis olevan aika kova, vaikka aikalailla alussa vielä mennään.
Kyllä tuossa ruvettiin olemaan aika lähellä mad maxin henkeä kun räjäytin jahtaavan pahismönkijän rippeet pisin salamoivaa hiekkamyrskyä.
MaD PiAnIsT
21.12.2017 16:15:20

tomaattiorava: Aloitin tuossa hiljattain parin vuoden takaisen Mad Maxin. Täähän näyttäis olevan aika kova, vaikka aikalailla alussa vielä mennään.
Kyllä tuossa ruvettiin olemaan aika lähellä mad maxin henkeä kun räjäytin jahtaavan pahismönkijän rippeet pisin salamoivaa hiekkamyrskyä.

Joo ihan hyvin saatu leffojen tunnelma välitettyä peliksi, mutta loppujen lopuksi peli puuduttaa tylsyydellään. Olisi ollut aineksia vaikka mihin, mutta hieman torsoksi jää peli kokonaisuutena.
"Live like a windrammer as you fuck"
aivokuolio
21.12.2017 16:23:23
MaD PiAnIsT: Joo ihan hyvin saatu leffojen tunnelma välitettyä peliksi, mutta loppujen lopuksi peli puuduttaa tylsyydellään. Olisi ollut aineksia vaikka mihin, mutta hieman torsoksi jää peli kokonaisuutena.

Loppujen lopuksi joo. Vähän sama homma kuin Assassin's Creedeillä, tunnelmaa ja hauskaa tekemistä löytyy mutta alkuinnostuksen jälkeen iskee vähän puutuminen kun homma ei varsinaisesti etene mihinkään. Olihan se auton tuunailu kyllä hauskaa ja maailma sinänsä tosi hyvin tehty mutta stoorin suhteen ei herättänyt oikein "viboja."
locoloco
21.12.2017 19:04:03
moro!. oon tässä ekaa kertaa elämässä päivittämässä konsolia eli ostaa uusi pleikkari 4. mutta mitä noista kannattaa ostaa kun on tota pleikkari 4 pro ja sitten jotain Slim-mallia ja jne jne
tomaattiorava
21.12.2017 21:08:51
aivokuolio: ...mutta stoorin suhteen ei herättänyt oikein "viboja."

Tarvii odottaa että tulee Telltalelta joku Mad Max Origins :D
tomaattiorava
21.12.2017 21:13:21 (muokattu 21.12.2017 21:15:19)
locoloco: moro!. oon tässä ekaa kertaa elämässä päivittämässä konsolia eli ostaa uusi pleikkari 4. mutta mitä noista kannattaa ostaa kun on tota pleikkari 4 pro ja sitten jotain Slim-mallia ja jne jne

Käsittääkseni sen vanhan mallin valmistus lopetettiin pauttiaralla vuos takaperin, eli tuo "slim" on ainoo malli mitä saatavilla. Prossa saa 4k resoluution mutta ps4 kirjastossa on vielä nykyään tosi vähän pelejä joissa on 4k tuki. Ja jos sulla ei oo 4k telkkaria niin menee harakoille. Jos on 4k HDR töllö eikä oo hinnasta kiinni niin onhan se pro kaiketi parempi ja tulevaisuudessa vasta niitä 4k pelejä alkaapi enempi ilmestymään. On kai siinä prossa muitakin ominaisuuksia mitä normaalissa ei, eiköhän google auta.
Deathrace King
22.12.2017 14:51:20

aivokuolio: Loppujen lopuksi joo. Vähän sama homma kuin Assassin's Creedeillä, tunnelmaa ja hauskaa tekemistä löytyy mutta alkuinnostuksen jälkeen iskee vähän puutuminen kun homma ei varsinaisesti etene mihinkään. Olihan se auton tuunailu kyllä hauskaa ja maailma sinänsä tosi hyvin tehty mutta stoorin suhteen ei herättänyt oikein "viboja."

Mad Max on kyllä kova peli. Itseään toistava, mutta koukuttava sellainen. Ihan hitosti kyllä pelattavaa löytyy ja itselle kävi niin, että alkuinnostuksen jälkeen tuli hyytyminen, sit taas kaivoin pelin uudestaan esiin ja alko koukuttaa niin perkeleesti. Ja kyllä se juoni paranee loppua kohti. Eihän noissa leffoissakaan kummonen juoni ole ja silti toimii :D
DYNAMITE plays faster and harder SCORPIONS. Keikkamyynti: toni.huhtiniemi@gmail.com
Welho-77
26.12.2017 18:45:30
Aloitin tänään nyt sitten paljon kehutun Last of Us. Tähän asti todella hyvä peli ollut. Graffat ovat miellyttävät(ps3), eikä jännitystä puutu.
Toki jos tulee joku äksön-kohta ni se on kuolema sitten. Nyt olen jumiutunut siihen kaltevaan rakennukseen kun huone täynnä niitä vitun zombeja. Pitäisi vissiin hiipiä.
Long live the King of Mercy
Kampela77
27.12.2017 12:27:09
El_Jyrkkä: Pelaileekos täällä muut PUBG:ia? (Playerunknowns battlegrounds) Huomisaamunahan olisi tuon virallinen julkaisu edessä, eli Early Access loppuu ja peli julkaistaan ns. virallisesti. Itsellä sen 250h takana, ja nyt ilmestyvät pari uutta karttaa vähintään tuplannevat tuon määrän.

Jos ei ole tuttu, niin suosittelen perehtymään, 100 pelaajan battle royale joko soolona, duona tai 4 hengen tiimissä, 8x8km kartalla. Alkuun hypätään lentokoneesta saarelle, josta kerätään kamat ja lahdataan muut, pelialue pienenee kokoajan, joten ottelut kestävät max 30min.

En ole nyt pariin kuukauteen pelannut. Testasin pari päivää sitten ja näytti tosiaan olen, joku uusi kartta. Olen valitettavan paska kyseisessä pelissä, enkä osaa liikkua sopivissa paikoissa ja tulitaistelun tullen olen vielä paskempi.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)